Keresés

Részletes keresés

phoenix Creative Commons License 2005.04.19 0 0 950
Slavnica-nak egeszen csabito arai vannak. 2001ben volt ott, tetszett a jol szervezett uzem. Jatszom a gondolattal, hogy a nyaron 7vgre vagy par napra kimegyek.
BZoltan Creative Commons License 2005.04.18 0 0 949
Uttiban a hétközben van olyan, hogy Sisi tényleg kargózik bár felgördülős plexi ajtaja van ami nem a kargómadarak főbb ismérve, a turbócseszna pedig teljesen alkalmatlan lenne kargózásra és az is ejére van remdszeresítve.

z
Előzmény: phoenix (948)
phoenix Creative Commons License 2005.04.18 0 0 948
Ami hetkozben a foldon all??? Meg mindig nem hiszem, ugy tudom az Uttiban levo gepek hetkozben cargot repulnek.
Előzmény: BZoltan (947)
BZoltan Creative Commons License 2005.04.18 0 0 947
Nagy kár :( és akkor még van aki nem hiszi el nekem, hogy a saját, csak ejére használt madár a sport alapja.

z
Előzmény: parajesus (945)
phoenix Creative Commons License 2005.04.18 0 0 946
Jo buli, Uttiban 21E a 4000m :)
Előzmény: parajesus (945)
parajesus Creative Commons License 2005.04.18 0 0 945
Börgönd egyenlőre idénre kilőve.
Ha lesz is valami akkor sem ússzuk meg 25 EUR / 'Dzszeronimóóóóóóóóóóóóó...' alatt.

Tsók
A
phoenix Creative Commons License 2005.04.17 0 0 944
Nalunk nagypenteken indult a szezon. Bar azota semmi :(. 7vgn Uttiban voltam. Szombaton 3fele ertem ki, de 2t tudtam ugrani, ma meg 4et. Kiraly ido volt.
Előzmény: BZoltan (940)
hardenpont Creative Commons License 2005.04.17 0 0 943
:-((((
Előzmény: BZoltan (942)
BZoltan Creative Commons License 2005.04.17 0 0 942
bizony még nem :) EFHF reptér felett volt mind a három

z
Előzmény: hardenpont (941)
hardenpont Creative Commons License 2005.04.17 0 0 941
Cija Zoli !!! Még mindig nem itthon ugrassz ??? Vagy valamiről lemaradtam ???
Előzmény: BZoltan (940)
BZoltan Creative Commons License 2005.04.17 0 0 940
Na az idei szezon beindult mint a rakéta... tegnap a klubban nyomtunk 12 felszállást ami összesen cirka 250 ugrást jelent... nekem sikerült 3 tandemet ugranom és egy 4es relót.
Vacsi zsinórzattal szélcsendben megy a Stiletto mint a gyorsvonat :)

kék eget,
z
hardenpont Creative Commons License 2005.04.02 0 0 939
...jó , hát a rádióban ezt mondták . Nem mentem oda megnézni !!!
De igazad van , én valóban nem értek hozzá :-(((( De majd egyszer szeretnék ...esetleg ...
Üdv HARD K.
Előzmény: phoenix (938)
phoenix Creative Commons License 2005.04.02 0 0 938
Azon kivul, hogy nem ejtoernyos ugras volt....de te azt nem is tudhattad.

B.A.S.E jump.
Előzmény: hardenpont (934)
phoenix Creative Commons License 2005.04.02 0 0 937
Ah, miota ott kezdtem ugrani erolkodnek.
A heten beszeltem az eje szakosztaly vezetojevel a repterrol, csak a szokasos: politikusok verik a nyalukat. Akkor hiszem, ha el is kezdik.
Előzmény: parajesus (935)
parajesus Creative Commons License 2005.04.02 0 0 936
Ettől majd megfagy a mosoly :D

[-------------------------------]

