Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27985

ide eleg sok elso szerelesu auto jar kulonbozo szerviz szolgaltatasra.. 

1-2-3 evesek.. 

soha, semmi autonal nem lattam meg fekbetetnel kenocsot . 

szvsz kicsit ellentmondas, hogyha a gyar megis ezt javasolna.. 

 

de nem is errol van szo. 

a blueshark fogyasztacsokkentesrol van szo..

rovid. 

amig jol marketingelt szar van, addig legy is lesz.. 

================ 

 

Előzmény: mica-r (27983)
cam aro Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27984

 Pl az öntapadós hátú fékbetétre is kell paszta???""

 

...arra egy kicsit tobb,  :)

 

 

Előzmény: mica-r (27983)
mica-r Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27983

Elfogadok bármilyen verziót. A kérdés továbbra is az, hogy mi köze a kerékagyhoz felvitt rézpasztához? 
Mert itt ezek a gyártói ismertetők azt mondják, hogy a fék mozgó részeihez javasolt használni, ahol kenés kell, meg víztaszítás, korrózió elijesztése, stb. 
Ezek általános ismertetők, nem érvényesek mindenre. Pl az öntapadós hátú fékbetétre is kell paszta???

Előzmény: kisfo (27981)
409 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27982

Nekem a google is nem kellene-nek fordítja.

Előzmény: kisfo (27981)
kisfo Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27981

az eleje felé: "sollten Kupferpasten ...in Fahrzeugen mit ABS ...nicht zur Anwendung kommen"

 

google szerintem rosszul forditja a fentit (evvel:  "nem szabad", a "nem szabad"-ot német nyelvterületen nem "sollte nicht"-tel mondják)

 

ebböl https://szotar.magyarnemet.hu/szotar/nemet-magyar/sollte  vagy épp itt https://hu.glosbe.com/de/hu/sollte helyesebb a fordítás: "kellene"

 

csak fordítási "állásfoglalás" :-)

Előzmény: mica-r (27978)
409 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27980

 

 Nem fog mutatni, mert nem tudja mi az. Leírt egy hibás fordítást anélkül hogy azt értelmezni próbálta volna.

Előzmény: cam aro (27976)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27979

Köszönöm.

Lopom ;)

Előzmény: cam aro (27972)
mica-r Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27978

Nem vagyok csilalgos ötös németből, de hol írja, hogy egyáltalán nem lehet rézpasztát használni?
arról nem i beszélve, hogy a kerékagy felfekvő felületéről nem igazán jut el a fékbetét környékére. Olyan dolgot bizonygatsz, ami nem is volt kérdés...

Előzmény: rfc (27973)
cam aro Creative Commons License 2024.03.24 0 0 27977

 

oke. 

hasznald. 

 

Előzmény: rfc (27975)
cam aro Creative Commons License 2024.03.24 0 1 27976

jezus jart a vizen. 

csak o. 

es csak mi hiszuk el. 

...mindenki mas taknyol.. es nem hisz jezusban.. 

-------

és a változtatható szelepvezérlés csavarjainál. ""

mutass man egy ilyen csavart.. 

==========

meginn nem mondtal semmit.. 

============================

Előzmény: rfc (27974)
rfc Creative Commons License 2024.03.24 -1 0 27975

Gyakorlatilag minden forrás ugyanazt írja.

 

rfc Creative Commons License 2024.03.24 -1 0 27974

Felhoztam egyébként az egyik húszéves gépet a pinyóból, már azokban az anyagokban is úgy szerepelt, hogy a betéthez vedd meg a gyári fémmentes pasztát (alternatívaként szerepelt az ATE Plastilube, ami szintén fémmentes). A 2024-es szervizadatbázisban kíváncsiságból megnéztem az anyagfelhasználást, hová ír még rézpasztát. A turbó és a változtatható szelepvezérlés csavarjainál. Sehol máshol.

Mindenkinek kellemes taknyolást.

rfc Creative Commons License 2024.03.24 -2 0 27973

Akkor próbáld meg elolvasni a többi mondatot is, pl. ezeket:

Jedoch sind immer mehr Fahrzeuge mit hochsensibler Technik ausgestattet, die die Prozesse im Fahrbetrieb elektronisch steuern (zum Beispiel ABS, ESP). Eine Vielzahl von Sensoren liefern Informationen über die momentane Fahrsituation an die Bordelektronik. Bei übermäßigen oder falschen Einsatz von Kupferpaste können die enthaltenen Metallpartikel zu Störungen der Sensoren und somit zu Fehlfunktionen der Systeme führen. Immer mehr Fahrzeuge werden mit Fahrwerksteilen und Bremssätteln aus Aluminium ausgestattet. Kupfer und Aluminium reagieren elektrolytisch miteinander. Das kann zu einer Art Korrosion und somit zum gegenteiligen Effekt eines Schmiermittels führen.

