Z12XEP Corsámnál jelentkezett egy hiba, menet közbén egy henger leállt, hibakód szerint gyújtáskimaradás, gyújtótrafó leszerelés után feltűnt hogy abban a hengerben amelyikben jelezte a hibát, a gyertyán egy minimális víz állt. Mitől lehetséges hogy oda víz került? Nem hűzővíz volt es a négyes hengerről van szó, kb 1 éves trafó és gyertyák.
Lenne egy G astra 99 2000 diesel. Nehezen indul sokat kell tekertetni mire elindul. Azt mondta mondja a tulaj, hogy adagoló hibás. Ha sokat áll csak akkor csinálja.hogy elengedi az uzemanyagot. annyira nem vágom még az opelt,ez csak kiszemelt autó lenne 206-ost cserélnék be az autóra. olyan kb 30 mp tekerés után elindul.de csak akkor indul nehezen ha sokat áll. Köszi a válaszokat!
Szerintem a hűtővíz hőmérséklet jeladó nagyobb hőmérsékletet érez, mint ami valójában van. Próbáld meg kimérni hogy hány Kohmos. Lehet ha gyári újat veszel bele megjavul. Az után gyártottal baj van, mert ennek is eltérő az ellenállása a gyáritól.
Vagy marad a buhera. Kell tenni egy előtét ellenállást a hőfokmérő körébe.
1. kormányról a hangerő-t fel/le kb 2mp késéssel halkít, vagy hangosít, ill a rádióval kapcsolatos funkciók ugyanígy késnek.
2. irányjelzés (pl a 3 villogás) kint minden irányjelző izzó+óracsoportban a nyilak villog, de a "hangja" 2-3mp-el késik, szerencsére a villogás valós időben lezajlik, de zavaró hogy hangban nincs visszajelzés.
Jó napot kivánok. Segitsèget kèrnèk. 1.6 G asztra . A problèma az hogy hidegen beindul de pár másodperc mulva le is áll. Ezt töbször is csinálja, aztán vègül beindúl ès semi problèma vele. Csak egyre többször kell reggelente inditani. A kèrdèsem az hogy mièrt csinálhatja ezt.
Segítséget kérnék! Opel Astra 1,8 16v automata váltós autóm nem indul,vagyis ha ő akarja akkor igen.Meleg motorral csinálja,rá fordítom a gyújtást be indulnak a ventilátorok,és akkor már a kocsi nem indul.Furcsa ,ventilátor vezérlésre gondolunk.
Sziasztok! Én is csatlakoznék az alapjárat hibás astrák táborához egy központi befecsis 1.6-os motorral. Gyakorlatilag olyan mintha folyamatosan háromnegyed gázt adna valami, nem ál lejjebb. Hibakódnak a 35-öt és a 47-et dobja, de a hiba előtt is világított sokszor a check engine. Én alapjárati motorra tippelek, de annyiból gyanús, hogy ha befogom az odavezető nyílást is viszonylag magas az alapjárat. Kérdésem az lenne, hogyan tudom tesztelni, hogy maga a motor rossz vagy az oda vezető kábelek, netán valami komolyabb hiba? Ha kiszedem a motort és üresben rádugom a csatlakozót látnom kéne valami mozgást gyújtáson vagy egyéb állásban? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm.
Időközben nekiestem, több helyről sugallták, hogy elosztófedél-rotor kombóban lesz keresendő a hiba, így rendeltem is belőlük.
Mikor nekiálltam kicserélni észrevettem, hogy a huncut kis vákuumcsövem megint nincs a helyén. Most aránylag örökösre megoldottam.
Indítózás, gyönyörűen ketyeg, de az alapjárat még mindig magas.
Kiszereltem az alapjárati levegőszelepet, gondoltam szemrevételezem. Jó kormos, mocskos volt, Brigéciollal alaposan fémtisztára pucoltam, visszatettem.
Ekkor vettem észre, hogy a gázbovden-gázkar találkozása mintha felfeküdne egy gégecsőbe bújtatott kábelkötegen... Megigazítottam, és láss csodát alapjárat úgy beállt, hogy öröm hallgatni.
Nem tudom melyik jó képességű szerelőm volt, de nem vagyok érte hálás, hogy így igazította el.
