Ha valaki vonóhorogra szerelhető kerékpártartót keres, a Thule 929 G6-tal nyitható marad a csomagtérajtó. Atera Strada DL-lel, csak korlátozottan lehet kinyitni (de azért még kb hozzáférhető a csomagtartó)
2008 utáni autón hátsó rugó elfáradással van valakinek tapasztalata? Már terheletlenül is szemmel látható a kerékterpesztés. A rugó fáradt volna el 6 év alatt vagy valami más oka lehet? Vagy fogjam fel ezt is kopóalkatrésznek? Valaki cserélte már nem gyárira (valami erősebb?)
Aki tudja, hogy lehet sérülésmentesen levenni a hátsó középső ülés hátsó borítását, kérem írja meg. Megint kifűződött a biztonsági öv és a szerelő nem szívesen nyúl hozzá.
Bár én lehet, hogy "odaaplikálnék" ideiglenesen egy Led-et úgy, hogy a tükörből lássam és elég csak odanézni, amikor azt gondolom, hogy most regenerálhat.
Ezt úgy érted, hogy amikor gondolom,hogy regenerál (fogyi felmegy11-12-re) akkor megnézem, hogy a hátsó ablak fűtés kap-e áramot.(ott az ablaknál mérve?)
Az a köze hozzá, hogy amikor regenerál az autó, a gyártók különböző módon terhelik le a motort, hogy melegebb legyen a kipufogógáz. Ilyen terhelési mód, hogy különböző fogyasztókat bekapcsolnak, hogy a generátor jobban terhelje a motort.
Azért Led, mert ezekben már bus-rendszer van, ami nem nagyon kedveli a nem belevaló fogyasztókat. Néha még egy Led is tud zűröket okozni, de annak nagyon pici az áramfelvétele és egy fűtés esetében (ahol a belső ellenállás nagy) nem zavar bele a rendszerbe.
(Persze itt sem jó egy sima Led, mert annak a tápfeszültsége nem 12 V-os.)
Azt, hogy az adott autónál bekapcsolja-e a rendszer a tükörfűtést, egy méréssel lehet kideríteni.
Emiatt szokták (más típusoknál is) megcsinálni, hogy egy Led-et rákötnek a tükörfűtésre. Ha nem te kapcsoltad be a hátsószélvédő fűtését (és ezzel a tükörfűtést) és világít a Led, akkor éppen regenerál és ilyenkor menni kell vele, amíg be nem fejezi.
Hello, magamnak válaszolok, hátha segít másnak is. AdBlue folyadék tartály hiba, valószínűleg szivattyú is. A baj, hogy lekorlátoz az autó, 900Km és no start!!!! Az alkatrészre várni kell, igy a következő pár nap lutri, mikor áll meg, és akkor autómentő. ....másképpen nem jár csere autó. Ezek az új Eu6 os motorok nem szeretik az állandó döcögést a belvárosban, én napi szinten ott vagyok. Regenerálást nem jelzi ki, olyankor pedig nem egészséges leállítani a motort. Állítólag lehet hallani és érezni mikor csinálja. Nem értem egy visszajelző ikont miért nem lehet kirakni, hogy éppen regenerál.
Lenne egy kérdésem hozzátok: Van egy 1998-as évjáratú Jumpy-m. Mint már Én is rájöttem, gyenge pontja a lengőkar. Valamikor olvastam egy fórumban. hogy az alsó gömbtámasz valamilyen módon cserélhető, vagy felújítható! Erről tudna valaki nekem felvilágosítást adni? Ami az enyémben van, az ránézésre nem préselhető. Ha valaki tudna tippet adni, vagy linket küldeni, azt megköszönném! :-)
Ez engem is érdekelne... Én kivezettem a rádió ISO csatlakozóját az anyósülés elé, a kesztyűtartó alá. Elég csak a 12V-test, valamint a két CANBUS vezetéket ahhoz, hogy rádióval be lehessen állítani az órát és a többi beállítást. A CANBUS vezetéket sodrott érpárral kell vezetni.
Üdv mindenkinek. Szeretném megkérdezni a hozzáértőktől hogy 2008 as fiat scudoba hogy lehet kicserélni a gyári cd-s rádiót hogy tudjam kezelni a középsö kijelzőt is?
Mert ha berakok egy másik rádiót akkor se óra se egyéb beállítás nincs. Köszönöm
Üdv, Scudo 1996, 1.9 TD-hez keresek felső kuplung bowdenes- ME típusú- váltót. Alkatrésznek kell, ezért hibás, sérült is érdekelhet. 30 728 7301. Cserébe tudok adni pénzt:) vagy ML váltó alkatrészeket.
Van egy 6 hónapos Jumpy-m, 17.000 km-el, tele AdBlue folyadékkal, két hónapja fullra tankoltam, ma rá töltöttem. De ma figyelmeztető üzenet fogadott, Service folyamatosan világít, AbBlue villog és emissziós hibára hivatkozva 1100Km utáni leállásra figyelmeztet. Előzmény nem volt, folyadék van benne, ki van "égetve" rendesen stb... Valami szűrő hibára van érzékelőre gyanakszom. Valakinek ötlet? Kedden reggel persze szerviz, csak addig hátha van ötlet, köszönöm!
Teljesen mindegy mikori, le kell diagolni a hiba kiderítéséhez az autódat.
Találgatni is lehet, de sokkal többe fog kerülni, mert egy rakás dolog miatt csinálhatja.
A hibaüzenet amúgy egy általános üzenet, szó szerinti ferdítésben a szennyeződésgátló rendszer hibás-t jelent, de ez a befecskendezőrendszertől a kipufogórendszerig sok dolgot magába foglal.
Hibaüzenet jelenik meg, dadog, döcög, 2000-es fordulat felett nem megy, nincs benne erő. Újraindítással működik, de előbb utóbb újra előjön. Most már rendszeresen, el sem tűnik a hibaüzenet. A hibaüzenet: anti pollution system faulty