Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csokis Creative Commons License 2005.01.08 0 0 655
Csak egy apróság, az is inkább "szakmai": Sosem volt 850-esem, és szerintem nem is lesz -bár az egyik kollégáméra nagyon ácsingózok-, mert ki lennék vele hajítva itthonról iziben. Van viszont egy X1/9-esem, és volt Suzukim. A Suzukira egy első sárvádő pár éve 8000,- Ft, és bárhol van. Az X-re ha kapok, akkor 300 EUR, azaz 75000,- Ft, és a Bécsi út végére kell mennem érte. (Bár valaki a Bertone topikból életében egyszer már látott az ebayen egyet, amit 125-ért vittek el, ami ugye alig több csak, mint 30000,-. A hülyének is megéri!)
De mondom lehet, hogy 500/600/850-re jobb árak vannak Fiatéknál.
Előzmény: Eclasse (654)
Eclasse Creative Commons License 2005.01.08 0 0 654

Boldog Új Esztendőt Kívánok Mindenkinek !

 

Visszanéztem mi is lett a vége a kis fejmosásnak :) ugye nem haragszol érte zapkorte. Remélem azért hasznodra vált.

Látom páran már a vita hangulatáról és a megszólalások hangvételéről beszéltek, illetve alkottak véleményt. Pedig,ha jól olvasom,akkor bizony a vitát Lente -Nyuszy (618-620) 126os kizárása egy rendezvényről és a zapkorte 621es klasszikus rendezvényekről szóló kizárása indította.

Jómagam azon a véleményen vagyok,hogy ha kihírdetnek egy rendezvényt és annak vannak jelentkezési feltételei , akkor bizony amennyiben a feltételeknek nem tudok megfelelni ,hát el kell fogandnom ,hogy ott nem fogok megjelenni.Legalább is mint résztvevő. Ez pont egy ilyen dolog. Nem lehet 126ossal megjelenni, hát akkor nem lehet. Kaptam pár levelet ahol nyuszy és zapkorte közti régebbi vitáról tájékoztattak.

Őszintén mondom , nem csodálom , hogy itt is szúrkálások jelentkeznek,mivel mint ahogy fiat850.hu is leírta ,forumtársunk stílusa hagy maga után egy kis elégedetlenséget és felháborodást.

Nem akarok döntőbíró lenni és nem is akarok zapkortének hegyibeszédet tartani .

Viszont azt csak mint baráti jótanács említeném meg,hogy ha egy forumból kitiltanak,egy társaságból kiutálnak és elég rossz véleményt mondanak rólad,akkor ott nem biztos,hogy a többiekkel van a baj!

Én a helyedben picit magamba néznék.

Olvasva a hozzászólásaidat,mert szakítottam rá kis időt,azt tapasztaltam,hogy sokszor saját magad kardjába dőlsz.Egyszer ezt mondod,máskor meg azt. Ez lehet a hiba forrása.

Takarót is szépet vartál . : És akkor mi van ...életkörülményeim...százezrek technológiában...művészien űzöm...stb... had ne soroljam,hisz mindenki elolvasta.

Nem akarlak bántani,bár tudom ez biztosan rosszul esik.

De hát saját magadnak kerested,hogy a többiek így vélekedjenek rólad.

Valamikor egy ismerősöm mondta tanuló koromban, hogy a mestert a kontártól az különbözteti meg,hogy jobban el tudja hitetni az ügyféllel a hozzáértését.

Ez becstelen dolog. Erre rá jönnek az emberek és aztán már igen kellemetlen,ha már nem csak a háta mögött,de szemébe is mondják hogy pocsék amit mond,vagy csinál.

Én egész életemben kerültem ezt a helyzetet,és sosem szeretnék ilyenbe kerülni,még ilyenebbe sem mint amibe most te mit fejmosás kerültél.

Ezt én megalázónak tartanám részemről.

A 850 és a Suzuki esete is sántít. A javító ívek közel azonos árba kerül,de még a komplet lemezek is .Igaz a beszerzésük kicsit különbözik.Sőt munka és energia ráfordításban sem nagyon van különbség. Vagy rosszul látom ?

Talán a 850es felrakása több varratot és több időt venne el ? Nem hiszem.

Szerintem így Új Év elején nézz kicsit magadba , fújd ki  2004 gőzét,mérgét és kezdj új lapot. Mindenkinek csak jobb lesz . Főleg neked !

 

Már bocsánat,ha úgy tűnik mintha rád száltam volna.Csak olyan zavartakat mondtál. 

RS_Krisse Creative Commons License 2005.01.07 0 0 653

Sziasztok!

 

Tudja esetleg valaki, hogy mi van a Kertész u. 27 szám alatt? Miért van ott müsorszünet?

A héten többször jártam ott, de semmi,nincs nyitva és nincs semmiféle info kiirva sehol sem.

