Kb 20 év elég is neki. 6 éves suplex rugók úgy állnak mint amikor beraktam. A földön lettek meghúzva a lengőkar belső csavarok? Vagy azokhoz nem lett nyúlva?
Szia, nekem 300/24 benzin hasonlót produkált, egyre gyakoribb lett. Aztán félhidegen kb. mindig csinálta (kb. az első 2-8km között). Végül a gyújtótrafó cseréje oldotta meg nálam ezt a problémát. Először bontott került bele, de azzal hamar ugyanilyen lett. Aztán kapott újat, de nem tudom mliyen gyártmány, ezzel stabilan jár a motor, de gyakran 5000-nél torpan egyet mielőt tovább emelkedik a fordulatszám. Azóta így van, bár nem sokat mentem vele.
Igen, most kapott sok minden más mellett új rúgokat. Ha minden napi használatban lenne már rendesen állna. De,hogy a garázsban áll így lassúbb a folyamat.
Tisztelt fórumtársak! Mostanában egy nem gyakori, de bosszantó probléma ütötte fel a fejét a 300E Mercedesem használata közben. Megállásig lassítva ,esetleg hamarabb is néha leáll a motor. Nyomnám a kuplungot, ahogy tanultam régen de nincs merthogy automata a drágám. Óvatosan lassítva, kicsit sarokkal pöckölve a gázt ha kell (látom a fordulatszám mérőn ha kell) elejét lehet venni a dolognak de nem az igazi így. Különösen sarkon befordulásnál szar arra eszmélni, hogy ki akarja valaki csavarni a kormányt a kezemből, meg gyorsan N.-be a váltót, hogy újraindíthassam! Szóval kérnék ötletet!
Van egy W124 1990-es 200D-m. Szeretném kérdezni, hogy a 6Jx15H2 ET49 acél felni való hozzá, mert a gyári kezelői kézikönyve nincs meg.
A másik kérdésem, hogy tettek bele új első rugókat és úgy felemelkedett az eleje, hogy a kormányzás olyan benne, mitha jégen mennék.Ilyenkor mit lehet csinálni, le lehet a rugóból egy menetet vágni?
Várnám segítségeteket.
És ha valaki tud kezelési kézikönyvet hozzá nagyon megköszönném ha megkaphatnám.
Az lenne a kérdésem, hogy kisházas 3.07-es ASD-s difiben lehet-e (illetve érdemes-e?) áttételt cserélni mivel a mostani elég hangos és egy kicsit mintha sokat forogna 115km/h nál 3000-et forog. Az autó '94-es 124, OM605.911 autómata.
Becker gyártmányú akár CD-s navis fejegységek szerintem passzolnak. Kicsit fiatalabb kiadás, mint a 124, szóval nem korhű, de egészen jó kompromisszum szerintem. pl.: Becker traffic pro és társai volt belőlük több kijelző színben, a sárgát keresd! :-) Ezek MP3-at és hasonló huncutságokat még NEM tudnak.
A gyári kazettás magnó hangerőgombja megadta magát, legtöbbször lehalkul teljesen tekergetésre, és csak szerencsével lehet felhangosítani. Saját számokat is szívesen lejátszanék időnként, ezért elgondolkodtam egy korszerű autórádión. Szeretném, ha a műszerfal egységét nem törné meg egy oda nem illő, csicsás darab, ezért nem túl sok közül tudok válogatni. Ismer valaki olyan típust, ami passzol a 124-es klasszikus fadekoros középkonzolához?
Srácok, ha valaki tudna értelmes állapotban CE-t 102-vagy 103-as motorral, az érdekelne. Hahus hírdetések tárgytalanok, azokat nézem napi szinten. Facebookon meg nem vagyok fent. Köszi ha valaki tudna segíteni!
Lassan kifizeti a kocsim a biztosító, elkezdtem nézegetni az utódot....
Mostmár nem is szeretnék vitázni. A hátso csomagterajto valóban nem E. A forgalmiban valóban 87 van. A belsejéről fogok felrakni képet , de el kellene jutnom mosóba , mert piszkos. Az hogy mennyit írtam ki árnak : 1. nekem közel ennyibe van az autó ( ez egyéni szoc probléma tudom) 2. Az ár irányát. Azért játszom a gondolattal , hogy eladom , mert ikreink születtek , és praktikusabb lenne egy nagyobb( dupla babakocsi miatt). Most egy ml 270 van képben , ami szép állapotú , van benne 5 új porlaszto , új kuplung , kettős tömegű . El tékozoloni nem fogom az autót , mert mindennapos használatban van, és ez tuti nem fog cserbenhagyni.