Keresés

Részletes keresés

zoandras Creative Commons License 2023.06.14 0 0 229155

Köszönöm a segítségeteket. Mitas lett a befutó 20 eft-ért. Megrendelte a kereskedő.

 

Optikailag kitűnő állapotú, kellemes profilmélységű, 300-19 Cordatic  gumim lesz hamarosan.

 

TLF 1960 

abes Creative Commons License 2023.06.12 0 0 229154

Fortune is elment nála hátul 6000 km-t. Akkor már fele minta elfogyott.

Előzmény: bervas (229151)
triplaharom Creative Commons License 2023.06.12 0 0 229153

Ebből is látszik, mekkora értéköt kévisel a Veterán jármű ... (:-)))

Előzmény: 1960TLF (229150)
bervas Creative Commons License 2023.06.12 0 0 229152

Mofaker sem rossz.

Előzmény: a_motor (229148)
bervas Creative Commons License 2023.06.12 0 0 229151

Nekem már vált le futófelület az öreg gumiról. Rossz érzés volt hazamenni a masinával.

 

Érdemes nézni Vee Rubber és Fortune gumimárkákat is. Nekem a Vee Rubber külsővel kimondottan jó a tapasztalatom.

Előzmény: 1960TLF (229150)
1960TLF Creative Commons License 2023.06.11 0 0 229150

Hát nem jó hírek. De köszönöm az infót.

Az autómra is kb. ennyibe kerül egy gumi vagy olcsóbb.

 

 

Az igazság az, hogy még mindig elég mélységű a Corditic profilja, csak hát félő, hogy feltűnik nekik az, hogy kicsit öreg a gumi :).

 

Még egyszer köszönöm.

 

zoandras

abes Creative Commons License 2023.06.11 0 0 229149
Előzmény: 1960TLF (229146)
a_motor Creative Commons License 2023.06.11 0 0 229148

A Gumaker volt régen a legolcsóbb, de az nagyker, kell valaki, (boltos, szervíz) aki segít. Az áraik sem publikusak már...

Előzmény: 1960TLF (229146)
a_motor Creative Commons License 2023.06.11 0 0 229147

Én a Mitas H-01-et 22ezer alatt nem tudtam megvenni.

Távolkeleti gumi egyszer már majdnem kinyírt, nem merek kísérletezni

Előzmény: 1960TLF (229146)
1960TLF Creative Commons License 2023.06.10 0 0 229146

Szevasztok!

 

3.00-19 első gumi, műszakira. A neten ijesztő árak vannak.

 

Tudtok lelőhelyet?

 

Hátha...

 

zoandras

Reed91 Creative Commons License 2023.06.08 0 0 229145

Üdv! Egy nagyobb hangvételű témával kapcsolatban írtam e-mailt, a freemailes címére. Kérem, ha ideje engedi olvassa el.

Előzmény: bervas (229136)
Nagyon vidéki Creative Commons License 2023.06.06 0 0 229144

Talán az átlátszó - benzinlopó-  csövet  vagy hogy is híjják, vagy még a kék pneumatika cső lehet jó, ha rá tudod erőszakolni + a lábtartót úgy állítod be, hogy igazából az határolja a berugó kart, ne az ütköző, mert könnyen kiszakadat.

Előzmény: szilárd84 (229142)
triplaharom Creative Commons License 2023.06.06 0 0 229143

Ez akkor jó ideje pihent már, ideje föltámasztani ! (:-)))

Előzmény: SoronicsTamás (229141)
szilárd84 Creative Commons License 2023.06.06 0 0 229142

A berugó ütközőjének csapjára van valami, amit rá lehet húzni mert én bármilyen gumival próbálkoztam mind darabokba jött ki belőle.

Ki mit szokott oda tenni?

SoronicsTamás Creative Commons License 2023.06.06 0 0 229141

Megírta a halott tulaj lánya, hogy 25éve halott az apukája, nem szeretnének foglalkozni semmi ilyennel.

Szóval ez lezárva. 

 

Köszönöm az infót azért! 

Előzmény: cznorbert (229139)
abes Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229140

Akkor tényleg csapágybolt.

Előzmény: szilárd84 (229138)
cznorbert Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229139

azért kell a póthagyatéki, mert nem volt benne a hagyatékiban

 

az okmányirodában nem számít tulajdonosnak a szerelő, s mivel nálad kötött ki végül, a legutolsó bejegyzett tulajtól kell indulnod, ha akarsz normális, tiszta tulajdonosi láncot

 

ehhez kell a póthagyatéki, amit az örökös kezdeményezhet, praktikusan a hagyatéki eljárást levezénylő közjegyzőnél, miszerint találtak még értéket az örököstől, és vegye fel a hagyatéki leltárba plussz tételként, ez normál dolog, nem kell túlgondolni

 

neked annyi a dolgod, hogy beszélsz az örökössel, bele megy-e ebbe, milyen összeg szerepel majd az adásvételiben stb. ?

