Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.20 0 0 45042

Ezt tudom mindenkinek ajánlani, aki még emlékszik, és szívén viseli a régi céget:

http://videa.hu/videok/nagyvilag/va.-tv-channel-545-resz-18.-kerulet-helytorteneti-muzeum-wgJpZG8TGck6ab96

 

Foltos Creative Commons License 2013.07.31 0 0 45041
RIKA424 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 45040

Az amerikai hadseregben sem minden pilótának F-22 Raptoron kell repülnie.

 

Van ott kicsi szállító gép is.

 

 

Előzmény: jet set (45037)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.29 0 0 45039

Nem kellet volna betiltani a Blue Angelst, Thunderbirds-öt meg a szóló bemutatókat, akkor lehet lenne utánpótlás. Idióták... 

Előzmény: RIKA424 (45036)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.29 0 0 45038

+ Ott szerintem elvárás az USA állampolgárság is... Nemhiszem, hogy felvennének holmi jött-ment európait, főleg a légierőhöz.

Előzmény: jet set (45037)
jet set Creative Commons License 2013.07.29 0 0 45037

Aki Törökországig nem ment el, majd épp Amerikába fog. Akit pedig legutóbb láttam siránkozni a tévében, az 50+ éves és 100+ kg volt. Nem igazán célcsoport. 

Előzmény: RIKA424 (45036)
RIKA424 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 45036

Munka nélkül maradt pilóták !

 

Íme az egyik lehetőség :

 

225 ezer dolláros bónuszt ígér az Amerikai Egyesült Államok Légiereje azoknak a pilótáknak, akik vállalják, hogy 9 évig a szolgálatukban állnak - írja a jobs.aol.com.

 

 

Amikor még Tom Cruise játszott a Top Gun-ban, vadászpilótának lenni vonzó és szexi volt, ma azonban már egyre kevesebben jelentkeznek az Amerikai Egyesült Államok Légierejéhez.

 

Akkora a hiány pilótákból, hogy évi 25 ezer dolláros bónusszal akarják magukhoz csábítani a fiatalokat.

Leszállópálya Creative Commons License 2013.07.28 0 0 45035

Nincs polidili!

RIKA424 Creative Commons License 2013.07.28 0 0 45034
Előzmény: Törölt nick (45028)
X ANTI Creative Commons License 2013.07.27 0 0 45031

Szép, csak ezeket nem kabátgombokért adják, mint a sivatagban lekonzervált társaikat.

Előzmény: Törölt nick (45029)
Gulper Creative Commons License 2013.07.26 0 0 45030

Belül szerintem át sem kell alakítani, egy külső átmázolás, oszt jónapot.

Bár erről inkább a Sólyom topikban kéne csevegnünk.

Előzmény: Törölt nick (45029)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.26 0 0 45029

végignézve a videót mégsem, de ilyen vip gépek átalakításából lesz az első 6

Előzmény: Törölt nick (45028)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.26 0 0 45028

Ő belőle lenne az első sólyom?

http://www.youtube.com/watch?v=fvDRxU5jUV0

 

DAttis Creative Commons License 2013.07.25 0 0 45027

nekem még mindig kételyeim vannak ennek a az "airways-nek" létrejöttéről, majd akkor hiszem el ha itt lesz az első gép.

Egyébként mi ez, hogy "csak" B735-össel indulnak (nyilván valami naptárilag jó öreg gyártású vasról van szó amit lízingelnek az induláskor), lesz ebből modernebb (NG-k) esetleg zsír új masina is?
A kérdésnek persze akkor van értelme ha valóban létrejön a légitársaság, bár a MALÉV 60 egynéhány év alatt felépült nimbuszát sose fogja elérni azt gyanítom pláne ha nem lesznek hosszú életűek

Előzmény: Qkorica (45026)
Qkorica Creative Commons License 2013.07.25 0 0 45026

A Sólyom Airways dizájnja

Innen koppintották az alakulgató új magyar légitársaság dizájnját. Mondjuk azt nem tudom, hogyan magyarázza meg Orbán Alijev elnöknek, hogy most már nem Azerbajdzsánban, hanem Tadzsikisztánban utazunk Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: Janos32 (45009)
X ANTI Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45025

A kissé nagyotmondó finnyás fórumtársnak figyelmébe ajánlom a Bécsből rendelhető VIP légitaxi szolgáltatást. Ott senkivel nem kell egy légtérben tartózkodni. Fűszoknyás hurikat is vihet magával vagy gésákat.

