Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kovalszky- Creative Commons License 2017.11.11 0 0 5172

szia

 

igaz régen volt de ujra elöjött az immo gondom , a piros zöld egyszerre világit . nyáron nem volt ilyen gond csak elvétve de néhány ajto zár ki-be és jo volt. nem tudom most hogy bejöttek a hüvösebb idök megint elkezte.

 

2nap alatt 3orát ültem a kocsiba. ( már azon gondolkodtam hogy leöntöm benzinnel aztán sütök szalonnát a lángnál)

 

szoval az a megoldás jo amit irtál 7 honapja? 1 gyujtás pozitiv és repül ujra?

 

köszi

 

 

Előzmény: FeZ_ (5115)
Nettushy Creative Commons License 2017.11.08 0 0 5171

Sziasztok!

Hátha esetleg valakit érdekel.

https://auto.jofogas.hu/tolna/4X108_R16_Citroen_alufelni___Infinity_Uj_nyari_gumival__72579681.htm

16"-os Citroen alulfelnik+ÚJ Infinity nyári gumik eladóak.

Citroen C3-as (2004-es) autón volt.

hopeck Creative Commons License 2017.10.31 0 0 5170

Szia én egy új kulcsházat vettem és át rakattam az elektronikát illetve a szárt is át másolták.. Esztergomba a Tescoba. (kulcsos)

Előzmény: Liliom77 (5168)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2017.10.28 0 0 5169

Próbálj meg úgy rákeresni, hogy az autód típusa + kulcsház. Szokott lenni csak külön kulcsház, nem kell tanítgatni az újat. A régi kulcsodból a belső elektronikát csak át kell tenni az új házba, és kész is. Anno így oldottuk meg az asszony 206-osán is. Házhoz is szállítják, ha találsz ilyen webshopot.

 

Üdv.!

Előzmény: Liliom77 (5168)
Liliom77 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 5168

Sziasztok, Légyszíves segítsetek! 2 fajta kulcsot kaptam az autóhoz, és az egyik lassan szétesik. Rákerestem neten, és  egy budapesti címet találtam, ahol cserélik, és betanítják az újat. Nem tud valaki, valamilyen közelebbi megoldást? (Komáromban lakom.)

AkiZoe Creative Commons License 2017.10.19 0 0 5167

Sziasztok. István vagyok. Van egy citroen xsara Picasso 2.0 hdi 2001-es évjárat. Segítséget szeretnék kérni. Probléma a következő.  Egyre sűrűbben fordul elő, hogy elmegyek valahova, leállítom az autót és utána nem indul el csak 20-30 perc múlva. Volt olyan is hogy menet közben állt le alattam és pár nap múlva indult el újra, motorhiba jelző lámpa ezek után égett de másnap már nem. Több napig volt szerelőnél, ott nem volt baja nem jöttek rá a hibára pedig citroen szakértő. Most tudom használni csak nemtudom meddig. Aki tud annak megköszönném a segítséget!

VHAdam Creative Commons License 2017.10.17 0 0 5166

Sziasztok,

 

saxo 1.4 benzines a következőket produkálja

 

-hideg motornál pöcröff indul, jön megy teszi a dolgát szépen egyenletesen

-ha bemelegedett is jön megy, néha picit ingadozik a fordulat alapjáraton, de semmi komoly

 

azonban ha a motor be van melegedve  és leállítom a kocsit, majd újraindítom(befutok boltba vagy hasonló rövidebb idő amíg nem hűl vissza teljesen)

-ugrál a fordulat, le akar fulladni(van hogy le is fullad)

 

Tanácsot kérnék merre induljak, olvasta folytó szelepet, alapjárati motort, lambda szondát.

