De lehet, valaki nem találja szépnek a használt kalapácsnyelet, a leflexelt gömbfejeket vagy a dudvát a térköveid között. Szerintem soha nem tudod meg mi nem jó azon a képen.
Ez még csak sima irigységnek sem mondható. Valaki személyes utálata feléd illetve minden megnyilvánulásod iránt. Nem tömeges, nem húsz vagy 50 minusz, csak egy. Egy valakitöl. Annak igazán a bögyében lehetsz valamiért, régóta.
Engem nem érdekelnek a mínuszok, de azért kíváncsi lennék, hogy miért kaptam. Egy Wartburgos topicban egy Wartburg kormánymű nem vág a témába, vagy mi?
Szerintem nem terheltek :) Itthon meg az angol autókkal veteránozókat nézik páran bolondnak :) (Nálam a Wartburgok mellett MGB áll... többszörösen vagyok beteg :)
Pompás időkapszula! 🙂 szépen túlélte az ottani klímát.
Azért arrafelé erősen terheltnek kell lenni, hogy valaki az angol járműipar tetszőleges régi darabja helyett az NDK autóval hobbizzon, de végülis jó móka. 🙂
Tudnék venni kintről, de a hazaszállítási költség 300 000 Ft, meg a vám ÁFA, vámkezelési díj... Több mint fél millióban állna meg csak az alváz. Van egy jó kiskerekű alvázam (mindegyik RHD Kombiwagen kiskerekű volt), az lesz a töredékéből átalakítva.
Elég komoly Wartburgos élet van Angliában. Az egyik kinti nagy Wartburgos sráctól vettem a kormányművet, a műszerfalidomot pedig még Bagor topictárs segítségével 2010-ben Németországból.
Angliában most épp előkerült egy W312-1 RHD, 1983 óta áll, teljesen eredeti, nem felújított, korróziómentes.
Valami nem mindennaposat akarok Wartburgból. Az RHD Kombiwagenből összesen 101 db. készült csak.
Igazából szeeintem készíts egy szerszámot hozzá. Feláldozol egy cro-va fejet, felnútolod mint egy fékcső kulcsot, utána hajlítasz egy megfelelő szögben álló vagy ívelésű laposvasat. E kettő össze hegesztésével kiképzed azt a szerszámot, ami használható az adott célra.
Mivel a gépet teljesen fel kell újítani, és eléggé vegyes felvágott, ezért úgy gondoltam mintegy 12 évvel ezelőtt, mikor a jobbkormányos műszerfalidomra szert tettem, hogy akkor legyen jobbkormányos. 12 évig vadásztam kormányműre... Szerencsés véletlen folytán most könnyen, gyorsan lett.
Szép cuccok. Olyan ez, mint magyar motoros relációban a Danuviáknál / Pannoniáknál a mérföldes km-óra, keskeny krómtank, a White néven árult Amerikába küldött (meg néha itthonragadt, "pult alól" árult) exportokon...