Régen jártam erre. Nálatok a hátsó futómű felől nem jönnek nem kívánatos hangok? Az én autómban 90.000 km-nél már észrevehetően "hangosodott" az autó, egyre jobban zavar. Gumik kezdenek fűrészfogasodni. Nézelődtem valamiféle zajcsillapító anyag után, ezt találtam. A Dynamat őrült drága, ez szerintetek milyen?
Elmentem szervízbe, végülis kiderült, hogy mégsem csapágy, hanem a gumi kopott egyenetlenül, és az morgott. Viszont az első 2 gumi le volt kopva a kopásjelzőig (ez mennyire normális 48e km-nél, amiből 15e a téli gumival ment el?), így kaptam 4 vadiúj nyári gumit (Pirelli P7)
Láttam Ausztriában egy Superben olyan hűtőrácsot ami ritkább volt,mint az eredeti és krómcsíkok voltak a műanyag helyett,legalábbis színügyileg. Látott már valaki hasonlót?
Ez nekem is furcsa, a fabiában nekem 180.000 Km után is eredeti csapágyak vannak, az Octavia 100.000 KM-es, a Roomster 75.000 KM, és mindenben eredeti csapágy van..
A Porsche Budába hordom az autót, az első csapágycsere is ott volt... Nem tudom, mitől lehet, elsőre azt mondták, hogy a borítás ellenére kosz jutott a csapágyba, az tette tönkre...
Rosszul tudod. Az esedékes szerviz előtt megközelítőleg 2 000 km-rel kiírja minden indításnál, de a computerből - álló helyzetben - meg tudod nézni, hogy mennyi van még. Ez azért van így, mert változó szervizintervallummal rendelkezik a kocsi.
Augusztus 8-án a Kakucsringen a TomTom Skoda Racing Day keretein belül soha nem látott küzdelmet élhetnek át a látogatók:
Az ország 4 talán legkomolyabb faros Skodája lesz egyidőben a pályán, a volánt pedig Vajvoda Sándor örökös magyar ralikrossz bajnok, Bán József ralipilóta, Sulyok Gábor ralipilóta és Sziklai Péter ralipilóta tekergeti majd. Csaknem 600 lóerő egyszerre a pályán - a látvány garatáltan emlékezetes lesz!
A rendezvényen részt vevő nézők és indulók között kisorsolásra kerül 1 db TomTom navigációs rendszer, valamint várható médiaszereplők feltűnése is a nap folyamán. A verseny helyszínén megtekinthető lesz egy igazi veterán kuriózum is egy jobbkormányos Skoda Super Estelle személyében, mely a világon egyedülálló módon mindössze 10.000 mérföldet futott.
Bővebb információ a http://skodaklub.com/index.php címen.
Úgy néz ki, 48e km után másodszor is jobb első kerékcsapágyat kell cseréltetnem. Először 27e km-nél kezdett el morogni, akkor kicserélték, de most morog újra...
Ha jól tudom, az AUTO állás azért is előnyös, mert csak ebben az állásban működik a kanyarkövető funkció, az autópálya funkció, és még valami, ami most nem jut eszembe. Ebben az üzemmódban a sebesség függvényében a fényszóró oldalra és előre is fókuszál. Apropó autópálya funkció. Tudja valaki, hogy hogyan lehet ennek a bekapcsolási sebességértékét megváltoztatni.
MÁS
Két hete túl vagyok az első kötelező ellenőrzésen, de azóta az infopanel nem írja ki a következő szerviz időpontját, vagy várható távolságát. Elképzelhető, hogy csak bizonyos távolság megtételét követően jelenik meg, vagy a szervizben toltak el valamit?