Hellosztok! Egy kis segítség kellene. Van egy 86-os 1.6-os Sierrám, és ezzel van egy komoly problémám. A kocsi tökéletesen működik, viszont ha bemelegszik, akkor menetközben egyszerűen szó nélkűl leáll, és néhány percig nem hajlandó beindulni, akármennyit is köszörűlhetem. Ha eltelik néhány perc, akkor viszont pöccre beindul, és megint megy egy ideig, aztán kezdődik az egész elölről. A gyertyák, gyújtáskábelek, rotor, elosztófedél vadonat új. A karburátor fel van újítva, az elosztó, a gyújtás modul, és a trafó ugyan bontottak, de ki vannak cserélve. Ennek ellenére csinálja... Egyszerűen nem tudom már mit kellene cserélni még. Azt mondták, hogy gyújtásmodul és elosztót újat kellene venni, mert lehet, hogy a bontott is rossz, mivel sokan arra tippelnek, hogy ez lehet a probléma. Viszont csak az a gond, hogy ezek állítólag nem a legolcsóbbak, és őszintén feleslegesen nem akarok beruházni rá.
Tehát az lenne a nagy kérdésem, hogy valaki találkozott-e már ilyen problémával (allítólag ez a Ford(Sierra)-ok jellegzetes hibája?), vagy van-e valakinek ötlete, hogy ez mi lehet ? Érdemes beruháznom új elosztóra és modulra ?
Ha valaki nem látta volna még a többi Fordos topicon: keresek 2.3 vagy 2.8 V6 blokkot kompletten, természetesen jó állapotút, lehetőség szerint kipróbálhatóan. Ja, és ócsó legyen! Aki tud ilyenről, küldjön nekem egy villanylevelet!
Kaptam mailt, de sajna nem tudom konkrétan ki újítaná fel az autót, de a Ricsit én is tudom ajánlani(akinek TaunusV6 leírta a számát), mert tudnak szépen dolgozni. Erzsébeten vannak nem messze tőlem.
maziferenc
Az az automata sierra gondolom soros motorral van, ugye??
Berilooz, én ismerek egy szakit, aki amcsi Fordokkal foglalkozik, és van is egy saját gyönyörűen felújított veterán Mustangja. 0620-3289206
Mindíg épül nála valami Ford project autó, szóval nem lehet kezdő
Hátha itt valaki tud segiteni.
Egy barátom 1965 ös Ford Mustang ot vásárolna.
Állitolag van pest közelében valaki aki ezzel a tipussal foglalkozik.Felujitás, stb de nem tudjuk az illetö cimét.
Ha valaki bármilyen informácioval szolgálna
megköszönném... Vagy jelezzen mail ban .
Nincs valamelyikőtöknek véletlenül egy vákumtérképe 2.0i OHC hoz? Tengernyi vákumcső van az autóba, de ugyérzem rendetlenség van... Motor szanaszéjel volt kapva párszor, ehhez a fél vákumrendszert le kellett bontani, de egyre inkább az a gyanum, hogy nem került minden a helyére...
Láttam egy gyönyörűszép fehér 2.0iS coupét, 88-as, 15-ös alufelgékkel, sportauspuffal, színrefújt lökösökkel, meg a gyári extráival (sportülés, sportkormány, ködlámpák, heckspoiler). 468000 Ft-ra tartja a tulaja, a telefon: 06 70 521 71 38
Ki volt mikulás rallyn? (hülye kérdés, lefogadom hogy úgysem volt senki ;-P )
Volt ez a fehér vas is, már rendesen leamortizálva érkezett elénk szerencsétlen...
Tudom tudom, csak arra utaltam hogy nem most kezdte a versenyzői pályafutását a verda!
Amikor (két éve???) SzaboG megtörte a Corolláját ott kuksoltunk mi is, vagy 2,5 fél kiló gitt ugrott le a zlini gép sárvédőjéről!!! :-) (vagy a Benik volt? Már nem is emlékxem csak a gittre ;-))))
Üdv, Urak!
Sierra kombi bontásból van egy eladó 2000-es soros DOHC duplavezértengelyes motorunk. 120 000-et futott, uccsó útján a 180 km/h volt az utazója.
Ha valakit érdekel hívjatok, írjatok.