Köszönöm a választ. Időközben találtam egy szervizt, ahol javítani tudják a törést. 10-17000-re saccolták. Úgy gondoltam ennyit megér a 100 ezres kamera javítása. Szeretem, mert gyenge fényben is tudok vele videózni, ami sokszor hasznos. Igaz már rég túlnőttek rajta a kamerák, de az aki csak családi videókat csinál, meggondolja, mikor vegyen újat.
Eladó egy Blackmagic Pocket Cinema Camera, nagyon jó állapotban, hibátlanul működik. Kétszer használtam nyaralások alkalmával, a gyári kijelzővédő fólia még rajta van. A vázon található egy apró karc, a táskában az MFT adapter hozzáért és kidörzsölte.
Milyen tipusu a JVC kamera? a GY-HD100 as vagy ennek sorozata akkor ez típus hiba a belső mikrókapcsolónál törik meg az akril szalagkábel. Alkatrész itthon nincs hozzá javítani elég nehézkes itthon Németországban ott igen de kérdéses hogy ér e ennyit a gép maga. Mert ez a gép ha erről a JVC ről van szó ez már 10éves HD kamera. Ha nem ez az akkor is ha mozgatható az LCD akkor kábel hiba törés és emiatt kontaktos.
A VHS digitalizáláshoz szólnék hozzá. A VHS digizés több sebből is vérzik. Az első hogy csak kompozit kijárata van ami azt jelenti hogy a színben fényben élességben rosszabb a kimeneti jeled mint az eredeti. Én semmiképp nem javaslom hogy DVD-re archiválj mert a DVD 4-5 év elteltével nem lesz lejátszható, és csak felesleges munkát csinálsz. Ugyanis a VHS 280 sora egy akár SVGA crt monitoron is rossz. annak is 768 sora van. Ezért érdemes meghagyni és VHS magnón visszanézni ezeket a felvételeket mert élvezhetőbbek egy CRT TV-n mert annak 320 sora van. Inkább egy másik új VHS szalagra írd át akkor az még 60 évig lejátszható archiv anyag marad digitálisan fáljban vagy DVD-kétséges a jövője. Másfelől az eredeti kérdésed az volt képjavító programok algoritmusok vannak e. Ha azt mondja valaki hogy van nem igaz, mert a nincsből nem lehet odavarázsolni valamit. Ami a képen egy pixel az 320*280 ban is egy képelem lesz és 1200*1600-ban is csak ott a képelem méretét növeljük meg de ez minőségromlással jár. Én azt javasolnám a VHS-t tartsd VHS-en biztosabb élvezhetőbb.
Van egy JVC kamerám, amin tegnap este óta nyitáskor nem világosodik ki az LCD. Amúgy felvesz, s maga az LCD is jó lehet, mert félig kinyitva, amikor épp a nyitás-csukás határán van, akkor van rajta kép. Érdemes az ilyet javíttatni? Maga a hiba gondolom egy érintkező, vagy egy lapka alkopásából eredhet, de a munkadíj, anyagköltség felnyomhatja az árát.
Eladó Sony HDR-FX7E profi videókamera, első tulaj vagyok tehát a működése garantált, rengeteg tartozékkal: - állvány - kameralámpa - 2x Pótakku 500 percet bír - Hordtáska - Sony videómikrofon - kábelek
Nem tőlem várod a választ, de én is foglalkoztam ezzel a dologgal egy időben, így most megadom a leírásomat. Kicsit hosszú lesz.
Normal
0
21
VirtualDub videó stabilizálás.
VirtualDub v1.9.1 A stabilizálás két főlépésben történik. Pass 1, Pas 2. A többiek is így működnek, csak ott nincs külön megnevezve a két folyamat. Az alábbiak szerint kell megoldani. Szükséges hozzá a Virt.Dub. Deshaker v3.vdf plugin. 1. File / Videó megnyitása 2. Video / Filters / Add / Deshaker v3.0 (megnyilik) (a v1.1 kevesebbet tud, a v2.7 már jó). 3. Pass1.kijelölése (alapba ezt adja fel).