Nekünk pórnépnek megteszi a Wizz&Tsai KFT.

csufi.rulez Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45024

Van egyébként valami egzakt összeghatár, ami "komfort" utast elválasztja a "fapados" utastól? Mondjuk 60k alatt csak megvetendő fapados utazó vagyok, de ha 60k feletti jegyem van akkor már engem is elfogadhatónak tartasz, mint burzsuj-komfort utast?  :-P

Előzmény: Fürtöske (45013)
DAttis Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45023

Én a magyar low cost járatán kifogtam egy részeg (elég pia szaga volt) belga utast késve ült fel és mellém ült. Nem volt semmi baj vele egész úton de látszott illuminált állapotú a lelkem. 

Előzmény: Törölt nick (45020)
csufi.rulez Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45022

A legtöbb külföldi repülőtereken ez megoldott dolog, mivel a fapados, és a komfortosabb járatok utasai rendszerint el vannak különítve egymástól.

 

Szerintem dobd el azt a mesekönyvet, amiben ezt olvastad :)

Előzmény: Fürtöske (45013)
Zolker Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45021

Nem tudom, hol és ki csinált felmérést arról, hogy a fapadosokkal nagyobb arányban utaznak-e "kellemetlen szagú" és "a normális viselkedési környezetből kitűnő" emberek... :)

 

Élénken emlékszem a charterezés intenzív időszakára, amikor Ferihegy 2 (még csak A volt, de aztán B megépülte után is) nyaranta tele volt fukszos, kulturálatlan és hangoskodó újgazdagokkal, meg "kellemetlen szagú", kulturálatlan és hangos népekkel. Fapadosok sehol sem voltak még.

 

És találkoztam már úgymond "hagyományos" légitársaság járatán is "kellemetlen szagúakkal" és kulturálatlan újgazdagokkal is. 

Nagyon sokszor.

 

Szvsz legalább olyan kellemetlen mindkettő, és legalább olyan gyakorisággal előfordul mindenfelé. :)

 

 

 

Előzmény: Fürtöske (45013)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45020

low cost gép vészkijárati helye van annyira komfortos mint 1-2-3 legacy sima economy széke.  Ennyi erővel TB-nél is valaki sokat fizet érte, valaki meg alig, és mégis mindenki ugyan azt kapja.. Hányan szoktak ott panaszkodni?  . Hülyeség az egész. Itt, ahogy lentebb írták , nem sok finnyás utas van akit érdekelnek ezek a dolgok. mert low cost társasággal utazó =///= csöves,büdös.  Mindkét légitársaság formánál lehet találkozni érdekes arcokkal....

Előzmény: Fürtöske (45013)
BJ Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45019

Semennyi nem igaz belole. Pont.

Előzmény: Fürtöske (45013)
uhb129b Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45018

Azt nem tudom, mennyi igaz belőle, de pletyka-szinten az a hír járja, hogy a BUD fontolgatja az 1.-es terminál visszanyitását.

 

 

Minek? Rontani akarják a saját üzletüket?

 

 

A gond az, hogy a fapados, és a komfortosabb utazást választó utasok szinte egyáltalán nincsenek elkülönítve.

 

Szerintem ez nem gond mert:

- A fapados és a nem fapados járatok más gate-ről indulnak.

- A fapados járatok jelentős része ráadásul a bádog városból indul

- Van lounge. A nagyon finnyás utasok elmehetnek oda is. Az igazi törzsutasoknak meg van annyi összegyűjtött mérföldjük, hogy automatice be tudnak menni a lounge-ba.

- A nagyon finnyás utasok kevesen vannak és nem fizetnek annyival többet, hogy megérje miattuk félig üresen működtetni a 2-es terminált.

