A mai kvali előtti utolsó edzésen már Kanaan is besegít Seigelnek, hátha ez segít.
Rookie Nolan Siegel was fourth but found improvements with consistent pace on his No. 18 Dale Coyne Racing Honda. He hit a best single lap of 229.337mph, with a four-lap average of 228.955mph. In addition to having Charlie Kimball on the timing stand, Siegel has also received last-minute coaching by Arrow McLaren Sporting Director Tony Kanaan. The opportunity came about as Siegel drivers for United Autosports, the sports car team owned by McLaren CEO Zak Brown.
Józsika az nekem sem szimpi, kicsit el van szállva magától a csávó már jó pár éve...Monnyuk a haverja MacLufi se a kedvencem (bocs Nicko😁)...Rajtuk kívül felőlem aztán (majdnem) bárki nyerhet...Na most ezekután valszeg valamelyik a kettő közül fog nyerni😂
Bevallom egy pillanatra elgondolkoztam hogy ez a van Kalmthout mégis ki a franc :D Ha jól rémlik amúgy a fater a Boss GP (a youngtimer formulaautókkal tartott sorozat) tulajdonosa.
Valószínűleg Siegel minden önbizalma odalett a pénteki ütközését követően. Legge kicsit copatja Rahalt, hogy ne legyen neki oly biztos az a 32. hely, Ericssonék meg jól befürödtek a tartalékautóval, mondjuk két éve Colton is megszívta a kezelhetetlen csereautóval. RHR előtt le a kalappal, de VeeKay előtt is, aki az utolsó pillanatban verekedte be magát a Fast12-be, és, ha nem lett volna az ütközése, még ennél is előrébb végezhetett volna, mert az első köre alapján- ha befejezte volna-, ott lett volna a Penskek környékén. Rosenqvist mellett se menjünk el szó nélkül, amit művel a tavaly még sehol se levő MSR-el, az valami elképesztő. Ha Penske dominancia lesz, akkor Power húzza be a másodikat.
Szegény Canapinó. Én már majdnem elaludtam, de mikor megláttam az argentín titán első körét egyből felnyílt a szemem, és még a második kör is pompás volt. Erre előjött a szokásos Chevy probléma, és egy egész nemzetnek meghasadt a szíve, és ezt a fájdalmat érezhettük Canapinó ordítozásán.
Mozgalmas kvali volt tegnap! Huh mennyi dráma, Chevy-k motorgondjai, Rahalék megint bajban, Ericsson, Veekay crash majd simán top12 a legvégén!!!
Hunter-Reay is beküzdötte magát, Palou és Herta tehetetlenül potyogtak ki a végén a top12-ből, aztán Coyne-ék szenvedése, hihetetlen, de Ganassi-k is szokatlanul halványak.
Na és a McLaren dráma, az első kör után csak Illotnak volt eredménye, amit el isvettek tőle szabálytalan autó miatt, utána viszont szép sorban nekiindultak, de Patót kiütötte a plenum fire (korábban Larsont is), de aztán újra nekiugrottak és mindannyian "kényelmesen" bekvalizták magukat, Illot kivételével a legjobb 12 közé.
És aztán ott vannak a Penske-k, akik tarolnak, Andrettiék közül Herta és Kirkwood jónak tűnik, huh szinte mindenkiről lehetne írni pár sort. :))
Ez a plenum fire jelenség rengeteg csapatot sújtott, nem tudom itt pontosan mi történik a motorban, váltásnál keletkezik valami szikra ami kiszippantja a levegőt egy pillanatrta a motorból, gázelvéltel után újra beletosva persze megy tovább minden dehát Indy-ben ez kinyírja a köröd és a kvali teljesítményt. Van miről beszélgetni a Chevy-nél...
btw: vki hallotta már így üvöltözni Canapinót? gyakorlatilag egy statikus zajjá változott a rádiója :D
Csütörtökön Lundqvist és Ericcson, pénteken Siegel falazott, utóbbi szépen meg is fordult a levegőben, ilyet azért régen láttunk már.
Ma kvali és bebiztosítja magát a top30.
Penske-k magabiztosságára pedig nemcsak a pénteki eredmények mutatnak rá, hanem amit csütörtökön is csináltak - gyakorolták az előzéseket.:)
Will Power and Josef Newgarden spent several laps during Thursday’s practice session working with one another around the 2.5-mile track. Visually, it appeared the Team Penske teammates were testing how to make a pass for the win, exchanging the lead car every lap. “Well, that’s exactly what we were doing,” Power said. “Ultimately, if you think you're going to be fighting for a win, I suppose you got to do that a few times like at the front just to see how's it going to play out.”
Vb-t eldöntő változás biztos nem lesz 😉 Amúgy egy bohózat az egész. Pl most bukott ki, hogy a kikönnyített magnézium vàltóházak repedeznek ezért újat kell fejleszteni ami valószínűleg nehezebb lesz.
Itt még nem volt: Mid-Ohión érkeznek a hibrid motorok.
Kíváncsi leszek, kicsit olyanba fordult át az egész mintha a velencei gondolázásból velencei-tavi vizibiciklizés lenne. Ennyi késés és egyszerűsítés után elfogadhatatlan bármilyen baki vagy fennakadás - az pedig végképp hogy vb-t eldöntő változás álljon be a szezon közepén ez miatt.