Lesz ebböl még Auto Duo?

Előzmény: Törölt nick (638)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 652

No és, most akkor mi van? Ember, az a kocsi 100-al borult autópályán! A tetőlemezen kívül nem volt egy ép elem rajta, naná, hogy kellett rá húzni kittet. Mutass nekem olyan lakatost, aki egy totálkáros összevissza horpadt kasztnit új elem nélkül úgy formára hoz, hogy nem kell rá kitt, csak az alapozó és szín, én biz meg fogom süvegelni. ;-)

Tudom, hogy van ilyen (pl. a Spirál Autóban egész ügyes dolgokat csinálnak), de alig hiszem, hogy e fórum olvasói közül bárki is meg tudna ilyet fizetni. Ha csak azt veszed, hogy egy elem melegegyengetéséhez két ember többórás munkája kell, és közben még a nem épp olcsó gáz is fogy... ezt esetleg elbírja egy 124 spider vagy egy jaguar MK-II vagy egy mercedes-170, ami ha kész és szép, millión felül tud, de nem egy 850-es, amit 150e és 500e között tudsz eladni (utóbbi már top zustand ár), mert ha levonod az anyagot és órabéresíted, nem lesz meg a minimálbéred rajta. ;-)

Előzmény: Törölt nick (651)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.04 0 0 650

Az a baj, hogy mondjuk egy 850 sárhányó ívet _szépen_ lecserélni kábé ötször annyi meló, mint egy koccant suzukira fölpöccenteni egy új elemet. Viszont a 850 tizedannyit ér, és közel nem lehet annyit kérni érte, mint a suzukiért. És akkor még arról nem is szóltam, hogy a suzuki esetében tán a biztosítási kárbecslő is "áramkörben van". Éppen ezért -legalábbis itt pesten-  csak az olyan sufnis kontárok közül válogathatsz, akiknek még a suzukit sem adják a kezére - naná, hogy nem is tudják szépen megoldani a jóval nehezebb feladatot. Aztán persze a fényező is hány, hogy az elbaszott lakatos miatt neki fél centis gittet kellene húznia körbe a kocsira, és abból kiszobrászkodni egy esztétikus felületet horror nagy munka, inkább ő is leköhögi a suzukit, kis munka, nagy pénz. Azt meg nem lehet elvárni sem a lakatostól, sem a fényezőtől, hogy pusztán az öreg autók szeretetéből "rezsibe" csinálja, mert ő sem kap semmit ingyen a boltban.

Megj. ugyanez a helyzet a szerelőkkel, kárpitosokkal is, itt és most egy lepukkant kocsit (amihez már nincsenek alkatrészek) szépen megcsináltatni gyakorlatilag lehetetlen (illetve megfizethetetlen), hacsak magadnak meg nem csinálod, vagy fel nem hajtasz valami istenhátamegetti vidéki iparost, akinek nincs ügyfele és éhezik a családja és kínjában bevállalja a kocsidat.

Előzmény: Inner Circle (649)
Inner Circle Creative Commons License 2005.01.04 0 0 649

Lehet hogy tele van a világ jó lakatosokkal / fényezőkkel, de nekem rengeteg ismerősöm van aki (régi) autókkal foglalkozik, és az összes panaszkodik a lakatosára / fényezőre, kéri hogy ajánljak jó lakatost / fényezőt, de én sem dúskálok a jó lakatosok / fényezők címeiben (ami van, arra nagyon vigyázok)...

Előzmény: jogepek (643)
Inner Circle Creative Commons License 2005.01.04 0 0 648
Verhovina... dekompresszor rulez :o)))
Előzmény: dezmond (646)
kisfityo Creative Commons License 2005.01.04 0 0 647

Sziasztok!

 

Nem tudok elmenni szótlanul amellett a fikázgatás mellett, ami itt volt a fórumban. Egy képernyőn kersztűl alig volt hasznos info, csak egymás sértegetése. Én spec nem vagyok kiváncsi rá. Én csak egyvalamit tennék hozzá:

Tényleg nagyon sok múlik azon, hogy ki mennyi pénzt és időt tud rászánni a kocsijára, illetve mennyire szerezhetőek be az alkatrészek hozzá. Nekem egy 850 -es gépem van, amit nagyon szeretek, mert a nagyapámé volt, de se érzékem nincs a javításához, se pénzem. És igazából amikor valaki azt kifogásolja, hogy hány tonna gitt van a kocsin, azt egy kicsit a szívemre veszem. Ez, sajna, egy olyan autó, amihez nem lehet karosszéria-alktarészeket venni, és bizony soha nem lesz olyan, mint modjuk a fiat500 -as oldalon található restaurált 500 -as, vagy a pedro amigo jószága. (mindkét gép nagyon tetszik, bár az enyém nézne úgy ki) De szeretem, és megpróbálom minél hosszabban életben tartani. Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki ezen a fórumon tippjeivel eddig is segített nekem.