- Nézd meg, az összes utas hány %-a fizeti meg a külön biztonsági ellenőrzést! Na, annyi a finnyás utas, aki hajlandó is a külön kezelésért fizetni.

 

 

ezekkel gyakorlatilag egy légtérben kell várakozni azok is, akik jelentősen több összeget fizettek a komfortosabb utazásért, amibe bele tartozna a terminálon a gép indulására váró nyugodt, normális várakozás is.

 

Repülőtéri illetékben nem fizettek annyival többet, hogy a reptér elkülönítse őket. Egyébként pedig ha a légitársaságuk úgy gondolja, hogy el kéne őket különíteni, akkor a repülőtér szívesen el fogja őket különíteni, ha valaki kifizeti az ezzel járó extra költséget. (lásd pl. hogy hogyan oldják meg a különböző szövetségek a business és első osztályú utasok számára fenntartott szolgáltatásokat.)

 

 

A legtöbb külföldi repülőtereken ez megoldott dolog, mivel a fapados, és a komfortosabb járatok utasai rendszerint el vannak különítve egymástól.

 

Pesten is külön van a business jet terminál! :-)

Előzmény: Fürtöske (45013)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45017

 

ja, csakhogy már a fapadosok adják a forgalom nagyobbik részét, ezt a forgalmat már nem bíná el a T1.

 

hát ez van...   a fapados térnyerés ezt hozta....   szigorúan anyagi szempontból nézve ma már tényleg olyan is repülőre szállhat, aki 10 éve még csak nem is álmodhatott róla...   

Előzmény: Fürtöske (45013)
doncike Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45016

"A legtöbb külföldi repülőtereken ez megoldott dolog, mivel a fapados, és a komfortosabb járatok utasai rendszerint el vannak különítve egymástól"

 

Nem tudom, hogy a "legtöbb" alatt mit kell érteni, de ahol nincs külön reptér, ahová a fapadosok járnak, ott nem tapasztaltam még ilyen elkülönítést.

Utóbbi 2 évben: Pozsony, Bécs, München, Düsseldorf, Ibiza, Barcelona, Madrid -- egyikben sem vettem észre elkülönítést.

Előzmény: Fürtöske (45013)
Gregor83 Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45015

Ezert szoktam bezarkozni a lounge-ba.

Előzmény: Fürtöske (45013)
goldeneagle Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45014

Áder János Ryannal utazik. :  ) 

Pár hete, egy reggeli járaton CRL-BUD szakaszon :) 

Fürtöske Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45013

Azt nem tudom, mennyi igaz belőle, de pletyka-szinten az a hír járja, hogy a BUD fontolgatja az 1.-es terminál visszanyitását.

Ugyanis főleg az utóbbi időben nagyon sok, és cseppet sem kellemes kritika érte a 2.-es terminált elsősorban külföldiek részéről.

És ennek valószínű nem sok köz van a "Sólyomhoz".

 

A gond az, hogy a fapados, és a komfortosabb utazást választó utasok szinte egyáltalán nincsenek elkülönítve.

A fapados járatokra meg sok esetben várnak kissé extrém csoportok, vendégmunkások, stb, akik nem csak a megszokottnál hangosabb csevegésükkel, de néha kellemetlen szagukkal, és a körülöttük pillanatok alatt kialakuló "diszóllal" kitűnnek a normális viselkedési környezetből.

És ezekkel gyakorlatilag egy légtérben kell várakozni azok is, akik jelentősen több összeget fizettek a komfortosabb utazásért, amibe bele tartozna a terminálon a gép indulására váró nyugodt, normális várakozás is.

 

A legtöbb külföldi repülőtereken ez megoldott dolog, mivel a fapados, és a komfortosabb járatok utasai rendszerint el vannak különítve egymástól.

Steve the Great Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45012

Én még azért egy tál gulyáslevest vagy egy csikóst pusztaötössel el tudnék képzelni valahol a festésben.

Előzmény: Janos32 (45009)
Janos32 Creative Commons License 2013.07.24 0 0 45011

En a Janos Ádair -re varok turelmetlenul...

Előzmény: jet set (45010)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!