Ez a klubtopic Debrecen környéki közösségi közlekedésről szól. Ide csak klubtagok írhatnak. Ha szeretnél klubtag lenni és ezáltal jogot szerezni az íráshoz, akkor kérvényezd a Megbeszélde - TK topicon.
Szerzőnk a Miskolc-Debrecen vonal kapcsán mutatja be, hogyan sikerült a Volán összevonás melletti egyik fontos érv teljesítése, az ütemesítés. Ahogy az mostanában lenni szokott nem felhőtlen a mosolya az utasoknak, amikor az ütemes szolgáltatást kell igénybe venniük. Az első[...] Bővebben!Tovább »
"A tervezési szakasz lezárulta után a kivitelezésre a 2014 és 2020 közötti uniós ciklusban pályáznának, s a remények szerint 2015-ben kezdődne el az építkezés, melynek becsült költsége bruttó 22 milliárd forint. Ha minden jól alakul, a központ akár 2018-ban elkészülhet."
A galériát nézegetve nekem is ez volt az első; ha a központ építése hamarosan indulna, akkor talán nem babráltak volna annyit a híresneves hurokvágánnyal...
Egyszer majd talán így fog kinézni... Szóval, amit most csináltak meg a villamosnak, az majd teljesen új képet fog kapni. De nem háborgok, mert szerintem nem lesz ebből 5-10 évig semmi sem. Addig meg jó lesz úgy, ahogy most kinéz a Nagyállomás előtti tér! :)
Kb. hasonló lehet a szizuáció, mint az ITSH-nál, ahol nyelvtudással rendelkező, jó kommunikáció képességű bölcsészeket és tanárokat képeznek ki "informatikusnak", mivel lényegsen nehezebb olyan informatikust találni, aki az előzőleg felsorolt kvalitásokkal bír.
Ja és a CAF-ka a Petőfi tér - Kossuth tér között ingázott délután, mivel Kálvin tértől kifelé feszmentes és földelt volt a felsővezeték. A plázánál már a sodronyozás szinte készen van ezért napokon belül várható a munkavezeték kifeszítése is. Akkortól viszont akár minden előfordulhat a plázától kifelé a bal vágányon...
Megszerették a debreceniek a DKV úgynevezett totemoszlopait, mert mint mondják: minden rajta van, ami kell
persze, minden rajta van, csak semmit nem ér mert köze nincs a valós érkezési időkhöz! Ki szerette meg?
bizakodott Szabó Zoltán, a DKV Zrt. beruházási vezetője
nem bizakodni kell, hanem 2 éve pontosan működtetni a rendszert. Én is bizakodva várom hogy megnyerem a lottót :D
reményeink szerint októberben már nem csak a villamosok és a trolibuszok, hanem az autóbusz esetében is tudunk valós idejű információt biztosítani az utasok részére
mikor is volt pontosan feltűntetve hogy a villamosok és trolik mikor érkeznek? Nem is járt troli csak pótlóbusz! A Dehír se tud valós információkat közzétenni sajnos :(
Variációk egy témára... :) Mindenki másként értelmezi a dolgokat, főleg az egyik portál, ahogy a címbe is látszik... :) Ha nem lenne ott a portál neve, tuti kitalálnám ezt! :)
A nagy terjedelmű (140 kg!) hagyatékban töménytelene mennyiségű eredeti fénykép, irat, jegyzet, kocsiszíni adat, könyv, katalógus található, mely a debreceni, szegedi , miskolci, budapesti, cseh, szlovák, dán, német villamosokról szól.
A helyszínen jegyzetelni, a fotókról másolatot készíteni, szkennelni lehet.
Márpedig biztos hogy az a munkavezeték, mivel már majdnem végig a végleges függesztőkön van. Légtápkábel szerintem nem lesz (gondolom városképi okok miatt) és ezért van annyi betápszekrény. Viszont szerintem csak a bal vágányt akarják gyorsan üzemképes állapotba hozni, mivel szemmel láthatóan csak azon dolgoznak.
Az feltűn már valakinek, hogy csütörtök dél óta már felsővezeték is van a 2-es villamos egyik vágánya felett? Igaz még csak ideiglenes feszítéssel és csak a Dózsa Györgyön a fogtechnikától a Thonas Mann földalatti garázsokig.
Arra is rájöhetnének, hogy vannak kis- és nagybetűk is, valamint a viszonylatszám kb kétszer ekkorában is kiférne, és akkor talán még látni is lehetne belőle valamit...
A DKV-nak nem jutott még eszébe véletlenül, hogy a Nagyállomáson belül, valami jól látható helyen megjelenítse a buszok, trolik menetrendjét? "Békeidőben" is nagyon jól jönne, hátmég most, hogy szétvan bombázva az egész Petőfi tér. Több mint egy hónapja nem voltam itthon, nem volt a legkellemesebb az esőben rohangálni, hogy kiderítsem mi honnan indul. "Természetesen" a buszon se ment semmilyen hangos utastéjékoztatás (a monitorok asszem nem is működtek), ráadásul a 30-as a DKV remízénél kialakított ideiglenes megállót jelölte meg "Toronyházként". Nem egy ad-hoc jellegű terelésről van szó, erre azért illett volna felkészülni...