Augusztus 8-án a Kakucsringen a TomTom Skoda Racing Day keretein belül soha nem látott küzdelmet élhetnek át a látogatók:
Az ország 4 talán legkomolyabb faros Skodája lesz egyidőben a pályán, a volánt pedig Vajvoda Sándor örökös magyar ralikrossz bajnok, Bán József ralipilóta, Sulyok Gábor ralipilóta és Sziklai Péter ralipilóta tekergeti majd. Csaknem 600 lóerő egyszerre a pályán - a látvány garatáltan emlékezetes lesz!
A rendezvényen részt vevő nézők és indulók között kisorsolásra kerül 1 db TomTom navigációs rendszer, valamint várható médiaszereplők feltűnése is a nap folyamán. A verseny helyszínén megtekinthető lesz egy igazi veterán kuriózum is egy jobbkormányos Skoda Super Estelle személyében, mely a világon egyedülálló módon mindössze 10.000 mérföldet futott.
Bővebb információ a http://skodaklub.com/index.php címen.
Úgy néz ki, 48e km után másodszor is jobb első kerékcsapágyat kell cseréltetnem. Először 27e km-nél kezdett el morogni, akkor kicserélték, de most morog újra...
Ha jól tudom, az AUTO állás azért is előnyös, mert csak ebben az állásban működik a kanyarkövető funkció, az autópálya funkció, és még valami, ami most nem jut eszembe. Ebben az üzemmódban a sebesség függvényében a fényszóró oldalra és előre is fókuszál. Apropó autópálya funkció. Tudja valaki, hogy hogyan lehet ennek a bekapcsolási sebességértékét megváltoztatni.
MÁS
Két hete túl vagyok az első kötelező ellenőrzésen, de azóta az infopanel nem írja ki a következő szerviz időpontját, vagy várható távolságát. Elképzelhető, hogy csak bizonyos távolság megtételét követően jelenik meg, vagy a szervizben toltak el valamit?
Egyetértek, szerintem is hülyén néz ki a nappali fény a ködlámpában.
Maga a folyton világító lámpa nem rossz, segíti a forgalmi helyzetek felmérését (a szembejövő lámpás kocsit könnyebb betájolni), de én inkább magam kapcsolom a rendes lámpát.
Nem tudom, én csak a tesóm Octaviájából indulok ki, az is ugyanilyen világítással rendelkezik, és az a gyújtás ráadásával kapcsolódik be. Na igen, AUTO állás...Hiába kapcsolom be a daylightot a Superbben (2008 12. havi) a fater mindig kikapcsolja, mert minek égjen. Persze az esetek 50 %-ban vígan autózik lámpa nélkül városon kívül...Na mindegy, én egyszerűen megoldom az RS-nél, minden indulás úgy néz ki, hogy gyújtás, öv, indítás, lámpakapcsolás.
Szerintem meg jó ötlet, mert nagyon sokan felejtik el nappal a lámpát bekapcsolni, ami pl. a keszthelyi gesztenyesoron fényes nappal is igen csak zavaró. Így legalább magától világít valamennyire...
Én szeptemberben vettem át, szintén Ambition, de Nem halogénes, hanem Xenon. Úgynevezett AFS II-es. A fényszórómosó is színrefújt, A helyzetjelző izzó is a normál fényszóróban van. Ha a tiéd is kanyarkövetős, akkor csak arra tudok tippelni, hogy amit láttál, az nem az.
II-es, decemberbe vettem át. De nekem a rendes lámpatestbe van a pöcsköszörű helyzetjelző és a fényszórómosó is színrefújt. Abmition felszereltség Halogénes
szili uram kicsit off csak jelentkezem, hogy most égettem el egyhavi közös diesel kvóta mennyiségünket egy X6M-el kb. 15perc alatt :))) Hááát megy , a HUD qva jó, de 180 felett nem azt figyeltem :)) Iszonyat tapad, de a programozott kipufogó hörgés igazán kívülről élvezetes, belül nagyon tompítva van. Mondjuk ez lenne a legnagyobb bajom, na meg a csutka csomagtartó. on Octi egyenlőre marad sajnos, visszlízing iszonyat drága lenne. Kiszállni meg még drágább, svájci frankos.. tart. 4.1 M, +ba fizetendő árfolyam különbözet 1.9M ?? lenne :Orület
Pár éve csak náluk szervizeltetek, ez is ott történt most. Ettől még meg vagyok velük elégedve, hibázni meg csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Én pl ritkán hibázok ;)))))))) A megoldás a lehető legegyszerűbb lett, kapott egy újabb 15 ezres intervallumot a BC, aztán a következő szervíznél majd beállítják újból rugalmasra.
Amikor a kocsi vásárlása előtt körbejártuk a kereskedőket, egyszer mi is elmentünk a Mentesékhez.Az ott tapasztaltak alapján az a véleményem alakult ki, hogy aki másodszor is odamegy, az magára vessen.
A múlt héten nekem is esedékessé vált az első kötelező. Mindenkinek jó szívvel ajánlom a XVI. kerületi Újszász utcában található SEAT Szabó márkaszervizt. Teljesen hivatalos PoHu szervíz, így a Skodákat is szervizelik gairidőben és azon túl is.
essey98! Superb II-ban használod? Megnéztem az általad említett készüléket 12V-os feszültségnél 60W-os teljesítményt ír. Ez kb. másfél óra üzemidő a kocsi akksijáról.
Szili09! Köszönöm válaszod, ezzel a részével tisztában vagyok. Engem elektronikai szempontból érdekelne, hogy a szabályzó rész a kályhába van beépítve,vagy az elektromos rendszerbe, illetve kapható-e ilyen szerkezet, amit a fogyasztó és a csatlakozó aljzat közé illesztve megakadályozza az akksi lemerítését?
Az első kötelező szervizet a Mentesék csinálták, ők is "elfelejtették", hogy rugalmas a szervízintervallum, így beállították fix 15ezerre, még jó, hogy pár nap múlva kiolvastam a BC-ből, visszamentem természetesen orvosolták, csak hát benzin meg idő, fölöslegesen...