Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jonny Sniper Creative Commons License 2016.02.19 0 0 583

Üdvözletem,

 

Adott egy 2003-as A3, 1.9 PDTDI, cca 260e km, 131le, Quattro. Új kora óta családban, majdnem végig márkaszervíz, azóta is mindent megkapott.

 

Hibajelenség:

Autó műszeregysége, mint egy karácsonyfa, minden világít. Nem indul, nem is forgat, nem működik a központi, gyakorlatilag semmi.

Kulcs kivételre is marad a jelenség.

 

Akkumulátor ki-be sem segített. Azóta elvitte a trailer szervízbe, de kiváncsi vagyok, másnak volt-e ilyen tapasztalata.

 

Előzmény annyi, hogy délelőtt küldő-belső takarítás(basic, semmi komoly) történt, de utána az autó még átszelete az egész várost minden hiba nélkül.

Leállítás után, amikor később haladt volna tovább a nap, már nem indult.

 

Mi lehet? Kaptam olyan infót, hogy a műszeregység néha megadja magát, de akkor is dura, hogy ez hazavág mindent.

Nem lehet, hogy víz került valahova, ahova nem kelette volna? (ha igen, akkor viszont miét nem azonnal produkálta a hibát?)

 

köszönöm, ha valakinek van infója.

 

üdv,

JS

J.Norbi92 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 582

Sziasztok! Audi a3 2001-es dizeles 1.99 pdtdis autommal problema van . Turbo tengelytöres után uj turbó, oolaj, szűrő került a kocsiba azonban az össze szereles után felporog a motor és leàll vegigmertek rajta minden elektromos dolgot hiba nincs vezérlés jo vezerműszij jó turbo jol lett felszerelve. Mar be sem indul csak felpörög anmotor. Van ötlet mi lehet a problema?

GergőA3 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 580

Sziasztok.
Audi A3 1999.
Valaki le tudná irni hogyan kell kéziféket állitani? Belulrol, kivulrol? Mit kell megbontani?

nvinko Creative Commons License 2016.01.20 0 0 579

Sziasztok!

 

 

1 hónapja van nálam az autóm és ma olyat csinált, amit korábban sosem. Nem volt semmi előjele, utána is rendesen ment. Pár napja volt diagnosztikán, más okból kifolyólag, és nem mutattak ki ott semmi problémát az autóval.

 

Szóval amilyen kocsiról szó van: Audi A3 Sportback, 2006-os évjárat, Dízel, 170 lóerős.

 

Mentem ma az úton, egyszer csak felvillant a piros akkumulátor jel (ami ugye generátori/akkumulátori hibára utalhat, ha jól sejtem) és abban a másodpercben leállt a motor, szóval csak gurultam tovább. Mivel belső sávban voltam és nem tudtam sehova félreállni, így gurulás közben újraindítottam a motort, beindult és azóta ugyan úgy megy, mint előtte.

 

Közvetlen előtte voltam autómosóban, de nem hiszem, hogy a víznek bármi köze lehet hozzá, mert elég sok vizet és havat látott a napokban. :)

 

Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehetett?

Claastra Creative Commons License 2016.01.18 0 0 578

 

Előzmény: Claastra (577)
Claastra Creative Commons License 2016.01.18 0 0 577

 

 

 

Nina A3 8P Creative Commons License 2016.01.14 0 0 576

Szia. Ugyan erre a gondra nekem a szilenteket mondták. 

Előzmény: hypertommy (549)
Nina A3 8P Creative Commons License 2016.01.14 0 0 575

Szia. Két lambdaszonda van az a3-ban. Lehet hogy a másikat is ki kell cserélni. Nekem is kigyulladt a lámpa és megnézték programmal, hogy az elsőt kell cserélni.

Előzmény: ferzso88 (551)
Nina A3 8P Creative Commons License 2016.01.14 0 0 574

Sziasztok!

 

Új vagyok itt és szeretnék érdeklődni az A3 8P tapasztalatokról.

Nemrég vettem meg egy 2003.12 havi 1.6os BGU motorkódos A3-at.

Ezeket cseréltetném ki rajta:

Vezérlést (vízpumpával),

Első féktárcsák, betétekkel,

Esedékes szervíz (olaj,-szűrők cseréje),

Első lambdaszonda,

Valamint szilentek... ha minden igaz akkor a hátsók (lengőkar szilent).