 

Antalffy Ákos

dezmond Creative Commons License 2005.01.01 0 0 646
Üdv jogepek!

Elöször is B.U.É.K!

Másodszor, semmi gond az MZ-vel! Az is motor!! Mint ahogy a kis romet, a riga vagy a komár. A Pancsikról nem is beszélve. Nem hiszed el de ezek közül mind volt nekem söt lehet, hogy a verhovina név már nem is mond semmit neked. Az a pedálos betekerös kis 50 ccm -es orosz vasdarab. :-) Talán az életkoromból adódóan.

Nem a motoron volt a hangsúly, hanem az emberkének a kötöszködéseinl és nem utolsó sorban a magamutogatós, dicsekvésein.

Pusztán ennyi. De mint ahogy én ezt az elején írtam én itt kibic vagyok, csak néha benézek ide is mint sok más fórumba, ezért nem igazán érdekel sem az 500-as sem a zapkorte. Az egész úgymond " jólelvagytok srácok" fejezett onnan indult ki, hogy emberünk mindenkit fikáz és kiakar zárni olyan autókat találkozókról amik nem épp az ö ideáljának, elképzeléseinek felel meg vagyis javasolta , hogy legyenek kirekesztve a spoilerezett , hangtechnikával felszerelt , és igényesen lefényezett - tehát rendbehozott gépek.

Azt hiszem nem nagyon szeretnék már ezzel többet foglalkozni mert akinek minden kötözködös, fikázós sor szánva lett az tudja. Talán visszavesz az arcából talán nem de ez már az ö problémája.

Üdv: Dez
Előzmény: jogepek (643)
fiat500club.hu Creative Commons License 2004.12.31 0 0 645
2005-ben is szeretettel várunk minden régi és új 500as rajongót. No meg persze a többi megszállott autószakit! Buék! www.fiat500club.hu
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.31 0 0 644

ja, ja, vannak olyan *ügyes csávók* akik drótkoronggal csapják le a régi festéket az ötszázasukról, elspórolják a homlokfalcserét meg más szükséges lakatosmunkákat, aztán kurvára nem értik, hogy miért nem találnak fényezőt a "kőművesmunkára". ;-)

 

Előzmény: jogepek (643)
jogepek Creative Commons License 2004.12.31 0 0 643

Jól elvagytok srácok!

dezmond: az MZ az nem motor szerinted. Attól motorosabb az egyik a másiknál, mert nagyobb motorja van? Harmadikabb a másikénál? Jobban gyorsul a másikénál? Szerintem nem.Szerintem.

aranykezű csávó: sok ügyes ember van még rajtad kívül, nekem elhiheted.

Előzmény: dezmond (628)
fiat850.hu Creative Commons License 2004.12.30 0 0 642
Boldog Új Évet kívánunk a Fórum minden látogatójának: www.fiat850.hu szerkesztősége. Üdvözlőkártya
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.28 0 0 641

Elképzelhető... Jó arc az öreg Perémi, szereti a régi fiatokat, és sok mindent be tud szerezni... persze évről-évre egyre nehezebben és egyre kevesebbet. Minden esetre amit nála nem kapsz meg, azt ne is nagyon keresd más autósboltban.

Ja, az utángyártott függőcsapnak, amit nála kapsz, a bronzperselyei elég lágy anyagból vannak, viszonylag sokat zömülnek besajtoláskor (dörzsölni kell), és gyorsan tönkre is mennek. Talán a leghelyesebb az lenne, ha vennél gyári fiat 126-os függőcsapot is (ez néha szokott lenni), és annak a bronzperselyeivel meg a perémi féle csapszeggel raknád össze az eszközt. Ez kb. 2e plusz költség, de ha cseréltél már függőcsapot, tudod, hogy kis élettartamnövekedés minden pénzt megér. ;-)

A másik: a függőcsap halála a nedvesség. Én az ék két végére mindíg tettem kis szilikongumit, hogy ne szivároghasson be, és persze rendszeresen kell zsírozni, 2000km-enként vagy minden esős nap után, különben előbb-utóbb megindul a rozsdásodás, és akkor perceken belül vége lesz. Egy időben gondolkoztam saválló acél függőcsap készítésén olajjal impregnált bronzperselyekkel, de végülis nem mertem ezzel kisérletezni, inkább cserélgettem a hagyományosakat.

Előzmény: RS_Krisse (639)
fiat850.hu Creative Commons License 2004.12.28 0 0 640

Sztem kérdezd meg :o)

 

Autó-Duo Autósbolt (since 1972) 1073 Budapest, Kertész u. 27. Tel.: 06 (1) 322 3444

 

(nem reklám, viszont a fórumunkban (http://www.fiat850.hu) van pár jó alkatrészbeszerző hely-, ill. alkatrész felújító címe, talán tudod használni vmelyiket)

Előzmény: RS_Krisse (639)
RS_Krisse Creative Commons License 2004.12.27 0 0 639

Köszi az infot!

