Keresés

Részletes keresés

egonca Creative Commons License 2024.01.12 -1 1 58045

Ráadásul ez a forgalomlassítás úgy kezdődött, hogy virágládákat tettek ki az úttestre, amit kerülgetni kellett.

Szlalom...

Előzmény: Mentol frász (58044)
Mentol frász Creative Commons License 2024.01.12 0 1 58044

Annak is felül kéne vizsgáltatnia magát, aki a Szigetcsép utcába elhelyez(tet)te azokat a fekvő rendőrkapitányságokat! Mindenki jobban járt volna, ha eleve le sem aszfaltozzák azt az utcát így utólag... Nem került volna milliókba, és ugyanaz lenne a végeredmény: döcöghetnek a közlekedők hússzal. Mert ennek így semmi értelme.

 

Előzmény: KKXVII (58039)
egonca Creative Commons License 2024.01.11 -1 1 58043

Lesz fedezet

Előzmény: kukácska (58042)
kukácska Creative Commons License 2024.01.11 -1 0 58042

Ez jó hír.

Remélhetően üzemanyagra és a szolgálatot ellátók bérére is lesz a költségvetésben fedezetük.

Előzmény: egonca (58034)
kukácska Creative Commons License 2024.01.11 -1 0 58041

Aki a Cséplő utcában a kiálló csatornafedelek között és a hepehupás úttesten száguldozik, annak nem fekvőrendőr kell, hanem elmeorvos.

Előzmény: KKXVII (58039)
kukácska Creative Commons License 2024.01.11 -1 0 58040

Közlekedési balesetben egy áldozat is sok.

Az még tragikusabb, amikor még más dolog is közrejátszik...

Előzmény: XNC (58038)
KKXVII Creative Commons License 2024.01.11 0 0 58039

Javadlom a Cséplő utcát, de lehet inkább fekvőrendőr kellene a Cséplőben is a Szigetcsép utcához hasonlóan. 

Előzmény: egonca (58034)
XNC Creative Commons License 2024.01.11 -1 0 58038

A közlekedés veszélyes üzem, annyira ne sajnáld.

Előzmény: kukácska (58033)
cucu Creative Commons License 2024.01.10 0 0 58037

Azért említettem. Le is kellett selejtezni.

Úgy tudom, felborították a Népliget melletti utcában, ahol parkolt.

Azt is a kerülettől kapták, még Levente idejében.

Előzmény: egonca (58036)
egonca Creative Commons License 2024.01.10 -1 0 58036

Volt ilyen?

Előzmény: cucu (58035)
cucu Creative Commons License 2024.01.10 0 2 58035

Feltéve, hogy Fradi meccsen nem ezzel fognak rendfenntartást végezni, mint ahogyan a korábbival tették.

Előzmény: egonca (58034)
egonca Creative Commons License 2024.01.10 -2 0 58034

"Javítunk Rákosmente közlekedésbiztonságán, új autót adtunk át a kerületi rendőröknek

 

Kitűnő a kapcsolatunk a rákosmenti rendőrökkel, együttműködésünket kiterjesztettük a sebességmérésre is, így egy új autót kaptak rendőreink. A járművet a megfelelő eszközökkel fogják felszerelni, és Rákosmente bármely pontján feltűnhet."

 

 

 

Ez majd talán segít a közlekedési morál javításában

Előzmény: kukácska (58033)
kukácska Creative Commons License 2024.01.09 0 0 58033

Ma délelőtt erről a balesetről egy szinte hihetetlen dolgot hallottam.

A fehér személyautó Kert felé tartott, a motoros onnan jött. A motoros megcsúszott, egyenesen az autó elé, ami megdobta és a karatésok kapujában becsúszott a járdára. Eltalálta a karatésok kapuja és a szomszédház kerítését tartó betonoszlopot, ami rádőlt.

Azt monták, hogy ez a betonoszlop már életveszélyes volt, feljelentések alapján az önkormányzat többször felszólította őket a megjavítására. Az oszlop mellett volt egy ecetfa/bálványfa, amely már egyébként is a járda felé megdöntötte az oszlopot. A fát a nyáron a viharok után kivágták, de a betonoszlopot - a mostani balesetig - nem javították meg.

Állítólag a motoros meghalt....:((

 

Előzmény: kukácska (57997)
BoGar Creative Commons License 2024.01.09 0 0 58032

Nem tudom, mi csapott vissza, az biztos, hogy jelenleg lehet használni, holott sokan azt mondták, nem kötöttek megállapodást. 

Előzmény: Patreides (58029)
Patreides Creative Commons License 2024.01.09 0 0 58031

"Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart, és ezzel kárt okoz, csalást követ el."