(Plusz infó, hogy elég lassan melegszik. Az üzemanyag-szintjelző is ingadozik néha, de aztán beáll stabilan mindent X kilométer után)

 

Előre is köszi, Adam

Richárd Szerényi Creative Commons License 2017.09.30 0 0 5165

Sziasztok

 

Egy olyan autóvillamossági szerelőt keresek aki tényleg ért a Citroënekhez BSI BSM stb... a modell egy C4 VTS tele elektronikával... :-) aki tud ilyet kérlek írjatok meg. Köszi

KTsk Creative Commons License 2017.09.28 0 0 5164

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! A tesóm vett egy 2004-es évjáratú C3-ast. Van központi zár (valami nagyon alap) az elmondása alapján. Szeretném e vezérlőjét megnézni, illetve majd riasztóval összekötni. Ehhez kérnék segítséget, ugyanis citroenekben nem vagyok jártas. Azt szeretném tudni, hol találom a vezérlőt, ha van külön neki. Ha még a csatlakozójáról némi infót, esetleg kapcsolási rajzot is tudna valaki mellékelni. az nagyon nagy segítség volna. Előre is köszönöm!

 

Zoltán Kondacs Creative Commons License 2017.09.25 0 0 5163

Sziasztok! Segítségeteket kérem aki tud, citroen zx 1.4i központi injektort keresek. bosch rendszerűt! ha valaki tud bontottat, nagyon sürgős! Üdv.:Zoli. tel.: 06702691233 Előre is köszönöm.

Mészi Pisti Creative Commons License 2017.09.22 0 0 5162

Egy kois segítséget szeretnék kérni Citroen C5-el kapcsolatban. Pár hónapja vagyok boldog tulajdonosa ennek az autónak, és lassan kezdem kiismerni, de ma egy új kapcsolót fedeztem fel benne a kormányoszlopon, közvetlenül a gyújtáskapcsoló (kulcs helye) mellett. A használati utasításába és a több száz oldalas gépkönyvébe sem találtam róla sehol egy sort sem. A kapcsoló egyszerű kör alakú, három állású, fent két vonás, közepén nulla, alul egy vonás.

De hogy mire jő????

A Gépjármű egy Citroen C5 2011.11 havi, kb. fullos, na jó cs fél bőr :)

CharlieNK Creative Commons License 2017.09.20 0 0 5161

Bocsánat! NE így csináld! akart lenni az előbb.

 

Előzmény: CharlieNK (5160)
CharlieNK Creative Commons License 2017.09.20 0 0 5160
Előzmény: Misjo (5159)
Misjo Creative Commons License 2017.09.20 0 0 5159

Üdv.Érdeklődnék xsara 2-nél első lámpa fényszoróizzó csereje iránt.Megoldható?

 

CharlieNK Creative Commons License 2017.09.19 0 0 5158

Nekem is volt nehéz indításom, többszöri önindítózás. Annyi szerencsém volt, hogy az adagolóra menő cső átlátszó, így láttam benne a buborékokat. Itt a fórumban segítettem, hogy a gázolajszűrő hátulján szokott falsot szívni. Így is volt, egy 50 ft-os gumigyűrűvel orvosolva a hiba, azóta jó.

Az üzemanyag szintjelzőben van egy szűrő, az akkor pucoltam ki, amikor a kocsit vettem (kb 122 ekm.) majd idén nyáron újra (186 ekm.) Ebben a 64 ekm-ben is lett benne bőven kosz, érdemes, sőt szükséges takarítani!

Előzmény: guru2121 (5151)
FeZ_ Creative Commons License 2017.09.19 0 0 5157

Ugyan nem pörög, de nem halott. Egyik fórumon sem írnak be válasznak olyanokat, hogy: bocs, de nem tudjuk mi az oka. Akkor az nem ír semmit. Ennyi.

 

 

Előzmény: hopeck (5156)
hopeck Creative Commons License 2017.09.19 0 0 5156

Halott egy topic ez csak a kérdések özönlenek dr válasz az soha .

mbw169 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 5155

Sziasztok, 

 

Berlingo 1.6 16V 2005os futes konyokcson van egy szelepsapka feleseg ami nekem eloregedett volt egy repedes benne igy szivargott a viz. ..Most kerestem egy gumibetetes regifajta szelepsapkat a mostniakban mar nincs ilyen belso gumidolog. ..masodikat tettem fel de valamiert nem akar osszejonni. ..otlet? 

