Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Adott egy 2005-ös 6-os kombi. Mi okozhatja azt a problémát, higy alapjaraton nagyon ingadozik a fordulatszám? Van, hogy annyira beesik, hogy a motor lampa felvillan, ilyenkor vagy lefullad az autó vagy nem. Akar menetkozben is kanyarban, eleg kellemetlen, ha epp lámpánál kanyarodas kozben fullad le. Köszi szepen a segítséget is.
Koszonom, robba. Fel tudod idezni az alatetet, hogy pontosan milyen volt? Esetleg elmehetnek a karosszeriasodhoz(lenne mas dolog is)? Aki karosszeriasnal eddig voltam, mindegyik azt mondta, hogy bontott ules a.megoldas. :(
A nyikorgás egyszerűen orvosolható. Szedd ki az ülést, és majd látni fogod az alján, hogy ilyen préselt alátétszerű körmös valami fogja össze a szerkezetet ami összetartja a két sínt amiben csúszik az ülés. (nem tudom értelmesebben leírni bocsi) Szóval azok a kis a fém *valamik* kitágultak, lehet le is estek róla, ezért lötyög az egész ülés meg nyikorog. Én szétszedtem, vettem egy vas-műszaki boltban pár olyan alátétet, ráraktam, egy pár hétig jó volt, aztán újra széthullott... Aztán egy kasztnis ismerősöm, akihez elvittem hogy alvázvédőzze le az alját, volt egy kis ideje ameddig száradt az alja, kiszedte az ülésem, összerakta ismét, és mind a négy kis "valamit" odapöttyintette CO-val. (Azóta meg sem nyikkan az ülés, meg nem is billeg) már lassan 1 éve.
Sziasztok! GH 2008-as évjárat (balos) vezetőülésével kapcsolatban vannak problémáim, nyikorog, nyöszörög, recseg illetve a szivacs és a huzat is elég viseletes. Röviden csereérett, vélhetően nem Paudits Béla (Isten nyugosztalja) vagy Woody Allen volt az előző 10 tulajdonos. Mivel a mechanika javítását az eddig próbált lakatosok egyike sem vállalta, a kárpitosmeló meg csillagászati összeg, maradt a bontó, mint ötlet. A tapasztalatok a következők (a bontó megnevezése nélkül): 1) nem veszi fel a telefont 2) nem válaszol a levélre (e-mail, viber, jófogás stb) 3) jó napot, van ilyen ülésünk, de meg kell néznem, milyen, visszahívom (sohatöbbé nem hív vissza) 4) az egyiket elértem, kértem, hogy fotózza le az ülést, erre azt felelte, hogy el kell jönni megnézni, nincs fotó. oké, akkor kérem a címet, mire ő megadja a 6 km hosszú utcát (melyen végig mindenféle kereskedések és ezer másik bolt van), házszám nélkül (ráadásul az interneten sem tüntetik fel a címüket).
Summa summarum: ha valamelyik kedves fórumózónak van ötlete, hogy mit tegyek, örömmel venném.
Három héttel ezelőtt menet közben arra lettem figyelmes, hogy hideg levegőt fúj be a fűtő ventilátor. Azóta a termosztátot a vízpumpát kicseréltük de a fűtés mégsem működik
A fűtőradiátor előremenő vízcsövet levéve a motor járatása mellett alig nyomja a vizet.
Ha esetleg valakinek van ötlete a fűtés hibájának kiküszöbölésére örülnék neki és előre is köszönöm.
Azoktól kérdem akik a Mazda 6 GH-ba lecserélték a gyári hifit androidos fejegységre, sikerólt működésre birni, összehangolni a gyári központi kis kijelzőt(ami az átlag fogyasztást, órát , stb mutatja) az új fejegységgel?
Gyanakodnék azért vízpumpára is, lehet elforog a lapát a tengelyen. Offos verdán a jelenség ugyanez volt, cseréltem termosztátot, rosszabb lett, átmostam a rendszert, semmi javulás. Betoppantam szerelő ismerőshöz, mondtam mi van, erre lehúzta járó motornál a fűtő-radiátorról jövő csövet. Kicsit hagyta folyni aztán mondta, hogy nincs keringés, sokkal határozottabban kellene jönni a lének kifelé, vízpumpa csere. Úgy lett, azóta minden rendben.
Nekem a hideg miatt nem zár,ha átmelegszik,akkor meg 30méterről is érzékel. Az elem egy éves. Valami normális lithium gombelem kell bele és birni fogja.
Van egy mazda 6-m 2006 évjárat, 1.8benzines, volt egy termosztát cserém és azóta nincs fűtésem, azt mondják levő van a rendszerben. Az a gond nem tudom van-e légtelenítő valami valahol.
Üdv! Kérdésem lenne hogy 2013-as Gj Mazda 6-os hoz csináltatott már valaki visszapillantó a fogaskereket? Csak pörög a motor mert ledarálta a fogaskereket
Kapható sima szívó motorral illetve az "öngyulladásos" benzines verzióval. Egyèrtelmű hogy a sima skyactiv kell neked ilyen rövid távra. A skyactiv x bonyolultsága miatt èn elvetnèm annak a vásárlását. Tesztek alapján a fogyasztása is alulmarad a skyactivval szemben. Ezt a mazda az innováció miatt piacra dobta, de nem jósolnèk neki jelenleg hosszú időt. Elfognak menni ők is majd a hybrid felè, nem vèletlen a nagy egymàsra talàlàs a Toyotával.
Sziasztok! Új autó vásárlásán gondolkodom, és a Mazda cx-30 is a kiszemeltek között van. Eddig nem ismertem a márkát, szerintem nem is ültem még Mazdában. Olvastam, hogy ezeknek "trükkös" motorja van. Mennyire strapabíró és megbízható a konstrukció?
Naponta használom az autót, de jellemzően csak rövid távokra, 2x5 kilométer átlagosan, reggel és este. Mennyire bírja ezt az üzemet az autó? Automatát szeretnék, ezt mennyire ajánlanátok?