Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53013

Debrecent is érinti. :-)

 

A Volán átalakítás első tapasztalatai - első rész

Szerzőnk a Miskolc-Debrecen vonal kapcsán mutatja be, hogyan sikerült a Volán összevonás melletti egyik fontos érv teljesítése, az ütemesítés. Ahogy az mostanában lenni szokott nem felhőtlen a mosolya az utasoknak, amikor az ütemes szolgáltatást kell igénybe venniük. Az első[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

hajdubus Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53012

Benne voltak az időpontok a hírben:

 

"A tervezési szakasz lezárulta után a kivitelezésre a 2014 és 2020 közötti uniós ciklusban pályáznának, s a remények szerint 2015-ben kezdődne el az építkezés, melynek becsült költsége bruttó 22 milliárd forint. Ha minden jól alakul, a központ akár 2018-ban elkészülhet."

 

Előzmény: butas (53011)
butas Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53011

A galériát nézegetve nekem is ez volt az első; ha  a központ építése hamarosan indulna, akkor talán nem babráltak volna annyit a híresneves hurokvágánnyal...

balazs2008 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53010

Debreceni mérnökök tervezhetik az intermodális központot (Dehir.hu)

 

Egyszer majd talán így fog kinézni... Szóval, amit most csináltak meg a villamosnak, az majd teljesen új képet fog kapni. De nem háborgok, mert szerintem nem lesz ebből 5-10 évig semmi sem. Addig meg jó lesz úgy, ahogy most kinéz a Nagyállomás előtti tér! :)

Előzmény: butas (53009)
butas Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53009
szaunas Creative Commons License 2013.08.24 0 0 53008

Szép!

Előzmény: balazs2008 (53007)
balazs2008 Creative Commons License 2013.08.09 0 0 53007

unikumi Creative Commons License 2013.08.07 0 0 53006
Előzmény: LoLkA (53005)
LoLkA Creative Commons License 2013.08.07 0 0 53005

Szerintem itt arról van szó, hogy az egy járműnemes trolisofőröket képzik át buszsofőrnek, hogy buszra is beoszthatóak legyenek.

Én ezt hallottam, kb. a létszám is ugyanennyi volt.

Előzmény: unikumi (53003)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.08.07 0 0 53004

Kb. hasonló lehet a szizuáció, mint az ITSH-nál, ahol nyelvtudással rendelkező, jó kommunikáció képességű bölcsészeket és tanárokat képeznek ki "informatikusnak", mivel lényegsen nehezebb olyan informatikust találni, aki az előzőleg felsorolt kvalitásokkal bír.

Előzmény: unikumi (53003)
unikumi Creative Commons License 2013.08.07 0 0 53003

Most hallottam, hogy a DKV 20 fő autóbuszvezetőt képez ki díjmentesen, hogy később alkalmazhassa őket. Mi ez a munkaerőhiány?

Chapadj Creative Commons License 2013.07.29 0 0 53002

Ja és a CAF-ka a Petőfi tér - Kossuth tér között ingázott délután, mivel Kálvin tértől kifelé feszmentes és földelt volt a felsővezeték. A plázánál már a sodronyozás szinte készen van ezért napokon belül várható a munkavezeték kifeszítése is. Akkortól viszont akár minden előfordulhat a plázától kifelé a bal vágányon...

Chapadj Creative Commons License 2013.07.29 0 0 53001

Újabb hírek a Petőfi térről.

A volt deltát verik széjjel, mivel a két elosztó váltót (delta és hurok külső-belső vg.) a napokban kezdik majd beépíteni.

Ebből kifolyólag a CAF-ka mostantól nem a deltán, hanem az elkészült külső (új hurok) vágányon áll ki-be!

norbertos Creative Commons License 2013.07.29 0 0 53000

http://www.dehir.hu/debrecen/oszre-elkeszul-a-dkv-uj-utastajekoztato-rendszere/2013/07/29/

 

muhaaaaahaaaa... :) ekkora hazugságot leírni!

 

Megszerették a debreceniek a DKV úgynevezett totemoszlopait, mert mint mondják: minden rajta van, ami kell

 

persze, minden rajta van, csak semmit nem ér mert köze nincs a valós érkezési időkhöz! Ki szerette meg?

 

bizakodott Szabó Zoltán, a DKV Zrt. beruházási vezetője

 

 

nem bizakodni kell, hanem 2 éve pontosan működtetni a rendszert. Én is bizakodva várom hogy megnyerem a lottót :D

 

reményeink szerint októberben már nem csak a villamosok és a trolibuszok, hanem az autóbusz esetében is tudunk valós idejű információt biztosítani az utasok részére

 

mikor is volt pontosan feltűntetve hogy a villamosok és trolik mikor érkeznek? Nem is járt troli csak pótlóbusz! A Dehír se tud valós információkat közzétenni sajnos :(

balazs2008 Creative Commons License 2013.07.18 0 0 52999

Variációk egy témára... :) Mindenki másként értelmezi a dolgokat, főleg az egyik portál, ahogy a címbe is látszik... :) Ha nem lenne ott a portál neve, tuti kitalálnám ezt! :)

Az ÁSZ a szabályzatok felülvizsgálatát javasolta a DKV Debreceni Közlekedési Zrt.-nek (HAON)

 

Az új buszok gyilkolják a DKV-t (Cívishír)

 

Rendben van a DKV gazdálkodása az Állami Számvevőszék szerint (Dehir.hu)

Balu424 Creative Commons License 2013.07.17 0 0 52998

Végh Dezső villamostörténész (a Debreceni villamoskalauz című könyv társszerzője)  hagyatéka a debreceni Mélusz Péter Könyvtár helytörténeti gyűjteményében megtekinthető, kutatható.