 

Vagy csak politikus.

Előzmény: kukácska (58030)
kukácska Creative Commons License 2024.01.09 0 0 58030

A 80-as években volt egy városi legenda:

Egy minisztériumi és egy MÁV-os főfőfőosztályvezető-elvtárs személyesen akart meggyőződni a személyvonatok kihasználtságáról.

Ezért a reggeli és az esti csúcsforgalomban kimentek Budapesten a közigazgatási határon belüli utolsó állomásra, majd jegyzőkönyvbe írták, amit ott láttak:

"Reggel a városba bejövő vonatok és este a kifele menő vonatok túlzsúfoltak. Reggel a városból kimenő vonatok és este a bejövő vonatok szinte üresek. Ezek alapján javasoljuk a reggeli bejövők és az esti kimenők sűrítését, a reggeli kimenők és az esti bejövók ritkítását."

Kb. 30-40 perccel ezelőtt a Mezőtárkány utcai megállónál láttam, hogy a városból kifelé menő maglódi csuklósbuszon a vezetőn kívül talán 3-4 ember ült még. 

Lázárék komolyan vették ezt a régi sztorit a budapesti közlekedésben?

Patreides Creative Commons License 2024.01.09 0 1 58029

"A december 29-i megállapodás szerint"...

 

.

Ez az a "megállapodás", amit a minisztérium a megkötését követő napon visszakézből pofáncsapott?

Meglátjuk (ezt mondta a vak ember is).

Előzmény: BoGar (58026)
sjohn Creative Commons License 2024.01.08 -2 2 58028

Kérdezd meg a gazdádat!

Előzmény: egonca (58027)
egonca Creative Commons License 2024.01.08 -3 0 58027

Ha már a közlekedés a téma:

 

Erről a BKK/BKV - Rákosmente projektről tudni valamit? Vagy megy a levesbe, mint pl. a bicigli út? Elfújja a Budapest-bérlet vita (szájkarate) az egészet?

 

"

Rákoscsaba: a meglévő 298-as Telebusz-útvonalának módosításával, bővítésével, új területen is elérhetővé fog válni a közösségi közlekedés. A reggeli csúcsidőszakban a 298A és a 298B jelzésű buszok különböző útvonalakon szállítják az utasokat:

  • a 298A: Nagyszentmiklósi-Szigetcsép-Csongrád-Debercsény utcákon,
  • a 298B: Edző-Nemesbükk-Nagyszentmiklósi-Szigetcsép utcákon, 40-40 perces követéssel juttatják el az utazókat Rákoscsaba vasúti megállóhelyhez és vissza.
  • napközben a 298-as járat a megszokott útvonalon 30 perces követéssel közlekedik.

 BKK ígérete szerint, amint megvannak a kiépített fel- és leszállópontok, elkezdik a járatok előkészítő munkáit és legkésőbb 2023. november 15-ig el fogják indítani azokat.

"

(Az új megállók alapjait a kerület már ősszel elkészítette)

BoGar Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58026

A december 29-i megállapodás szerint érvényes marad a Budapest Bérlet a kék volánbuszokra és a HÉV-ekre is március 1. után is Budapest közigazgatási határán belül. 

BoGar Creative Commons License 2024.01.07 -2 0 58025

Kicsit nagyképűre sikerült a hozzászólásod, gratulálok a stílusodhoz, főleg, hogy képtelen voltál elolvasni a többi írásom. Kacaghatsz, ettől még a tény, tény marad. Korábban BKV-s járatok voltak. Ki szervezte volna ki, ha nem a BKK?

Jelenlegi állás szerint a régi rendszer tér vissza, a bérlet jó lesz Budapesten belül a HÉV járatokra, és a kék buszokat,akárhogy röhögsz. Értem, hogy most erőlködni kell, de el ne eredjen az orrod vére! 🤣Persze március 1-ig még sok víz lefolyik a Dunán, de pont olyan nagy kerületeket érintené negatívan, ha nem ez valósul meg, ahol most meg fideszes vezetés van. Ilyen a XVI. kerület a HÉV-vel, XVII. kerület a vonat és a 169E miatt, vagy Csepel. Öntökön lövés lenne részükről, hiszen utána ki szavazna rájuk. 

Köszönöm a tartalmataln vitát! 

Előzmény: JPeto (58023)
BoGar Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58024

Kicsit olvasd el a többit is, mielőtt válaszolsz! 

