Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2019.11.13 0 0 9579

Kb 20 év elég is neki. 6 éves suplex rugók úgy állnak mint amikor beraktam. A földön lettek meghúzva a lengőkar belső csavarok? Vagy azokhoz nem lett nyúlva?

Előzmény: Dr Dee (9577)
BB'79 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 9578

Szia, nekem 300/24 benzin hasonlót produkált, egyre gyakoribb lett. Aztán félhidegen kb. mindig csinálta (kb. az első 2-8km között). Végül a gyújtótrafó cseréje oldotta meg nálam ezt a problémát. Először bontott került bele, de azzal hamar ugyanilyen lett. Aztán kapott újat, de nem tudom mliyen gyártmány, ezzel stabilan jár a motor, de gyakran 5000-nél torpan egyet mielőt tovább emelkedik a fordulatszám. Azóta így van, bár nem sokat mentem vele.

 

Előzmény: Katana750 (9575)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.13 0 0 9577

Igen, most kapott sok minden más mellett új rúgokat. Ha minden napi használatban lenne már rendesen állna. De,hogy a garázsban áll így lassúbb a folyamat.

Előzmény: barnamb (9572)
gy10 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 9576

ngygy10@gmail.com

előre is köszönöm

Előzmény: csabais (9574)
Katana750 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 9575

Tisztelt fórumtársak! Mostanában egy nem gyakori, de bosszantó probléma ütötte fel a fejét a 300E Mercedesem használata közben. Megállásig lassítva ,esetleg hamarabb is néha leáll a motor. Nyomnám a kuplungot, ahogy tanultam régen de nincs merthogy automata a drágám. Óvatosan lassítva, kicsit sarokkal pöckölve a gázt ha kell (látom a fordulatszám mérőn ha kell) elejét lehet venni a dolognak de nem az igazi így. Különösen sarkon befordulásnál szar arra eszmélni, hogy ki akarja valaki csavarni a kormányt a kezemből, meg gyorsan N.-be a váltót, hogy újraindíthassam! Szóval kérnék ötletet! 

csabais Creative Commons License 2019.11.13 0 0 9574

Küldj egy mailcímet, a kezelésiért.

Előzmény: gy10 (9573)
gy10 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 9573

Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

Van egy W124 1990-es 200D-m. Szeretném kérdezni, hogy a 6Jx15H2 ET49 acél felni való hozzá, mert a gyári kezelői kézikönyve  nincs meg.

A másik kérdésem, hogy tettek bele új első rugókat és úgy felemelkedett az eleje, hogy a kormányzás olyan benne, mitha jégen mennék.Ilyenkor mit lehet csinálni, le lehet a rugóból egy menetet vágni?

Várnám segítségeteket.

És ha valaki tud kezelési kézikönyvet hozzá nagyon megköszönném ha megkaphatnám.

barnamb Creative Commons License 2019.11.13 0 0 9572

Nice :)

 

Kicsit magas az eleje, nem?

Előzmény: Dr Dee (9571)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.12 0 0 9571

Csakhogy tudjuk miről szól ez a Fórum:-)

Homey Creative Commons License 2019.11.08 0 0 9570

Köszi a válaszokat! A Continental egy egész jó kompromisszumnak tűnik a sárga háttérvilágításával. 

barnamb Creative Commons License 2019.11.08 0 0 9569

Szerintem létezik hosszabb áttétellel is, pl a 300 turbó alatt 3 alatti azt hiszem.

Ha cseréled, kevesebbet fog forogni, de picit gyengébb is lesz (valamit valamiért...).

Előzmény: Zoli8608 (9568)
Zoli8608 Creative Commons License 2019.11.07 0 0 9568

Köszönöm!

 

Csak abból gondoltam, hogy kisházas mivel ez előtt egy másik 3.07-es ASD-s difi volt benne nagyobb féltengelyekkel.

ASD-s difiből létezik 3.07-es áttételtől hosszabb? Érdemes cserélni?

 

Előzmény: csabais (9567)
csabais Creative Commons License 2019.11.07 0 0 9567

Kisházas ASD nincs.

 

Akkor az nagyházas.

 

Inkább költséges.

 

Cserélj difit.

Előzmény: Zoli8608 (9566)
Zoli8608 Creative Commons License 2019.11.07 0 0 9566

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy kisházas 3.07-es ASD-s difiben lehet-e (illetve érdemes-e?) áttételt cserélni mivel a mostani elég hangos és egy kicsit mintha sokat forogna 115km/h nál 3000-et forog. Az autó '94-es 124, OM605.911 autómata.

 

Előre is köszönöm!

barnamb Creative Commons License 2019.11.05 0 0 9565

"Ezek MP3-at és hasonló huncutságokat még NEM tudnak."

