Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

doncsopapa Creative Commons License 2013.05.21 0 0 7004

Ok, de túl sokat nem segít, akkor is két foggal odébb van. Igazából azt szeretném tudni, hogy most akkor ez a műanyag bizbax ami nyíl alakú, ez lenne a jel? Valaki erősítsen már meg benne. Mert ha igen, akkor el van rakva és ez okozhatja azt, hogy nem megy?

Előzmény: bambi942 (7003)
bambi942 Creative Commons License 2013.05.21 0 0 7003

a főtengelynél a jelet a 0-ra rakd,!!!!!ott kell állnia.

Előzmény: doncsopapa (7002)
doncsopapa Creative Commons License 2013.05.21 0 0 7002

Sziasztok. Ma levettem a burkolatot, jelre állítottam a főtengelyt, és lefotóztam azt is és a veztengely állását is. Sikerült jó képeket készíteni. Szerintem el van téve 3 foggal. Mi a véleményetek róla?

https://picasaweb.google.com/109538969037267208402/SEATVezerles

Előzmény: doncsopapa (7001)
doncsopapa Creative Commons License 2013.05.21 0 0 7001

Ilyen létezhet? Logikusan végiggondolva, igen , olyan mintha fél gáznál többet nem nyomnék neki sosem, persze tudok nyomni, de fél gáz után, mintha elfogyna a nyál, és csak bőg, vagyis jön a torokhang, de nem megy. Megnézem a vezérlést ma , ha az nem akkor utána lehúzom a benzincsövet és megnézem mit nyom az AC. Köszi a tippet.

Előzmény: bambi942 (7000)
bambi942 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 7000

üzemanyag ellátás is lehet!!!(esetleg keveset nyom az ac pumpa?????)

Előzmény: doncsopapa (6993)
doncsopapa Creative Commons License 2013.05.20 0 0 6999

Értem én, de bizonytalan vagyok. Na holnap lefotózom mit látok, beállítom a főtengelyt jelre, és lekattintom a veztengely állását. Úgy jobban fogod látni mi az aggályom.

Előzmény: kacagógerle (6998)
kacagógerle Creative Commons License 2013.05.20 0 0 6998

Előzmény: doncsopapa (6997)
doncsopapa Creative Commons License 2013.05.20 0 0 6997

Kicseréltem a gyertyát, de ugyanaz a proléma. De nem hinném, hogy egy gyertya tipus miatt lenne ez a gond. Ami benne volt, az pont az a tipus amit írtál, 3 pólusos, szép őzbarnák voltak, semmi gond nincsen velük, nem olajosak, normális állípotot mutatnak. A vezérlést megnéztem, de nekem nem egyértelmű, a főtengely holtponti jelen áll, de a veztengelyt nem értem, hogy hol kellene hogy álljon. Van egy pötty rajta, és van egy műanyag nyílszerű kialakítás egyész pontosan a főtengely és a vezértengely vonalában. A pötty három foggal feljebb áll. Más jelölést a burkolaton nem találtam. A műanyag nyílszerű kialakítás lenne a veztengely jel? Kicsit bizonytalan vagyok ebbe, mert nem gondolom, hogy három foggal el lehet rakni úgy, hogy szépen jár a motor, azért ott már rendetlenkedne. Nincs valami pontos kép vagy leírás, hogy hogyan van jelölve a vezérműtengely állása?

 

Előzmény: kacagógerle (6996)
kacagógerle Creative Commons License 2013.05.20 0 0 6996

Mondjuk ha jó az alapjárat, akkor a vezérléssel nem lehet nagy gond.

Viszont ezek a gyertyák biztos belevalóak? Nekem BOSCH W7 LTCR-t ír az okos szoftver ehhez a motorhoz.

Előzmény: doncsopapa (6995)
doncsopapa Creative Commons License 2013.05.20 0 0 6995

A gyújtással próbálkoztunk, de nem vezetett eredményre. A gyertyákat délután kicserélem, vettem bele BOSCH WR6DC+ super plus tipusú gyertyákat. Megnézem mi változik. A vezérlést még nem néztem, de nem is gyanakodtam rá eddig. Ha szépen jár, és könnyen indul, akkor gondolom a helyén van, vagy nem biztos?