Elosztófedelet is leszedtem, ha már benne voltam, de gyönyörű állapotban van, így azt egyenlőre nem bántottam.
Lényeg a lényeg: az autó könnyedén, szépen indul és az alapjáratom is normális.
A probléma az,hogy hidegen a fordulatszáma nagy mértékben ingadozik(túlpörög),gázadás után,ha leveszem a lábam a gázról is még emel a fordulaton,és csak utána esik vissza,és egy furcsa valamiféle villanymotor hangot hallok a motortérből,ami felpörög,majd megáll,majd felpörög,és ennek függvényében változik a fordulat,egyébként a motor jól működik,ha melegszik a motor,utána minden ok,és végül is hidegen is jól húz.
Én csak logikusan, nem hozzáértőként közelítem a dolgot: ha gyertyakábel lenne a ludas, akkor miért csak indításkor jelentkezik a gond? Szerintem ha az lenne, akkor jelentkezne menet közben is.
Ugyanez a helyzet a gyújtáselosztómmal, ami gyakorlatilag új Bosch, pár 100 km-rel ezelőtt cseréltem, és teljesen másképp viselkedett az autó, mikor az volt rossz.
Az alapjárati motorra gondolnék én jelen helyzetben, de azzal még nekem sem volt dolgom. Nem tűnik nagy tételnek, lehet adok neki egy esélyt, ha valakitől jobb tanácsot nem kapok :)
Lehet a tankszellőztető szelepet hallod.Annak van egy furcsa hangja.263 ezernél nem kopik az még el ha normális olaj volt benne.Van akinek 500 ezer van benne és semmi baja.
Sziasztok egy ki info vagy inkább segitség kellene vásároltam egy echotech motoros 1.6 16v kombi astrát a családnak 2000évjáratu rá költöttem már közel 200.000foritott a motor vezérlés fék stb szoval mindent rendbe tettem rajta sokkba van már taláb tulsokkba is de a család utazik velle igy nincs péz kérdés de mostanávan egy furcsa hortyogo gargalizálo hang hallatszik a motor jobb oldala fellöl kérdeztem szervizben ott olajszivatyu problémát jeleztek visza de tudtomal az szimeringes tehát nem csapágyas hogy hangja legyen ha rosz a motor alapjáratban egyhelybben adja a hortyogo hangot kérek infot ha lehet megköszönném mindenkinek és 263798 kilométer van a motorban talán ellkopot?
Délután munkából hazafelé indulva már nem hogy egy, hanem sztem legalább 2 hengerem nem ment, soha nem tapasztalt vibrálás mellett...
Néhányszor leállítottam, újra indítottam, járattam kicsit, próbáltam óvatosan gázt adni neki, de nem nagyon vette. Aztán (mivel valahogy haza kellett jönnöm) adtam neki egy esélyt, sebességbe raktam, kuplung óvatosan fel, gurultunk kb 10-20 métert, életre kelt a kicsike és hazahozott (20km). Menet közben szépen simán jár, nem dadog, nincs gyújtás kihagyás.
Itthon miközben a kaput kinyitottam, hallottam, hogy az alapjáratom magasabb, mint a megszokott.
Nem tudom lehet-e összefüggés a két dolog között, de már tapasztaltam néha, hogy hidegen indítás után kicsit magasabban van az alapjáratom (a "normális", megszokottnál magasabb), de ilyenkor üresbe kitéve szépen visszaesett a fordulatom normálra, és ketyegett szépen.
Kicseréltem a gyertyákat, illetve egy vákuum cső csatlakozóm is el volt törve, azt vissza tudtam még dugni a helyére, most hibátlanul indul, szóval szerintem megoldottam :)
Még van pár dolog hátra, hogy "tökéletes" legyen:
- első szélvédő csere egy repedés miatt
- hátsó ablaktörlőm nem működik
- ma reggel azt vettem észre, hogy bármelyik állásba teszem a szellőző tekerőgombját, nem változik a befúvás helye, hiába próbáltam a szélvédőre irányítani a levegőt, tekergettem ide-oda, csak fújt a nagyvilágba...
- csattog az egyik szelepem
Szóval van még meló vele, de 2 év állás után semmin nem lepődök meg :)