Bakancs Micrán is ilyen, először rühelltem, de később rájöttem, hogy van előnye. A lábamra nyomatom a meleget, a fejemre meg a friss levegőt. Viszont R5-ömön nem lehetett lezárni, mert elporladtak a gumilapok, ezért ott kivettem a rácsot, lent a cső végében lévő nyílást leragasztottam, visszatettem a rácsot, mintha mi se történt volna.
Ha "kicsi" műszerfalas R5-ről van szó,aminek függőlegesen lehet tologatni a fűtés-szellőzés vezérlését,azt kell,hogy mondjam,hogy ez normális dolog,ez ilyen.
Ezen az injektoron nem elektromos bimetál rendszerű, hanem villanymotoros alapjárat állító szarság van.
Az se működött, szétszedtem, faragtam bele két szénkefét ceruzabélből, pucolás, zsírozás, aztán össze. Azóta szuper. Mostanában vetődött fel, hogy nem ártana tudni, mit hol, milyen néven találok hozzá.
( Az autót 60 ezerért vettem, cél az volt, hogy napi 100-120 kilométert kis fogyasztással meg tudjak tenni. A többi kocsim 10 felett eszik... Szóval átpucolgattam, itt-ott kalapáltam rajt, de hogy mi milyen típusú az elektronikában...passz. Úgy volt, hogy eladom. Aztán megszerettem. Volt már a nevemen Renault 4, 4db Twingo, 1 Clio, most ez, úgy néz ki, egy darabig marad. )
Egy 1991-es évjáratú 5 Campus-om van, 1.4-es injektoros. A gondom az, hogy sehol (bárdi, unix ) nem találok az injektorhoz alkatrészt, javító kittet,stb. Lehet, hogy rossz helyen keresek? Tudnátok-e ötleteket adni?
Jelenleg tökéletesen üzemel,de ugye ez az életkora miatt bármikor megváltozhat, így nem árt felkészülni...
Meg tudná mondani valaki, hogy a tankbetöltő műanyag csövén (ami az tankhoz megy) egymás mellett lévő 3 csöcsre milyen sorrendben megy föl az a 3 vezeték, ami a tank felől jön (vhol a jobb hátsó kerék mögött a hossztartónál vannak csatlakoztatva)?
A vastagabb az ok, de a két vékony közül melyik melyik?
Plusz ugyanezen műanyag tankbetöltő végén van egy csöcs a szuszogónak is. Na arról a csövet a szuszogó alsó bemenetére kell dugni? A felsőről meg megy a betöltőhöz szellőzni?
Nem ártott volna összejelölgetni, de sajna nem én szedtem szét... viszont nekem kell összerakni :/
Köszönöm, pont ma mondta ismerős hogy a gyújtás kapcsolót nézzem meg mert az elmondottak alapján lehet nekem azzal problémám nem is magával az önindítóval! Kösz a tippet! :-)
Bocsi hogy ide írom de itt nagyon sokan vagytok talán tudtok segíteni!
Van egy Renault Clio 2 1.2 16V 2002 évjáratú autóm. A problémám hogy múltkor ugy jártam hogy inditasnal nem indult el az autóm hanem elkezdett pörögni az önindító és sehogy sem akart leállni, egy kedves ismeretlen bácsi segitett hogy szedjük le az akksi sarut és abbahagyja. Persze 8-as kulcs pont nem volt nálam de kicsit hosszabb idő alatt sikerült megoldani és abbahagyta. Azóta párszor előfordult már többször de felvagyok rá készülve.
Ismerősöm szetszedte darabokra de nem talált semmi olyan hibát ami látszólag rossz lehet. Behúzótekercs kb. 2 éve volt cserélve. Ja meg lehet fontos hogy sima általános indítás hogy kb. 3-4 - szer kl inditanom mire sikerül.... csak egy kattanás de nem hajt semmit és egyszer csak elindul. Valakinek nincs valami ötlete hogy mi lehet a probléma!? Találtam egy komplett önindítót a Mister Autónál 17 000 - ért valami Bölk márkájút ez nagyon gagyi féle? Találkozott már valaki ezzel a márkával?
Gondoltam írok ebbe a fórumba,mert édesapám autója eladóvá vált. Ha valakit érdekelne,illetve ismertek olyat aki ilyet szeretne megköszönném ha jeleznétek felé. Adatok: Renault 5 1.4 Le Car Turbo Alpine 1984-es . Ritka modell, egyedi spoilerezéssel anno svájci picra gyártott. Műszakival rendelkezik! Köszönöm, Andi
Elég hülye helyen van, ha szembeállsz az autóval, bal oldalon, a vezmű láncot takaró lemez egyik "hajlatában". Kb egyszerűbb lekapni a radi alsó vizcsövét.