Sziasztok! Megpróbáltam orvosolni a tetőablakot, mert nem emel ki, erre sikeresen eltörtem az egyik oldalon a kiemelőn a fület Le lehet ezt külön szedni? Képeken látom külön
Köszi! De nekem teleoldalas kellett volna. Lassan felhagyok a kereséssel, belefáradtam. Olyan mint volt nem találok, így még csak fanyalogva nézném az utódot. CE, CLK, meg w204-es lesz helyette, ha találok ép darabot.
JBL gto van nekem és ahogy írod a lehetőséget figyelembe véve tökéletesen szól. A rögzítősarkokból le kell csípni ha jól emlékszem 2db jobb olalnál. A vezető felől a harmadikból egy felet, és voala.
Az olaj nem tűnt annyira vészesnek, szóval még cserélhette is, valamikor az 1500-as években:-)
Egyébként a kocsi alatt kúszva-mászva az tűnt fel, hogy ezen bármit meg lehet oldani egy csavarhúzóval és egy villáskulccsal. Mindenesetre ez biztató, mert szeretném rendbe szedni, ha lesz rá idő.
Pedig az a váltó ahogy váltott! Én elhittem a srácnak, hogy lecserélte. Mondjuk nagy buherátor,de az öreg se lehetett senki akinél 16 évig volt a kicsike.
Sziasztok! Kicsit viseltes lett azt hiszem a futómű, zörög is már néha. Miket érdemes cserélni, gömbfejek, szilentek? Lengéscsillapító, rugó szerintem még oké. Illetve márkában mit ajánlotok, mekkora lehet költségben egy ilyen művelet?
ma komoly küzdelem árán megvolt a motorban és az automata váltóban az olaj csere. A váltóban a képen látható állapotban volt a tömítés. Az automata váltóban hány km vagy év a csere periódus?
Srácok, ha valakit érdekel, van egy jóféle m102-es 2.3-as motorom ami eladó. Kiszerelés előtt teljesen jól működött lehet még videóm is van valahol róla.
Automata váltós kocsiból származik. Sajnos nekem tárgytalanná vált a foglalkozás vele....
Ke fej nélkül 40ezer. Ha kell KE hozzá, meg tudjuk beszélni. (1.8-2.0-2.3 ke fej egyforma a legendákkal ellentétben és ez biztos! 😉 ) Ja ecu is van hozzá!
2.6-os m103-asnak (kézi váltós) üzemmeleg motornál 1.8-as olajnyomás mennyire számít jónak? Úgy tudom a sor hatosknak valamivel alacsonyabb volt mint a 102-eseké, mert kisebb volt az alapjárati fordulatszám.
szép estét segítséget kérnék ! az öreg 190 esem ha jobb oldalra indexelek a visszajelző a műszerfalon nem jelez vissza ! néha az index is elmegy mindkét oldalon ! közben kasznizva lett és teljes biztosíték tábla lett cserélve ! azóta magnóm sem megy. műszerfal világításom már régen nincs ! kérnék szépen tanácsokat !