Mi történt Lakihegyen?
Előzmény: parajesus (935)
parajesus Creative Commons License 2005.04.02 0 0 935
Előzmény: phoenix (930)
hardenpont Creative Commons License 2005.04.02 0 0 934
Remélem nem írtam túl nagy baromságokat ... :-)))
hardenpont Creative Commons License 2005.04.02 0 0 933
Egy órája mondta be a rádió , hogy a Lakihegyi adótorony tetejéről ugró ejtőernyős ernyője nem nyílt ki és persze meghalt ...ilyen alacsonyról gondolom eleve nyitott ernyővel indult , csak nem lobbant be valamiért ...( monnyuk én nem tudhatom :-( )

Az a torony 300 méter magas . Volt szerencsém a legfelső piros egységet felújítani , pár éve , de csak a legfelső részre ( meg a kitolható csúcsra ) volt lóvé ... Ha a nulláson haladtok , lehet látni , hogy intenzívebben sötét ( piros ) színű a teteje...

Egyébként az ejtőernyősnek volt ugrási engedélye...csak sajnos szerencséje nem ..
Üdv H.K.
englishman Creative Commons License 2005.04.02 0 0 932

  "Rövidtávon esetleg, valahogy működik."

 

Akkor számítsak rá, hogy Slavnica nemsokára becsuk? <:0

Előzmény: BZoltan (931)
BZoltan Creative Commons License 2005.04.02 0 0 931
" a többi nélkül is működhet a dolog kiválóan."

Rövidtávon esetleg, valahogy működik.

De a hosszútávon életképes jó ejőernyős közösség csak az általam felsorolt feltételek esetében jön létre, hosszú évek munkájával.

Hidd el, nem a hasamra csapva mondtam ezt...láttam klubbokat, DZ-ket Floridától, Portugálián át Spanyolországban, Svédországban, Finnországban és Oroszországban... nameg Magyarországon is.

Igen Hawaii-on meg a Kanári szigeteken életképes és nyereséges a csak tandemező DZ és Amerika/Ausztrália/Új-Zéland megannyi csont kereskedelmi DZ is élteképes..de érdemes lenne a fizetőképes kereslet, a piac és a kultúrális hátteret is figyelembe venni.

z
Előzmény: englishman (928)
phoenix Creative Commons License 2005.04.02 0 0 930
Börgönd neve ma már Alba Airport, még 3 éve van mint sport reptér ha jól tudom.

Jó a humorod április elsején!

Börgönd Repülőtér

ICAO kód / ICAO code
Név / Name Börgönd
Pozíció / Location 10km/5nm SE Székesfehérvár
Koordináta / Co-ordinates N470750 E0183000
Magasság / Elevation 130m 427ft
Hívójel / Callsign Börgönd Repülőtér (Unicom)
Frekvencia / Frequency 135.7
NAV AID Nincs/Nil
Forgalmi kör / Traffic Pattern LH, RH 1000ft AGL
Repülőtér kat. / Airport Category Nem nyilvános fel- és leszállóhely/Non public take-off and landing Ground
Üzemelés / Operating hours SR-SS
NVFR Nincs/Nil
IFR Nincs/Nil
Utolsó frissítés / Last update 2004-05-07
Időjárás / Weather
Előzmény: parajesus (929)
parajesus Creative Commons License 2005.04.01 0 0 929
Börgönd neve ma már Alba Airport, még 3 éve van mint sport reptér ha jól tudom.
Nem hivatalos infó ne vegyétek készpénznek meg rémisztgetésnek, mert Börgönddel kapcsolatban ezt már halljuk vagy 5 éve minimum.
englishman Creative Commons License 2005.04.01 0 0 928

  "Egy klubb vagy DZ attól kezdve vehető komolyan, hogy állandó madara van és saját tanuló meg tandemcuccai vannak, helyben karbantartóműhellyel, riggerekkel és fullos oktatási rendszerrel meg oktatókkal."

 

Ebből a madárral egyetértek, a többi nélkül is működhet a dolog kiválóan.

A példáért megint ne menjek messzebb Salvnicánál...

 

Ha egy DZ kiszámíthatóan üzemel, akkor "odatelepülnek" az oktatók, riggerek, tandempilóták, stb.