 

 

A futessel kapcsolatos meg ugysnezen az auton, hogy csutkara hidegre veve is uzemmeleg motornal erosen langyos vagy meleg levegot enged. ..Ez mitol lehetseges? Tippem lenne de nem irom mert ha rossz amire en gondolok akkor meg ciki. ..mit javasoltok? 

guru2121 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 5154

Vagy még arra gondoltam, hogy kiszerelem belőle a gyári, hűtővízzel előmelegített gázolajszűrős konzolt mindenestől, és kicserélem csak egy szimpla gázolajszűrőre mint pl az enyémben ami van, azt sem melegíti semmi -20-ban sem, mégis indult. 

 

Előzmény: guru2121 (5153)
guru2121 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 5153

Kezdetnek az a tervem, hogy a szívó gázolajvezetéket kicserélem átlátszóra, hogy lássam van-e fals levegő benne.  ill hogy szívja az üzemanyagot.
ha ott már nem olyan valami mint kéne, akkor haladok tovább az általad említett szintjelző felé...

 

Előzmény: vidi313 (5152)
vidi313 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 5152

Bizony van! A szintjelzővel egybeépítve. Ráadásul eléggé kicsi szűrőfelülettel, ami azt eredményezi, hogy mintegy 130.000 km után, még a kizárólagosan csak kúton tankolt üzemanyag esetében is eltömődhet. A tisztítás-szétszedés nem igazán egyszerű, vezetéket kell ki majd beforrasztani "felülről". Alulról nem szedhető szét.

Előzmény: guru2121 (5151)
guru2121 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 5151

330ezer km asszem, barátnőm autója, azt nem tudom mióta van meg neki, de olaj és szűrő-ékszíjcseréket mindig betartotta.
A tankban is van dízelesnek előszűrője?

Előzmény: vidi313 (5150)
vidi313 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 5150

"(van olyan h menet közbe is leáll, tekertetés, majd indul)"

Nem írtad, mennyi van a kocsiban, mióta használod.

Nekem is volt ilyen gondom a Saxo 1,5D vel. A probléma sokkal egyszerűbb volt, mint bárki  gondolná.

Az ilyesmi inkább üzemanyag problémára vezethető vissza.

A tankban lévő üzemanyag szűrő viszonylag gyorsan eltömődik. Olyankor kevés üa. jön és mellette levegő. Azt nézted?

Előzmény: guru2121 (5148)
FeZ_ Creative Commons License 2017.09.18 0 0 5149

Az izzításnál próbalámpával (ez is fontos a terhelés miatt, mert műszerrel lehet, hogy jónak tűnik, de közben meg nem megy oda áramerősség) nézd végig, hogy az összes gyertyához eljut-e az áram, mert az átvezetőkábel is lehet ludas. Az izzítógyertyákat érdemes kiszerelve ellenőrizni, mert van olyan, hogy értékre jó a gyertya, de már csak a töve izzik és nem a hegye. 

A levegősödés ellenőrzése jó ötlet, a szűrőházban az előmelegítő termosztátnál szokott levegősödni.

Ha melegen jól indul, érdemes még a szelephézagokat is megnézni, ez is lehet a jelenség oka.

(mármint ha kicsi vagy nincsen hézag hidegen)

 

Előzmény: guru2121 (5148)
guru2121 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 5148

Sziasztok! 97-es 1.5d saxo az alábbikat produkálja:

Hidegen 2-3x izzítás után csak teker teker, 20 mp, ig majd pihentetés, és megint teker, és úgy indul be nagy nehezen.
Az autó most jött el a szerelőtől, azt mondja nála hidegen melegen jól indult, izzítókat kimérte mind jó, gázolajszűrő cserélve, nincs több ötlete, max hagyjuk ott 1 hétre, és átnézi megint.
De rossz, így magam veszem kezelésbe, mert nem jutunk 1ről a 2re, a kocsi pedig napi 70 km-rt megy, és mihamarabb rendbe kellene hozni.
ötleteim:
-izzítókat újra kimérem. esetleg kicserélem mind a 4 et, mert nekem is dízelem van, és van 4 tartalék gyertyám semmibe nem kerülne kb)
-átnézem az üzemanyag ellátó csöveket, hátha falsot szív valahol. (van olyan h menet közbe is leáll, tekertetés, majd indul)
-előtöltés szabályozó szelep (ha megtalálom rajta)
-maga az adagoló engedi el a nyomást...annyit viszont nem akar rákölteni a barátnőm, mert az ő kocsija.
-lehúzom az összes hőmérséklet jeladó szenzort, hátha egyik bekavar, és rossz jelet ad, ezért a vezérlő sokkal kevesebb ideig izzít mint kellene (vagy nem is izzít abszolút)

Ötletek?

franciscarsac Creative Commons License 2017.09.16 0 0 5147

Sziasztok!

Tegnap vettem egy 2004-es C3 1.4 benzinest Ma este jelentkezett a probléma..valamiért 3-dik indításra indult csak be (közben kikapcsoltam gyújtás le) aztán kigyulladt a vészvillogó kapcsoló és folyamatosan ég míg a gyújtás rajta van...a vészvillogás nem megy csak a kapcsoló világít...néha 3 sípszó..később csak a világító kapcsoló...tudna valaki segíteni ebben ?

hopeck Creative Commons License 2017.09.15 0 0 5146

Sziasztok  valakinek ötlete?  2 hete volt kuplung szerkezet cserém. Mikor elhoztam az autót tök kellemesen puha volt a kuplung viszont nagyon lent fogott. Ezt mindig is tapasztaltam mert az enyém mindig ilyen volt. De gondoltam veszek bele egy kézzel állítható bovdent .., addig jártam a szerelő sráchoz, amig úgy beállította nekem hogy középen fog, de viszont most meg keményebb .. nagyon félek hogy egy idő után elszakad a bovden mert én már többször jártam igy , és ezért lett kuplung szerkezet csere. Na a srác vissza állította  hogy picit lejjebb fogjon de nem lett újra puha.. kérdem az hogy mi lehet a gond? 1.6 os benzines 2001 es évjárat  állítólag semmi köze a keménységhez hogy meddig van állitva?

Janesz38 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 5145

Sziasztok egy kis segítségre lenne szügségem.Citroen xsara 1.4 benzin 99 évjárat 

elment a müszerfalvilágitásom kapcsolok világítása minden s nem tudom mi lehet a baj.

Biztositték jó kimérve van áram kapcsoló felkapcsolása után.magát a műszeregység ez is kiszedtük idáig már nem jön el az áram.adtunk neki egy +-ot s akkor a kapcsoloknál megjelent a világittás.s a sípolással is jelzett hogy égve maradt a világittás.

tudna valaki valami tanácsot adni? 

Előre is köszönöm 

vidi313 Creative Commons License 2017.07.25 0 0 5144

Szerintem kábelköteg csere. A sok hőterhelés miatt a némelyik csatlakozó kilágyul, lazán érintkezik. A másik rendszernél, a PD fejes befecskendezésnél is előforduló hiba.

Előzmény: Bence Karasi (5143)
Bence Karasi Creative Commons License 2017.07.25 0 0 5143

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2003-as Citröen C3 1.4hdi típusú autóm. Egye ideje elkezdett rángatni. A rángatás erőteljes gyorsításkor jelentkezik. 2-es 3-as 4-es fokozatban 2000 -res fordulaton jelentkezik a leginkább. Hibakódot nem ír ki az autó. 2 hete egy ilyen erőltetett gyorsításnál, diagnosztikára kötve a következő hibakód jött ki: P1357, befecskendező szelep 4. henger, hibás kábelköteg + P0191  Üzemanyag-nyomócső nyomásérzékelőjének működése, aztán leállítás, újraindítás után megint nem írt ki hibát. 

 

Valaki találkozott esetleg ilyen hibával?  Hogyan orvosolható? Lehet esetleg más a hiba? Légtömeg mérő, EGR szelep?

 

Köszönöm a válaszokat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!