Úriember vagyok, nem gányolok, igyhát nem fogom meguszni a pécsi kirándulást.

Csak reménykedtem, hogy majd veszek 126ost itt kinn a sarki közértben.

 

Ebben az Auto Duo.ban más is van a 600ashoz?

Előzmény: Törölt nick (638)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.26 0 0 638

Nem, hanem a 850-esével. Az Auto Duo-ban szokott lenni (Kertész utca, Főtaxi garázzsal szemköpzt), máshol nem nagyon.

 

Ha nagyon muszáj, használható a 126-osé is, mert csak kb. fél centivel rövidebb, de új ékpályát kell bele marni, mert a 126-os máshol van ékelve! (Ha csak simán összerakod, alul legényesen kilóg, és nem megy föl a porvédő lemez, de nagyobb baj, hogy a fölső perselyben 20mm helyett sak kb. 4-5mm marad, ami elég veszélyes.)

Előzmény: RS_Krisse (637)
RS_Krisse Creative Commons License 2004.12.26 0 0 637

Sziasztok:

 

Tudja esetleg valaki hogy a 600as függöcsapszege méretben megegyezik a P126ossal?

 

köszi

Eclasse Creative Commons License 2004.12.26 0 0 636

zapkorte

Ember,miket nem csinálsz, ez fantasztikus.

Ember feletti képességek, ez tiszta világszám!

Na félre a tréfát. Hova nem gondolsz?

Szerinted ezek a dolgok olyan hatalmas erőfeszítések?

Szerinted ezeket egy leendő szakmája iránt érdeklődő tizenéves ipari tanuló a szakmai gyakorlaton nem végzi el ? Hát nam a földön jársz ha azt hiszed, hogy ezek hatalmas erőfeszítések.Dunát lehet rekeszteni a jobbnál jobb kézügyességű kreatív srácokkal . Én nem megyk bele abba a néhány jármű felsorolásába, amin magam idejét töltöttem.Felsorolták már mind a hazai és külföldi szaksajtók, megszemlélni is akadt rá lehetőség bővem itthon is és külhonban is. Ennyi bőven elég.

Le tudsz valamit gyártani?  Hurrá kezdesz megismerkedni a járműipar alapjaival !

Szarból várat nem lehet ? Szerinted . Kispofám, lehetetlenek nincsenek csak tehetetlenek ! Erre még nem jöttél rá?

Lehet valaki a legjobb szakember , mielött szerszámmal a kezében nekilátna egy 18 tonnás vontatónak , egy több10milliós személygépkocsinak, vagy akár egy műanyagkarosszériás pár lóerős játékszernek , azért elötte elküldjük még okosodni , nehogy több kárt tegyen, mint hasznot hajtana.  

Van egy alapszabály, miszerint

1- az ügyfélnek mindíg igaza van

2- ha mégsem , akkor az első szabály lép életbe

Rebegsz itt a megelégedetségről , csak közben leírod mannyire nem érdekel más véleménye , mennyire gyűlölöd más kreativitását , mennyire leszarsz mindenkit , mennyire nem érdekel senki. Hát ne is várj mást irányodba sem!

 Elöször arra gondoltam az ünnepek után elhívlak hozzánk és láss nálunk egy kis világot , nézd meg az eladó autóinkat esetleg próbáld ki , nézd meg a kis múzeumunkat , van ott pár ami az én kezem munkája , nézd meg kik és hol ,valamint hogy dolgoznak . Gondoltam főzetek neked igazi braziliai kávét egy kedves kolléganőmmel , még kaviáros szendvicset is kapsz pezsgővel .

De tudod picim, meggondoltam magam, nagyon nagy lóról beszélsz. Nem szívesen hallgatnám életed keserűségét több órás felvonásban.Van egy megérzésem , hogy te a 7 éves járműipari önellátásoddal vajmi kevés újat tudnál nekem - nekünk nyújtani.

A helyedben létrhoznám az aranykezü klubot mondjuk aranyborjú , vagy aranybarom néven ,ahol csak te lehetsz ,ahonnan mindenkit kitilthatsz.Utánad szabadon ,már meg ne bántódj.

