Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ghosen Creative Commons License 2017.10.21 0 0 1664

Hengerfej, vagy hengerfej tömítés probléma lehet!

Nem főzi a hűtővizet, nem fogy, hidegen indításkor nem gőzölög a kidörgő?

Előzmény: bricsi0415 (1658)
Székelyhidi Lacek Creative Commons License 2017.10.20 0 0 1663

küldtem

Előzmény: Qkorica (1662)
Qkorica Creative Commons License 2017.10.20 0 0 1662

Katt a névre

 

Előzmény: Székelyhidi Lacek (1661)
Székelyhidi Lacek Creative Commons License 2017.10.20 0 0 1661

Hova írjak?

Előzmény: Qkorica (1659)
Qkorica Creative Commons License 2017.10.20 0 0 1660

Írej = Írj

Előzmény: Qkorica (1659)
Qkorica Creative Commons License 2017.10.20 0 0 1659

Írej egy levelet!

Előzmény: Székelyhidi Lacek (1657)
bricsi0415 Creative Commons License 2017.10.20 0 0 1658

Üdv!

Z12XEP Corsámnál jelentkezett egy hiba, menet közbén egy henger leállt, hibakód szerint gyújtáskimaradás, gyújtótrafó leszerelés után feltűnt hogy abban a hengerben amelyikben jelezte a hibát, a gyertyán egy minimális víz állt. Mitől lehetséges hogy oda víz került? Nem hűzővíz volt es a négyes hengerről van szó, kb 1 éves trafó és gyertyák.

Köszönöm előre is!

Székelyhidi Lacek Creative Commons License 2017.10.20 0 0 1657

Sziasztok!

Lenne egy G astra 99 2000 diesel. Nehezen indul sokat kell tekertetni mire elindul. Azt mondta mondja a tulaj, hogy adagoló hibás. Ha sokat áll csak akkor csinálja.hogy elengedi az uzemanyagot. annyira nem vágom még az opelt,ez csak kiszemelt autó lenne 206-ost cserélnék be az autóra. olyan kb 30 mp tekerés után elindul.de csak akkor indul nehezen ha sokat áll. Köszi a válaszokat!

verebész1 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 1656

Szia.

 

 

Szerintem a hűtővíz hőmérséklet jeladó nagyobb hőmérsékletet érez, mint ami valójában van. Próbáld meg kimérni hogy hány Kohmos. Lehet ha gyári újat veszel bele megjavul. Az után gyártottal baj van, mert ennek is eltérő az ellenállása a gyáritól.

 

Vagy marad a buhera. Kell tenni egy előtét ellenállást a hőfokmérő körébe. 

Előzmény: Krisztián Baranyi (1654)
TomGreg81 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 1655

Sziasztok,

 

Astra J 5ajtó 2011 1,4T az A14NET 120.000KM - (nincs vonóhorog CANbus elektronika miatt)

 

- 2 hibajelenség:

 

1. kormányról a hangerő-t fel/le kb 2mp késéssel halkít, vagy hangosít, ill a rádióval kapcsolatos funkciók ugyanígy késnek.

2. irányjelzés (pl a 3 villogás) kint minden irányjelző izzó+óracsoportban a nyilak villog, de a "hangja" 2-3mp-el késik, szerencsére a villogás valós időben lezajlik, de zavaró hogy hangban nincs visszajelzés.

 

Mit kellene vele tenni?

 

Köszi SZÉPEN

Krisztián Baranyi Creative Commons License 2017.10.03 0 0 1654

Jó napot kivánok. Segitsèget kèrnèk. 1.6 G asztra .  A problèma az hogy hidegen beindul de pár másodperc mulva le is áll. Ezt töbször is csinálja, aztán vègül beindúl ès semi problèma vele.  Csak egyre többször kell reggelente inditani. A kèrdèsem az hogy mièrt csinálhatja ezt. 

mimikxx Creative Commons License 2017.09.26 0 0 1653

Segítséget kérnék! Opel Astra 1,8 16v automata váltós autóm nem indul,vagyis ha ő akarja akkor igen.Meleg motorral csinálja,rá fordítom a gyújtást be indulnak a ventilátorok,és akkor már a kocsi nem indul.Furcsa ,ventilátor vezérlésre gondolunk.

Transitász Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1652

Sziasztok! Én is csatlakoznék az alapjárat hibás astrák táborához egy központi befecsis 1.6-os motorral. Gyakorlatilag olyan mintha folyamatosan háromnegyed gázt adna valami, nem ál lejjebb. Hibakódnak a 35-öt és a 47-et dobja, de a hiba előtt is világított sokszor a check engine. Én alapjárati motorra tippelek, de annyiból gyanús, hogy ha befogom az odavezető nyílást is viszonylag magas az alapjárat. Kérdésem az lenne, hogyan tudom tesztelni, hogy maga a motor rossz vagy az oda vezető kábelek, netán valami komolyabb hiba? Ha kiszedem a motort és üresben rádugom a csatlakozót látnom kéne valami mozgást gyújtáson vagy egyéb állásban? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm. 

