Összegyűjtöttem magyarország VOLVO buszait rendszám szerint, még vannak hiányosságok benne, de majd valamikor feltöltöm ide a listát. Addig is itt egy kép :)
(a képen csak az új homlokfalas buszok vannak, rajtuk kívül még rengeteg volvo van magyarországon SZERENCSÉRE :) )
Ma láttam ezt a buszt, azon kivül, hogy láttam hogy talán Volvo 7700A lehet, + a felső hütőből gondolom hogy legalább Euro IV.-es a mocija, azon kívűl kié ez a busz? Ez lenne a DKV/Inter Tan-Ker beszerzés csuklósa??
Sajnos én sem tudom.Eleinte próbálgattam, de csak addig jutottam, hogy be lehet betűnként írni bármit egy bizonyos állásnál.Régebb óta nem mentem velük, nem tudom, hogy frissítették-e.
263.10, te biztosan tudod, úgyhogy megkérdezem, hogy a KOE-KPN sorozatú autocomos localokban hogy lehet behozni a "Garázsmenet" táblát. Illetve azokat, amik a vultronban 999 járatszámot kaptak. Hiába szenvedek velük, a végén nem találok bennük semmit, úgyhogy feladom.
Nocsak, a Nógrád gépei sem patyolattiszták,és rendbentartottak?Többnyire (sokszor jogosan)a VT-s autókról írnak ilyeneket, úgy látszik itt sem, meg ott sem működik minden tökéletesen.
Tegnap - hosszú idő után - Volvóztam egy kicsit a 20E-n.
"Odafelé" KVW-970: külső Buse szétesve, mint valami rossz, öreg FOK-GYEM, a belső meg ilyeneket ír ki, hogy "A klímaberendezés működik"... A motor baromira rázza a karosszériát úgy alapjáraton, mint vmax-szal robogva. A 3. ajtónál 3 leszállásjelzőt leragasztottak, és föléjül 1-1 újat szereltek fel (persze nem ugyanolyat).
Vissza valamilyik JOX-os: kijelők ebben talán már nem is voltak, a (hűlt) helyük fekete fóliával volt leragasztva, de legalább kitáblázták... A festék erről is kopik - csak úgy mint genfi testvéréről - különösen a kerékjáratoknál és a díszléc körül. Belül elég nagy kosz fogadott, ez főleg az ajtóknál elhelyezett huzatmentesítő üvegen volt szembetűnő, azon vastagon állt a szétmázgált mocsok, látszik, hogy már hetek (vagy hónapok?) óta nem volt letisztítva...
"Odafelé" KVW-970: külső Buse szétesve, mint valami rossz, öreg FOK-GYEM, a belső meg ilyeneket ír ki, hogy "A klímaberendezés működik"... A motor baromira rázza a karosszériát úgy alapjáraton, mint vmax-szal robogva. A 3. ajtónál 3 leszállásjelzőt leragasztottak, és föléjül 1-1 újat szereltek fel (persze nem ugyanolyat).
Vissza valamilyik JOX-os: kijelők ebben talán már nem is voltak, a (hűlt) helyük fekete fóliával volt leragasztva, de legalább kitáblázták... A festék erről is kopik - csak úgy mint genfi testvéréről - különösen a kerékjáratoknál és a díszléc körül. Belül elég nagy kosz fogadott, ez főleg az ajtóknál elhelyezett huzatmentesítő üvegen volt szembetűnő, azon vastagon állt a szétmázgált mocsok, látszik, hogy már hetek (vagy hónapok?) óta nem volt letisztítva...
Előfordult már ilyesmi ezzel a típusú busszal (Alfabusz LOCALO, egyébként magyar gyártmány, VOLVO BRL7 alvázra épült). A 30-as járaton kiesett egy utas, aki többedmagával támaszkodott az ajtónak (futballszurkolók), neki megrepedt a vállcsontja.