Előzmény: kacagógerle (6994)
kacagógerle Creative Commons License 2013.05.20 0 0 6994

Szia!

Vezérlés, gyujtás a helyén van? Gyertyák állapota?

Előzmény: doncsopapa (6993)
doncsopapa Creative Commons License 2013.05.20 0 0 6993

Sziasztok.

Nemrég vettem egy SEAT INCA-t, lényegébe ez is ibiza szerű lény. A problémám az lenne vele, hogy nem akar menni. Úgy megy mint egy 900ccm-is autó. Valamit konyítok hozzá, mert autószerelő a szakmám, bár igaz, hogy nem doloztam benne. Elvittem egy barátomhoz, de nem lettünk okosabbak. A tünet az, hogy a motor szépen jár, könnyen indul, nem füstöl, nem köhög, szép hangja van, de 100-nál többet nem megy. Fogyasztása 8Liter vegyes használatban. A motor 1.4i, APQ, olaj, olajszűrő csere megvolt, levegőszűrő csere is. Gázadásra szépen felpörög, de 1-2 es fokozatban lomhán éri el a 4-5 ezres fokozatot, a többi sebességről nem is beszélek. Próbáltam keresni egyéb jeleket, kartergáz, vagy más esetleg hibára utaló jelenséget, de nincs ötletem. A vásárláskor villogott az INSPECTION 02-es jelzés, de ezt most reggel kiütöttem. De gondolom nem ettől nem akar menni. Van esetleg valakinek ötlete merre kapirgáljak?

VW1,6 16V Creative Commons License 2013.05.15 0 0 6992

A vezérlése nem láncos azt már cseréltem.Vezérmű szíj hajtja mint a GOLF3 AEX.Feszítő görgője is van.Mivel a vezérlést rosszul tudod biztos vagyhogy, láncos a szivattyú?

Előzmény: bambi942 (6991)
bambi942 Creative Commons License 2013.05.15 0 0 6991

láncos az olajszivattyú,de úgy tudom hogy láncos a vezérlése is.

Előzmény: VW1,6 16V (6990)
VW1,6 16V Creative Commons License 2013.05.15 0 0 6990

Sziasztok!A barátomnak van 1 2001 es 1,0 ALD motorkódú ibizája.Szeretném megkérdezni,hogy az olajszivatyú lánchajtású-e?Nagyon kertyeg benne valami.Hidrók cserélve himbák szintén.A hang nem hidrotőkére jellemző.Arra gondoltam lehet olajpumpa lánc zörgés.A golf3 nál jártam így egyszer.Előre is köszööm a segítséget.

Attila0107 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 6989

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy Ibizában (2002évjárat 1.2 vagy 1.4 16v) van üzemanyag ellenőrző(oktánszám érzékelő), mint az F Astában? Barátom Ibizája elég furcsa dolgot csinál. Hol elmegy a fordulat, hol felpörög menet közben. Már átnéztek szervizben mindent, hibakódolvasóval is, de semmi. Rángatózás meg az említett dolog is megvan. Hidegen-melegen. Néha nehezen indul. Csak egy tipp lenne az üzemanyag ellenőrző dolog. Astrába át kellett állítani, ha 95 vagy 98 oktánszámot tankoltam. Lehet itt is csak ennyi a gond.?

Hali!

Kmarci28 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 6988

Sziasztok!

Van egy 95-ös seat ibizám. Az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy állok a pirosnál, teljesen jó alapjárattal. Egyszer csak gondol egyett és majdnem laáll, dadog, majd megy szépen rendesen tovább. Ez 1500-2000 fordulat tartomány között is gyakran elöfordul. Mintha az egész gyújtásom elmenne egy pillanatra. Olyan mintha leállna a motor. Nem tudom össze függ e, de mintha a biztosíték táblában valamelyik relé zárlatos lenne (lagalább is olyan hangot ad ki valami). A reléket már kihuzkodtam egysével, de mind egészségenek tünik. Semmi zárlatra utaló jel. Gyújtáseloszó, rotor, gyujtókábelek már cserélve. A gyertyát is megvettem már. Utána jönne a trafó. De létezhet, hogy valamelyik relé szórakozik velem? Ha igen melyik az amelyik ezt okozhatja?