 

Kinek mi a tapasztalata ezekkel? Milyen alkatrész márkákat érdemes nézni? Esetleg várható költségek?

Nem szakszervizbe fogom bevinni, szoval a reális árakra, minőségekre lennék kiváncsi.

 

Segitségeket, hozzászólásokat, tanácsokat előre is köszönöm!

 

Addig is szép napot! :)

 

Haro123 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 573

Köszönöm!

Előzmény: mattrica (572)
mattrica Creative Commons License 2016.01.11 0 0 572

A hópihe ikon a klíma ki-be kapcsolója. Azért villan csak fel, mert a +2 celsius alatt a klímát nem lehet bekapcsolni. 

Előzmény: Haro123 (567)
mattrica Creative Commons License 2016.01.10 0 0 571

VCDS program és kábel szükséges hozzá. Pillanatok alatt megvan. Amúgy nekem is furcsa volt az elején, de megszoktam. Nem rossz dolog az, hogy pl egy pirosnál nem tudják rádnyitni az ajtót vagy kipakolni a csomagtartót. 

Amit viszont nem tudtam megszokni, az a biztonsági öv figyelmeztető pittyegés! Át lehet állítani (USA módra) amikor is csak 6mp ig bimmbammol, utána bekussol, akkor is ha nem kötöd be. Ezt is diaggal lehet állítani.

Előzmény: Törölt nick (566)
DJKGB0122 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 570

Szia! Megoldódott a rángatós probléma? Nekünk ugyanez a bajunk és csak egy kis segítséget kérnék, hogy merre induljunk...
Köszönöm!
Üdv
Gábor

Előzmény: j.orsi0109 (553)
Fazer GT Creative Commons License 2016.01.05 0 0 569

Én így jártam a Jó Öreg Megbízható Astra F-emmel. Az EGR szelepet kellet kicserélnem. 

Ütni -vágni lehetett,  csak folyamatosan, nyugodtan haladni nem beszaggatott. 

Előzmény: j.orsi0109 (553)
Fazer GT Creative Commons License 2016.01.05 0 0 568

Sziasztok! 

 

A3 2006 2.0 T Fsi 


2 napja ugrál az alapjáratom 800 és 1800 között. Menni mendegél a Talliga, de nem szeretjük a pirosláppát vagy Tecckó parkolót. Az Audi annyit mondott, nincs hibakd, csak a 3 hengernél kicsit kisebb a benzinnyomás... Üzemanyagszűrőt azonal kicseréltem. De továbbra is ugrik.

Ismerős valakinek a jelenség?

Haro123 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 567

Köszi, megpróbálom! De lenne még egy kérdésem! A digitklíma panelján van egy kis hópihe szerű ikonnal ellátott gomb. Ha megnyomom, csak felvillan a kijelzőn a "hópihe". Ez mi célt szolgál? Esetleg ez lenne a klíma ki-be? Bocs ha hülyeséget kérdezek, de ez az első Audim, még nem ismerem a típust.

Előzmény: bleno (565)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.02 0 0 566

Sziasztok!

Új vagyok még itt is meg autóban is, vettem egy 2006-os A3 ast. Nem tudja valaki,h lehet kikapcsolni az automata ajtózárat benne,mert az idegeimre megy!

Köszi!

bleno Creative Commons License 2016.01.02 0 0 565

Ha nem megy a mosó akkor ki kel szerelni az ablaktörlőt és ki kell cserélni a benne lévő 4mm réz csövet mert el korrodálódott.Én is így jártam de most már jó.

Előzmény: Haro123 (562)
bleno Creative Commons License 2016.01.02 0 0 564

Az Audim 2001-es kiadás

Előzmény: bleno (563)
bleno Creative Commons License 2016.01.02 0 0 563

szevasztok van egy Audi A3 1,6 automata váltós benzin motoros autóm de nagyon sokat fogyaszt  valamit nem lehetne kitalálni hogy le csökkentsem a fogyasztását ha valaki tud ilyen tanácsot adni amelyet ö is ki próbált szívesen fogadnám

Haro123 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 562

Sziasztok! Nemrég vásároltam egy A3-at /1,6 benzin, 2000-es évjárat, digit klíma stb./ Sajnos nem megy a hátsó ablakmosóm. A szivattyú nyomja a vizet, de valahol lyukas lehet a cső, mert tócsa van az autó alatt. Esetleg tudja valaki, hogy merre megy a csövezés, hol keressem a hibát? Segítségeteket előre is köszönöm!

vé6 Creative Commons License 2015.12.22 0 0 561

Na mi van...., halott lett a topik????

vé6 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 560

Üdv, minden sors és márkatársnak!

