Sziasztok! Tegnap elhagytam a hátsó felni kupakot, nem tudjátok honnan tudnèk beszerezni egyet? Civic 7gen 1.6 V-tech sport,2004. Neten most nem látok,kiad annyi mindent csak ezt nem. Köszi a segítsèget előre is.
Riasztorol tud valaki valamit ? Szerintem gyari ahogyan lattam , de annyira erzekeny hogy ajto csukasnal is pittyeg es mar nagyon idegesito azt mondtak van neki valami allito gombja de nem talalom . Valaki jart mar igy ?
Gondolom kerékcentírozás, esetleg első-hátsó kerekek felcserélése megvolt...
Amúgy meg nem ördöglakat a verda, a probléma forgáshoz köthető, az meg adja a keresés irányát.Kerékagy ütés ellenőrzése mérőórával is rutin kellene legyen, ez ugye amire Zoli célzott.HA esetleg szét volt húzva a féltengely, akkor azt is még egyszer összerakni.
Ha esetleg tudod, hol mikor kezdődött a dolog, akkor köthető beavatkozáshoz is.
Igen, alapvetően így kene, legutóbb kőröztek is az autóval, fékpadon mértek, vakargatták a fejuket aztán azt mondták ABS egység. De nem biztos... Mindezt 12 ezerért. Az előző szerelő aki a csapágyat cserélte hónapos időpontokat ad, meg ő amúgy is a tarcsat cseréltette volna ismét. Már azon gondolkodom beviszem szakszervízbe kerül amibe kerül :-(
Én ismerek, de az neked messze lesz.De alapvetően ennek úgy kellene kinézni, hogy időpontot kérsz, elmondva mi a tapasztalat, gond. Viszed a verdát, szerelő beleül egy próbakörre és figyel, aztán autót felemel és vizsgálódik. Aztán közli az eredményt, javítás módját, várható költségeket. Amelyik ennyire nem képes a saját feje után,azzal baj van.
Gyorsításnál érezné ha azzal (esetleg/is) baj van,szerintem kellene egy alapos szerelő mert sokszor nem lehet mindent otthon leellenőrizni. Ez az autó felépítését tekintve emlékeim szerint hamarabb lesz első lengőkar első szilent bajos,de ami elől érintett az mind esélyes,szoval keresgélni kell. El lehet még itt menni az alkatrész minőség elemzés vonalon is,de azért így monitoron keresztül többet nem lehet tenni.
Két éve van meg, már így, azóta megannyi tárcsát és kerékcsapágyat cseréltem, olyankor valamelyest javul a helyzet, de sajnos a hiba néhány kilométer után visszatér. :-( A rázkódás csak fékezésnél jelentkezik. Kormányösszekötő produkálhat ilyet csak fékezésnél?
Csak el kéne újra kezdeni azt a vizsgálódást mindkèt oldalon. Lengőkar szilentek,kormány összekötők,mindkét oldali kerékagy 0,01 max ütés,tárcsák max 0,05 ütés és még lehet ezeken kívül is még pár dolog.
Hogyan kezdődött,mióta van meg az autó,mi a kiinduló sztori?
Sziasztok, esetleg valaki nem tudja aki pro Hondából, hogy ha fékezésnél ráz a kormány és a kasztni, akkor mi lehet a ludas? Ugyanis már nagyon sok pénzemben van ez a jelenség és nem igazán változik semmi. :'-( 2000-es 1.4-es Civic. Tárcsa+betétek többször cserélve egy év alatt, kerékagy és kerékagycsapágy szintén, igaz azok csak a jobb oldalon. Mindenki mást mond, legutóbb egy kivizsgáláson azt mondták ABS jeladó. Vagy valaki tud egy jó szerelőt budapesten aki nem találomra cserelteti velem a dolgokat? :-(