Darkbull Creative Commons License 2017.09.21 0 0 1651

Azon már túl vagyok,állítólag van benne egy szekunder levegő rendszer,ezzel lesz a hiba,ennek a rendszernek a levegő szivattyúja jojózik.

 

Erről a szekunder rendszerről tudna valaki ,valamit,hogy mi ez,és,hogyan működik?

 

Előzmény: zsoca26 (1649)
Darkbull Creative Commons License 2017.09.21 0 0 1650

Azon már túl vagyok,állítólag van benne egy szekunder levegő rendszer,ezzel lesz a hiba,ennek a rendszernek a levegő szivattyúja jojózik.

 

Erről a szekunder rendszerről tudna valaki ,valamit,hogy mi ez,és,hogyan működik?

Előzmény: Ghosen (1648)
zsoca26 Creative Commons License 2017.09.17 0 0 1649

Szintem alapjárati motor,ki kéne takarítani...

Előzmény: Darkbull (1646)
Ghosen Creative Commons License 2017.09.17 0 0 1648

Alapjárati motorra tippelek...

Előzmény: Darkbull (1646)
VargaRoland Creative Commons License 2017.09.17 0 0 1647

Hello!

 

Időközben nekiestem, több helyről sugallták, hogy elosztófedél-rotor kombóban lesz keresendő a hiba, így rendeltem is belőlük.

Mikor nekiálltam kicserélni észrevettem, hogy a huncut kis vákuumcsövem megint nincs a helyén. Most aránylag örökösre megoldottam.

Indítózás, gyönyörűen ketyeg, de az alapjárat még mindig magas.

Kiszereltem az alapjárati levegőszelepet, gondoltam szemrevételezem. Jó kormos, mocskos volt, Brigéciollal alaposan fémtisztára pucoltam, visszatettem.

Ekkor vettem észre, hogy a gázbovden-gázkar találkozása mintha felfeküdne egy gégecsőbe bújtatott kábelkötegen... Megigazítottam, és láss csodát alapjárat úgy beállt, hogy öröm hallgatni.

Nem tudom melyik jó képességű szerelőm volt, de nem vagyok érte hálás, hogy így igazította el.

Elosztófedelet is leszedtem, ha már benne voltam, de gyönyörű állapotban van, így azt egyenlőre nem bántottam.

 

Lényeg a lényeg: az autó könnyedén, szépen indul és az alapjáratom is normális.

 

Öröm, boldogság :)

Előzmény: VargaRoland (1636)
Darkbull Creative Commons License 2017.09.16 0 0 1646

Segítség,tanács,ötlet kellene!!!

 

Adott egy 1996-os Astra 1.4 16V X14XE motorkódú.

A probléma az,hogy hidegen a fordulatszáma nagy mértékben ingadozik(túlpörög),gázadás után,ha leveszem a lábam a gázról is még emel a fordulaton,és csak utána esik vissza,és egy furcsa valamiféle villanymotor hangot hallok a motortérből,ami felpörög,majd megáll,majd felpörög,és ennek függvényében változik a fordulat,egyébként a motor jól működik,ha melegszik a motor,utána minden ok,és végül is hidegen is jól húz.

 

Segítségeteket előre is köszönöm!!

Lecso 307 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 1645

Sziasztok!

 

Van egy 92-es astrám. (C14nz) Az a problémám vele, hogy hullámzóan elkezd valami kopogni a motorban.

Megjelenik a hang, majd felhangosodik és ugyan így halkulva elmúlik majd vissza. Változó intenzitással és erősséggel.

Vezérlés felől hallom, már új bütykös tengely, himba, tőke, koptató korong van benne. Nem tudok rájönni a hibára.

Eléggé zavaró. Segítsetek valami ötlet, mi lehet. Olajnyomást mértem, a gomba helyén tudtam. 3,5-4 bar.

Kompresszió minden hengerben 13 bár.

Előre is köszönöm!

Üdv!

VargaRoland Creative Commons License 2017.09.12 0 0 1644

Elég széles a paletta, 2000 párszáztól egészen 30000-ig...

A nagy többség olyan 4-5000 körül van, onnan fogok választani, de nekem ezek a betű, meg szám jelölések kínaiak.

Itt van, amire kell figyelni?

Előzmény: Ordenary (1643)
Ordenary Creative Commons License 2017.09.12 0 0 1643

"Valakinek tapasztalat, mit érdemes venni?"

Igen, azt ami olcsó.

Előzmény: VargaRoland (1642)
VargaRoland Creative Commons License 2017.09.12 0 0 1642
Előzmény: VargaRoland (1641)
VargaRoland Creative Commons License 2017.09.12 0 0 1641

Hello!

