Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Brazil_ Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5252
Pár éve csak náluk szervizeltetek, ez is ott történt most. Ettől még meg vagyok velük elégedve, hibázni meg csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Én pl ritkán hibázok ;))))))))
A megoldás a lehető legegyszerűbb lett, kapott egy újabb 15 ezres intervallumot a BC, aztán a következő szervíznél majd beállítják újból rugalmasra.
Előzmény: essey98 (5249)
széles tamás Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5251
Amikor a kocsi vásárlása előtt körbejártuk a kereskedőket, egyszer mi is elmentünk a Mentesékhez.Az ott tapasztaltak alapján az a véleményem alakult ki, hogy aki másodszor is odamegy, az magára vessen.

A múlt héten nekem is esedékessé vált az első kötelező. Mindenkinek jó szívvel ajánlom a XVI. kerületi Újszász utcában található SEAT Szabó márkaszervizt. Teljesen hivatalos PoHu szervíz, így a Skodákat is szervizelik gairidőben és azon túl is.
Előzmény: essey98 (5249)
széles tamás Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5250
essey98!
Superb II-ban használod? Megnéztem az általad említett készüléket 12V-os feszültségnél 60W-os teljesítményt ír. Ez kb. másfél óra üzemidő a kocsi akksijáról.

Szili09!
Köszönöm válaszod, ezzel a részével tisztában vagyok. Engem elektronikai szempontból érdekelne, hogy a szabályzó rész a kályhába van beépítve,vagy az elektromos rendszerbe, illetve kapható-e ilyen szerkezet, amit a fogyasztó és a csatlakozó aljzat közé illesztve megakadályozza az akksi lemerítését?
Előzmény: essey98 (5248)
essey98 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5249
Az első kötelező szervizet a Mentesék csinálták, ők is "elfelejtették", hogy rugalmas a szervízintervallum, így beállították fix 15ezerre, még jó, hogy pár nap múlva kiolvastam a BC-ből, visszamentem természetesen orvosolták, csak hát benzin meg idő, fölöslegesen...
Előzmény: _Brazil_ (5239)
essey98 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 5248
Nekem Waeco Tropicool TC35-ös a hűtőládám, kiválóan szuperál és sosem merítette le az aksit.. Nagyon meg vagyok elégedve vele! Arról nem beszélve, hogy megérkezve bárhol bedugható és takarékosan tovább üzemel.
Előzmény: széles tamás (5246)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.31 0 0 5247

Ha egy jobbfajta hűtődoboz, akkor kb. 4 óra alatt úgy leszívja az akksit, hogy nem indítja el a motort... A napokban 2 autót (egyik sem SII) is bikáztam ezen dolog miatt....Az egyik egy relatíve új Merci volt... Ha abban nincs ilyen védelem, akkor nagy eséllyel az SII-ben sincs...

Előzmény: széles tamás (5246)
széles tamás Creative Commons License 2010.07.31 0 0 5246
Egy másik találós-kérdés a kedves cartársak felé.
Mivel távol áll tőlem az elektronika, lehet, hogy mások számára banálisnak tűnhet.

Amennyiben valamilyen fogyasztót (pl: hűtődoboz) csatlakoztatok a csomagtartóban, vagy a hátsó ülés előtt található aljzathoz, az folyamatosan kapja az egyenáramot az akkumulátortól. Hosszabb idő elteltével képes lehet annyira lemeríteni, hogy már nem lesz képes a motor beindítására. Van-e az elektromos rendszerben egy olyan védelem, ami ilyenkor megszakítja az áramfelvételt, mint az állóhelyzeti fűtés esetében. Ha jól emlékszem, az 11,5 voltnál kikapcsolja a kályhát.
Ha nincs ilyen beépített rendszer, akkor lehet-e valahol kapni egy ilyen dugaljal egybeépített eszközt?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Sz.T.
ckerti Creative Commons License 2010.07.27 0 0 5245

Most direkt megnéztem a konfigurátort, de most sem láttam, hogy rendelhető lenne ez az extra.

