Egy Seat Alhambra 2008 dízel családi autónk van és az alábbi fék problémára keresek megoldást.
Véletlenszerűen, kb. 1-2 havonta menet közben fékezéskor annyira bekeményedik a fék, hogy nem lehet benyomni, aztán a következő pillanatban teljesen jó és van olyan hogy hónapokig nem is jelentkezik a probléma.
Elvittük a helyi szervizbe, leellenőriztek rajta mindent, de nem találtak hibát. Nem tudjuk mitévők legyünk, szeretjük az autót, de így életveszélyes.
Ha valaki járt már így, vagy tud segíteni akkor előre is köszönöm.
Sziasztok Kedves Csoporttagok! Adott egy Leon 1M és 2 DIN-es fejegységet szeretnék szerelni bele de a középkonzol csak 1 DIN-es. Kérdésem az lenne hogy átalakítható-e (gondolom nem) vagy hol tudok beszerezni hozzá 2 DIN-es konzolt? Előre is köszi a választ!
Sziasztok segítségre lenne szükségem!Van egy 2001-es seat cordoba sportline autóm! Menet közben rángatott és megállt! Amikor el akarom indítani szikrázik a trafó és a kábel összekötésénél! Tudna nekem ebben segíteni valaki,hogy mi lehet a baja? A segítségeteket előre is köszönöm!
Segitsegre lenne szuksegem. Vasaroltam egy kis Arosat (1.4 tdi ). Idonkent nem indul z auto. Forgat az onindito de meg sem indul el a motor. Varok 5-6 percet es egy pocre indul majd egy jo ideg nem jelentkezik a problema. Inditom es tokeletesen indul. Tegnap azonban melegites kozben le is allt es ugyan ezzel a jelenseggel nem akart elindulni. Hiaba adok gazt, semmi. Megvarom a kb 5 percet es siman indul. Mi lehet ennek a jelnsegnek az oka? koszi
Van egy SEAT Leon-om 2001-es 1M széria. A tankfedél zárja nem volt meg amikor megvettem a kocsit.
Most sikerűlt szereznem egy zárat,de elképzelésem sincs hogy hová kell felfogatni. Ha valakinek esetleg lenne egy fényképe vagy műszaki rajza a motor hejzetéről, nagy segítség lenne.
Sziasztok! A navigációs fórumban már kérdeztem, felteszem ide is :) Van egy 2007-es Altea XL-em, a gyári hangrendszer van benne, gondolkodom egy RNS beszerzésén, mert csak jobb az :) Kérdés, vajh' 1-1-ben betehető-e, vagy kell hozzá még plusz kábelezés? Van-e ebből a szempontból az 510-310-315 között eltérés? Valamint van-e esetleg eladó Seat-os (vagy cserélhető indítóképernyős) fejegysége? :) Köszönöm a válaszokat előre is!
A záron lévő fekete elektronikát le kell róla törni kalapáccsal(ez van)utána hozzáférsz a reteszelőhöz.amit csavarhúzóval el tudsz tolni,és nyitva van.Röviden ennyi.Kitartást.
Jelenleg ott tartok, hogy amennyire lehetett a kárpitot félre húztam, csatlakozókat kihúztam megnéztem, nincs dzsuva bennük, a bovden húz, nincs elszakadva és a külső kilincs is mozgatja a mechanikát ameddig látni belőle valamit...
Tehát amit lehetett megnéztem... A többi ajtót tudom nyitni csak a jobb oldali elsőt nem...
Az ajtó nyitáshoz semmi köze a mikrokapcsolónak.!!! De van ott jó pár dolog aminek viszont van.naa azt kell kideríteni hogy mi???a mikrokapcsoló az biztosan nem az.
"Boldog" tulajdonosa vagyok egy 2004-es Cordobának...
Bár biztosan lerágott csont, de nem nyílik a jobb első ajtó, biztos a mikrokapcsoló döglött meg. Kérdésem hogyan tudom kinyitni az ajtót illetve a zárat manuálisan, hogy egyáltalán hozzáférjek a zárhoz, mert zárt ajtóval kicsit nehéz!?
Jelenleg egy kanna benzinben gondolkozom meg gyufában...
Szeretném megkérdezni ez előttem hozzászólótól, hogy megoldódott e a probléma mert nekem is most elkezdte ugyan ezt csinálni illetve lehet e más probléma!??
segítségre lenne szükségem, hátha valaki tudja miért van ez a hiba.. most vettem egy seat toledo 1,6 stellát, 2001-es évjárat. A problémám az, hogy menet közben egyszer csak gondol egyet és elkezd lassulni, annak ellenére, hogy nyomom a gázt, mintha levettem volna a lábam a pedálról.. ha visszaváltok egyet, akkor újra megy, de félek, hogy egyszer csak nem fog menni és otthagy valahol....:(
sziasztok új vagyok a fórumon segítséget kérnék SEAT IBIZA 1,4 GTI 16V Motorkód AFH központi zár betegeskedik mindent lezár csak a vezetőoldali nyílik kulccsal
(csomagtér, tank nyílás zárva marad) kompresszor megy .új észrevétel Vezetőoldali hátsóajtó ha csak ez van nyitva nem zár le.
Sokkal egyszerűbb rövidítés mint gondolnád: a SI prefixum kilo- mint szorzás 10^3-al - ezerrel ( : De én pl. a zsüf/zsüfit használtam már régen pedig szerintem nagyon kellemes hangzása van : D
Csak még ezek után megkérdezném, a k "kecs" kifejezésre utaltál? :-) Bevallom, régen hallottam, (én nem is használtam, mi zsozsót, kiló, mani, dudva, bélás, volt forgalomban :-) ).
Attila a legjobb, nincs kérdés - nincs mellébeszélés csak jó munka és működő autó!
OBD2:
Az attól függ mennyit szánsz rá.. de komolyan..
10k-ért már tudsz venni mondjuk koppincs Ross-Tech HEX-CAN kábelt 12.12-es VCDS-el, az gyakorlatilag gyári szintű diagnosztikára ad lehetőséget és minden kontrollert elérsz (motorvezérlő, ABS, légzsák, műszerfal..) és mindben tudsz hibát keresni.. hibakódot törölni, kulcsot feltanítani.. Ha gond van vagy mélyebben akarok a lelkébe nézni akkor ezt veszem elő.
2..3k-ért vehetsz egy Bluetooth-os OBD2 dongle-t, ahhoz vagy veszel egy Android programot vagy használod az ingyeneset (vagy unortodox/alternatív beszerzési forrást használsz..) és akkor mondjuk mobilon tudod nézni hogy a motorvezérlő milyen jeleket kap a szenzoroktól, menet közben (a mobilt azért könnyű jól látható helyre rakni). De ezzel pl. se az ABSt, se a légzsákot, se semmi mást nem érsz el, csak a motorvezérlőt és semmit nem is állítgathatsz (de persze hibakódot törölhetsz a motorvezérlőből). Ezt napi szinten használom.
Nekem spec. mindkettő van, sőt, BT OBD2 dongle 2 is (egy az én Toledomban (2002, AZD, 1.6 16V) meg a feleségem Toyota Yarisában (2005)).
Esetleg tudnátok ajánlani valami nem túl drága kütyüt, és a hozzá való szoftvert, amivel lehet nemcsak hibakódot kiolvasni, hanem törölni is? ÉS ami tud lambda szonda, légtömegmérő, és egyéb jeladó diagnosztikát? Az sem lenne baj, ha bele lehetne vele piszkálni a motorvezérlés paramétereibe :)
Néztem e-bayen, amazonon, van kismillió kütyü, minimális leírással, ezért kérdezem.