Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JAMIE222 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 2404

A müszaki annyiban nem mindegy, hogy ha van legalabb 6 honapnyi ervenyes vizsga, akkor azt honositjak, egyszerüsitett müszaki szemlet vegeznek, tehat nemileg olcsobb lesz a buli.

Előzmény: csibi826 (2403)
csibi826 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 2403

Értem, tehát úgy műkxik mint a németeknél, hogy a tulajhoz köthető a rendszám. Ez nem volt világos.

Tehát Ideiglenes rendszám vagy tréler a megoldás. Gyakorlatilag akkor mindegy hogy van e műszakija a járműnek vagy nincs.

Előzmény: JAMIE222 (2401)
FeZ_ Creative Commons License 2019.06.19 0 0 2402

Az meg sem fordult a fejemben,  hogy az emberünk az eladó saját rendszámával akarna jönni, az általad leírtak miatt. :-(

Előzmény: JAMIE222 (2401)
JAMIE222 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 2401

A rendszam errefele (osztrak-nemet vonalon biztosan) sajat tuladon, teszi az ember ugyanazt mindig a sajat verdara, nem igen szeretne idegenre bizni. Az egy lehetöseg, hogy az elado elvezeti neked hazaig a gepet, csak aztan öt kell valahogy haza juttatni rendszamostol....

A sumak modszereken tul a korrekt megoldas treler vagy exportrendszam.

Előzmény: csibi826 (2399)
FeZ_ Creative Commons License 2019.06.19 0 0 2400

Lehet, de most olvastam valahol, hogy az osztrák kiviteli rendszám baromi drága, 400 Euro körüli összeget emlegettek. Nem tudom, hogy igaz-e az összeg, de az biztos, hogy drága.

Előzmény: csibi826 (2399)
csibi826 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 2399

Sziasztok

 

Bécs környékéről szeretnék behozni autót, lehetséges-e saját lábán osztrák rendszámmal behozni, ha van vizsgája/biztosítása (pickel)?

 

Előzmény: triker (2398)
triker Creative Commons License 2019.06.04 0 0 2398

Szia!

Állítólag van export rendszám, de 280 € körül van, így én tréleren hoztam be.

Előzmény: pfeca (2396)
FeZ_ Creative Commons License 2019.06.04 0 0 2397

Tudtommal náluk is van kiviteli rendszám, csak elég drága. A P rendszámmal bizonytalan, mert elég szűk mezsgyén lehet behozni azzal teljesen legálisan. 

Aztán van még a 3,5 T autószállító bérlése, amit B-s jogsival is lehet vezetni, de ott meg az autó önsúlya a szűk keresztmetszet, mert azzal kb. 1500-1600 Kg-os autóig tudod legálisan behozni. 

 

Előzmény: pfeca (2396)
pfeca Creative Commons License 2019.06.04 0 0 2396
Sziasztok.

Sehol nem találok infót arról ha pl Ausztriából szeretnék behozni saját célra használt autót, ezt csak trélerrel tehetem meg vagy P- rendszámmal ? Nincs náluk olyan lehetőség mint Németbe az export rendszam?
hkpcjoe Creative Commons License 2019.05.29 0 0 2395

üdvözlet mindenkinek!

 

Információt szeretnék kérni tőletek és tanácsot is,hogy Dubai-ból szeretnék autót behozatni!!

Tudnátok-e olyan elérhetőséget adni aki ill. akik megbízhatóan ilyen tevékenységi körrel foglalkoznak!?

 

Segítségeteket előre is megköszönném!

 

Tisztelettel:József

 

 

FeZ_ Creative Commons License 2019.05.16 0 0 2394

Sziasztok !

 

Elnézést, ha esetleg mostanában volt róla szó, de csak egy oldalt volt időm visszaolvasni eddig.

Abban tudna nekem segíteni valaki, hogy Szlovén autó honosításához itthon milyen papírokra van szükség ? Gondolom az adásvételi és a forgalmi evidens, de más is szükséges-e hozzá ? 

 

Hooshee Creative Commons License 2019.05.12 0 1 2393

Simán elképzelhető, de még lízingcég sincs kiválasztva. Én sem gondolom hogy annyira egyedi lenne az eset, de kb fél napja túrom a netet, és nem találtam olyant, aki ezt így explicit szolgáltatásként leírta volna.

