Sziasztok!Adott egy laguna 2 2.2 dci. Motorhibás lett, szereztem egy donort, s átraktam a motort belőle. Viszont most az van, hogy nincs gyújtás. a kártyakulcsot a helyére tolva az immo piros led egyfolytában világít, de nem kapcsolja a gyújtás relét. A donor autóban motor nélkül, ecu nélkül, minden kábel széthúzva, csak a biztosíték táblába és testre kötve tökéletes gyújtást ad. Gondoltam biztosítéktábla hiba. Átcseréltem. A donor azzal is adta a gyújtást, a motorcserésnél szintén világított a piros led. Gyújtás nuku. Ok. USH csere. Természetesen így már a donor autó kártyakulcsával próbálkoztam. Az eredmény ugyanaz. Kifogytam az ötletekből. A kormányzár alapból ki van iktatva.Azzal nem lehet gond. Járt már így valaki? Esetleg valami jó tanács? Előre is köszi.
Nálam kisütött a nap. Mivel melegben mindig működött az el. kézifék, és a Clippel mindig tudtam működtetni, piszkálta az agyamat, hogy ha működik akkor miért van piros, fennálló motor hiba. Tegnap újra nekiveselkedtem, ráraktam a diagot, és először a config-ban kézifék-nincs-kézifék-van-érvényesítést játszottam. Hogyhogynem eltűnt a piros a hiba mellől, törölhettem, és minden működik, hibajel nélkül. Persze ma reggel még nem próbáltam, nem tudom, hogy aludt. Öröm és bódogság. Persze azért átállítottam hidegre.
Én is örülök. Most éppen egy új kétgombos kártyának. A Kulcslyuk-nál csinálták, 12500-ért, házcserével kértem, mert csak nyomorgatással nyitott és a ledje is leszakadt. El is kallódott, mikor szétvágtam. Két nap alatt megcsinálták. Most vagyok műszaki vizsga után, jobboldalon lengéscsillapítókat kell cserélnem (már megvannak, 16500Ft a kettő), meg ez a kézifék motor csere várja a szép, meleg napot. Utálok hóban/hidegben szerelni. Meg már lassan melegben is. De annyi pénzem sose volt, hogy az autómat szerelőhöz vigyem csip-csup ügyekkel. És én ha csak lehet javítok, nem szerelek, hogy fél autó ára ki-be. 2006, Laguna 1.9 dCi. ráncfelvarrott.
A Bosch egesz jol olvassa, de a 2.2 dCim az Bosch ecu, ha jol emlekszem.
Kezifek: nekem a fekpofacsere utan hulyeskedik mindig, ezert kerdeztem az elozmenyeket. Azt a biztositek kivetele megoldja. Kiveszed, kartya be, talan inditani is kell, mar nem emlekszem. Kartya ki, bizti vissza, es orul. Biztos lehet Clippel is, nekem nelkule is jo lett, bar van Clipem.
Nekem kétfajta hibával kellett megküzdenem, ha már csinálós vagy. Az egyik, hogy baloldalon berohadt az utánállító több bekezdéses menets csap. Mert az elforgató karnál belement a víz. A kar forgott, de az excenter által nyomott rúd a rozsdától nem mozgott. Szétszedtem, kitakarítottam, a quick lok által tartott visszanyomó rugót is visszatettem, azóta jó. Megjavítható, nem kell új. De ha valaki költeni akar rá, tegye. A másik, mostani hiba a videón látszik. A dobozban a motort ki kell szedni, és kitakarítani, ha még jó a szénkeféje. Én most fogom majd cserélni, ha megjön. 10000Ft, Ebay. Gondolom nincs Cliped, ha Opeles vagy. A más kiolvasókat meg nagyon felületesen olvasnak Renault-ot.
Kiírja a kézifék hibád a display-re, de amúgy teszi a dolgát egyenlőre ennyi az infóm. Kb 3 hónapja vacakol, de ezalatt 800 km-tha ment mivel második autó egy leaf mellett.
