1 db, a képen látható Citroen Xsara Vesuve alufelnit keresek - ez volt a gyári felnije a típusnak. Adatai: 15" méret, 4x108 osztókör. Akinek van eladó, kérem, írjon az adatlapomon található e-mail címemre. Ha láttatok eladó példányt bontóban, akkor kérlek, írjátok meg, hol. Köszönöm!
Kulcs elfordít fedélzetin és műszerfalon nincs semmi mintha nem kapna áramot , viszont indítózni tudok, de indulni nem indul, plusz az ablaktörlő magától megy, ablakokat tudom mozgatni.... a hiba random megoldódott 10-15 perc múlva.
De volt olyan is hogy beindult abban a pillanatban elment minden de a motor járt tovább... ilyenkor nincs fedélzeti, kilométeróra, index visszajelzés szóval semmi... 2-3 perc múlva megjavult menet közben..
Jelenleg egy tesco parkolóba éjszakázott mert ilyenkor a központi se nyit:(
Ötlet valakinek? Nemsokára megyek vissza hátha... De Valószínűleg ablak törés lesz, hogy legalább haza tudjam húzni
Veszel megfelelő keresztmetszetű új kábeleket egy elektronikai boltban és kicseréled a hibás részeket, de úgy, hogy az átvezetőben teljesen új kábelszakaszok legyenek. Mondjuk 20-30 cm hosszú részt cserélsz ki minden kábelnél. A javító összekötések pedig az ajtóba és a kocsiba essenek, azaz azok ne mozogjanak az ajtónyitások során. Az átvezetőbe van, aki szokott egy kis szilikont is fújni, hogy az ajtónyitások miatt mozgó kábelek ezt könnyebben tegyék, ne feszüljenek össze.
2001-es kombi csomagtér ajtó átvezetője elhagyta magát, még a vezeték réz ere is kilátszik. Van valami bejáratott megoldás a javításra, mert nem találok javítókészletet csak más gyártmányokhoz és bontóban sincs.
Ja, csak az 1-es Xsara még nem busz rendszerű, ott még ellenaállás vezérléssel működik a távirányító és egy csomó márkás fejegységgel is meg lehet oldani, hogy működjön interface nélkül is. ;-)
Ettől függetlenül lehet, hogy a 2-es Xsara-hoz is van olyan fejegység ami rátanítható, csak én nem ismerem.
1999-es Xarában működik, megfelelő bekötéssel. A készüléken kell hozzárendelni a kormány gombjainak a funkcióit. Előbb 7 collosat raktam bele, de iszonyúan gyengén szólt. Kicseréltem 10 collosra, 2/32 memóriásra, ezzel rendben van. Kívül esik a műszerfalon 10 mm-el, nagyot takar, ezért az ablkemelő kapcsolókat felköltöztettem a tetővilágításhoz (mint a Berlingóban van), az órát pedig egy korábban kitört szellőzőlamella helyére. Kókány, de összességében jól néz ki, a 10 collos írásait pedig látom szemüveg nélkül is. :-)
Elvileg némelyik Androidos fejegység tudja illetve fel lehet tanítani neki. Persze kérdés, hogy VAN - buszos rendszert is tudják-e vagy "csak" a CAN buszost, mert ha nem tudják, akkor feltehetően nem fog menni azzal sem. Márkásak közül én még nem láttam olyat, ami ment interface nélkül, persze ettől még létezhet.
Miénk az benzin gáz üzemű, ezt a leállásosdit nálunk is csinálja néha néha egyszer hirtelen gázelvételkor. Mondjuk én benzinnél még nem tapasztaltam eddig csak gáz üzemmódban.
Tavaly fel lett újítva a teljes gáz rendszer szelepestől, tartályostul, összes szűrővel együtt, a jelenség megmaradt. Egyszer próbából szoftveresen feljebb vettem az alapjárati gáz mennyiségét egy kicsivel, utána nem tapasztaltam a jelenséget, aztán amikor visszaraktam akkor újra megjelent - szóval nálam egyértelműen ez a jelenség oka gáz esetén.