Előzmény: JPeto (58023)
JPeto Creative Commons License 2024.01.07 -1 2 58023

Fölösleges a vita, szerintem ne égesd magad tovább. Biztos véletlenül fotózták az iménti RTL híradóban  Karácsonyt az agglos kék volán 22-esek előtt a Széll Kálmán téren. Azon pedig hangosan felkacagtam, hogy "ezeket a járatokat a BKK szervezte ki, és ha akarja, bármikor visszaveheti." Fogalmad nincs az egészről.

Ha a kormány terve megvalósul, akkor nem a régi állapot áll vissza, amikor a BKV-BKK bérlettel használhattad bármelyik kék buszos járatot, hanem a volános 169E-re (ha egyáltalán lesz még olyan) a megyebérlettel vagy külön váltott jeggyel szállhatsz fel Keresztúron. 

Köszönöm a tartalmas vitát, többet nem kívánok ehhez hozzászólni.

Előzmény: BoGar (58019)
BoGar Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58022

Megkövetem magam, mások is megerősítették, hogy a 169E járatot is elvették a HÉV-ekkel együtt a Fővárostól, mert púp volt Tarlós hátán. Viszont a jelenlegi megállapodás alapján továbbra is érvényes maradna a Budapest Bérlet Budapesten belül kék buszokra, és a HÉV járatokra, tehát az fog fent állni, amit korábban írtam, és a régi rendszer áll vissza, a budapesti tömegközlekedésben jelentős részt képező, inkább a városi közlekedésben részt vevő járatokra érvényes lesz továbbra is. Legalábbis a jelenlegi állás szerint. 

Előzmény: JPeto (58018)
BoGar Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58021

Még valami. A 169E-re most sem érvényes a varmegye közeledési bérlet agglomeráción kívül. Rosszul tudnám ezt is? 

BoGar Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58020

Ezeket a járatokat a bkk szervezte ki a volánnak, így tehát bármikor vissza is veheti, és atadhatja másnak üzemeltetésre. 

Előzmény: JPeto (58018)
BoGar Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58019

Nem, nem én tévedek. Nem fogsz tudni meggyőzni, mert tudom, hugy mi volt a rendszer régen, és tudom, hogy az állna vissza, ha nincs megegyezés. A 169E járatot nem a minisztérium rendelni meg, ott van az RTL-és cikkben is. Érdekes is lenne beilleszteni a bkk-s menetrendbe, ha azt külön üzemeltetné a volán. Ezek olyan járatok, amik kijárnak Budapestről. Gondolod, hogy ha változik a bérlet, a nők nem fog mellette inkább más járatot indítani? 

Előzmény: JPeto (58018)
JPeto Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58018

Sajnálom, hogy nem tudlak meggyőzni a tévedésedről. Esetleg nézz át más topikokba (pl. Budapesti buszközlekedés) és tájékozódj. Valamennyi agglomerációs járatról van szó, a kék agglosokról is, mert azok megrendelője nem a BKK, hanem a minisztérium. Itt van pl. a 2021-22. évekre szóló technológiai megállapodás, annak 3. pontjában ezt egyértelműen rögzítik. A minisztérium a megrendelő, de módosítást, változtatást a BKK észrevételeitt figyelembe véve tehetne, mivel az agglos járatok jelentős szerepet látnak el Budapest közlekedésében. A megállapodásban rögzítik az egyéb feladatokat, így pl. az utastájékoztatást, jegyellenőrzést stb. a BKK látja el. A feladatok megosztása 2023-ban és még most is ugyanaz.

Az sem véletlen, hogy  97E tavalyi ritkításakor a BKK nem nyúlt (nem nyúlhatott) a 169E-hez, mert nem ő a megrendelő. Míg korábban hangolva volt a két gyorsjárat, most a 169E sűrűbb, mint a 97E.

 

https://cdn.kormany.hu/uploads/document/4/48/485/485f64726483697fed5d16cf9b16ebf59c72f91f.pdf

Előzmény: BoGar (58017)
BoGar Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58017

Sok szagértő nem veszi észre magát. A BKK a megrendelő, nem az állam. Ez a n az RTL-es cikkben is. Így ahol a BKK a megrendelő, ott továbbra is érvényes lesz az ő jegye, bérlete. A helyközi járatokra nem lesz érvényes, ahogy korábban sem volt, magyarán a sárga buszokra nem lesz érvényes. Érdekes is lenne, ha a csak azért a kék 169E-vel nem jöhetnél Pesten belül, amiért a BKK fizet teljesen. Hidd el, még a sok, magát szakértőnek tartó is hülyeséget beszél. Olyan állapot lesz, mint a Budapest bérlet bevezetése előtt. 

Előzmény: JPeto (58010)
BoGar Creative Commons License 2024.01.07 0 0 58016

Nem a BKV, a bbk  megrendelő továbbra is. 

Előzmény: JPeto (58010)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!