A vizsgálat eredményét nem tudom, talán nem is publikus, mert egy-két éve volt és azóta sem írtak róla az újságok.
Szerintem gyengébb lehet ezeken az ajtó, mint a régi Ikarusokon, azokról legalábbis nem hallottam ilyen sztorikat. Ettől még persze lehettek, csak régen, már nem emlékszünk rá.
Részvétem az esetért és jobbulást kívánok a mamádnak!
A tény,hogy megtörtént nem tud semmi változtatni rajta.Sajnálatos,hogy megtörtént,véletlen,vagy sem,hibák sorozata vagy sem.
Más szemszögből ítélve van jelentősége a fizikának....Felvázolták,hogy nem kis erőhatás éri az ajtót,amikor kb. 80kg hacsak 1 méterről is az ajtó felé hirtelen felgyorsul,tetőzve,a jármű kanyarodásával mi történik.
Ha az ajtó kibirta volna,akkor nagy valószínűséggel az űveg tört volna ki.
Ez csak egy vélemény,csak találgatás.De ez is lehetne feltételezés.
Addig minden csak feltételezés,amíg meg nem született a szakértői vélemény.
Visszavonva a buszvezetö lelkiismeretét minösittö mondatom!
Ma bentvolt édesanyámnál.Bár mi nemvoltunk ott,csak a doktörnö emlitette!Remélem nemazért mert olvasta ezt a forumot.Jolesett ezt hallani,hogy érdeklödött!
Söt talán még egy picivel többetis!És mégvalami,ezis nagyon bánt! Se a busztársaságtol,senki se a buszsofför,nem érdeklödött se nálunk,se a korházban,hogy milett a hölgyel.Azért valljuk be,ha én résztvevöje(direkt nem irom hogy okozoja,mert még nemláttam a papirokat) vagyok egy sulyos,halálos(mivel édesanyám a helyszinen meghalt,és ugy élesztették ujra) balesetnek,csak érdeklödnék! Legalábbis az én lekiismeretem nemhagyna nyugodni!Még akkorse ha vadidegenröl va szo!
Pont erre voltam kiváncsi!És nem a kártérittés összege hajt(ha esetleg felmerül ilyesmi),hanem ez netörténhessen meg mással!Sajnos édesanyámon ez már nemsegit,de talán mások testiépségét megovhatom!Rossz belegondolni,hogyha egy gyerek áll ott,akkor a gyerekis kizuhanhatott volna! Mindesetre mindent elfogok követni,hogy ez napvilágra kerüljön!Már beszéltem illetékesekkel.
Igen, sajnos megtörténhet. Már volt is rá példa. A leghíresebb a NV-os 30-as vonalon volt szintén egy Alfa Localoval.(KTK-398). Másnapra matrica került minden ajtóra, hogy az "ajtónak támaszkodni tilos". Úgy tűnik a Transmannál is ideje lenne kitenni.
Ez sajnos lehet típushiba, az ajtókhoz nem nagyon értek, de egyszer már azt is hallottam, hogy elektromos hiba is lehet: az ENG nyitó után vki nekidől az ajtónak az kipattanhat.
Jó ötlet lenne ez a 2.,3. lengőajtó, csak akkor a gyártónak normálisan kéne megcsinálni.
Anyukádnak meg jobbulást! Csak ennyit tudok mondani.
De nemcsinálok titkot belöle!A 114-es járaton történt!Pontosabban nemirnék egyenlöre a dologrol(nem akarok vádaskodni feleslegesen)még nincs a kezünkbe a pontos jelentés(hétfön kapom meg a helyszinelökét),de rooppantul furcsálom az esetet!Ezért kértem véleményt olyanoktol,akik jobban ismerik a buszokat,esetleg a tipust!Mertha a gyanum beigazolodik,akkor oltári botrányt rendezek!Hál istennek,mind az anyagi,mind az erkölcsi lehetöségem megvan rá!