Szia! Jó volt olvasni a soraidat. Valóban teljesen más világ volt akkoriban Multipla fronton, sajnálom én is, hogy ennyire leáldozott ennek az egyébként remek autónak.
Valóban Multipla autója volt, bár nem tőle vettem, egy rövid ideig volt egy köztes tulaj is. Egy ideig terveztem, hogy megcsináltatom az emelési pontokat, de letettem róla. Ha lenne egy felesleges garázsom biztosan megtartanám hobbi autónak.
Az árnyékoló szett 6 darabból áll Kicsit már napszítta, de mindenképpen egyedi darabok, nincsenek deformálódva vagy kiszakadva. A csomagtér ajtón és a C oszlop mögötti ablakon megállnak önállóan, a hátsó ajtókon 2 kis műanyag idom tartja. Angliából hozattam pár éve, egy tízesért vihető. Ha kell még valami, szólj.
Szia! Már megint én vagyok. Kicsit szégyellem magam, hogy még csak most esett le, hogy ez a"Multipla"autója volt. Én 2017 augusztusában vettem az autómat. 2003-as 1.9 JTD 115 lovas. Most 2020 áprilisban és májusban végigolvastam az egész fórumot a több mint 48 ezer hozzászólást. Lehet ezért sokan hülyének néznek, de én élveztem minden percét. Amikor indult ez a fórum és ez kb. 2015-ig tartott nagyon jó kis társaság jött össze és nagyon tartalmas és hasznos tanácsokkal látták el a kérdezőket. Kicsit furcsa volt, hogy én 10-15 évvel később élhettem át azokat a dolgokat amiket Ti. Irigyeltem a találkozókat is. Valljuk be, hogy ez a fórum "haldoklik" . Régen egy nap alatt több hozzászólás volt mint az elmúlt 5 évben. Itt szeretném megköszönni a régi "öregek" -nek az építő jellegű tanácsait. Élmény volt olvasni Csubakka, Multipla, Multifiat, Fiatmulti (akiket gyakran összekevertek) Babarucu, Bojo, Degeczi, r.andras hozzászólásaiit és Te is elég gyakran segítettél vagy kérdeztél, de én a későbbiekben M.Sanyi és Rick4 hozzászólásait is élvezettel olvastam. A lista persze nem teljes, de sajnos közülük már csak bojo és r.andras hozzászólásával találkoztam mostanában. Amikor Te 2012-ben megvetted Multiplától ezt az autót (neki volt vagy 5-6 is ha jól emlékszem) vagyis amikor olvastam irigyeltelek is főleg a Lineaccessori lökösök miatt. A bőr ülések is szuperül néznek ki de én nem szeretem. A fórumon is megállapították egyesek, hogy a legjobb konstrukció a sima benzines és a 115 lovas dízel, fogyasztás szempontjából pedig az első 105 lovas dízel. Nos akkor én kifogtam az egyik legjobbat és legjobban felszereltet. 2003-as 115 lovas, ELX felszereltségű, két elektromos napfénytetö, hátul is elektromos ablakok, minden ülés mozgatható, csomagtérajtó mindenhonnan nyitható, szélterelő, hátul is tárcsafékes, automata klímás, színrefújt lökháritók, tuningbox, stb. A fórumnak köszönhetően tempomatot is sikerüt beleszerelnem. De mindig mindenen lehet javítani. Most például ezért keltette fel az érdeklődésemet az általad hirdetett árnyékoló, bár nálunk túl sok gyakorlati haszna nem lenne mivel mi csak 3-an vagyunk és gyakorlatilag hátul nem ül soha senki. Tudom sokan a több gyerek miatt veszik meg ezt a típust, de nekem meg pont azért kellett, mert elég sokat megyünk és régen én ültem egyedül elől a párom pedig hátul a gyerekkel és ez elég szar volt így. Most mindhárman elől ülünk és ez az érzés megfizethetetlen. Persze én is rengeteget költöttem az autóra és tudom is, hogy egy ilyen idős autóra nem szabadna ennyit költeni főleg nem olyan dolgokra ami csak a kinézetét javítja. Bocsi mégegyszer, hogy ilyen hosszú vagyok. Még mindig izgatja a fantáziam a két lökhárító és ha mégis bontásra kerülne a sor akkor gondolj rám és remélem meg tudunk egyezni. Én még szeretném egy pár évig használni a Multit, bár most a szívbaj rámjött, mert azt gondoltam, hogy a rozsda teljesen átvette a hatalmat az autó felett, de egy karosszériás megnyugtatott, hogy nem olyan nagy a baj. Nekem is az emelési pontok a bajosak. Tehát a lenyeg az árnykoló szett mindenképp érdekelne és ha arra kerülne a sor akkor a lökösök is. Köszönöm ha végigolvadtad. Üdv. Sanyi
Szia! Árak nem publikusak? Az árnyékoló mennyibe kerül? Amúgy gratuláció az autódhoz. Nagyon egyedi. Szomorúan látom, hogy már ennyire nincs kereslet erre a típusra.
Sziasztok! Egyelőre még nem a klasszikus bontás a következő lépés, de ha valakit érdekelne néhány elem, pl. a body kit, alufelni (nyomtávszélesítő), bőr ülésgarnitúra, Alpine hangszórók előre-hátra, pótkerék a tartóval, méretpontos árnyékoló szett, tartalék tükrök, tolatóradar vagy bármi más ami nélkül még megy a járgány, akkor kérdezzen bátran. További szép estét.
