Maga az eltörés nem észrevehető... amikor elfordul a himbatengely, az már igen. Attól függően, hogy milyen állásban van a "LIFT" vagy nem vált át 6300f/min-nél, vagy ha átváltott állapotban van az elfordulás pillanatában, akkor meg abban marad.
Mivel ezen a tengelyen keresztül kapják a himbák az olajzást is... nem célszerű sokáig menni ebben az állapotban az autóval.
Lifting boltot érdemes cserélgetni? Állítólag érdemes. Valakinek van tapasztalata benne illetve honnan lehet tudni ha eltörik. Érezni teljesítmény beli különbséget? Hosszú távon törött lifting bolttal járni káros lehet a motorra?
Olyan szerencsétlenség ért, hogy a legutolsó tankolásom alkalmával a tankfedél a kezembe maradt...
A tankfedél pántjai úgy gondolták eleget éltek. Kellemetlen szitu, a pántjai annyira kicsik hogy visszaheggeszteni viszonylag nehéz. Így egyszerűbb lenne lecserélni. Valakinek van elfekvőbe esetleg? Már néztem neten pár bontót de úgy gondoltam első körben itt érdeklődlöm hátha gyorsabban meg tudjuk oldani így. Ha bárkinek van felesleges kérem ne tartsa magában.
Azért, egy Challenger-re vagy Charger-re, főleg a rajt elektronikás GTS-re nem mondanám, hogy lomha ;), persze egyik sem zsebkímélő még használtan sem. Na de ezen az oldalon szentségtörés emlegetni őket :D.
Pár hónapja pont gyetyacsere előtt meghajtottam az autót. Elégett és eltört 2 gyertya... az egyik tört. A gyanum szerint megkarcolhatta a hengerfalat... Ettől még megy az autó. Viszont rászántam magam egy felújításra. Ezért gondoltam, hogy nem a szétszedett blokk felett sopánkodok, ha mély a karc, hogy mit csináljak.
Keresek 2ZZ blokkot + 4 belevaló dugattyút. (Amivel működött az adott motor, amíg működött.) A lényeg, hogy a hengerfal hibátlan legyen... ergo lehet hajtókarcsapágy megmakkant is. Másra nincs szükségem, tehát se hengerfej, se főtengely, se vezérlés.
Azt hozzátenném, hogy komplett autót tudnék venni angliából, komplett, működő motor lenne itthon is, de még egyszer nem fogom megszivatni magam zsákbancicával.
Sziasztok! Kezifek felujitasban tud valaki segiteni informacioval?
Ha rendelek egy ilyen keszletet akkor abban 4 darab "patko" van? Elvileg 4 darab kell, amibol 2 darab egyforma, a harmadik darab a balos, a negyedik darab pedig a jobbos. (oldalankent 2 darab kell, tehat osszesen 4 darab)
Üdv Mindenkinek! Lassan 3 éve T23 tulajdonos vagyok. És nekem is elkezdte enni az olajat. Teljes motorfelújításon gondolkodom. Tutok-e ajánlani megbízható szakembert, aki garanciát vállal a munkájára, cserébe hajlandó vagyok felárat fizetni! Az autó egy 2000/12 gyártási idejű T23 143 LE.
Üdvözlök mindenkit! Most egy kisebb probléma merült fel a géppel. Elkezdett olajat folyatni a motortartó bak. Itthon kb 70 ezer az ára de van egy kis csavar az egészben. Típusváltás volt 2001-ben és nem tudjuk eldönteni melyiket rendeljük meg e-bayről. Az autó is 2001-es de melyik hónap azt nem lehet tudni. Legalább is én nem tudom. Valaki ellátna jó tanáccsal? Köszönöm ha elolvastad ha segítesz nagyon hálás leszek!!!!
Örömmel értesítek mindenkit újra az utakat rója a kölyök celicája. Konklúzió: rossz gyári szabályzó a vezérmű tengely végén! Azóta nem látom a gyerekemet csak reggel mikor munkába megyek! Köszi Mad Mag! :D