Ez egy barátom autója csak én javítom neki. Opeles vagyok és ez az egy db van a portfólióban ami nem opel :)
Beírja a kéziféket hibának, de még teszi a dolgát....egyenlőre ennyit tudok a hibárol. Jövő héten hozzák az autót....próbálok előre menekülni amennyire tudok ezért kérdezek itt.
Sajnos van. Most várom bele a motort Kínából. Valamikor február 25 körülre írták az érkezésért. Egy másikat meg ajánlottak bontottat, de az nekem nem lesz új, és ki tudja, lehet hogy annak is halódik a motorja. A hideget utálja, ha már vacakol. Egyébként ugyebár nem enged ki. Akkor akku le 15 perc és vissza. És a Clippel át lehet állítani, hogy téli üzemmód. Akkor gondolom, nem húz be automatikusan, motorleállításnál. Én mindig kiengedem, és sebességbe teszem. Pedig át is állíthatnám a Clippel, csak em akarok már kimenni a hidegbe Clipelni, amíg nincs itt a motor hozzá. Sajnos már garázsom sincs, most meg igazán ehhez vagy emelő és meleg hely kellene, mert nyugdíjasként teljesen egészségtelen a hóban szerelgetni. Pedig minden én csinálok az autón, kivéve ugye karosszéria-festés-kéttömegű lendkerék csere. De fékjavítás, gömbcsuklócsere azért itthon történik.
Gondolom, ez a baja, ha a Clip motor belső hibát ír ki.
Nekemis volt ilyen gondom rendelni kell egy kulcsházat akkor szétszedheted és lessz benne egy repedt forrasztás újra kell melegíteni és mükszik ha szerencséd van 80e helyett 3.5e
Renault 2 ph2 2.0 dci izzítógyertyát keresek . Régi ami benne volt Bosch 0205503002 11 V.-os már nem árulják sehol mi van helyette az a 0250603001 7 V. -os evvel legjobb esetben is napokat bírnak . Valakinek volt már ilyen tapasztalat mi a megoldás ?
Sziasztok! Nekem 3.0 2003 kiadású Lagunám van, ugyanazt a hibajelenséget produkálja, amit Dciti-bi kolléga a 68984) hozzászólásában leírt, azzal a kívétellel, hogy nekem először a töltésvisszajelzés vacakolt (pedig volt töltés). Én is testelési problémára gyanakszom. Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv. Gyuri
Sziasztok. Van egy 2001 es 1.9 dci Laguna II autom. Most olyat csinált, hogy menet közben a műszetfal mutatok lesnek 0 ra, majd egy kis mulva visszajön. Ezt többször. Leállás után nem indult, be kellett rántani. Az aksi saruk jok, uj aksival se indult. Többen javasolták a testkábelek ellenőrzését. Kérdésem, ezek a pontok pontosan hol vannak a motoron? Van e esetleng más tipp a hibára? Előre is köszi. Tibi. Te
Vásároltam egy 2,2 DCI Lagunát automata váltóst. Folyt az olaj a vezérlésbe ezért verműszíj lett cserélve és szimmeringek.
Sajnos most olyat csinál a kocsi,hogy szépen indul és jól jár a motor. ca.820-as alapjáraton. Ha rükvercbe teszem szépen lehet vele tolatni,hiba mentesen. Viszont amind D-be teszem 1-2 motor becsörgés és leáll. Hibának: DF040,DF042,DF043 ad. Újra indítás után ismét jó,de csak hátramenetben. 500 m-t is lehet tolatni minden gond nélkül,de D-be rakva ismét leáll. Esetleg valami ötlet? Köszönöm
Igen, az a fűtőmotor csatlakozó igen melegedős fajta, és megsül, aztán a kijelző csak mutatja a fordulatszámot, a motor meg el se indul. Aztán vakargathatom.