Szerintem ilyen nincs a Skodánál.

VW-nál viszont már kapható, talán előbb-utóbb megkapja a Superb is, de most még nincsen.

Utólag nem lehet beépíteni szerintem, túl sok minden kell hozzá.

Előzmény: széles tamás (5244)
széles tamás Creative Commons License 2010.07.27 0 0 5244
Ezért gondoltam én is.
Ha már az ikon ott van, akkor - gondolom - opcióként is rendelhető.
Előzmény: Törölt nick (5242)
ckerti Creative Commons License 2010.07.27 0 0 5243

Hogyan néz ki az az ikon?

Mutatnál egy képet?

Előzmény: Törölt nick (5242)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.27 0 0 5242
Én csak annyit tudok/láttam, hogy az ikon ott van a kijelzőn... :)
Előzmény: széles tamás (5238)
ckerti Creative Commons License 2010.07.26 0 0 5241

Ha jól tudom, akkor sávelhagyásra figyelmeztető rendszerhez kamerák kellenek és egy olyan számítógép, ami képelemző szoftver segítségével felismeri a terelővonalakat, majd megméri a távolságukat a kocsitól, és valahol jelez(műszerfalon fényekkel, felirattal, index körül belül villog vagy a kormánykereket rázza esetleg az űlés szélét remegteti) , ha irányjelzés nélkül akar az autós sávot váltani.

Nem is tudom, hogy a Skodának egyáltalán lenne ilyen rendszere, de ha lenne is, annyira sok hardver kell hozzá, hogy nem csak egy sima bekapcsolás a megoldás.

 

Talán majd a modellfrissítésnél lesz ilyen.

Előzmény: széles tamás (5238)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.07.26 0 0 5240
Szép :) Nekem egy hete lett 40e benne, szinte km-re pontosan attól a helytől, ahol átvettem...
Előzmény: pepi_17 (5237)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.07.26 0 0 5239
De már hazaértem. Autóstól mindenestül együtt, természetesen mindenféle probléma nélkül. S2 továbbra is kényelmes, amióta pár hete megtaláltam az eddigi legtökéletesebb ülésbeállítást, azóta meg pláne, pedig eddig sem volt gondom. Rómától hazáig kicsit se fájdult meg a derekam (oda felé se, csak akkor fél úton megálltunk 2 napra :).

Indulás előtt megnéztem az olajszintet, mégiscsak PD, mégiscsak 10e+ eltelt km után illik neki kicsit kérni. Olajcs óta 13e telt el induláskor, nívót nézem, meglepetés, meglepetés, több mint fele, nicsak. Viszont hazafelé induláskor meg azt mondta a BC, hogy (és ismét csak meglepetés, meglepetés!) irány a szervíz, mert csak 1700 km van hátra. Ahoz képest, hogy longlife szervízen volt, valamelyik kevésbé jó képességű beállította 15 ezres periódusra. Mivel már csak kb 300+km van a BC szerint, holnap be is megyek, hogy a longlife második részét meg is csinálhatják, de iziben. És természetesen hajlandó leszek elfogadni ingyen, pedig plusz időt is kell rászánjak (és azt nem is várom el, hogy megtérítsék, kedves vagyok), és időből most nincs, most nagyon nincs fölösleges. (ez persze jól hangzik, de természetesen nincsenek illúzióim arról, hogy mennyire lesznek hajlandóak ingyen orvosolni a tévedésüket...)
Előzmény: ToroNegro (5236)
széles tamás Creative Commons License 2010.07.26 0 0 5238
Tudtok arról valamit, hogy miként lehet a sávelhagyásra figyelmeztető opciót aktiválni? Kell hozzá valami kiegészítő? Egyáltalán milyen elv mentén működik?
pepi_17 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 5237
csináltam egy "kerek" képet 2éves verdáról...:)

ToroNegro Creative Commons License 2010.07.22 0 0 5236
huuúú de leültetek SII -sek.. ja peersze, mindenki nyaralgat :) Brazil legalábbis tuti. Prego-prego! :) Csőváz, még egy hétig dolgozó és osztán nyaraló OII tulaj :)) Ahojcsek
Lewes111 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 5235
Kicsit korainak érezném a facelift-et, még csak 2 éve van a piacon az SII...
Előzmény: pepi_17 (5234)
pepi_17 Creative Commons License 2010.07.03 0 0 5234
Sziasztok!

