Van egy 96 Cinquecentom az alapjárat időnként fel le hullámzik van amikor normális de van hogy folyamatosan magas inkább melegen csinálja de van hogy hidegen alacsony .Fojtószelep érzékelő új.Alapjárati motor kipucolva. Lehet cserélni kéne.Lehúzott lambdaszondával is csinálja hibajelzés nincs.Valakinek van valami ötlete?Válaszokat előre is köszönöm.
Seicento 1.1 Active utastér szellőző középső nyílásnál a fel-le tologatható ki-be kapcsoló "kiakadt", folyamatosan zárva marad, nem jön a levegő. Hogyan tudnék hozzáférni javításhoz, vagy legalább kinyitni? Köszi előre is!
Sziasztok,egy2000-es fiat seicentóval lenne egy kis gond hideindítás után 2-5 mp.-ig szépen jár,utána dadogva egy,de kb 2-4perc üresjáratás múlva,újra kisimul.Amit cseréltem,b.szivattyú,gyertyák,azok kábelei, trafók üza.rendszer teljes tisztítás,minden szűrő.Előre is köszi.
Ha nyitva vannak a kopoptyú ablakok, kicsit lehúzott első ablakoknál is jobban átszellőzik a fülke.
Ha bontóban megveszed az ablakokat a zsanérjaival, csavarjaival, zárjával és gumikédereivel együtt kompletten, akkor a fix üveg helyére be kell tenni és kész. A menetek minden kasztniban benne vannak.
Fétengely csuklót rendelnék 98as 900asomba csak nem tudom egy méretűt( fogazás) gyártottak e .A jobb oldali féltengelyem alászedve teljesen már ropog,nem akarom sokáig húzni.Az autósboltos rendelés (unix,bárdi) kicsit lenyúlós ,a kovácsautótól rendelmém persze mást is.köszönöm
Eladó lesz a testvérem cinquecento-ja Még nem hirdettük meg, előbb ide szólok. 900-as, szépen megy, jó fék futómű, olajat nem fogyaszt, rozsda sehol nincs. Új negyevszakos gumi! Piros, budapesti. A jobb hátsó sarvedo valamikor fényezve volt, ez kifakult, ezert kicsit elut a szin, de sérülésnek nincs nyoma. Irányár 200.000, májusban lesz musazki vizsga, az benne van az árban.
Pedig többen vannak akiknek eszi még ha nem is ennyire,de nincs ezzel gond---a régi 1.6 bravom se kajálta----ezeknek a tjeteknek semmi közük a stílo 1.4eséhez max a sima szívó ugyanaz a 90lovas
Na ez akkor érdekes... Eddig akárhány új Bravo-s tulajjal beszéltem, mind azt állította hogy a turbósok semennyit se esznek olajból. Zéró az olajfogyasztás-holott ugyanaz az 1.4 műszaki alapja mint ami a Stilokban van. Az én Stilomban 42ezer km van, első gazdája vagyok és pici fogy belőle új kora óta. Van akinek jóval több...
Seicentot(0,9) jól felöntöttem olajcserénél, na mondom majd egy picit úgyis lezabál belőle, DE NEM! Zéró olajfogyasztása van 3000km alatt. :)