Olyan hibával, hogy ha váltok reflektorra, időnként magától visszaveszi tompitottra. Ujra felváltok, vagy marad, vagy visszateszi... ( az automata fényszenzor a kesztyűtartóban van, szélvédőcsere óta... )
Kapcsoló hiba lehet, vagy relé gyengülés? Vagy okozhatja az hogy nincs benne a szenzor, és hisztizik érte? ( indulásnál kiirja mindig h " light sensor fail. " ...
Helló. Látatlanban én a hűtőre tippelek... Nincs tele bogárral, gyűrött lamellákkal? 2. tippem egy halódó vizpumpa lenne.... Nem győzi a meleget elhajtani a motorból....
Van egy 2002-es picassom, 1,6 benzines. Mostanában 110-120 km/h fölött túlmelegedést jelez, sípol, de valójában nem melegszik túl, hőgombák, termosztát cserélve lettek, víz nem fogy .Ha visszaveszem a fordulatot, 10-20 másodperc múlva megszűnik a jelzés, és a hőmérő is visszaáll normál hőfokra. Valakinek valami ötlet?? Előre is köszönöm! :)
Nem emlékszem káromkodási tényezőre. Többször kellett levetetnem villamossági szerelővel. Ott sem volt problémás. Ott akna volt, ami könnyített a dolgon.
Motor mögött van, fentről egy csavar ami jobban hozzáférhető, a másik kettőt lentről könyebb kiszedni. Nekem nem macerás, de volt olyan "újonc", aki szerint szívás kiszedni.
Van a lányomnak egy Citroen Xsara Picasso 1.6 16V típusú , 2007-es autója ,aminek kigyulladt a motorvezérlő lámpája és rettenetes darabosan jár. Hidegen jó, de amikor bemelegszik, akkor használhatatlan.
Gondoltam a gyujtótrafóra, de azt nem tudom, hogy hogyan lehet leellenőrizni.
Multiméterrel nem tudok mérni rajta semmi értelmeset.
Van ebben valami elektronika?
Az OEM száma:96 363 378 80 SAGEM gyártmányú.
Megnéztem a trafó árát és bizonytalanul nem szeretném megvenni, mert nagyon drága.
Ha valakinek van bontott ilyen trafója esetleg az is érdekelne.
Ha bármiben tud valaki segíteni, akkor azt nagyon megköszönöm.
A segítségeteket kérném. Adott egy 2006-os 1.6 hdi 80kW-os motor, ami P1366 hibakódot ad, ami 1-es porlasztó hiba, de a porlasztót újra cserélve, ugyanaz a hiba fennáll. 3 hengerezik, de néha elkapja akkor megy rendesen, majd nagyobb gázadásra behörög és 3 hengerezik megint. Porlasztók szakműhelyben ki lettek tisztítva, mérve. Van ezeknek valami ismert hibája (kontakt hiba ECU-nál, csatlakozóknál, vezeték szakadás? ), mert eddig nem sikerült megoldást találni.
Sziasztok valaki nem tud egy rendes szerelőt Hajdúböszörmény környékén aki eltudna jönni megèzni az autót mennek hazafelé 320 km kène mennem de edig csak hitegettek az itteni szerelők
Az a baj, hogy az újabb típusokon már nincsen kettős relé, a motortéri biztosítéktáblába (BSM) van beépítve. Ennek az autónak ugyan nem néztem meg a kapcsolását, de úgy sejtem ezen is már a BSM-ben lesz az üzemanyagpumpa reléje.
Jaja, bocsánat a vízszűrő az vízpumpa lett volna ( csak aznap a vízszűrőt is szereltem a mosogató alatt, így innen jött ) : )) Köszi az infókat, sokat segítettél, azzal meg főleg, hogy a szimering cserékről se feledkezzünk meg ! Köszi még 1 x !!!
Sziasztok valaki tudja hol van a picasso nál a bal első övfeszítő áramkör sehol nem találom a diag írja nyitott áramkör nem-találok az övnél semmilyen áramkört