Elkelt az autóm. Megmaradt 2 db gyári visszapillantó tükör (elektromosan behajtható), amiket még tavaly ősszel szereltem le az autóról. Egyik sem törött (burkolat sem), de a téli hidegben már akadozott / nem működött a jobb oldali elektromos behajtása. A bal oldali bár működött, azt meg kézzel nem tudtam már behajtani. Kaptak pár ütést szemből az évek alatt amíg használtuk a járgányt. Alkatrésznek szánva, vagy akit nem érdekel a behajtás funkció, annak még hasznos lehet. Óbudán elvihetők a tükrök.
Ha valaki utángyártott tükröt nézne, Van Wezel (gyártmány) tapasztalatok:
735252078 (Jobb) kifogástalan
735252082 (Bal) problémai: 3/4-ig csukódik csak be, a tükörlapon a fel-le és jobb-bal irány fel van cserélődve (értsd rosszul van bekötve). A második, garanciában érkezett, tükör is ugyanezeket a problémákat produkálta, gyári "hiba" lehet.
leírása alapján ezt kézzel nem is szabad ki-/behajtani
Szerintem várj még azzal a bontóval! Bizonyára pang most a piac, de ha "beindul" megint az élet, el fog az kelni. Igazából mi is megválnánk az autónktól 9 év után. Egy kék Fiat Multipla 1.9 JTD 115 ELX dízel (facelift-es) változatról van szó, 2005-ös gyártású, 236e km-rel. Irányár: 600e Ft. Óbudán megtekinthető. További részletek a linken. A múltjáról sok minden összeszedhető akár itt a fórumon is, kezdve azzal, hogy nem tudtam kinyitni a motorháztetőt röviddel azután, hogy megvásároltam :-)
Üdv mindenkinek! Úgy döntöttünk, hogy megválunk az autónktól. 8 éve használjuk, áprilisban volt 20. éves, de valakinek pár évig még megbízható társa lehet. Sima benzines, 235e km., műszaki 2021. augusztusig érvényes. Vezérlés 2 éves (30e km), olaj és gyertyacsere tavaly decemberben. Új akksi, BT-s fejegység, klíma, pótkerék leengedő működik. Bőr ülések, vezetőé elektromos de csak a motor teker, nem emel. Rozsda is akad, az emelési pontokat javítani kell. Bal első ajtó alja nem szép, a bal eleje valamelyik külföldi tulajnál törhetett. Nyári gumik 16-os Bravo I-es alufelnin nyomtávszélesítővel, a gumik az idén még elmennek. 3 db. jó mintázatú de 9 éves téli gumik felületi rozsdás 16-os Bravo II-es lemezfelniken, Scudo dísztárcsával. Minden javítás dokumentálva. A többit privátban vagy személyesen Halásztelken. Semmit sem titkolok el, amit tudok az autóról elmondom illetve megmutatom. Irányár 450e jó (rossz) magyar forint, de minden ajánlatot meghallgatok. Köszönöm, hogy elolvastátok.
Bár már 2 éve és nyolc hónapja Multipla tulajdonos vagyok még csak most jutottam ide, hogy regisztráljak. Már 1x, 2x rátaláltam a fórumra mikor a google-ban kerestem valamit. Azonban kb. két hete elhatároztam, hogy végigolvasom az egész fórumot. (mire jó a kijárási korlátozás) Hát nem kis vállalkozás. Az elejétől kezdtem vagyis az első bejegyzéstől és most járak a 19500. hozzászólásnál. Már csak kb. 28500 van hátra, de mostmár nem adom fel. Egyébként 2003- évi dízel ELX, fekete az autó.Igazából sok dologra magamtól is rájöttem még a fórum olvasása előtt amikről sokszor szó volt. Csomagtér mikrokapcsoló, műszerfal világítás, kilincs beragadás, stb, ...Még a generátor repedéssel nem találkoztam, bár nem is néztem. Egy időben sok szó volt róla.Az engem eddig legjobban érdeklő téma a tempomat. Pont most járok annál a résznél, ahol a csoportos beépítés volt. Bár látom, hogy eléggé kicserélődött a társaság, ami természetes is. A kérdésem az lenne , hogy van-e valaki még abból az időből mikor ezzel foglalkoztatok. r.andrást láttam pár hónappal ezelőtt hozzászólni a fórumhoz. Ő azok között volt akik első körben megkapták a bekötési rajzot. Nos ha nem túl nagy kérés és ha megvan még az a bekötési rajz nagyon megköszönném ha elküldenéd nekem. Vagy bárki más akinek megvan. Bocsi, hogy ilyen hosszú voltam.
Ki kell pattintani a sebváltó keretét. A ventillátor tekerőjét le kell venni, alatta van egy imbusz csavar. Le kell pattintani a km óra burkolatát, és már ki is lehet venni a középső panel burkolatát. Alatta hozzáférhető a gombsor.
Elől középre ha hátranéző gyerekülés kerül akkor ki kell kapcsolni a légzsákot? Középre is fújódik valami, vagy semmi és ezért nem is kell kikapcsolni?