Színt vallott. Az ülésfűtés aminek akkor is menni kell ha bent ül de nem jár a motor. Magamtól az életben rá nem jöttem volna. Hiába nem nő tervezte a motorvezérlőt így ilyenre nem gondolhatott.
Érdeklődnék van-e itt valaki aki belebonyolódott opel 2.2 dti be. Nem is annyira tuning szempontjából, van az olajteknőben egy balansz tengely egység a blokkra csavarozva. Na azt szedte-e már ki valaki. Az elméletét persze értem hogy kell az oda, gyakorlati info kellene. Lánc hajtja a főtengelyről, amivel szokott gond lenni, azért dobnám ki, megelőzvén a bajt, csak nem tudom fog-e utána rezegni a motor...
Mindkét esetben megvan az oka a választásnak. Az immo-nál az hogy külföldön melózik és csak 7végén van itthon ő is meg az autó is. Kérdeztem de nem emlékezett rá hogy nem indult volna a kocsi annak ellenére hogy ősz óta rendszeresen bent van a hibatárolóba a hiba. Hiába törlöm mire újra nézem visszajön. Én pedig nem szeretném megvárni még egyszer telefonál hogy most induljak elindítani az autót mert neki nem megy. A szombatok pedig gyorsan elmennek de ha nem találok ilyen ECU-t előbb-utóbb egyik szombaton megcsináltatom a gyárit de ha jól tudom ezt még immo mentesíteni és chip-elni is csak kiforrasztással lehet.
Illetve egy barátomnak van chippelt 2001-es immo mentes ECU-ja ALH motorkódos Seat-ból. Az jó lehet az AFN-es A4-be? Ingyen nekem adná csak nem tudom a fékpedál kezelésen kívül miben más. Kipróbálhatom jó lenne hozzá?
1Z-s TDI motorra keresnék mechanikus adagolót az elektronika elhagyásához. Kipróbáltuk 9-es elemes TD adagolóval indul de borzasztó erőtlen. Nincs szükség 150-200 pacira. A gyári csúcsaival lenne használva, ha azokkal 80-90 lóerő kijön az már bőven elég. Hátha valaki nagyobbra váltott és lenne eladó ilyen adagolója nem aranyárban. A email címem publikus de jöhet ide is az ajánlat...
Illetve AFN motorkódos A4-be (B5/1997) keresnék 2 csatlakozós ECU-t. A lényeg immo-mentes legyen esetleg kis chip jó lenne de itt is marad a gyári turbó meg csúcsok. Már többször láttam a hibatárolóban hogy az IMMO blokkolt és nem várnám meg még egyszer a Tesco parkolóban hagyja az asszonyt.
sziasztok!olyan problémám van hogy adott egy passat b5 tdi afn gt1852 turbó 1.6báron,502es csucsok,nyitott rendszer,sdi veztengely!Részterhelésen olyan 1500körül 5.be kb 70kmh-nál ha tartom csak a gázt neki elkezd vibrálni ,döcögni!Ha nyomok egy kis gázt akkor elhadja!Amugy indul hidegen melegen egy pöcre,megsem tekeri az inditó?Van valami ötletetek mi lehet a baja???
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata 1.9td motoron 1z t15 ös turbóval, hogy mennyire tartós milyen menettulajdonságai vannak, mekkora nyomáson üzemel?
Sziasztok ! Valaki csinált már vnt15 motorvezérlővel motoros geometria állítást , magyarul egy átalakító kellene n75 szelep csatlakozó és a geometria vezérlő közé.
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogyan megy fel a iveco 2.8as tdi meha adagoló 1.9 tdi re. Elvileg változtatás nélkül szerintetek? Eddig td motorom volt de kibukott most raktunk bele 1.9 tdit bekulereztük és a régi meha adagoló a nem megy sehova indul az pöcc röff de nem bír menni tudom kevés neki!!!!
en a homersekletjeladoval jartam igy(90le adagolos tdi). az eredeti amivel a kocsit vettem rossz jelet adott az ECU-nak, de jot a muzeregysegnek. vettem a TLX-ben egy olcsot (kinai), amivel az ECU jot latott, de a muszeregyseg meg sem mozdult. beleraktam egy bontott gyarit (volt egy bontott motorom, amiben ugyanaz volt), azzal ugyanaz. ujracsinaltam a testvezeteket, nem valtozott. rendeltem vmi nemet webshop-bol egy minosegibb utangyartottat. egyik este melo utan a melygarazsban gondoltam regi ki, uj be. na elfolyt 2 liter fagyallo es vegul a regi kerul tbele, mert a neme webshopos nem ment be. a vege az lett, h nemet webshoposat körbe megnyomorgattam egy csöfogoval, igy bement es azota jo...
Nem ismertük az előzményeket. Ha ismertetted volna, akkor valószínű többen is megkérdőjeleztük volna azt az N75 cserét. Nem ritka, hogy teljesen jóhiszeműen még az eredeti rossznál is rosszabbat építenek be.
Könnyen előfordulhat, hogy más, hazai kereskedővel is így jársz. Nagy divat lett a vásárlók körében, hogy a régi alkatrészt kiglancolva visszateszik a dobozba és visszaviszik, hogy rosszat rendeltek/mégsem kell/stb. A kereskedő meg (akár jóhiszeműen is) megpróbálja elsütni a következő vevőnek. Persze többnyire kell ehhez egy belső ember is. ):-((