 

Hétfőn mondjuk felhívok párat, hátha tudnak ajánlani.

Előzmény: Schnitzer 525 (2392)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.05.12 0 0 2392

Az adott lízing cégnek nincs esetleg ilyen partnere? Úgy érzem meg van az a hely ahol ez rutinból megy. 

Előzmény: Hooshee (2391)
Hooshee Creative Commons License 2019.05.12 0 0 2391

Üdv a tisztelt közönségnek. A következő feladatra szeretnék megoldást, partnert vagy partnereket találni, de sajnos a netes kutatás nem vezetett egyértelmű eredményre.

 

Céges autót szeretnék vásárolni, nyílt végű lízing keretében. Ez eddig sima ügy, a cég hitelképes, a fedezet bőségesen rendelkezésre áll. Természetesen mint cégautó szeretnénk élni az áfavisszaigénylés és a kamat társasági adóból való levonásának lehetőségével. Semmi csalás, tisztán amit a jogszabály megenged.

 

Az egyetlen probléma, ami miatt nem tudom hogy hogyan kéne ezt kivitelezni, hogy a kiszemelt áldozat külföldi autó lenne, mivel az itthoni kínálat a típusból egyetlen autóból áll, ami több szempontból sem felel meg.

 

Itt jön a kérdés:

 

Ha jól értettem, a magyar lízingcég, legyen szó bármelyikről, akkor áll velünk szóba, ha már magyar rendszám van az autón. Ez önmagában véve tiszta sor. A német kereskedő nyilván nem fogja másképp eladni az atutót, mint a vételár kifizetése után.

 

Tehát kell egy kereskedő, aki ezt az autót megveszi saját maga, hazahozza, és mi tőle megveszem mint cég, a lízingcég közbeiktatásával, áfás számlával, stb. Létezik ilyen szolgáltató, aki tud ebben segíteni?

balu.maci104 Creative Commons License 2019.04.27 0 0 2390

Ertem!

Nagyon szepen koszonom az informaciot!

Remelem nem lesz kulonosebb problema!?

amator11 Creative Commons License 2019.04.26 0 0 2389

A CMR-t itthon ki igazolja le?

 

A cimzett. Ha te adod fel és te vagy a cimzett akkor elviekben elég lehet(ne) a határátlépés után aláírnod.

 

Viszont ha később megállítanának útközben akkor gáz lenne.

 

Ez egy nemzetközi fuvarokmány. A feladás helyét és lerakás helyét igazolja, valamint azt, hogy a feladó szerint mit szállítasz (ugye lehet dobozokban is). Meg, hogy az árut nem loptad, te csak fuvarozod.

 

Meg még sok minden  mást, de ez most itt nem annyira fontos.

Előzmény: balu.maci104 (2387)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.04.25 0 0 2388

Nekem legutóbbi példám. 

Pénteken délután meghozták olaszból a verdát. Emailban el lett küldve a leigazolt CMR még aznap. Köv. héten DHL csengetett a forgalmival.

Előzmény: balu.maci104 (2387)
balu.maci104 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 2387

Ertem!

Koszonomom!

A CMR-t itthon ki igazolja le?

Vagy eleg ha az Olasz-Osztrak hataron lepecseltelik,hogy kilepett az auto Olaszbol?

Előzmény: Schnitzer 525 (2386)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 2386

CMR minden formátumban kell,az autó papírjait oda sem adják,csak miután a visszaigazolt CMR visszaküldésre került átvételi bélyegzővel.

Előzmény: balu.maci104 (2384)
balu.maci104 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 2385

Ja,es a huzo auto egy VW T5 Multivan,EURO5-os.

Előzmény: Schnitzer 525 (2383)
balu.maci104 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 2384

Koszonom szepen a valaszt!

Automento es nemzetkozi fuvarozoi igazolvanyom van.

Ha sajat magamnnak hozom akkor is kellenek ezek a papirok?

A CMR-t maganszemelykent is indithatom a kereskedo belyegzojevel ellatva?

Biztositasi-zoldkartya van a huzo gepkocsira es a trelerre is.

 

Előzmény: Schnitzer 525 (2383)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.04.21 0 0 2383

Olaszba kell euro4 feletti szállítójármű,cmr,ehhez tartozó biztosítás,nemzetközi fuvarozási engedély,ilyesmiket kérnek általában.