És ha most megbocsájtasz, nélküled, kellemesebb társaságban szeretném tölteni a hátralévő szabadidőmet , Francia pezsgőt szürcsizve , Orosz kaviárt csipegetve vajas katona eszegetése közepette.  ;-P

 

Előzmény: Törölt nick (630)
fiat850.hu Creative Commons License 2004.12.26 0 0 635

Előljáróban megjegyzem, nem zapkorte -t akarom védeni (asszem ki is kérné magának, ill. nem is szorul rá), mi sem értjük meg egymást igazán a karaktereken keresztül, sőt, egy-két élesebb szóváltáson is túl vagyunk már. Viszont, mielőtt mindenki Neki ugrana elmondom, hogy a mi fórumunkon (http://www.fiat850.hu) bizony már nagyon sok embernek segített a tanácsaival, még többször nem egyszerű ügyekben és bár "megvan a maga stílusa", nekem és valószínűleg másnak is hiányozna, ha nem írna oda.

 

fiat126boy-jal értek egyet, sztem is jobb lenne jóindulatúan, barátságosabban viszonyulni egymáshoz. Senki nem hibátlan, de nem is egyszerűen fehér, vagy fekete.

dezmond Creative Commons License 2004.12.26 0 0 634
Na látod korte!!

Megint azzal jössz ha az apád milliomos lenne..... Szerinted az én apám az????? Megit a pénz- pénz -pénz!!!! Miért ezzel dobálózol? Szerinted én nem utálom azokat a nyálas kis köcsögöket akik apauka BMW-jével nyaliznak az utakon vagy netán egy vadi új Ford Rangerrel jönnek az off roadra mint a legújabb szalonautó??? De igen!!! De itt nem erröl van szó!! Szerintem benned fel sem merül, hogy az ember kicsit többet melózik mint más...esetleg ügyesebb?
Az én pénzem elött nem kell hasraesnie senkinek!!
Baromira nemérdekel kinek milyen kicsija van!! Hidd el volt néhány vasam nekem is és a mai napig is van!!
Ez a topic sem igazán érdekel csak ahogy írtam , szoktam néha beleolvasgatni és feltünk az örökös fikázásod, magamutogatásod és a mindenhez én értek a legjobban címü müsorod!!
Hidd el te sem érdekelsz! Van itt az országban sok ilyen nagytudású ( bár nem mindenki veri a nyálát ennyire).

Na mind1!

126 BOY!!

Nem az autó a lényeg! Lehet, hogy neked a kispók 1000x többet fog jelenteni mint másnak a merci vagy a bömös! Örülj neki, hogy 14 évesen már van autód. Nekem nem volt!! Legyél rá büszke! Szerelgesd, bütyköld és mindenképp úgy csináld meg, hogy NEKED tetszen!! Ne hallgass más nagyonokos véleményre. Egy két tanácsot azért célszerü elfogadni de a többi már rajtad múlik!

Jó autózást!

Üdv Dez

Előzmény: Törölt nick (630)
fiat126boy Creative Commons License 2004.12.26 0 0 633

,,sziasztok!

no figyeljetek!

tudjátok mi a gányolás?:?

ha a lerohadt küszöböt 8 kilogram gittel csináljátok meg és menetközben omlik alattad az autó és porzik a gitt az a gányolás!

nyuszy kocsija nem!! aki ezt mondja az vagy nem tud olvasni vagy nem AKAR!!!

nézzetek már körül:

http://www.fiat126.hu/naplo.php?o=r

olvasátok el! VÉGIG!!!!!!!

vagy a végéről vissza felé. és aztán fikázzátok őt! szerintem ha bele gondoltok mennyit dolgozott vele és mennyi pénzt ölt rá akkor szerintem ti csak jót szolhattok hozzá képest!

attol hogy egy régi hülye vita miatt igy utáljátok nyuszyt és minden polszkist aki szoba MER veletek állni . ehehe ez nevetséges már ne haragudjatok.
én is vesztem már össze emberekkel de ma is ugy bánok vele mint bárki mással. na??

hallotatok már arrol hogy emberség és barátság?

sajnos azt látom manapság a fiat bandákban ez eltünt. nem nem csak az ujal mutogatás csak a másik fikázása az irigység a nagyképüség csak ez maradt. szerintem a barátság lenne a fontos legalábbis nekem az. nektek nem tudom mi.


u.i: ez durva volt tudom de ez már régótta a bögyömben van az, hogy aki nyuszyval szoba áll azzal szoba sem álltok.egy régi hülye vita miatt)

akinek kritikája van irja meg emilban szivesen válaszolok rá!! ezt a forumot ugysem olvasom tehát felőlem anyázhattok is. folytathatjátok amit eddig. nem nagyon izgat. ha itt lenne egy kis baráti szeretet akkor itt is lennék

de mivel poszkis vagyok ezért mehetek anyámba

ugye ezt gondoljátok magatokban?

nah elárulok még valamit én 14 éves vagyok és van 2 Polskim no lehet gunyolodni!

üdv: Polski


u.i: legyetek egy kicsit barátságosabbak.

