Gondolom lehetne,de ez legalább közel van és normálisan el lehetett vele beszélgetni telefonon a problémáról. Ahol eddig volt két helyen,csak a duma meg a jópofáskodás ment,meg persze a lóvé,aztán meg 2 nap múlva durrant el az egész. Már úgy vagyok vele,hogy a spontán szervíz lehet a legjobb. Azóta 2 napig tanultam a klímát,és nem hiszem el,hogy nem lehet megcsinálni,úgy hogy az rendeltetésszerűen működjön...
Tavaly ősz óta aktuális a csere, azóta nem találtam rá vállalkozót. Egyébként nem értem miért. Az óradíj ketyeg, nem mindegy mit csinál? Ja, hogy geci munka? Igen az.
Én néhány hete cseréltem magamnak párologtatót. Klímások, autószerelők nem vállalták. Akiknek megemlítettem, hogy cserélni kellene, úgy reagáltak mintha tüzes vassal piszkáltam volna őket. :-)) Tölteni? - ja, arra akadt bőven vállalkozó. :-))
Azért a párologtató csere nem napi rendszerességű munka. Nálam legalábbis biztosan nem. Idén eddig 1 darab J Astrát csináltam. Hozzáteszem szezonba én is kerülöm, ha lehet.
Na, de visszatérve a témához, a T4 nem egy ördöglakat sem villamossági oldalról, sem esetleges túlnyomás témakörben.
Igazad van,szerencsére ritkán van ilyen,azért is szoktam a lehetőségekhez képest mindent végignézni,de van egy határ ahol fel kell adni,ha szégyen ha nem,de szerintem még mindig jobb mint összebarmolni a dolgokat.
Én magam nem vagyok klímás. Tudom, hogy van a fórumon több is, és akiben én megbízom, és megoldotta eddig minden problémámat ahhoz 200 km nekem oda és 200 vissza. Össze szoktam kötni egy kirándulással, vagy ha véletlenül arra járok előtte felhívom, van-e rám ideje. Nekem a biztonság, hogy hozzáértő kezekben van még így is megéri. Pont ezért írtam, hogy ne kösd magad egy adott helyhez. Ajánlani senkit nem fogok, mert ha van valamelyiküknek szabad ideje akkor esetleg majd ajánlja magát. Szerencsére ez a fórum nem az üzletszerzésről szól nekik, hanem önzetlenül segítenek. (Az odamenős töltés/javítás természetesen normál ár mert az üzletet vinni kell, de az, hogy nem vakra futok akár többször is úgymint te az megfizethetetlen.)
Végül is igazad van :) Gondoltam már rá,van országos éves pályaérvényességem is. Tudnál esetleg segíteni? Közben ma egész nap tanulmányoztam a klímás témákat,és lent is voltam a kocsinál. Úgy veszem észre,hogy a kompresszorból fejövő csövet dobta szét a klímahűtő előtti becsatlakozásnál,ahol az alu ás a gumi összeér.
E mellett a klímahűtő ventillátor sem kapcsol be.Biztije jó,reléje nem tudom van e,és jó e. Az expanziós szelep,tágulási szelep és a rajta lévő szenzor nem tudom jó e. Szóval így néz ki a helyzet Ha tudsz ötletet,vagy te magad klímás vagy,írd meg légyszi.
Nem tudom mennyibe kerül neked elmenni az ország akár másik végébe is, de én úgy számolnám, hogy ha az út nekem oda vissza 25 ezer megcsinálják egyszer végelegesre x ezerért akkor az pont 60 ezerrel kevesebb mint kiadni 100 ezer forintot ismét a csőre Budapesten egyszer vagy többször és csak utána találni rendes klímást.
Szóval miért is szűkíted le Budapestre és agglomerációra?
Én a Keresztúri úti klímást tudom ajánlani feltételesen, de nekem anno a klímaproblémámat senki nem tudta Pesten megjavítani, csak okoskodtak, szóval ismerős a történeted.
Sziasztok! Új vagyok a topikban,üdv. Mindenkinek! Budapesten keresek autóklíma szerelőt,klímás szakembert! A típus és a probléma a következő: VW Transporter T4 Duplakabinos platós,2000-es évjáratú,2.5 TDI 102 LE-s változat,manuális klímás. A kompresszor új,nem tudom milyen gyártmány,de új.Ennek beépítése után működött a klíma,de 50 km megtétele után szétdurrant valami és elment a gáz,meg persze a hideg is. Egy másik szerelő megállapította,hogy 2 db gumicső ment szét,ennek javítása 107 ezef Ft volt,töltéssel. Ismét fújta a hideget,de csak kb 80 km megtételéig,majd ismét durranás,és klíma one. Visszavittem a szerelőhöz,aki azt mondta,hogy most egy harmadik cső durrant el,150 ezer lenne a csere és a javítás,és meg kérdezte,hogy jó e a klímahűtőm,meg a ventilátor,stb.? Tehát: Olyan szerelőt keresek,aki NEM két naponta eldurrant csöveket cserél 100 ezrekért,hanem megjavítja az okot,ami előidézi ezt a túlnyomást,és rendesen üzemszerű működésűre megcsinálja klímát a kocsin. Én műszaki ember vagyok,de a klímához nem értek,annyit tudok,hogy vannak mindenféle nyomásérzékelők,biztonsági szelepek,jeladók,amik kapcsolják a ventilátort,és túlnyomáskor a kompresszort leállító érzékelők,stb. Szóval kérném,ha Valakinek van jó klímás szakember ismerőse Budapesten,vagy az agglomerációban,kérnén jelezze! Kardos Béla a 18.kerületben esetleg ismeri valaki(?) Köszönöm!