Előzmény: balu.maci104 (2380)
triker Creative Commons License 2019.04.21 0 0 2382

Szlovákiából és esetleg csehből szeretnék autót behozni. Van valakinek tapasztalata milyen rendszámot lehet váltani a megvásárolt autóra és mennyiért? Milyen lehetőségek vannak? 

balu.maci104 Creative Commons License 2019.04.21 0 0 2381

Jah,es ha kell valakinek kedvezo aron kintrol treleres szallitas akkor szoljatok csak..

A szallitando auto sulya fontos!

 

balu.maci104 Creative Commons License 2019.04.21 0 0 2380

Sziasztok!

Autot szeretnek hozni treleren Napolybol.

Mire kell figyelnem a papirozasnal?

Nemetbol hoztam mar sokat,az nem problema,de az Olasz az meg jaratlan ut szamomra.

Pontosan milyen papirok kellenek kintrol(jo-jo tudom,a ketnyelvu adas-veteli,forgalmi,torzskonyv),van-e valami amire kulon9ssen oda kell figyelni,vagy barmi 'trukk'?

Varom valaszotokat!

Zs.

poloska irto Creative Commons License 2019.04.18 0 0 2379

Köszi szépen, nekem is így logikus, csak sajnos a logika nem mindig szokott előtérbe lenni az ilyen ügyeknél :)

Előzmény: Schnitzer 525 (2378)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2019.04.18 0 0 2378

Alvázszám dönti el,hogy volt-e már Magyar az autó. Mindegy ki mikor volt tulaj,az autó a lényeg.

Előzmény: poloska irto (2376)
Bencuc Creative Commons License 2019.04.17 0 0 2377

 "sógorom kint a nevére megveszi az autót, német rendszámmal majd behozza megveszem tőle és a rendszámot meg elteszi és kint kivonatja az autót a forgalomból, de a rendszáma marad nála (jó lehet másik autóra)"

 

Az általad említettek közül ez a legköltséghatékonyabb. Ez ilyen formán működik jól, ha a sógorod magyar állampolgár, de kint él életvitelszerűen:

 

- Megveszi, átíratja a nevére, kap rendszámot, kivonatja a forgalomból, 24 órán belül hazahozza Mo-ra az ő rendszámával.

- Magyar ajándékozási szerződést kell csinálni közte és te közted, akkor csak 1x kell megifzetni az átírási illetéket. Bár ehhez a kocsi értéke 150.000 forint alatt kell hogy legyen.

- Ha 150.000 fölött van nem jó, mert akkor az ajándékozás után is kell illeték. Akkor meghatalmazást kell neki írni, hogy a te nevedben megveszi odakint a kocsit, de te vagy a szerződő fél. 24 órán belül hazahozza.

 

Ha simán megveszi, majd neked eladja, akkor 2x van átírásfizetési kötelezettség.

 

Csak az árkülönbözetért odakinn nem biztos hogy érdemes venni. Sokkal inkább azért, ha pl. megvan az autónak a teljes múltja lepapírozva, akkor kisebb az esélye, hogy átvágják a fejed, mint pl. idehaza. Kinn is vannak simlisek. Papír legyen meg hozzá minél több, lehetőleg németektől vegyél, ne törököktől vagy délszlávoktól. 

Előzmény: amator11 (2368)
poloska irto Creative Commons License 2019.04.17 0 0 2376

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem: megvettem egy olyan autót, ami Magyarországon volt forgalomba helyezve 2015-ig, majd Franciaországba vitték, ottani forgalomba helyezték, kapott forgalmit, rendszámot, stb. Megvettem, most szeretném itthon újra forgalomba helyezni. Kaptam egy olyan információt, aminek nem találom az alapját, hogy ha nem az helyezi újra forgalomba, aki kivitte, akkor külföldi vásárlásnak minősül és a regadót ismételten meg kell fizetni. Meg tudja valaki ezt erősíteni vagy megcáfolni?

 

Előre is köszi a segítséget!

JAMIE222 Creative Commons License 2019.04.05 0 0 2375

B+E kategoria, talan veletlenül eleg lehet, de ketlem. A4+treler 2tonna körül jar,rendes hozzavalo verda megint csak, együtt több mint 3500kg szinte biztosan.

Előzmény: kanadaii (2374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!