Helló. Sürgősen infóra lenne szükségem. Van egy Fiat Temprám 2.0i.e 1993as évjáratú. Az a problémám, hogy egyik pillanatról a másikra elkezdett furán járni a motor, ingadozni az alapjárat, de motormelegedés után elhagyta és jó volt. De most már el sem indul. Találtam egy vékony gumicsövet ami letört az injektor nyaknál egy hőfokmérőblomba vagy nem tudom mi az. Két gumicső megy rá ha kitekerem víz van alatta. Mellette található egy hasonló csak az elektromos csatlakozós. Szóval lehetséges, hogy ez miatt nem indul az autó? Esetleg tud valaki SOSbe egy ilyen alkatrészt postázni nekem? Nagyon sürgős lenne. Útálok buszozni.
Sziasztok.Keresek fiat tempra bal hatso sarvedot es csomagtarto ajtot sedánra.Lehetoleg FEHER szinben.Erdekelne meg elektromos ablakemelo elore mind ket oldalra.Cserebe tudok adni 14 colos alufelnit.A Felnik Seat felnik de tokeletesen jok fiatra is.
Szia.Sajnos nioncs fent a facebook-on de elkuldtem neki uzibe.Biztos tud valamit mondani.Neki is Tempra van 1.6 liberti.Rakott ossze mar par darabot meg bontott is tipot meg temprat.Nekem is o csinalta meg a muszerfalam amihez masok hozza sem szagoltak.Ha gondolod megadom a szamat mond neki hogy engem ismersz,
Azt hozzá kell tennem, hogy az aksi is lemerült és valólínű, hogy ennek az alkatrésznek a szivatóhoz és az üzemanyag mennyiséghez lehetköze, szerintem vagy remélem.
Helló. Sürgősen infóra lenne szükségem. Van egy Fiat Temprám 2.0i.e 1993as évjáratú. Az a problémám, hogy egyik pillanatról a másikra elkezdett furán járni a motor, ingadozni az alapjárat, de motormelegedés után elhagyta és jó volt. De most már el sem indul. Találtam egy vékony gumicsövet ami letört az injektor nyaknál egy hőfokmérőblomba vagy nem tudom mi az. Két gumicső megy rá ha kitekerem víz van alatta. Mellette található egy hasonló csak az elektromos csatlakozós. Szóval lehetséges, hogy ez miatt nem indul az autó? Esetleg tud valaki SOSbe egy ilyen alkatrészt postázni nekem? Nagyon sürgős lenne. Útálok buszozni. :)
Már kinéztem egy erösebb járgányt egy Saab 9-5 aerot , vagy 3.0 v6
A tempra is megmarad ilyen szaladgalos kocsinak meg igaslonak.Mindennapi hasznalatra jo lessz az oreg csótány :-D (Mert hát a családba igy hivjuk :-D )Néha meg hosszab utakra meg kjo lessz a Saab.Alfat nem akarok mondjuk a 166 os marhara bejon de sztem megbizhatosagban meg a Fiat ami elfogadhato az olasz autogyartas termékei kozul.Ez csak az en velemenyem hangsulyozom.Biztos van erre ellenpelda ez alfas lancias ismerosok elmondasa.
1.4 benzin.Egy volt munkatarsam 155 alfaja 2.5 v6 volt igy megcsinalva.Kurva jol nezett ki onnan jott az otlet hogy igy akarom megcsinalni.Tavaszra akarok valami jo gepet csinalni de csak esztetikailag.Vannak kuszobjeim meg 15 colos peremes felnik meg hatso szarnyam.Feher a kocsi meg szinre van fujva a lokos is.A hutomaszkot akarom lenyomni feketer es a lokost a hutomaszk vonalaba.
Melyik motorral van? Mert van még olaj teknőm is esetleg, meg bölcső, váltó is lehet.... ;) Hátra beraksz nagyot, elől ültetöt. Biztos jól néz ki, de, ha tolja az orrát, akkor....
