Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

magicmind Creative Commons License 2010.08.03 0 0 5269
Én minden autómmal állandó lámpával jártam. Most Skoda segít, mert már hozzá se kell nyúlni a kapcsolóhoz hála az AUTO módnak.
Előzmény: ckerti (5268)
ckerti Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5268

Egyetértek, szerintem is hülyén néz ki a nappali fény a ködlámpában.

Maga a folyton világító lámpa nem rossz, segíti a forgalmi helyzetek felmérését (a szembejövő lámpás kocsit könnyebb betájolni), de én inkább magam kapcsolom a rendes lámpát.

Előzmény: magicmind (5261)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5267
Igen az az utca, csak a városon kívüli része. Amúgy szerintem már találkoztunk is a Margarétában, mármint ettünk ott egy időben. :)
Előzmény: széles tamás (5264)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5266
Nem tudom, én csak a tesóm Octaviájából indulok ki, az is ugyanilyen világítással rendelkezik, és az a gyújtás ráadásával kapcsolódik be. Na igen, AUTO állás...Hiába kapcsolom be a daylightot a Superbben (2008 12. havi) a fater mindig kikapcsolja, mert minek égjen. Persze az esetek 50 %-ban vígan autózik lámpa nélkül városon kívül...Na mindegy, én egyszerűen megoldom az RS-nél, minden indulás úgy néz ki, hogy gyújtás, öv, indítás, lámpakapcsolás.
magicmind Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5265
Nos,

Az a ködlámpás téma alapból világít bírmit csinálsz? Szerintem ahhoz is kell valamilyen villanykapcsoló állás. Nem?

Én is ahogy Tamás említi AUTO-ba használom!
Előzmény: Törölt nick (5263)
széles tamás Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5264
Szerintem ezért találták ki az "AUTO" állást a világítás kapcsolónál.

Ha már Keszthelyt említed, ez elmúlt időben volt szerencsém sokszor arra járni. Melyik a gesztenyesor? A Margi utcája?
Előzmény: Törölt nick (5263)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5263
Szerintem meg jó ötlet, mert nagyon sokan felejtik el nappal a lámpát bekapcsolni, ami pl. a keszthelyi gesztenyesoron fényes nappal is igen csak zavaró. Így legalább magától világít valamennyire...
Előzmény: magicmind (5261)
széles tamás Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5262
Akkor én szerencsés vagyok az augusztusi gyártással. :-)
Előzmény: ckerti (5260)
magicmind Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5261
Akkor meg van a magyarázat! Mondjuk én nem bánom, hogy nem került le a ködlámpába. Szerintem tök bután néz ki.

Előzmény: ckerti (5260)
ckerti Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5260
2010-es modellévtől (~2009 szeptemberi gyártás) krómos a mosó fedele és helyzetjelzővel bővített a ködlámpa.
Előzmény: magicmind (5259)
magicmind Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5259
Tessék. Ennek is Króm.

1
Előzmény: széles tamás (5257)
magicmind Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5258
Na amit én láttam ott a fényszórómosó krómszínű és a ködlámpába vana helyzetjelző.
Előzmény: széles tamás (5257)
széles tamás Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5257
Én szeptemberben vettem át, szintén Ambition, de Nem halogénes, hanem Xenon. Úgynevezett AFS II-es.
A fényszórómosó is színrefújt,
A helyzetjelző izzó is a normál fényszóróban van.
Ha a tiéd is kanyarkövetős, akkor csak arra tudok tippelni, hogy amit láttál, az nem az.



Előzmény: magicmind (5256)
magicmind Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5256
II-es, decemberbe vettem át. De nekem a rendes lámpatestbe van a pöcsköszörű helyzetjelző és a fényszórómosó is színrefújt. Abmition felszereltség Halogénes
Előzmény: széles tamás (5255)
széles tamás Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5255
Neked II-es vagy I-es van?
Előzmény: magicmind (5254)
magicmind Creative Commons License 2010.08.02 0 0 5254
Mostanába látom, hogy Superb II-ön a ködlámpába van rakva a kis helyzetjelző. Nekem meg nem ott van.

Valamint hogy a fényszórómosó króm színű, nekem az is színrefújt.


Volt valami felvarrás?
ToroNegro Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5253
szili uram
kicsit off
csak jelentkezem, hogy most égettem el egyhavi közös diesel kvóta mennyiségünket egy X6M-el kb. 15perc alatt :))) Hááát megy , a HUD qva jó, de 180 felett nem azt figyeltem :)) Iszonyat tapad, de a programozott kipufogó hörgés igazán kívülről élvezetes, belül nagyon tompítva van. Mondjuk ez lenne a legnagyobb bajom, na meg a csutka csomagtartó.
on
Octi egyenlőre marad sajnos, visszlízing iszonyat drága lenne. Kiszállni meg még drágább, svájci frankos.. tart. 4.1 M, +ba fizetendő árfolyam különbözet 1.9M ?? lenne :Orület

Ciao
_Brazil_ Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5252
Pár éve csak náluk szervizeltetek, ez is ott történt most. Ettől még meg vagyok velük elégedve, hibázni meg csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Én pl ritkán hibázok ;))))))))
A megoldás a lehető legegyszerűbb lett, kapott egy újabb 15 ezres intervallumot a BC, aztán a következő szervíznél majd beállítják újból rugalmasra.
Előzmény: essey98 (5249)
széles tamás Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5251
Amikor a kocsi vásárlása előtt körbejártuk a kereskedőket, egyszer mi is elmentünk a Mentesékhez.Az ott tapasztaltak alapján az a véleményem alakult ki, hogy aki másodszor is odamegy, az magára vessen.