 

Mennyire bonyolult elvégezni, egy vezérműszíj és feszítőgörgő cserét, 2001-es 1,6-os A3-as benzinesen, AVU motorkódos!

tfgeri Creative Commons License 2015.12.14 0 0 559

Üdv mindenkinek! 

Új vagyon még ezen a téren úgy, hogy ha esetleg hülyeséget mondanék/kérdeznék előre is elnézést! :-D Volt nekem egy Audi A6 2.5 TDI C4-em és abban az MFA-s (S6)óracsoportot hosszas keresés és verejtékes munka után de át tudtam állítani VAG-COMal úgy, hogy dízelesként mérjen. Viszont ő elment a háztól és jött helyére egy A3 8L 1.9 PD amiben fél board van csak. Én mindenképp szeretnék bele nagy board-ot és találtam is egy S3 nagy board-os óracsoportot. Lehetséges itt is esetleg át állítani, csinált már valaki ilyet? Német fórumokon sikerült valamennyit kibogarászni (google translate) segítségével de ott folyton az immochipre meg hogy azonos kódú legyen az óracsoporton valami, de német tudás híján nem igazán merek ebben belevágni!  
Válaszokat előre is köszönöm! :)

didi8 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 558

Szia !   Ne haragudj a zavarásért de nekem is pont ugyan ez a gondom már egy páran nézték de eddig senki nem jött rá mi a gond. Ki cseréletem az adagolót a jeladót is de még mindig rángat. Neked sikerült megoldanod ?   Ha igen akkor esetleg megírnád : Előre is köszönöm ! 

didi8 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 557

Szia ! Ne haragudj a zavarásért de nekem is pont ugyan ez a gondom már egy páran nézték de eddig senki nem jött rá mi a gond. Ki cseréletem az adagolót a jeladót is de még mindig rángat. Neked sikerült megoldanod ? Ha igen akkor esetleg megírnád : Előre is köszönöm ! 

Előzmény: j.orsi0109 (553)
mattrica Creative Commons License 2015.11.25 0 2 556

A hőmérsékletet a középen lévő nagy kijelzőn mutatja ha van olyanod. A dátumot pedig alapból az óra alatt. A két gombbal ami az óracsoporton van tudod változtatni a paramétereket.

Előzmény: Torok78 (555)
Torok78 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 555

Hello mindenki.     Következő problémám lenne.Audi A3 8p 2006 év.Hogyan állítható Be az óra alatt,mutassa nekem a külső hőmérsékletet vagy a dátumot.? Előre is köszönöm. 

BoFe24 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 554

Üdv! Olyan kérdéssel fordulnék egy szakértőhöz, hogy egy 2000-es évjáratú A3 1.6 benzin valamiért amikor elindítom, nem mutat semmit az órán (km és dátum/idő), és a vízhőfok mutatója negyedről indul. Egyszercsak aztán 1 perc elteltével betölt mindent, és a KM felett FUSE üzenetet kapok. Minden biztosíték jó az autóban az ajtó mellett, és az akkunál. Hol lehet a hiba?

 

j.orsi0109 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 553

Sziasztok!

 

Van nekem egy 2002-es 1.6 benzines A3-om. Olyan problémám lenne, hogy amint bemelegszik a motor, elkezd rángatni. Ez a rángatás 80 és 100 km/óra közötti sebességnél érezhető a legjobban. Kezdetnek öntöttem a benzinbe injektortisztítót. Kicserélték a gyertyákat, üzemanyagszűrőt, gyújtótrafót, vezérműtengely jeladót, légtömegmérőt és a hiba ugyan úgy megmaradt. Mielőtt kicserélték a légtömegmérőt, úgy jártam vele egy darabig, hogy le volt húzva és akkor nem jelentkezett a rángatás. Viszont miután kicserélték újra érezhető. 

Valakinek volt más hasonló problémája esetleg és tudna segíteni?

Előre is köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!