Mondjuk nekem épp így van most az SWm en. De hátúl kifáradt és nem SW rugó van. Meg 205/50 es+ 2cm pogácsa. Elől meg 195/50 téli gumi. Érdekes, mert így látszik egyenesnek is az autó.
Annó az UNO Turbo iem ültettem meg előszőr. Kb 2nap alatt le is vertem a váltót. (Javítás lett a vége). Régi Andor utcában egy csatorna fedélen. Később a 155-t is, s még aznap oda vertem az olajteknőt ugyan ott!!! :D Csak a mihez tartás végett. Ha meg a segge még állna is!? :)
Gyári rugóim is vannak még... Ha ragaszkodsz a sufni tuninghoz. :P
Értem.Mindenkeppo meg akarom emeltetni a seggét de elol ultetni akarom egy kicsit.Pedig a ladábol szoktak rugot vagdalni.:-D Tavasszal akarom csak megcsinalni addigra szerzek kombi rugokat meg 2 rlso rugot lessz ami lessz.:-D Ne erts felre nem az arat sokallom az ulteto rugoknak de nem akarok erre pénzt kolteni gyari rugot meg banyaszok olcson.
Áhhhhh. Facebookon már kéthete ez (is) a téma. Gyári rugókat nem vagdossuk (ha jót akarunk magunknak) Ültető rugó (nálam pl) 20e ft/4db bontott. SW hátsó rugója befér a sedan alá, de kicsit erősebb. Megemeli a seggét. Persze, ha nem egy szét "zöldségezett" autóból van... Ha érdekel, akkor már ide is beírtam 200x a számom ;)
Hali.Arra lennék kiváncsi hogy ultetett e meg maár valaki Temprát ugy hogy vágott le a rugokbol?Ha igen mennyit?Lehet ezt igy kivitelezni vagy venni kell ültető rugó szettet?Meg ennyi lenne meg hogy a kombi hatso rugolya megegyezik a sedánnal vagy nem?
Hm, értem mit mondasz, magam is próbálok nem foglalkozni velük, sokszor idegesítő hogy ugyanaz a kérdés 2 hetente visszaköszön. S bár aki nem olvassa a fórumot azt nem lehet ezért se leszúrni. Ez ilyen, max odaírod hogy olvass vissza. Az 1.4 karbit hagyjuk, nagyon jó gyerek, találkoztam már vele. Mindenki a saját vasát erőlteti maradjunk ennyibe.. Annyi hogy a tudás azért néha hiányzik, de szerencsére érkezett helyetted más aki mint alakatrészekbe, mint tudásba vetekszik veled :) Bár, ha csak egy alakatrészt eltudsz adni a héten nálunk már megéri nem?! :) Forza!
Úgy sincs Tipóm. Volt nálam egy 1,4 es 3 hétig épp :) Temprával is eléggé tele a HCm :) De meguntam, hogy " sokat eszik az 1,4 esem. Rángat az 1,4 esem. Nekem karbival 5L..."
Keresnek valamit írtam rá, azt 0 válasz. Mondjuk itt is, v a Lanciásban is vannak ilyenek. ;)
SEGÍTSETEK!!! 94-es 1.6 benzines injektoros temprám van.A következő a próblémám vele.
Elindítom és a motor felpörög az egekig aztán majdnem rögtön le is áll,újra indítás játék a gázzal és nagyon ingadozva jár a motor tovább,felpörög leesik a fordulatszám.Fogyasztása rengeteg pedig még csak 90km/h val sem járok vele. Kb 12liter körül van neki az átlag.Mit tegyek vele,mivel kezdjem a szerelést,és kinek van hozzá alkatrésze esetleg?Szerelőhöz nem viszem mert az ilyen öreg autókkal nem foglalkoznak kicserélnek rajta mindent aztán biztos jó,és egy vagyonba kerül.Köszönöm előre is mindenki segítségét!!