Törölt nick Creative Commons License 2004.12.26 0 0 632
Előzmény: Törölt nick (631)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.26 0 0 631

...vagy http://www.aranykezu.hu/jawagyujtas/

...vagy http://www.aranykezu.hu/imbolygotarcsa.jpg a http://www.aranykezu.hu/heli.dwg -ből

...vagy http://www.aranykezu.hu/furesz1.jpg

...vagy http://www.aranykezu.hu/dugattyu.jpg

 

úgyhogy mindenki bekaphatja a csimpolyámat, akinek odáig terjed a tudománya, hogy gágogós gagyi spoilereket meg szempillákat tákoljon a járművére. ;-)

 

(És még mielőtt fikázod egyik vagy másik képet: előbb próbáld megcsinálni!)

Előzmény: Törölt nick (630)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.26 0 0 630

jah, néhány dolog ami a hiányosságok beszerzése után napirenden volt: fémig tisztítás, újságpapiros, keményforraszos stb javítások kivágása, pl csomagtartófedél első tíz centis sávjának kívül-belül újralemezelése (nem egyszerű dolog ám!) szétrohadt küszöbnyúlványok, repedt-törött bölcső, kirohadt szélvédőkeret javítása, vezetőajtó aljának küszöbhöz illesztése, ajtóhézagok beállítása, a hosszanti ívek visszaállítása a kalapálástól korábban kinyúlt lemezek rövidítésével, két hátsó sárhányóív-csere kívül belül (na jó, erre nem vagyok büszke, mert már annyira el volt már lakatolva, hogy mintaként az eredetit nem használhattam, így -jobb híján- zsiga javitóívet kellett adaptálnom), hengerfúráson és vezérműtengelycserén kívül (ami nem volt szükséges) mindenféle gépmunka (pl. váltógenerál, olajpumpa, hengerfej, szétkopott karbi, függőcsapok, tárcsák és dobok szabályzása, csapágycserék, fékrendszer visszalakítása egykörösre, első féknyergek javításával egybekötve stb)

Szóval a kis 850-es igazi tanulmányautó volt minden szempontból, és majd akkor ugassá', ha utánam csináltad.

 

A pénzed előtt meg nem ülök seggre, ha nekem is milliomos papám lenne, nekem is lenne mindenféle dzsiszi-dzsuszi többmilliós cuccom, legszinesfényképezősebb telefony, meg leggyorsabb motor, meg legszebben csillogó lakkozott gyöngyházmetál fényezés, meg anyám kínja, de tudod ahogy mondják, rongylabdával is lehet focizni, az meg nem izgat, hogy mit hánysz, aki nálam ügyfél lett, az még eddig kivétel nélkül mind elégedetten távozott és visszajár. ;-p

Előzmény: Törölt nick (629)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.26 0 0 629

Pl. ezt a szarból vakartam ki:

www.aranykezu.hu/pics/850_2.jpg

www.aranykezu.hu/pics/850_3.jpg

Sajnos azt a képet pont nem találom, amit vásárláskor csináltam, úgyhogy a fantáziádra bízom: lemattult fos fényezéssel, márkajeleitől megfosztva, összevissza baszott kasztnival (hát ez sajnos a "szarból várat nem lehet" mondás hatálya alá esett, de azért sokat javult), tüzihorganyzott (!!! =8-o) lökhárítóval, fekete ablaktörlőkkel, zsigulifelnikkel, szakadt-repedt kárpittal, reflektorok helyén sárga danuvia ködlámpákkal stb.

Ha majd legközelebb a kezembe akad, felrakom 850_1.jpg néven.

 

Na de most már figyelem, gázkar előre, hadd szóljon mind a 26LE, a trabié az kettes kifutó, felszállás!!! :-p

Előzmény: dezmond (628)
dezmond Creative Commons License 2004.12.25 0 0 628
Sziasztok!

 

Igaz kibic vagyok ezen az oldalon de sokszor benéztem és olvasgattam írásaitokat. Úgy döntöttem regelem magam és ha nem bánjátok kicsit beleszólnék nem titkolva fikázási szándékkal!! Sajnos nemtom ki az a Nyuszi, Lenti és a többiek de baromira szemetszúrt egy kiemelkedöen köcsögnek mondható emberke ZAPKORTE!!! Má Bocsi, hogy így személytelenül ezt írom de valami igazán féreg jellemed lehet.

Összevissza fikázol mindenkit. Állítólag utálod a barkácsolást és bütykölést mégis te vagy a mindenhez mindenkinél jobban értö szakember valami aranykezü. Nem vagy egy csöppet elrugaszkodva magadtól???

Megnéztem a kocsidról a képeket. Te mire fényezed magad??

Basszus akkora arcod van, hogy egy Zil platójára nem lehetne feltenni.