Üdv: Kövesdi Márton

henna35 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 6987

Sziasztok! Seat gumi,felnivel,esetleg csere is erdekelne opel corsa C felni+gumira: http://aprod.hu/hirdetes/arcsokkenes-semperit-m-s-gumi-felnivel-IDKylb.html

Gábor Szvoren Creative Commons License 2013.04.03 0 0 6986

Sziaztok.

 

Van nekem egy 2001 es 1.0 mpi Ibizám ALDs motorral.

A problémám a következő:

 

Az utóbbi hideg időkben reggelente indítás után szépen beindúlt az autó.Szivató tartotta egy ideig a fordulatot 1000 fordulat felett de egy kis idő után(kb 5-6 sec) de legtöbb esetben vissza esik a fordulat 1000 alá.Ilyenkor elkezd dadogni a motor és olyan mintha nem járna egy vagy két henger. Ha ilyenkor elindulok vele csak rángat illetve néha durran valami a motortélben.Miután bemelegszik a motor (rövid idő alatt vagy ha leállítom és újból beindítom a motrot) a jelenség elmúlik.

 

Gyertya most lett cserélve.Gyújtás kábel tavaly ősszel.

 

Segítségeteket szeretném kérni hogy mi okozhatja ezt a problémát..Szerelő azt mondta gyertya mivel tavaly nem megfelelő gyertyával használtam.Most vettem bele 4 gyárilag elő írt NGk platina gyertyát de ezzel is ugyan azt csinálja.Ha bemelegszik a motor szépen megy,húz rendesen:) Ahogy egy 50 lovas tud húzni :D

 

Előre is köszönöm.

Üdv.

kroni84 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 6985

Máltáról írok.

De mostmár én is szeretnék válaszokat...

Előzmény: gabordelonnn (6982)
Molnár Ati Creative Commons License 2013.03.29 0 0 6984

Üdv Mindenkinek.

Van 1 Seat Ibizám,1.5,Porse system,91-es évjáratú verdám.Az lenne a kérdésem hogy miért csinálja azt,hogy menet közbe durrog,nem megy minden henger,és végül le is áll.Hagyom 1 pár percet pihenni utánna megint jó 1 darabig!!!!Gyújtásra gyanaodtunk de már szinte minden ki kell rajta cserélve és még mindig nem az igazi ha valaki tudna valami okosság aaz irjon ide vagy irjon 1 mailt.Köszönöm elöre is.

 

Üdv:Molnár Attila

 

mail:macsika23@gmail.com

PRELUDE H22 2.2 VTI Creative Commons License 2013.03.25 0 0 6983

SZIASZTOK!LENNE PÁR ALKATRÉSZEM 2006-OS BENZINES IBIZÁHOZ .

-GENERÁTOR.

-ÖNINDÍTÓ.

-KLÍMAKOMPRESSZOR

-VÍZ ,ÉS KLÍMAHŰTŐ.

-ELSŐ FUTÓMŰELEMEK.(bölcső,gólyalábak,,csonkállványok,lengőkarok ,stb.)

-LÉGZSÁKSZETT.

-ABLAKEMELŐ SZERKEZETEK.(elektromos).

-KORMÁNYMŰ.

-SZERVÓ.  STB-STB.

-ÍRJ ÉS MONDD MIRE LENNE SZÜKSÉGED!!(postázom is!!)

EMAIL:jesuska01@freemail.hu

gabordelonnn Creative Commons License 2013.03.25 0 0 6982
Udv,,Honnan irsz?Gabor
Előzmény: kroni84 (6980)
kroni84 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 6981

Nekem 1.9 PD-m van,5év alatt 120ezret mentem vele,bejártam fél Európát és sosem hagyott cserben,soha nem volt tréleren,de gondok voltak vele sajnos! Az 1.4est nem ismerem,de aztmondják gyenge és hangos,és nem fogyaszt sokkal kevesebbet az 1.9-esnél. Én városban/pályán 5.5-6.5,országúton 5 alá is bementem. 1020km a rekord vegyesen,50 literből! A 130 lóerőset tudom ajánlani,gyors,nyomatékos,ha karban van (volt) tartva megbízható,nekem motorikusan nem volt gondom. De máshogy igen. Futóműben szilentek,gömbfejek,stabilizátorrúd töbsszöri csere,féltengelyek,generátor felújítás,hűtő csere,kipufogó dobok szarrá rohadnak,belül a műanyagok törnek szét a magnó alatt,meg amire már nem emlékszem. De akár Kínába is elindulnék vele!!! Ezekre figyelj oda. Remélem tudtam segíteni,ha több info kell írj!