Valakinek nincs véletlenül infója,hogy jön-e valamilyen facelift az SII-re?
essey98 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 5233
Kedden németből hazafelé kicsit padlóztam a gépet: óra szerint 210km/h --> GPS-el bemérve 198 km/h volt ...aztán bevágtak elém... :-)
3E Creative Commons License 2010.07.02 0 0 5232
ok azt hittem sztráda volt...
Előzmény: Törölt nick (5231)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.02 0 0 5231

Ne szószerint értsd a végig padlógázt...

 

Egy ~30 km-es szakaszon mentünk - országúton - éjjel, amit bírtak az autók.....

Természetesen kanyarok, néhány előzés, fékezés stb....

De nem volt kamera.... Remélem...

Előzmény: 3E (5230)
3E Creative Commons License 2010.07.02 0 0 5230
HOL?? ott nincs kamera?
Előzmény: Törölt nick (5227)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.02 0 0 5229

Mentünk azért 30 kilométert padlógázon...

Remélem, hogy észrevette, hogy verseny van..:-)))))

Előzmény: _Brazil_ (5228)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.07.02 0 0 5228
Későn vette észre, hogy verseny van, és/vagy lassan ébredt öntudatra... :))))))))))
Előzmény: Törölt nick (5227)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.01 0 0 5227

Az előbb "egész véletlenül "összeakadtam egy 330i kupé BMW-vel (jelenlegi kasznis)..

200-ig elhagytam, 200 felett behozott....

(Ismét kár, hogy nem 16-os volt rajt....)

 

Béna lehetett??

ckerti Creative Commons License 2010.07.01 0 0 5226

Nézegettem ezt a Business felszereltséget, a 2 literes, (chip előtt :-))140 lovas dízel  fehérben, memóriás vezetőűléssel, bixenonnal és ha minden fűthető (első szélvédő, űlések, ablakosó fúvóka) valamint pittyeg elöl-hátul és van benne hátul oldalsó ablakroló, akkor is megáll 8 misi alatt listaáron.

Ez kis alkuval talán 7-7,2 is lehet.

Az már egy jó ár, jó felszereltség, nem?

ckerti Creative Commons License 2010.07.01 0 0 5225

Ilyenkor mindig igazolva látom magam, hogy jó döntés volt nem Pesten vállalni munkát.

Pedig csábító állásajánlat volt szakmailag és anyagilag is.

Győrben azért nem az utakhoz kell kocsit és kereket választani, mehet ízlés és pénztárca alapján.

Szerencsére.

Előzmény: _Brazil_ (5224)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.07.01 0 0 5224
De, teljesen jó a 17-es kerék. Ellenben a 16-os sokkal komfortosabb. Simán elviselnék egy garnitúra 17-es vagy 18-as Themistót a sárkányon - látványra. De autózni, nekem, sokkal komfortosabb és csendesebb érzés a 16-ossal, és ez fontosabb, mint mi áll jobban az autónak.
Az tény, hogy 180-as tempő felett persze határozottan sokkal jobb lenne a szélesebb gumi, de igen elenyésző időt töltök ilyen sebességtartományban. Meg az is tény, hogy ma is kapott olyat a jobb 1 itt pesten (kisbetűvel), hogy a 16-ost is túlzásnak gondoltam - sokadszorra...
Előzmény: ckerti (5222)
ckerti Creative Commons License 2010.07.01 0 0 5223

Szerintem a Pink jó, csak nehogy ez legyen a vége :-)

http://www.youtube.com/watch?v=p5zRbVoAMXI 

 

:-)))

Előzmény: ToroNegro (5220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!