 

Akkor pont a korszerű feltételnek nem felelnek meg, nem? :)

 

Amúgy nekem is tetszenek ezek a régi Beckerek, de szerintem túl vannak árazva, ha éppen találni belőlük pl. Jófogáson.

Előzmény: BB'79 (9563)
fetitaco Creative Commons License 2019.11.05 0 0 9564

Nekem is.

Előzmény: Dr Dee (9562)
BB'79 Creative Commons License 2019.11.04 0 0 9563

Becker gyártmányú akár CD-s navis fejegységek szerintem passzolnak. Kicsit fiatalabb kiadás, mint a 124, szóval nem korhű, de egészen jó kompromisszum szerintem. pl.: Becker traffic pro és társai volt belőlük több kijelző színben, a sárgát keresd! :-) Ezek MP3-at és hasonló huncutságokat még NEM tudnak.

Előzmény: Homey (9559)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.03 0 0 9562

Ez a kedvenc Radió adom. 😀😉👍

Előzmény: fetitaco (9561)
fetitaco Creative Commons License 2019.11.03 0 0 9561

 

Becker nagyon jó!

 

Előzmény: Homey (9559)
barnamb Creative Commons License 2019.11.03 0 0 9560

Hello,

 

Pont tegnap nézegettem olyan rádiókat, ami modern, de passzol a régi Merci belsőhöz.

Ezek a Continental (VDO) rádiók szimpatikusak nekem.

Előzmény: Homey (9559)
Homey Creative Commons License 2019.11.03 0 0 9559

Sziasztok!

A gyári kazettás magnó hangerőgombja megadta magát, legtöbbször lehalkul teljesen tekergetésre, és csak szerencsével lehet felhangosítani. Saját számokat is szívesen lejátszanék időnként, ezért elgondolkodtam egy korszerű autórádión. Szeretném, ha a műszerfal egységét nem törné meg egy oda nem illő, csicsás darab, ezért nem túl sok közül tudok válogatni. Ismer valaki olyan típust, ami passzol a 124-es klasszikus fadekoros középkonzolához?

Köszönöm!

Dr Dee Creative Commons License 2019.10.10 0 1 9558
Előzmény: Alex589 (9557)
Alex589 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 9557

Valaki esetleg tudja hogy működik a 4matic a 124-esbe?

Ritchie87 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 9556

Srácok, ha valaki tudna értelmes állapotban CE-t 102-vagy 103-as motorral, az érdekelne. Hahus hírdetések tárgytalanok, azokat nézem napi szinten. Facebookon meg nem vagyok fent. Köszi ha valaki tudna segíteni!

 

Lassan kifizeti a kocsim a biztosító, elkezdtem nézegetni az utódot.... 

Laliacsád Creative Commons License 2019.10.05 0 0 9555

Nincs Facebook - om.

Előzmény: Dr Dee (9554)
Dr Dee Creative Commons License 2019.10.05 0 0 9554

Nem bántó szándákkal irtam amit írtam. Nekem is van egy 124-esem.

Eladni nehéz őket,főleg annyiért amennyibe van.

Amugy érdemes hirdetni a Facebook W124-es csoportjában,kettő is van:

 

https://www.facebook.com/groups/694611247330595/?fref=nf

 

https://www.facebook.com/groups/w124hun/

 

 

Előzmény: Laliacsád (9553)
Laliacsád Creative Commons License 2019.10.05 0 0 9553

Mostmár nem is szeretnék vitázni. A hátso csomagterajto valóban nem E. A forgalmiban valóban 87 van. A belsejéről fogok felrakni képet , de el kellene jutnom mosóba , mert piszkos. Az hogy mennyit írtam ki árnak : 1. nekem közel ennyibe van az autó ( ez egyéni szoc probléma tudom) 2. Az ár irányát. Azért játszom a gondolattal , hogy eladom , mert ikreink születtek , és praktikusabb lenne egy nagyobb( dupla babakocsi miatt). Most egy ml 270 van képben , ami szép állapotú , van benne 5 új porlaszto , új kuplung , kettős tömegű . El tékozoloni nem fogom az autót , mert mindennapos használatban van, és ez tuti nem fog cserbenhagyni. 

Előzmény: Dr Dee (9552)
Dr Dee Creative Commons License 2019.10.04 0 0 9552

1987-es gyártású az autó. Tehát nem E class.

1993-ban került az országba. Valószínű ContiCar-osok hozhaták be.(ez csak feltevés)

 

 

Előzmény: csabais (9551)
csabais Creative Commons License 2019.10.04 0 0 9551

Elöl E hátul nem E.

 

Belül meg nem láttuk.

Előzmény: Laliacsád (9549)
Dr Dee Creative Commons License 2019.10.04 0 0 9550

Szerintem nem éri meg vitázni😊

 

(amúgy az egyik legjobb Mercedesz specialista itthon😉)

Előzmény: Laliacsád (9549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!