 

Én csak logikusan, nem hozzáértőként közelítem a dolgot: ha gyertyakábel lenne a ludas, akkor miért csak indításkor jelentkezik a gond? Szerintem ha az lenne, akkor jelentkezne menet közben is.

Ugyanez a helyzet a gyújtáselosztómmal, ami gyakorlatilag új Bosch, pár 100 km-rel ezelőtt cseréltem, és teljesen másképp viselkedett az autó, mikor az volt rossz.

Az alapjárati motorra gondolnék én jelen helyzetben, de azzal még nekem sem volt dolgom. Nem tűnik nagy tételnek, lehet adok neki egy esélyt, ha valakitől jobb tanácsot nem kapok :)

Előzmény: Ghosen (1640)
Ghosen Creative Commons License 2017.09.09 0 0 1640

Ez még mindig lehet gyertyakábel, gyújtáselosztó, vagy annak a jeladója.

A magas alapjárat lehet az alapjárati motor miatt is, de azzal még nem foglalkoztam, csak itt olvastam.

Elvileg ki is lehet olvastatni a hibát a szervízcsatlakozón keresztül...

Googleval keress rá, hogy melyik 2 pontot kell összezárni, majd gyújtást adni és a check engine lámpa levillogja a hibát, ha van benne.

A hibatáblázatot megint a googleval találod.

Én tavaly nyáron szenvedtem anyám autójával, most arra próbálok visszaemlékezni.

Előzmény: VargaRoland (1636)
B.GY Creative Commons License 2017.09.09 0 0 1639

Lehet a tankszellőztető szelepet hallod.Annak van egy furcsa hangja.263 ezernél nem kopik az még el ha normális olaj volt benne.Van akinek 500 ezer van benne és semmi baja.

Előzmény: Laci 3418 (1637)
Qkorica Creative Commons License 2017.09.09 0 0 1638

Írj egy levelet

Előzmény: Laci 3418 (1637)
Laci 3418 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 1637

Sziasztok egy ki info vagy inkább segitség kellene vásároltam egy echotech motoros 1.6 16v kombi astrát a családnak 2000évjáratu rá költöttem már közel 200.000foritott a motor vezérlés fék stb szoval mindent rendbe tettem rajta sokkba van már taláb tulsokkba is de a család utazik velle igy nincs péz kérdés de mostanávan egy furcsa hortyogo gargalizálo hang hallatszik a motor jobb oldala fellöl kérdeztem szervizben ott olajszivatyu problémát jeleztek visza de tudtomal az szimeringes tehát nem csapágyas hogy hangja legyen ha rosz a motor alapjáratban egyhelybben adja a hortyogo hangot kérek infot ha lehet megköszönném mindenkinek és 263798 kilométer van a motorban talán ellkopot?

VargaRoland Creative Commons License 2017.09.08 0 0 1636

Visszaszívom...

Délután munkából hazafelé indulva már nem hogy egy, hanem sztem legalább 2 hengerem nem ment, soha nem tapasztalt vibrálás mellett...

Néhányszor leállítottam, újra indítottam, járattam kicsit, próbáltam óvatosan gázt adni neki, de nem nagyon vette. Aztán (mivel valahogy haza kellett jönnöm) adtam neki egy esélyt, sebességbe raktam, kuplung óvatosan fel, gurultunk kb 10-20 métert, életre kelt a kicsike és hazahozott (20km). Menet közben szépen simán jár, nem dadog, nincs gyújtás kihagyás.

Itthon miközben a kaput kinyitottam, hallottam, hogy az alapjáratom magasabb, mint a megszokott.

 

Nem tudom lehet-e összefüggés a két dolog között, de már tapasztaltam néha, hogy hidegen indítás után kicsit magasabban van az alapjáratom (a "normális", megszokottnál magasabb), de ilyenkor üresbe kitéve szépen visszaesett a fordulatom normálra, és ketyegett szépen.

 

Ötlet valakinek merre keresgéljek?

Előzmény: VargaRoland (1635)
VargaRoland Creative Commons License 2017.09.08 0 0 1635

Hello!

 

Kicseréltem a gyertyákat, illetve egy vákuum cső csatlakozóm is el volt törve, azt vissza tudtam még dugni a helyére, most hibátlanul indul, szóval szerintem megoldottam :)

Még van pár dolog hátra, hogy "tökéletes" legyen:

- első szélvédő csere egy repedés miatt

- hátsó ablaktörlőm nem működik

- ma reggel azt vettem észre, hogy bármelyik állásba teszem a szellőző tekerőgombját, nem változik a befúvás helye, hiába próbáltam a szélvédőre irányítani a levegőt, tekergettem ide-oda, csak fújt a nagyvilágba...

- csattog az egyik szelepem

 

Szóval van még meló vele, de 2 év állás után semmin nem lepődök meg :)

Előzmény: Ghosen (1632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!