 

Megnéztem a honlapod. Király garatula!! Leírtad, hogy milyen keményen felszerelted magad szerszámokkal. Na hát nem semmi. Apukám, ha az esztergád nem lenne akkor a szervízautómban lévö szerszámoskészlet 3 X meghaladja a te összes eszközödet. Bocsi 1 autóról beszéltem…és a legkisebbröl.

 

Na mind1 ez csak anyagi kérdés mert ha az embernek van zseton a zsebében akkor elmegy és bevásárol. DE EZZEL NEM DICSEKSZIK!!! Legalábbis nem egy 60-as satuval.

 

Motorozás… Nem csípi az erös beszéd a szádat??? Egy MZ-röl beszélsz?? Motorozás ??? Az enyém volt magyarországon a 3. VARADERO!! Tudod mi az?? Az motor!! XL 1000V ..tudod ez olyan 100 LE-s 270 kg-os túra moci ami 3,2 alatt van 100-on. Érdekes…Én ezzel sem dicsekszem. Elnéztem a bukósisakod!! Az igen KISKÖRÖSI MOSOLYGÓS!! Remek ! Tudsz élni!!

 

Hangosítás!! Édesem…te neked van önbizalmad nem semmi. Sajnos úgy alakult, hogy fiatal koromban már saját Disco-klubom volt közel 400 fös állandó közönséggel de oda sem mertem vinni 300 W-ot. Nemhogy hangosításra. Nagyon bátor figura vagy! De ha már a hangosításnál és a hangtechnikánál járunk! Nem fogod elhinni de a 3.000.000. Ft azaz HÁROMMILLIÓ FORINT-os árkategóriában abszolút kategória gyöztes lett a hangfalam. Na milyen érdekes….ezzel sem dicsekszem mégcsak nem is reklámozom csak megemlítem, hogy mégjobban eltudd magad bízni!

 

„Nézd picim, én az autót járni tartom, nem karácsonyfaként felcsicsázni szirszarokkal, inkább veszek bele benzint, meg veszek rá normális gumiabroncsot, és kiélvezem „ 

 

Idéztem…. Király! Tudod az autót én is járni tartom. Persze, de mivel 4db van napi használatra ( 2 db céges tgk busz, 1 db 7 személyes 1 db terepjáró amivel versenyzek és én tartom karban, de  leginkább a 2 jetski vonszolására rendszeresítettem,) no és az 5.-et csak hobby célból tartom ( az egy 24 éves öreg vas) ….le sem írom mert elkaparod magad.  Na ez volt részemről a dicsekvés!!

 

Mielött befejeztem volna ezt a hozzászólást láttam, hogy megint szóltál… Nézd, mostmár biztos hogy az írígység szól belöled és pont ez a gáz. Mert ha megnézed a nyuszi Polskiját ami nem egy karácsonyfautánzat söt még kopaszabb is mert kilincstelen akkor te magad is láthatod, hogy mennyire összevisszabeszélsz!! Álltalában minden klubon belül van néhány megakonkrét, nagytudású faszkalap aki elöször mindenhol a remek fikázásával hívja fel a figyelmet magára de a jármüve mindig a parkolón kívüli kuka mellett áll, hogy véletlenül se lehessen látni. Utána ha a fikázott emberke vissza durrog, hogy „ csinálj jobbat okostojás”….akor a válasz mindig ez:…” könnyü neked mert van pénzed!!! „ Itt most te vagy ez a faszkalap!!! Ha az az Ecklasse vagy mittoménki megendegheti magának, hogy több milliós autóval járjon akkor tegye azt. De te mivel egy általad nagyraértékelt rozsdakupaccal mászkálsz , ami hangsúlyozom lehet nemmindenapi, érték ezért jobban tennéd ha nem a kritikáknak szentelnéd aranyagyú és aranykezü tudásod és idöd, hanem megadnád annak a szerencsétlen kocsinak és a többi bütykölö, kocsiját szeretö embernek a nekijáró tiszteletet!

 

Kicsit belenéztem a kocsidba (kb 2 percig): ....a sárgával jelölt helyeken igen tré!!!

 

 

Ezt meg csak azért, hogy véletlenül se hagyd abba kritikus pályafutásodat!!!

 

Üdv: Dez.

Törölt nick Creative Commons License 2004.12.25 0 0 627

Figyeltem, de -rossz szokás- személyeskedésre nem szívesen reagálok, főleg nem, ha az illetővel nem is ismerjük egymást. Mit reagáljak? Találkozzunk az ünnepek után egy kávéházban, beszélgessünk autókról meg az életkörülményeimről pár órát ha tetszik, és az utána kialakult véleményedet hajlandó vagyok meghallgatni. Amíg ez meg nem történt, addig nincs mire kritizálnod.

