Sziasztok! Ha esetleg valakinek tudok segiteni aki hasonlo hibaval talalkozik akkor az egr ledugozasa ideiglenesen megoldotta ezt a problemat, igy biztos az egr volt a ludas a hibajelensegekert. Majd a kesobbiekben kipucolasra kerul....talan. De addig is tokeletesen hasznalhato. 307 sw, 2.0 HDi, RHS. Szep napot mindenkinek!
Sziasztok! Valaki talalkozott mar olyan hiba jelenseggel, h indulas utan kb 5-10 perc es az auto iszonyatosan fustol gazadasra (fekete fust), teljesen erotlen. Uresben viszont kb 1000-1500-as fordulaton pofogo hang es feher fust. Olaj, hutoviz rendben. Leghozam merore irt hibakodot, kicsereltem egy proba erejeig, a hiba ugyan ugy fenn all. Okozhatja szerintetek egr hiba? Vagy inkabb az uzemanyag ellatas hibaja okozhatja? Olvastam itt korabbi hozzaszolasokat, hogy az egr szelep hiba okozhat kis fordulaton pici rangatast...azt nekem is csinalta mielott teljesen megadta magat. :D Koszonom a segitseget es tippeket, h szerintetek merre induljak a keresgelessel. Szep estet Nektek!
2000benzines..és sajna már nagyon zavar h minden kis bukkano szinte olyan mint ha oda verne a kaszninak.. legföképp hátul.. fekvörendörön szinte tolnom kell h sima ügy legyen :D
Már a gyár is forgalmaz minősített utángyártott alkatrészeket, erre utalhat az X-nél több életkor, mert úgy árban kedvezőbb alkatrészt kaphat a tulaj az autójához, ami már idősebb. (a gyár szerint az már idős :-P )
Kb. 2,5-szereres az árkülönbség.
Rugóból nincsen megbízható tapasztalatom, mert szerelünk be mindenféle gyártányt, nem nagyon tört el egyik sem rövid időn belül újra. Egy két típusnál (mint pl. Twingo) jellemzőbb a rugótörés, mint más típusokon, de nem volt kiugróan vacak egyik sem. Elméleti szinten a KYB-et (Kayaba) mondanám, mint megbízható márkát.
Első gömbcsapokat, (vagy gömbfejeket) kell cserélnem az autón. 1.4 8V 75LE, 2003. Alvázszám: VF33AKFWB83313002
A gyári program két cikkszámot hoz.
3640 68
és
16 357 713 80 és e mellé oda van írva, hogy "-ÉS ÉLETKOR >=3" Ez mit jelent?
És csak zárójel, mert látom téma a hátsó rugó. Nekem kétévente csere. Most is. Hol az egyik, hol a másik törik el. De két évet nem bír egyik oldal sem. Esetleg márkát tudsz ajánlani? Most készítem össze a vásárolni valókat. Vagy vegyem meg a legolcsóbbat, úgyis tönkremegy?
Inkább a rugó lehet a ludas, bár erősebb rugóhoz jellemzően erősebb gátlót is tettünk a versenyautóba anno, úgyhogy lehet, hogy mindkettőt kellene cserélni hozzá. A baj az, hogy egy rugóról honnan fogod tudni, hogy milyen lesz a kocsiban ? Mert talán meg van adva hozzá rugóhossz és kb. ennyi. Nagy ritkán esetleg a rugó vastagsága is, de az már elvétve.
Esetleg ha a tied diesel, akkor egy benzines kismotoros autó rugója valószínűleg lágyabb lesz a tiédben. Kérdés, hogy nem fog-e leülni jobban a nagyobb súlytól. Szóval nem egyszerű a kérdés.
Elöl nem tudom, mert sosem volt ilyen gondom, de a hátsó a francia autók típus betegsége. Az ismerőseim ide járnak mind javíttatni: https://www.hatsofutomu.hu/
elöl hátul!! bármilyen kis bukkano borzalmas.. de ahogy olvasom máshol h ez mindenkinél ilyen.. csak van valami megoldás rá?! másik rugo vagy lengéscsillapito
sziasztok.. adott egy 2001es csapott seggü autom aminek a futomüve mocskos kemény.. kisebb bukkanokon is elég kemény!! lenne erre valami megoldás? rugok cseréje? vagy járt már igy valaki? köszönöm a hasznos tanácsokat!ugyanitt még mindig elsö emblémát keresek!
ugyan ez volt legutobb nállam is.. csak az enyém 2.0 benzines.. azaz egyszer megált alattam az auto.. 20x legalább probáltam inditani de semmi.. mire kiderült h csont száraz volt a tankom.. hiába az üzemanyagvisszajelzö.. ujra kellett tenni az elektronikát.. de ugyanezek voltak nálam is ablaktörlö ment de az auto nem indult!
1. motorház ki 2. ablak le 3. ajtó központi zárral (távirányító) becsuk 4. vár 1-2 percet (mutatók leesnek) 5. akkusaru le 6. vár 1-2 percet 7. akkusaru vissza 8. ajtó nyit 9. kulcs be, gyújtás 10. vár 1 percet 11. indítás, órabeállítás, ha kell, ablakok, kulcsok feltanítása