Beállítások Pass 1 fül benyomva. Suarce pixel aspect: Square pixels (1.0) (eredeti méretek), vagy Standard PAL vagy NTSC Video typ: Progressive, vagy Interlace (Upper FF, Lower FF). Log file: marad, C:Documents and SettingsXY névLocal SettingsApplication DataDeshaker Pass 1 parameters (középen): Video output: None (itt a Virt.Dub monitoron nincs pötty), vagy Motions vectors (ez pöttyös) ezt adja fel alapba is, itt lehet alap, lehet 2x, ill 5x beállítású. A Motions vectors alapot érdemes használni (pöttyös és a visszanézésnél két képet látunk egymás fölött). A 2x ill. az 5x finomabb, sűrűbb pöttyöket tesz. Block size: 30 pixels Scale: Full, Use pixels: all. A többi beállítás marad. OK. Mégegyszer OK.
4. Save as avi: bármilyen néven lehet menteni, de ne az eredeti cím legyen, mivel átírja az eredetit! Nem kell külön mappába tenni az eredetit (de lehet) és oda menteni a többit is, elég az asztalra kitenni. A mentést általában tömörítetlenbe fogadja el. (meg lehet próbálni az eredeti fájlba, ha megy. (nem szokott. Progresszív esetében több lehetőség is van). A mentett videó nem használható semmire, de az egészet ki kell menteni, mivel a Pass 2 hossza is ettől függ. A mentés elég lassú. (mivel tömörítetlen).
Nem kell bezárni a programot, nem kell ujra tölteni a videót, itt kell folytatni! 5. Video / Filters / a bennlévő Deshaker ujbóli megnyitása (kijelölés és configure). 6. Pass2-re kattintás, a beállításokat az Edge compressio-nál a jobb oldalon át kell állítani Fixed Zoom (no borders)-ra, a többi marad, majd OK. OK. 7. Save as avi: Bármilyen néven el lehet menteni oda, ahová a Pass 1-et is mentettük, de ne az eredeti néven legyen és ne az előző Pass 1 néven, mivel ezeket átírja.! (vagy másik mappába kell menteni). Itt már elfogadja az eredeti fájlt is. A DV-2 fájlokat lehet menteni a MainConcept DV Codec 2.0.4-el is, így nem kell átkonvertálni. A videó hossza megegyezik a Pass 1 hosszával, ha itt tovább mentjük - mert a Pass 1-et esetleg közben leállítottuk - akkor onnan már sötét marad a videó. Ez a mentés már gyorsabban megy. Ez az utólsó mentés lesz a végeredmény, ez már a stabilizált kép. Úgy tűnik, hogy ez a megoldás élesebb képet eredményez, mint más stabilizálók. (Mercalli, Ulead, AVS, stb.) Itt is, mint a többi stabilizálónál két konvertálást végez. Első a felmérés, második a stabilizálás.
Gyakorlati megoldás:
DV-typ2 fixálás: .avi DV-typ2 videót a VirtualDub 1.9.1-el lehet megoldani, az .mpg-t csak a VirtualDub 1.6.19 tudja fogadni. A műveletet érdemes egy nagyobb meghajtón külön mappába végezni, mivel két konvertálás lesz és dupla helyet foglal. (eredeti videótól függ).
A Square Pixelt érdemes beállítni, mivel az eredetit képezi le. Video typ: Progressive, vagy Interlace (Upper FF, Lower FF). A Pass 1-nél a Motions vectort- alap érdemes választani. Két kimenő kép egymás alatt, a pontok nem húzódnak nagyon, a 2x ill 5x pozicióban hosszabbak a vonalak, itt jobban figyeli a remegést. Ha nagyon remeg, akkor ezt kell alkalmazni, csak itt több a veszteség. A DV-2 fájlok esetében a Pass-2-nél jól használható a MainConcept converter. A többi lépésekben követni kell a fenti leírást.
Mpg fixálás: nem lehet szépen megoldani, eléggé elmosódottak a mozgósabb részek és nem élesek az eredetihez képest. Mivel tömörítetlenbe tesszük ki, így vissza kell konvertálni mpg-be. Megfogja, nem remeg a kép, de sajnos még mpg-be konvertálás után is eléggé ragyás több helyen a képkontúr. Mpg-renem érdemes alkalmazni. (de az Adobe- Mercalli esetében is ugyanez a helyzet).