Ha jártál a lapomon, láthattad, hogy nálam technológiába vannak téve a százezrek, nem pedig kontár szolgáltatók mukájába. Azért meg már le ne szólj, mert nekem nem fussa vadiúj mercedesre, de még egy szar fűtött garázsra sem, ahol ne indulna meg két-három év alatt a mindenkori kocsim, eskem-beskem! Eridj, menj a mister magazinos pezsgős-kaviáros haverkáid közé, oszt ott billegesd magad az évente egyszer beindított mittudoménmilyen de tuti csilivili veteránodban, amit a victory autó kft-vel vagy minimálbéren tartott droidjaiddal fabrikáltattál össze. ;-p

Előzmény: Eclasse (626)
Eclasse Creative Commons License 2004.12.25 0 0 626

Zapkorte nem figyeltél mit írtam neked. Nem a magánéleted felöl érdeklődtem. Állításod szerint már 20 éves korod óta önellátó vagy. Nem kérdéses, biztosan így is van. Művészi vénád sem vontam kétségek közé, sokan biztosan e felöl biztosítottak téged. Én nem magyaráznék neked , hiszen te 7 éve a pályán vagy. Benzint általában kötelező venni,egy benzinmotor e nélkül nehézkesen működik.

A gumiabrony meg kopás és évszak függő egy átlag utcai autónál. Szóval ezeket nem tudom megérteni minek hoztad föl?!

Ez már akkor is így volt mikor Te még elképzelés sem voltál,tapasztalatból mondom .

Én kicsit régebben vagyok önellátó.Nem mívelem művészi szinten a dolgom,de az a maroknyi szakember akiknek kenyeret adok az asztalára büszkék velem együtt,hogy együtt dolgozhatunk.

Mint ahogy az oldaladon írod mindennel foglalkozol, ezért nem csodálkozom, hogy sok limlomot tartasz a járműhöz. Kitt és újságpapír nagyon találó! Ezt hol hallottad? Jellegben nyuszy és pedro amigo járműve remekül mintázza az eredeti autót és izlésficamról egyik tekintetében sem beszélhetünk! Nézd csak meg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindkét jármű egyéniség, kis ékszer, árulkodik gazdája szeretetéről és gondosságáról , még akkor is ha nem minden a saját kezük munkája .

Hol látsz itt karácsonyfadíszt  , Mester ?

Hogy mennyire nem vagy tisztában a leírtakkal azt az is ékesen alátámasztja, hogy egy ilyen átalakított jármű alap kb. százezer forintos ára helyett gyakran millió felett cserél gazdát.Egy jármű árulkodik a tulajdonosról,hirdeti gazdája milyenségét egyéniségét. Itt nem lehet izlésficamról beszélni. Megnéztem írásod és autódat. Egy 27éves,önelégült, irigykedő,kissé igénytelen külsőt képzelek el. Tévedek ?

Ha annyira mestere vagy a járműiparnak akkor miért néz így ki az autód ?

Ne azzal jöjj, hogy a cipésznek is szakadt a cipője, mert elröhögöm magam, művészkém .

Előzmény: Törölt nick (625)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.25 0 0 625

Nézd picim, én az autót járni tartom, nem karácsonyfaként felcsicsázni szirszarokkal, inkább veszek bele benzint, meg veszek rá normális gumiabroncsot, és kiélvezem. :-p A javítást és ha kell az alkatrészgyártást művészi színvonalon csinálom, ezt ha akarod elhiszed, ha akarod, nem, én erről győzködni nem foglak sem téged, sem mást, mert kurvára nem érdekel, ki mit gondol, én hét éve önellátó vagyok járműfronton, nekem te ne magyarázz. A külcsín meg kizárólag pénzkérdés, kb. 140e-ben, én is rendbehozatnám a nagypét úgy hogy a légy is hasra essen rajta, de ezt még nem szükségszerűnek, ugyanis egyelőre nem "csupa lyuk", de már mélyebbek a korróziós nyomok, semminthogy bizonyos elemek cseréje nélkül javítani érdemes lenne. Megjegyzem ezek az elemek mind beépítésre előkészítve várnak a pincében, mert én nem kittből és újságpapírból tákolok karosszériát, mint egyesek.

Pedro 500-asa (a képek alapján) igényes átalakítás, aminek során sikerült megőrizni a kisautó eredeti jellegét és megjelenésének báját. Üdítő kivétel, ami csak erősíti a szabályt: a gyári kiviteltől eltérő járművek tulajdonosai többnyire súlyos ízlésficamban szenvednek, és nem szolgál mentségükre, hogy hányszázezer forintot és hányszáz munkaórát öltek ezen ízlésficamuk gyakorlati kivitelezésébe. Ezt pedig mi sem bizonyítja ékesebben, hogy egy ilyen egyedileg átalakított autó többnyire abszolúte eladhatatlan, ha a tulajdonos beleun. ;-)

 

Előzmény: Eclasse (624)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!