Előzmény: vietcong (6977)
kroni84 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 6980

Sziasztok!

2003-as 1.9 PD Ibizám van (ASZ),sajnos egyre több problémával. Ha valaki tudja mi lehet,vagy találkozott hasonlóval kérem segitsen!

A nap első inításánál egy fordulat után 1-2 mp csend,műszerfalon fények le,majd utána indul rendesen. Akksi bár 5-6 éves,renben van. Késöbb,meleg motornál ez nincs,de néha viszont 5-10mp-ig forgatja mire beindul. Önindító,vagy izzító relé? Esetleg rozsdás kábelek? Tenger mellett lakom,a sós párás levegő esetleg korrodálta az akksi kábeleit és nem jó az érintkezés? Egy igen párás reggelen nem indult egyáltalán,betolni se lehetett,aznap du már jó volt.

A szervóm se tökéletes,első indításnál ok,de később kigyullad a sárga lámpa,menet közben nem zavaró,de parkolásnál elég nehéz tekerni a kormányt. Régebben egy újraindításra helyre jött,de mostanában már nem. Ha jól tudom elektromos szervója van,tehát nem az alacsony folyadékszint,tuti valami zsebbenyúlós...

Nyáron szeretnék gond nélkül hazajutni,de itt csak kókler szerelők vannak,fogalmuk sincs mi lehet!!!

Előre is köszi a segítséget!!!

bambi942 Creative Commons License 2013.03.15 0 0 6979

Hali

Ha gyárilag nincs benne hangszoró,akkor kábelt sem visznek oda.Sajnos be kell kábelezned!!???

Előzmény: peter1010 (6978)
peter1010 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 6978

Sziasztok!!!!

 

Nekem olyan problémám lenne hogy Seat Ibizába(2005) szeretnék berakni a hátsó ajtóba hangszórókat de nem találom a hangszórókábelt. Lehetséges az hogy nincs hátra kiépítve ez vagy valahova el van húzva az ajtón belül?

vietcong Creative Commons License 2013.03.10 0 0 6977

Sziasztok!

 

Autó vásárlása előtt állok és a kiszemeltem egy 2005-ös 1.4 pdtdi (80 le) ibiza lenne.kérdésem az lenne hogy mire kellene különösen odafigyelni ennél az autónál megvételkor.eddig pd-s kocsim nem volt így nem igazán tudom mit kellene esetlegesen megnéznem.

És ha valakinek lenne valami véleménye a motorral kapcsolatban, mert nem sokat tudok erről a változatról sajnos

meibez6 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 6976

Sziasztok!

 

'99 Ibizánknak az összes kilincsét szeretném lecserélni, mert mind halott (többé-kevésbé).

Mi a tapasztalatotok érdemes bontottat keresni, vagy azok is félholtak már és inkább a drága, újat vegyem? 

Van-e ebből korrekt utángyártott? Hol, melyik, stb?

Rég nem nézem ezt a fórumot, volt szó mostanában ilyesmiről, túrjak-e bele?

Köszönöm!

jtz Creative Commons License 2013.02.24 0 0 6975

 

Sziasztok!

Van egy 2005-ös 1.4 benzin, BKY motorkodú Seat Ibizám. 2500-as fordulatnál minden sebességben erősen rángat. Már több szervízben is jártam vele, de sajnos nem jöttek rá a hiba okárta. A folytószelepre és motorvezérlőre gyanakodtak, de ezeket már cseréltem és nem javult .A trafók, az innyektorok és a gyertyák cseréje is megtörtént. Ha valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a hiba forrása azt nagyon megköszönném.

Üdv: Csaba

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!