Az viszont meglep, hogy a kormánykapcsolóban lenne a távirányító vevője, ezt majd jól megnézem magamnak, mert nekem is kezd aktuális lenni a világítás/reflektor kapcsoló cseréje.
Ugyanaz az eset, 2002-es Xsara II-es. Csakhogy nekem nemrég volt egy gyújtótrafóhibám, egyértelműen két henger kihagyott. Trafó és gyertyacsere után is megmaradt viszont az időnkénti leállás, tehát nem ez az ok. Azóta volt egy pillangószelepház tisztítás és egy alapjárati szervo csere, a jelenség nem szűnt meg. Tapasztalatom szerint akkor áll le, ha kb. kétezres fordulat körül vagy felette kikuplungolok és leszállok a gázról, azaz hirtelen nagyot esik a fordulat. Ha szépen hagyom motorfékkel vagy fékezéssel 1500 alá esni a fordulatot és akkor kuplungosok, akkor nem áll le, de néha beesik a normál 750-es alapjárati fordulat alá. Onnan a szoftver még egy gázfröccsel visszahozza. Váratlan helyzetben sajnos ez nem működik. Éerdekel, hoy ki, mivel kísérletezett már, mert ha nem jött be akkor azt legalább kihagyhatom. Az autó egyébként igen jó állapotú, nem szívesen dobnám ki. Üzemanyagrendszer tisztítás - injektor és szeleptisztító üzemanyag adalék, benzinszivattyú, lambda szonda csere szerepel még a listán.
Kicserélték a világítás-ablaktörlő bajuszkapcsolókat tavaly év végén Citroen szakszervízben és ugrott a távirányító, azóta kulccsal nyílik a szekér. Utólag derült ki, hogy ebben van a rádió adóvevő és az utángyártottban lévő elektronika inkompatibilis (vagy nincs is). Én marha meg nem kértem vissza a kiszereltet, így kidobták. Szóval most kellene egy bontott bajuszkapcsoló, amiből ki lehet szerelni az adóvevőt és összebuherálni az új kapcsolóval.
Keresnék ráncfelvarrás utáni Xsara-hoz első lökhárítót és bal első sárvédőt EYCC színkóddal. Esetleg ugyanezeket az alkatrészeket fel tudom ajánlani cserébe fehér színben :)
A kiegyenlítő tartályom annyira retkes belülről, hogy már nem látni a folyadékszintet. Tervezek venni új tartályt. Két kérdés ezzel kapcsolatban. 2001-es 1,6 benzin motorhoz van-e javasolt és elkerülendő kiegyenlítő gyártó? És jól sejtem-e, hogy ha csak a tartály lesz cserélve, ügyelve hogy a csövekből lehetőleg ne folyjék ki a hűtőfolyadék, akkor nem kell a légtelenítéssel bajlódni, csak berakni a régi helyére az új tartályt, feltölteni és kész?
Sajnos azoknál még előfordult néha, hogy "amnéziás" lesz a BSI és elfelejti a dolgokat. Egy BSI reset-et még megpróbálnék, hátha.
Ha mégis "amnézia" áll fenn, akkor diaggal újra lehet tanítai a kulcsokat (immo) és utána a távirányítókat kézzel és indulni fog. Persze ehhez kell még az eredetileg az autóhoz kapott kódkártya is a 4 jegyű immo kóddal.
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék! Kb.két hete kikerült az akksi, mert tropára lemerült. Ma vettem egy vadi újat és miután beraktam (eddig még nem emlékszem, hogy gáz lett volna az immobilizer-el), nem indította az autót -csak tekert- és az immobilizer visszajelző folyamatosan világít. Mitől lehet ez? Köszönöm előre is a válaszokat!