Az AGR alatti nagy fém deknit kell leszedni, és mind a tetejét, mind az alját jó alaposan lepucolni.
Figyelj oda, hogy a hengerfeji részen a hengerek szívócsövét dugaszold le takarításkor. Amennyiben egy nagyobb kokszdarab beleesik a hengerbe az fölöttébb egészségtelen.
Amikor a tisztítás kész, célszerű 2-4 tankolásonként adni neki Spuri-t 100ml-ert. Tapasztalatom szerint segít tisztán tartani a felületeket.
Ha ezzel készen vagy, de még mindig dadog a motor, akkor célszerű gázolajszűrőt cserélni, megnézni a légtömegmérőt (és megpucolni), illetve ellenőrizni a turbó tömítettségét és a turbócsövek légmentes zártságát. (A dadogás attól is lehet, ha falsot szív.
A képek Imrétől származnak, nagyon hasonló gondja volt.)
igen de a zar le van blokalva a bemosott portol, szennyezodestol,le kell furni a popszegecset majd a zarat kitakaritani,vagy a zarhoz kulcsot csinaltatni
Pompa feloli resz-e a szivooldal:),?minden ismeros a pompat gyanitja.volt P 1651 P1631 es P0190 hibakod ,mikor nagyon befustol akkor kigyul a check lampa ez altalaba lejtore
A lagymatagság elhárításához a szívóoldalt le kell bontani, és kiganézni, valamint az AGR szelepet tisztítani vagy cserélni (tisztítás után szokott kiderülni, hogy nem csak lekokszosodva van de átégve is). Egyébként ha a check engine nem világít, akkor cserélj műszerfali izzót benne, mert annyit jártak így vele, hogy kiégett :D
Egészen biztos vagyok benne, hogy az erőtlenségedet ez okozza.
Az adagoló, ha bedöglik akkor megáll, mint a szög és kész.
Nézess rá a turbó tömítéseire, mennyire áll az olaj a turbó után a csőben.
Y22DTH motorkodu fronterat vettem par napja es 1700-2500 fordulatig a motor dadog es fustol tapasztaltabbak gondolom raismernek a problemara.Lehet hogy adagolo lesz. Van valakinek otlete mi lehet?
Üdv. Mindenkinek Szerelőt keresnék aki ismeri a B-s Frontera hajtását. Lehetőleg Fejér és Pest megye körzetben, de távolabb is jó lehet Tünet: nem kapcsolja az elejét, állítólag vákum van és elektronika is jó. Bekapcsoláskor valami halhatóan behúz, de el is enged és csak villog műszerfalon a 4x4 Köszönöm
Sajnos elhagytam a Fronterám jobb első index búráját (1993 Frontera sport 2.0). Valakinél nem porosodik egy esetleg? :) Vagy ötlet, hogy honnan szerezhetnék be egyet?
Sziasztok Urak !!!Keresek B frontérámhoz elsősorban Vác közelében első abs gyűrűt. Hibátlan bontott vagy esetleg új is érdekel !!Hálás köszönet előre mindenkinek Pacsi !!!
Klubtársak! ''A'' frontera 91-98 fékerőszabályzó öntvény, ami hiánycikk, és a bontósok is iszonyat drágán mérik valójában TOYOTA LANDCRUISER/HILUX-ba való teljesen ugyanaz 47910-26040 kódszámmal, utángyártottként újonnan most sikerült szereznem bontott árban. írjátok fel, mert 20+éves kocsiknál kelleni fog! https://www.mitsubishialkatreszek.hu/catalog/product/1328 ez nem reklám!
Van aki az alváz és a bódé közé rak műanyag pogácsákat. Ez csak látszatmegoldás. Nem lesz tőle nagyobb hasmagasság. A torziós rudak állíthatóak elöl és ki is lehet szerelni őket. Majd más pozicióban rögzíthető. Fogazott az illesztése. Hátul a rugótartó kengyelt lehet hosszabbra cserélni. Csak óvatosan alakítgass és próbáld ki a gépet mennyire változik a stabilitás!
Sziasztok érdeklődnék hogy Frontera A emelés hogy lehetséges? Elöl torziós rugó van hátul laprugó. És mennyit lehet érdemes emelni? Válaszokat köszönöm.
'96-os 2.8tdi-ről van szó. Pár hétig nem voltam itthon s ma beindítva a kocsit, nehezebben indult mint szokott: másfél két percig finoman nyomni kellett a gázpedált különben lefulladt. Utána nagyon szépen járt és késöbb se tűnt fel semmi. Van köze az állásához és természetes vagy nincs? Mi lehet ez? Ill. az üzemanyag mutató megadta magát, semmit nem mutat. Hol kezdjem: a tanknál a jeladóval vagy a műszerfalnál?