Sziasztok! Audi a3 2001-es dizeles 1.99 pdtdis autommal problema van . Turbo tengelytöres után uj turbó, oolaj, szűrő került a kocsiba azonban az össze szereles után felporog a motor és leàll vegigmertek rajta minden elektromos dolgot hiba nincs vezérlés jo vezerműszij jó turbo jol lett felszerelve. Mar be sem indul csak felpörög anmotor. Van ötlet mi lehet a problema?
1 hónapja van nálam az autóm és ma olyat csinált, amit korábban sosem. Nem volt semmi előjele, utána is rendesen ment. Pár napja volt diagnosztikán, más okból kifolyólag, és nem mutattak ki ott semmi problémát az autóval.
Szóval amilyen kocsiról szó van: Audi A3 Sportback, 2006-os évjárat, Dízel, 170 lóerős.
Mentem ma az úton, egyszer csak felvillant a piros akkumulátor jel (ami ugye generátori/akkumulátori hibára utalhat, ha jól sejtem) és abban a másodpercben leállt a motor, szóval csak gurultam tovább. Mivel belső sávban voltam és nem tudtam sehova félreállni, így gurulás közben újraindítottam a motort, beindult és azóta ugyan úgy megy, mint előtte.
Közvetlen előtte voltam autómosóban, de nem hiszem, hogy a víznek bármi köze lehet hozzá, mert elég sok vizet és havat látott a napokban. :)
Szia. Két lambdaszonda van az a3-ban. Lehet hogy a másikat is ki kell cserélni. Nekem is kigyulladt a lámpa és megnézték programmal, hogy az elsőt kell cserélni.
VCDS program és kábel szükséges hozzá. Pillanatok alatt megvan. Amúgy nekem is furcsa volt az elején, de megszoktam. Nem rossz dolog az, hogy pl egy pirosnál nem tudják rádnyitni az ajtót vagy kipakolni a csomagtartót.
Amit viszont nem tudtam megszokni, az a biztonsági öv figyelmeztető pittyegés! Át lehet állítani (USA módra) amikor is csak 6mp ig bimmbammol, utána bekussol, akkor is ha nem kötöd be. Ezt is diaggal lehet állítani.
2 napja ugrál az alapjáratom 800 és 1800 között. Menni mendegél a Talliga, de nem szeretjük a pirosláppát vagy Tecckó parkolót. Az Audi annyit mondott, nincs hibakd, csak a 3 hengernél kicsit kisebb a benzinnyomás... Üzemanyagszűrőt azonal kicseréltem. De továbbra is ugrik.
Köszi, megpróbálom! De lenne még egy kérdésem! A digitklíma panelján van egy kis hópihe szerű ikonnal ellátott gomb. Ha megnyomom, csak felvillan a kijelzőn a "hópihe". Ez mi célt szolgál? Esetleg ez lenne a klíma ki-be? Bocs ha hülyeséget kérdezek, de ez az első Audim, még nem ismerem a típust.
Új vagyok még itt is meg autóban is, vettem egy 2006-os A3 ast. Nem tudja valaki,h lehet kikapcsolni az automata ajtózárat benne,mert az idegeimre megy!
Ha nem megy a mosó akkor ki kel szerelni az ablaktörlőt és ki kell cserélni a benne lévő 4mm réz csövet mert el korrodálódott.Én is így jártam de most már jó.
szevasztok van egy Audi A3 1,6 automata váltós benzin motoros autóm de nagyon sokat fogyaszt valamit nem lehetne kitalálni hogy le csökkentsem a fogyasztását ha valaki tud ilyen tanácsot adni amelyet ö is ki próbált szívesen fogadnám
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy A3-at /1,6 benzin, 2000-es évjárat, digit klíma stb./ Sajnos nem megy a hátsó ablakmosóm. A szivattyú nyomja a vizet, de valahol lyukas lehet a cső, mert tócsa van az autó alatt. Esetleg tudja valaki, hogy merre megy a csövezés, hol keressem a hibát? Segítségeteket előre is köszönöm!
Új vagyon még ezen a téren úgy, hogy ha esetleg hülyeséget mondanék/kérdeznék előre is elnézést! :-D Volt nekem egy Audi A6 2.5 TDI C4-em és abban az MFA-s (S6)óracsoportot hosszas keresés és verejtékes munka után de át tudtam állítani VAG-COMal úgy, hogy dízelesként mérjen. Viszont ő elment a háztól és jött helyére egy A3 8L 1.9 PD amiben fél board van csak. Én mindenképp szeretnék bele nagy board-ot és találtam is egy S3 nagy board-os óracsoportot. Lehetséges itt is esetleg át állítani, csinált már valaki ilyet? Német fórumokon sikerült valamennyit kibogarászni (google translate) segítségével de ott folyton az immochipre meg hogy azonos kódú legyen az óracsoporton valami, de német tudás híján nem igazán merek ebben belevágni! Válaszokat előre is köszönöm! :)
Szia ! Ne haragudj a zavarásért de nekem is pont ugyan ez a gondom már egy páran nézték de eddig senki nem jött rá mi a gond. Ki cseréletem az adagolót a jeladót is de még mindig rángat. Neked sikerült megoldanod ? Ha igen akkor esetleg megírnád : Előre is köszönöm !
Szia ! Ne haragudj a zavarásért de nekem is pont ugyan ez a gondom már egy páran nézték de eddig senki nem jött rá mi a gond. Ki cseréletem az adagolót a jeladót is de még mindig rángat. Neked sikerült megoldanod ? Ha igen akkor esetleg megírnád : Előre is köszönöm !
A hőmérsékletet a középen lévő nagy kijelzőn mutatja ha van olyanod. A dátumot pedig alapból az óra alatt. A két gombbal ami az óracsoporton van tudod változtatni a paramétereket.
Hello mindenki. Következő problémám lenne.Audi A3 8p 2006 év.Hogyan állítható Be az óra alatt,mutassa nekem a külső hőmérsékletet vagy a dátumot.? Előre is köszönöm.
Üdv! Olyan kérdéssel fordulnék egy szakértőhöz, hogy egy 2000-es évjáratú A3 1.6 benzin valamiért amikor elindítom, nem mutat semmit az órán (km és dátum/idő), és a vízhőfok mutatója negyedről indul. Egyszercsak aztán 1 perc elteltével betölt mindent, és a KM felett FUSE üzenetet kapok. Minden biztosíték jó az autóban az ajtó mellett, és az akkunál. Hol lehet a hiba?
Van nekem egy 2002-es 1.6 benzines A3-om. Olyan problémám lenne, hogy amint bemelegszik a motor, elkezd rángatni. Ez a rángatás 80 és 100 km/óra közötti sebességnél érezhető a legjobban. Kezdetnek öntöttem a benzinbe injektortisztítót. Kicserélték a gyertyákat, üzemanyagszűrőt, gyújtótrafót, vezérműtengely jeladót, légtömegmérőt és a hiba ugyan úgy megmaradt. Mielőtt kicserélték a légtömegmérőt, úgy jártam vele egy darabig, hogy le volt húzva és akkor nem jelentkezett a rángatás. Viszont miután kicserélték újra érezhető.
Valakinek volt más hasonló problémája esetleg és tudna segíteni?