A múlt héten nekem is esedékessé vált az első kötelező. Mindenkinek jó szívvel ajánlom a XVI. kerületi Újszász utcában található SEAT Szabó márkaszervizt. Teljesen hivatalos PoHu szervíz, így a Skodákat is szervizelik gairidőben és azon túl is.
Előzmény: essey98 (5249)
széles tamás Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5250
essey98!
Superb II-ban használod? Megnéztem az általad említett készüléket 12V-os feszültségnél 60W-os teljesítményt ír. Ez kb. másfél óra üzemidő a kocsi akksijáról.

Szili09!
Köszönöm válaszod, ezzel a részével tisztában vagyok. Engem elektronikai szempontból érdekelne, hogy a szabályzó rész a kályhába van beépítve,vagy az elektromos rendszerbe, illetve kapható-e ilyen szerkezet, amit a fogyasztó és a csatlakozó aljzat közé illesztve megakadályozza az akksi lemerítését?
Előzmény: essey98 (5248)
essey98 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5249
Az első kötelező szervizet a Mentesék csinálták, ők is "elfelejtették", hogy rugalmas a szervízintervallum, így beállították fix 15ezerre, még jó, hogy pár nap múlva kiolvastam a BC-ből, visszamentem természetesen orvosolták, csak hát benzin meg idő, fölöslegesen...
Előzmény: _Brazil_ (5239)
essey98 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5248
Nekem Waeco Tropicool TC35-ös a hűtőládám, kiválóan szuperál és sosem merítette le az aksit.. Nagyon meg vagyok elégedve vele! Arról nem beszélve, hogy megérkezve bárhol bedugható és takarékosan tovább üzemel.
Előzmény: széles tamás (5246)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.31 0 0 5247

Ha egy jobbfajta hűtődoboz, akkor kb. 4 óra alatt úgy leszívja az akksit, hogy nem indítja el a motort... A napokban 2 autót (egyik sem SII) is bikáztam ezen dolog miatt....Az egyik egy relatíve új Merci volt... Ha abban nincs ilyen védelem, akkor nagy eséllyel az SII-ben sincs...

Előzmény: széles tamás (5246)
széles tamás Creative Commons License 2010.07.31 0 0 5246
Egy másik találós-kérdés a kedves cartársak felé.
Mivel távol áll tőlem az elektronika, lehet, hogy mások számára banálisnak tűnhet.

Amennyiben valamilyen fogyasztót (pl: hűtődoboz) csatlakoztatok a csomagtartóban, vagy a hátsó ülés előtt található aljzathoz, az folyamatosan kapja az egyenáramot az akkumulátortól. Hosszabb idő elteltével képes lehet annyira lemeríteni, hogy már nem lesz képes a motor beindítására. Van-e az elektromos rendszerben egy olyan védelem, ami ilyenkor megszakítja az áramfelvételt, mint az állóhelyzeti fűtés esetében. Ha jól emlékszem, az 11,5 voltnál kikapcsolja a kályhát.
Ha nincs ilyen beépített rendszer, akkor lehet-e valahol kapni egy ilyen dugaljal egybeépített eszközt?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Sz.T.
ckerti Creative Commons License 2010.07.27 0 0 5245

Most direkt megnéztem a konfigurátort, de most sem láttam, hogy rendelhető lenne ez az extra.

Szerintem ilyen nincs a Skodánál.

VW-nál viszont már kapható, talán előbb-utóbb megkapja a Superb is, de most még nincsen.

Utólag nem lehet beépíteni szerintem, túl sok minden kell hozzá.

Előzmény: széles tamás (5244)
széles tamás Creative Commons License 2010.07.27 0 0 5244
Ezért gondoltam én is.
Ha már az ikon ott van, akkor - gondolom - opcióként is rendelhető.
Előzmény: Törölt nick (5242)
ckerti Creative Commons License 2010.07.27 0 0 5243

Hogyan néz ki az az ikon?

Mutatnál egy képet?

Előzmény: Törölt nick (5242)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.27 0 0 5242
Én csak annyit tudok/láttam, hogy az ikon ott van a kijelzőn... :)
Előzmény: széles tamás (5238)
ckerti Creative Commons License 2010.07.26 0 0 5241

Ha jól tudom, akkor sávelhagyásra figyelmeztető rendszerhez kamerák kellenek és egy olyan számítógép, ami képelemző szoftver segítségével felismeri a terelővonalakat, majd megméri a távolságukat a kocsitól, és valahol jelez(műszerfalon fényekkel, felirattal, index körül belül villog vagy a kormánykereket rázza esetleg az űlés szélét remegteti) , ha irányjelzés nélkül akar az autós sávot váltani.

Nem is tudom, hogy a Skodának egyáltalán lenne ilyen rendszere, de ha lenne is, annyira sok hardver kell hozzá, hogy nem csak egy sima bekapcsolás a megoldás.

 

Talán majd a modellfrissítésnél lesz ilyen.

Előzmény: széles tamás (5238)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.07.26 0 0 5240
Szép :) Nekem egy hete lett 40e benne, szinte km-re pontosan attól a helytől, ahol átvettem...
Előzmény: pepi_17 (5237)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!