A nagy terjedelmű (140 kg!) hagyatékban töménytelene mennyiségű eredeti fénykép, irat, jegyzet, kocsiszíni adat, könyv, katalógus található, mely a debreceni, szegedi , miskolci, budapesti, cseh, szlovák,  dán, német villamosokról szól.

A helyszínen jegyzetelni, a fotókról másolatot készíteni, szkennelni lehet.

balazs2008 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 52997

Tetőfokára hág a Plaza-kerszteződésbeli dugó :)

 

Harmadik üteméhez érkezik a Hunyadi János utca – Péterfia utca kereszteződésében a 2-es villamospálya kivitelezése (2-esvillamos.hu)

 

A buszok menetidejes is rendesen meg fog nőni!!!

ckg471 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52996

Ó, akkor én biztos más készültségi állapotban láttam. :)

Gondolom kell a bal vágány, hogy a CAF-okat tudják hol járatni.

Előzmény: Chapadj (52995)
Chapadj Creative Commons License 2013.07.09 0 0 52995

Márpedig biztos hogy az a munkavezeték, mivel már majdnem végig a végleges függesztőkön van. Légtápkábel szerintem nem lesz (gondolom városképi okok miatt) és ezért van annyi betápszekrény. Viszont szerintem csak a bal vágányt akarják gyorsan üzemképes állapotba hozni, mivel szemmel láthatóan csak azon dolgoznak.

Előzmény: ckg471 (52994)
ckg471 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 52994

Szerintem az csak légtápkábel lesz, mert a két vágány között van. De mindenképpen faszányos. :)

Előzmény: Chapadj (52993)
Chapadj Creative Commons License 2013.07.08 0 0 52993

Az feltűn már valakinek, hogy csütörtök dél óta már felsővezeték is van a 2-es villamos egyik vágánya felett? Igaz még csak ideiglenes feszítéssel és csak a Dózsa Györgyön a fogtechnikától a Thonas Mann földalatti garázsokig.

unikumi Creative Commons License 2013.07.02 0 0 52992

fedvény: szoftver

Előzmény: unikumi (52991)
unikumi Creative Commons License 2013.07.02 0 0 52991

Ahhoz még valószínűleg néhány millióért meg kéne vásárolni a szotver kijelzőkép-szerkesztő modulját... :D

Előzmény: torqmatic (52990)
torqmatic Creative Commons License 2013.07.01 0 0 52990

Arra is rájöhetnének, hogy vannak kis- és nagybetűk is, valamint a viszonylatszám kb kétszer ekkorában is kiférne, és akkor talán még látni is lehetne belőle valamit...

Előzmény: unikumi (52987)
norbertos Creative Commons License 2013.07.01 0 0 52989

Erről tud valaki valamit? Vagy csak a Civishir fujta igy fel?

http://www.civishir.hu/hajdu-bihari-hirek/a-dkv-nem-nyilatkozik-a-fekhibarol/0701124355

LMG-003 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 52988

Látod-látod milyen okos emberek vannak itt. :D Szín 5-ösök voltak biztos magyarból. :D

Előzmény: unikumi (52987)
unikumi Creative Commons License 2013.07.01 0 0 52987

Úristen! Sok-sok év után valaki végre rájött, hogy nem dísznek van vessző a Köztemető és a főkapu között... :)

torqmatic Creative Commons License 2013.06.29 0 0 52986

A DKV-nak nem jutott még eszébe véletlenül, hogy a Nagyállomáson belül, valami jól látható helyen megjelenítse a buszok, trolik menetrendjét? "Békeidőben" is nagyon jól jönne, hátmég most, hogy szétvan bombázva az egész Petőfi tér. Több mint egy hónapja nem voltam itthon, nem volt a legkellemesebb az esőben rohangálni, hogy kiderítsem mi honnan indul. "Természetesen" a buszon se ment semmilyen hangos utastéjékoztatás (a monitorok asszem nem is működtek), ráadásul a 30-as a DKV remízénél kialakított ideiglenes megállót jelölte meg "Toronyházként". Nem egy ad-hoc jellegű terelésről van szó, erre azért illett volna felkészülni...

butas Creative Commons License 2013.06.24 0 0 52985

Bocs, valamiért csak ezt az egy videót tudtam linkelni, de ha lemegy, otta többi cafkás felvétel...:o)

Előzmény: butas (52984)
butas Creative Commons License 2013.06.24 0 0 52984

Remélem, nem volt még;

 

<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/XwVUb7ac5Ls?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!