 

de Te nem tudod helyette bonyolítani a dolgot, nem vagy örökös, ezt egy idős emberrel, ha ő nem érti, nem akarja, nem egyszerű elintéztetni, s persze ha nagyon kapálózol, és mégis meglesz a dolog, akkor biztos előkerül egy internetet ismerő "szakértő", aki utánnajár ennek, miért akarod te ezt ennyire, s akkor meglátja a használt rozsdás pancsik 100e+ árát, elindul a vezérhangya..., ezért jó ha mindent előre letisztáztok, papíron is, ha hajlandóság mutatkozik a dologra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: SoronicsTamás (229104)
szilárd84 Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229138

Köszönöm igen szabvány csapágyakhoz kéne.

 

 

Előzmény: bervas (229136)
mgerzsenyi Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229137

Köszi az infókat!
Ez már segítség hogy a P21 dugó van benne!

Előzmény: Nagyon vidéki (229122)
bervas Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229136

Hézagoló lemezeket csapágyboltban érdemes keresni. Szabvány csapágy méretekhez szokott lenni.

Ha lusta az ember, a kólás doboz általában 0,1 mm falvastagságú, élesebb olló elviszi.

Előzmény: szilárd84 (229133)
triplaharom Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229135

Hidegön biztosan viszi majd magával, de melegön is valószínűleg, ezért van ott úszó persely, de a szerelés miatt is hasznos.

Előzmény: garagge (229134)
garagge Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229134

Üdv! nagy volt a kotyogás a kuplungkosárnál a bronzperselynél.Most esztergáltatok újat. Szerintetek nem lesz gond abból hogy úgy lesz illesztve a persely hogy  a kosár és a persely nem fog forogni mert ott fixre lesz illesztve? a váltótengelyés a bronzpersely közöt lesz csak kb 0,1 mm hézag?  

szilárd84 Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229133

Köszi ;)

 

Mindent, az összes csapágy kuka kő keményre keményedett szimmeringek társaságában.

Tényleg esetleg nem tudod hol tudnék venni 46-átmérőben hézagoló lemezeket 0,2-0,5mm-es méretben, és csúszó perselyt az 1-es sebesség fokozat tengelyére, és a 4-esére, és a kuplung tengelyére a távtartó perselyt?

Előzmény: abes (229132)
abes Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229132

Csapágyat fel a főtengelyre, utána oldaldekli megmelegít és úgy bele.
Szimeringet meg utána a helyére.

P12?

 

Na mit csinálsz vele?

Előzmény: szilárd84 (229131)
szilárd84 Creative Commons License 2023.06.05 0 0 229131

Sziasztok

 

Lehetne egy kérdésem a kuplung oldali csapágyakba, hogy teszitek bele a főtengelyt.

Mert ott a szimmering közöttük ezért melegíteni nem nagyon merem van esetleg valakinek egy főtengely behúzóról rajza képe vagy ti, hogy szoktátok csinálni?

 

 

Zoli_t5H Creative Commons License 2023.06.04 0 0 229130

Erdekes, en azokat sosem keresztbe huztam, mivel nem szimmetrikusan helyezkednek el, hanem szepen fokozatosan egymas utan korbe. Mintha ugy remlene, hogy a gyari szerelesi konyv is ugy javasolja... de regen volt mar, lehet valami regi szakitol tanultam el igy. Mindenesetre nekem sosem folyt a dekli alol az olaj. De siman jo lehet a keresztbe huzos modszer is, a lenyeg a fokozatos meghuzason van. 

 

 

Előzmény: T1OK3 (229129)
T1OK3 Creative Commons License 2023.06.04 0 0 229129

Nem kell ezt annyira túlgondolni, valamelyikkel elkezded és a szemben lévővel folytatod!

Az a lényeg,hogy először csak érintőre, kis erővel kell meghúzni, mikor körbeértél, akkor újra végig kell menni a csavarokon és meghúzni véglegesen.

Előzmény: garagge (229128)
garagge Creative Commons License 2023.06.04 0 0 229128

Üdv! Oldaldeni csavaroknak mi a lehúzási sorrendje?tudná valaki erről egy képet belinkelni? Köszönöm 

a_motor Creative Commons License 2023.06.03 0 0 229127

google ezt mondja (hogy igaz-e?)

 

 

 

Előzmény: a_motor (229124)
theoby58 Creative Commons License 2023.06.03 0 0 229126

Kedves ErvinP20! Évekkel ezelőtt mutatta be a szépen rendbe szedett motorját. Örömmel olvastam írását, szerintem valóban olvasmányos még évekkel később is. Ma már nem lehetne összerakni gyári fényezésű alkatrészekből hasonlóan a motort, legfeljebb horror áron. Üdv, Theoby58

Előzmény: ErvinP20 (86249)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!