Blackmagic Pocket Cinema Camera (Garanciális+ Extrák)
Eladó Blackmagic Pocket Cinema Camera
2014 augusztusi vásárlás, néhány alkalommal használt, kifogástalan, makulátlan állapotban. a legfrissebb szoftverrel, dobozában, minden gyári tartozékával, ezen felül: - plusz 2 akkumulátor, töltővel - mini mikrofon deadcattel - MFT - Canon EF bajonett átalakító
Eladás oka: 2 van, de csak egyet használok rendszeresen.
Szeretném megörökíteni pár túrázásom és ehhez keresek valamilyen sportkamerát. A dilemmám: Márka kontra ÁR Namost vannak egész olcsón szupernek mondott kamerák, de valahogy félek,h baj esetén a garancia meg a szervíz problémás lesz. Viszont pl találtam Kodak-ot jó áron, ami mégiscsak egy fényképezőmárka, gondolom szervízhálózattal sem lenne baj. Konkrétan vele szemezgetek:
Kinézetre is pofás, nem egy szokásos gopro copy. A kérdésem. Ennyiért inkább újabbat vegyek,de esetleg gagyibbat, vagy van vkinek tapasztalat erről a kameráról? A videók alapján az oldalon nekem jónak tűnik. Köszi,
Pontosan ez az, amire rávilágítottál, hogy egy olyan objektívet keresek, ami kifejezetten videózásra készült, ultrazoomos és 100e-ből ki is jön! Ha támaszkodva a tapasztalataidra tudnál ajánlani 2-3 ilyen objektívet, amiből tudunk választani, azt nagyon megköszönném! :)
Az pentax objektiv amit belinkeltél. Adapter mindegyikhez kell ami nem emountos. A másik meg az, hogy annak az objektívnek nem túl éles képe van illetve ezeknek az ultra zoomos obiknak többségében egyiknek sem. Inkább választanék 2 régebbi minoltát vagy ha az ultra zoomos a szimpatikus akkor tamront. De én ezt már sajnos végig jártam és ha változnak a fényviszonyok adott esetben nincs lehetőség állítgatásokra hírtelen kell valamit rögzíteni akkor a legjobb az emountos obi ahol minden működik autó módban is. Ez a saját véleményem biztos van aki boldogul a nem videózásra szánt obikkal is.
Feltétlenül szükséges minden objektívnél beszerezni egy ilyen adaptert? Vagy ha E bajonettes obit választok, akkor azzal is működik simán? Mert néztem egy ilyet korábban, ez esetleg jó lenne a NEX E bajonettjéhez, vagy ehhez is kéne adaptergyűrű?
Autofókuszhoz kell a sony ea-la2 adapter és ez csak "A" bajonettes obival megy. Azt tudni kell hogy a fénykepezésre szánt objektívek fókusz motorja elég hangos és behallatszik a mikrofonba. Ezeknél az obiknál amikor nyitod a blendét a felvételen látszik néha egy pillanatra egy túl exponálás amíg a blende a helyére kerül.
Először is köszönöm a gyors választ és a segítőkészséget. Mivel rajtam kívül még többen is használják a kamerát (ha lehet mondani, ennél is kevésbé értenek a készülékhez), ezért lehetőleg auto focus-os lenne jó. Én használom a manual focus-t is. Ami meg a rekeszt illeti, azt csak én szoktam állítgatni, a többiek néha még a fehéregyensúlyra se figyelnek oda, amit meg vágásnál kell korrigálnom. Egy szó mint száz egy jól és könnyen kezelhető objektívre lenne szükségem, ami kompatibilis a NEX-el. 18-200mm, vagy 18-135mm, vagy ehhez hasonlók, hogy ne kelljen két objektívet cipelni.
Köszönöm az ajánlásokat, de jó lenne a keretösszegen belül maradni. Nem feltétlenül ragaszkodom Sony objektívhez, ahhoz sem, hogy új legyen. Néztem már egy Sigma-t, Tamron-t és Canon-t is, csak nem tudtam még dönteni melyik legyen, úgyhogy, amit találtam belinkelem, hátha így tudtok segíteni a választásban, vagy ebben az árban jobbat tudtok mutatni.