Előzmény: BZoltan (923)
phoenix Creative Commons License 2005.04.01 0 0 927
Borgondon sem volt mindenki az. Majd kiderul mi lesz.
Előzmény: englishman (926)
englishman Creative Commons License 2005.04.01 0 0 926

  "Khm. Majd 3 ev, nem egy jol sikerult buggie."

  "Mas kerdes, hogy mi lesz iden."

 

Ja, pl. mire elkezdene jól működni majd valaki megfúrja.

Lásd Matkópuszta esetét pár éve.

Előzmény: phoenix (924)
englishman Creative Commons License 2005.04.01 0 0 925

Melléduma!!!!

 

Persz hogy hozhatnak gépet, meg mindent. De ha ez megéri akkor nem igaz, amit írtál miszerint:

  "A gépfenntartás és üzemelteteés messze olcsóbb mint euópában bárhol máshol."

 

===

 

  "Ameddig ők fölözik le azt amit Magyarországon kellene addig ez mindegy..."

 

Ez meg irreleváns a jelen vitában.

Én azt látom, hogy tőlünk nem messze ez jól működik, nálunk meg nem.

Nálunk vagy van gép, üzem stb, vagy nincs. Ha reggel telefonálsz megtudod, hogy aznap ugrasz-e vagy vagy valaki elhappolta a gépet az üzem elől.

Ellenberger pl. Slavnicában előre közzétett menetrend van. Kiszámítható a dolog.

 

Előzmény: BZoltan (921)
phoenix Creative Commons License 2005.04.01 0 0 924
Te is tudod, hogy semmit nem jelent az, hogz 1-2 hétig változó helyen jó áron megy az ugrójegy.
Itt sportkultúráról és közösségépítésről és kiszámítható jövőről van szó. Ezeken pedig nem segít egy jól sikerült boogie.


Khm. Majd 3 ev, nem egy jol sikerult buggie.

Egy klubb vagy DZ attól kezdve vehető komolyan, hogy állandó madara van és saját tanuló meg tandemcuccai vannak, helyben karbantartóműhellyel, riggerekkel és fullos oktatási rendszerrel meg oktatókkal.
Na ezt parx leirtad mar itt.

Borgondon volt madar, oktatok, tanulok, tanulo cuccok, tandempilotak, tandemcuccok, tandemutasok, ejtoernyosok, es akar AFF oktatas is, ha volt ra igeny.

Mas kerdes, hogy mi lesz iden.
Előzmény: BZoltan (923)
BZoltan Creative Commons License 2005.04.01 0 0 923
Te is tudod, hogy semmit nem jelent az, hogz 1-2 hétig változó helyen jó áron megy az ugrójegy.
Itt sportkultúráról és közösségépítésről és kiszámítható jövőről van szó. Ezeken pedig nem segít egy jól sikerült boogie.

Egy klubb vagy DZ attól kezdve vehető komolyan, hogy állandó madara van és saját tanuló meg tandemcuccai vannak, helyben karbantartóműhellyel, riggerekkel és fullos oktatási rendszerrel meg oktatókkal.

Ilyen tudommal nem sok van Magyarországon.... pedig ez az alap.


Na mindegy :) sok a szöveg, inkább megyek és ugrom egyet, ha már ilyen szép napos idő van.

z
Előzmény: phoenix (922)
phoenix Creative Commons License 2005.04.01 0 0 922
Ameddig ők fölözik le azt amit Magyarországon kellene addig ez mindegy...

???

Tavaj Borgondon egesz jo arak voltak. Nem hiszem, hogy az arak miatt erdemes volt Szlovakiaba, Csehorszagba menni.
Előzmény: BZoltan (921)
BZoltan Creative Commons License 2005.04.01 0 0 921
Seni nem tiltja, hogy madarat is meg kerót is hozzanak onnan ahonnan csak tudnak. Magyarország (és főleg Észak-Dunántúl) geopolitikailag messze jobb mint bármelyik Szlovák reptér.
Tőlem akár a cefót is hordhatnák onnan ahonnan olcsóbb :) Ezért EU az AU...

"Szlovákia és Csehország annyival nagyobb?"

Ameddig ők fölözik le azt amit Magyarországon kellene addig ez mindegy...

z
Előzmény: englishman (917)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!