Leírtad magadnak :) EZÉRT "érnek össze" az árak, mert mindegyik odavan, "Ha veszek egy működőt"--->egy élőhullát, amire rögtön ár ára felét rálocsolhatod, még hazai költségekkel, munkadíjakkal is.
Ha tényleg jóra akarod, még mérsékelt belenyúlással is nagyon sokat kell költened, ahol tényleg értenek hozzá, ott több hónapos, akár éves "sor" van és a munkadíj is ennek megfelelő.
És ez nem jelenti ,hogy az autó tényleg KO és minden odavan, csak éppen amíg nem szedik csavarra, szinte egy kisebb generál szintjén, nem derülnek ki az aknák. És itt minden többtizezer, nem egyszer közel 100ezer ft, egy szíjkerék, egy bak, egy darab műanyag, akármi.
Pár milla úgy elmegy egy ilyen nagyszervizre, hogy a sokat sírt "nagy hibák", a lánc, a kerekek, a feszíték ,a stb kötsége igazából nem önmaga tétel. vagy egy pártízezres turbofelújítás.
És persze ezek a nagy költségek mind ~~200ezernél vannak, a népi kalendárium szerint, csak éppen ugyanezt a füzetet olvassa, aki neked eladja a 380ezerről 75ezerre tekert újszerű kopás és karcmentes német megvigyázott autót, az is.
Kardban 99%-ban a FETek halnak ki, és 100% javítható. Mivel egy halom FET van párhuzamosan, egy relé a max-nak, és kb ennyi a lényeg.
Ha mindig pörgeti a ventit, vagy éppen csak a max fokozat reléje kapcsol, kis fokzat nincs, akkor a FET-ek elköszöntek. (szakadás vagy zárlat)
BUZ11-eket lehet belerakni.
Papiron válogatni is kellene ... lehetne.. de igazából ez elmélet, gyakorlatban fog működni megint hosszú-hosszú éveket, tanácsos azért egy sorozatból mindet és nem keverni.
(Kopaszon jártunk úgy - ki a fene hallott klímáról '92-ben - még Tunéziában, hogy rátoltuk a fali radiátor szerű izét jó hidegre, mellé levettük a venti fordulatszámot, aztán elmentünk dolgozni. Délután vagy 20 centi jég állt a klímán :D )
Ha le van fagyva a vekony lamellak kozott kvazi jeg lesz es nem tudja a venti attolni rajta a levevot. Probald ki ha kezded erezni hogy lankad a levego mennyisege, kikapcsolod a klimat, par perc mulva vissza, es nezed hogy kozben mi tortenik a levego arammal
Urak és transzneműek, valamint tengeri uborkák és egyebek (remélem nem hagytam ki senkit...)!
Az a problémám támadt, hogy induláskor - a mondjuk 22°-ra állított - légkondi hamar lehűti az autót, még az ülés háttámlájánál is érzem hogy fúj.
Viszont 3-4 óra autózás után alig 10 centire érzek enyhe fuvallatot a rácsoknál, pedig a ventillátort manuálisan feltekerem, és az pörög is. Mi az ördög zárhatja le a levegő útját és miért?
gondolom nem árt néha olajat cserélni, meg komplett vezérlést, esetleg a tömítésekre is odafigyelni hogy nem dőljön orrán-száján a zolaj, stb... meg persze nem nyomni neki mint az eszetlen barom, hogy a gázpedál a tűzfalon átszakadjon.
Mi a vélemény az F02 750Li-ről? Nagyon sok motorhibásat látok. De mi a bajuk ezeknek? Ha veszek egy működőt, akkor meg tudom előzni, valahogy, hogy ne menjen az is szarrá? Mit kell csinálni vele?
E66 760Li-t akartam eredetileg, de az árak már kb összeérnek, így jött szóba az F02. Egyébként csak hobbira lenne, tehát nem menne többet sztem évi 3-4e km-nél.
Üdvözletem minden kedves BMW kedvelőnek. Ugyan csak most regisztráltam, de szűk 10 évig volt több E38-as a családban két bátyámnak is ( aztán a családalapítás elsodorta tőlük a masinákat). Gondoltam, mostantól én sem leszek hátrébb:-) Szóval keresek E38 740d-t, olyat, amiben van fantázia hosszabb távon is (hobbinak tartva). Mit javasoltok? Köszönöm segítségeteket és tanácsaitokat előre is!