ezzel a javítással kapcsolatban van egy olyan problémám, hogy nem olcsó és szépen megsallerozzák ugyn a műszerfalat, az tény, de mivel szar anyagból van, mellette ugyanúgy meg fog indulni a repedés. aztán meg van egy olyan, hogy amerikai ebayen rendszeresen van e28hoz műszerfal borítás. nem látszik a képen, hogy milyen a dolog, de kb tudom. gyakorlatilag még egy héjat húzol az egészre. ilyenből már láttam nagyon jót is off autón és borzasztó szart is. bevállalni csak úgy kicsit sok, de gondolkodtam rajta, hogy kéne szerezni még négy öt embert, úgy viselhetőbb lenne az egy szál melléfogás költsége és tetszés szerint akármelyikünk autójába bepróbálni. ha jó, akkor megvan, honnan lesz mindenkinek műszerfala, ha nem jó, akkor ezt is tudjuk.
A fekete az jó. Az új az drága így marat a további kérdezősködés és a kivárás... vagy már azóta sikerült egy felújítóval felvennem a kapcsolatot és lehet, hogy ő megszünteti a repedéseket.
láttam már hármat is. abból az egyik ki volt fúrva valai telefontartónak gyönyörűen, az egyik egy motorjavesztett, egyébként tökéletesen felszerelt, gyári telefonos(!!!) amerikai 535iben volt, amibe dízelt készült rakni a pofa (mondjuk szerintem abból az autóból már semmi nem lesz) meg egy harmadikat láttam egyszer eladót huszonezerért. meg ugye lehet kapni újan. de csak feketét.
arról mesélj inkább, hogy azok a dísztárcsák hogyan állnak meg neked a keréken, mibe kapaszkodnak.
e23-e28ba gyári üvegtető, sínekkel együtt, ahogy a képen látod. Nincs összekarcolva, nincs megrepedve. Nem kell saab-os cuccokal bohóckodni :):)
30ezer Ft
Valamint alpina b9 e28 gyári 40%os Sperrdifiből a két acélpogácsa gyári bemarásokkal, amitől 40%os lesz a sperred. E28 alól esett ki. Nem gagyi, nem Pista bácsi műhelyében készült, ez alpina cucc, alpina cikkszámmal. 25ezer pénzike. Csak az acélpogácsák eladók, nem a komplett difi!!!!
Sziasztok! Pár éve vettem, ezt az 1974es 520as 4hengeres bmw-t.Tervem az volt, hogy majd megcsinálom, de belátom, nekem ez már nem sikerülhet.Motorja féligszét van szedveJelenlegi anyagi, és családi helyzetem, azt sem teszi lehetővé, hogy tároljam, akár egyben, vagy szétbontva.Rendszáma van, forgalmija nincs, és a tulaj már meghalt, ami eléggé megnehezítí a forgalomba helyezést(Nem lehetetlen, csak macerás) Tudom, hogy egy rozsdaboglya, de sajnálnám odadani a cigányoknak(pedig hetente kapok ajánlatot:-)). Ami pozitívum: ablakok rendben vannak belsőtér lámpák lökhárító ok
ülések nem szakadtak vonóhorog(áttehető!) Tetőablak. Nem gyári, de nem ázik be. csomagtér teli alkatrésszel(vesék is ott vannak) Vontatni is lehet. Elsősorban bontásra gondoltam(lehetőleg egyben)Igazából nem is írnék árat, ha vkinek van vami ajánlata, irjon-hívjon, képet tudok még küldeni.Vmi értelmes csere is szóba jöhet. 20 33 55 133
Tele a pupom azzal, hogy itt nem lehet szerkeszteni utólag a hozzászólásokat. Ha valamit elqtam nem kicsit, nagyon, akkor azt miért nem lehet javítani? Miért kell ahhoz új hozzászólást írnom? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
egyrészt itt van ez, ehhez még sok idő se kell, ott van a faluban: http://saab900.hu/szerviz-oldal.php?id=3
aztán meg itt van ez: http://aaron.aussiefiverdriver.com/DL/SaabMoonroofreva.pdf
ha megnézed, látni fogod, miért lesz kurvára zajos. nekem is az volt még új tömítésekkel is, nagyon kell a tetőnek, hogy normális hézagot lehessen beállítani elöl is és hátul is. ezzel nehéz lesz.