 

Szenzorok, alu nyergek. Ez eléggé konkrét.

Előzmény: mica-r (27966)
cam aro Creative Commons License 2024.03.23 0 2 27972

nem jogvedett.. 

 

minden tarcsaval szemben ott van egy eleg massziv feknyereg tarto. 

abban vannak lukak, abba a lukakba lehet tenni - nem odavalo - csavarokat. 

..a tobbit kitalalod. :) 

 

 

https://eccppautoparts.com/media/catalog/product/cache/766bb31354379a34680eaab2f9a27436/1/7/171052-a_bxfm_bai.jpg

 

Előzmény: lacipécs (27971)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27971

Kalapács nélküli technológiád?

Lehet privátba is,ha jogvédett!  :)

(nem tőcsavarosnál még el tudom képzelni....régen vettem le én is zsiguli hátsó dobot)

Előzmény: lacipécs (27970)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27970

Kalapács,meg van egy nagy lehúzóm.

Előzmény: cam aro (27962)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27969

Akkor ezek szerint ezért találkozom számomra soknak tűnő összerohadással,mert sok fordot javítok...

 

Előzmény: 409 (27961)
cam aro Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27968

biblias.. 

felesleges vele foglalkozni. 

 

Előzmény: mica-r (27966)
cam aro Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27967

miert kell/ene a fek/egyeb pasztanak fem mentesnek lennie, HA a fek nem az ? 

 

egy femre futott tarcsa osszes fem porat osszeszedi az abs jeladoja.

nem igazan szokott zavart jelenteni... 

irom ujra.. az osszeset. 

 

 

hiteles akkor lennel ha nem linkeket citalnal, hanem elmondanad a sajat verziod. .

igy viszont az van hogy lapos a fold, mert epp egy lapos fold marketing sales company igazolja az igazad.. 

------------------

na jol van. 

egyszeru a megoldas.. 

XXX

 

 

 

 

Előzmény: rfc (27965)
mica-r Creative Commons License 2024.03.23 0 0 27966

Ne viccelj ilyenekkel :-)
Az első mondat már egy általános semmi :-)
Kenjük be a Hella pasztával a fékalkatrészeket :-)

Előzmény: rfc (27965)
rfc Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27965

A Hella elég hiteles?

https://www.hella.com/techworld/de/ti/Metallfreier-Dauerschmierstoff-9424/

De kb. az összes beszállító hangsúlyozza, hogy a fékpasztája fémmentes:

https://www.ate-info.de/de/details/produkte/ate-plastilube-75-ml

 

Előzmény: mica-r (27960)
cam aro Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27964

https://images-cdn.ubuy.co.in/634e61b57c8d6b7a0441c6b5-front-wheel-bearing-and-hub-assembly-for.jpg

 

 

ez kinek ismeros ? 

 

kalapacs nelkul lejon.

 tarcsa is, meg csapagyhaz is.. 

 

megfejto 2 nylon zsetont kap... ;) 

Előzmény: cam aro (27963)
cam aro Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27963

hogy a rezezett agy/tárcsa is összerohadt,  ""

 

nyilvan. 

de gondold el nelkule. ..

 

a ford tarcsak belulrol dagadnak fel / rozsdatul / azt eleg xarul jonnek keresztul a kerekagy kulso peremen. 

a tobbseg tarcsa/dob/agy ellenben a belso peremre rohad fel. 

..mar itt nalam, sajat halmazban.. szvsz leht mas nezopont is. 

 

btw mindegy. 

a rezpaszta nem megoldas, hanem segitseg. 

 

a tarcsa felrohadas oldasara is van megoldas. 

(csak gondolkodni kell, mert egyszerubb mint kalapacsolni. ;) 

 

 

Előzmény: 409 (27961)
cam aro Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27962

találkozom olyan féktárcsa/agy párossal,amit nem keveset kell gyötörni mire lejön  ""

 

konkretan hol/hogyan/mivel gyotrod ? 

mert ott a hiba, a gyotresben ..

(a 90% tarcsat kalapacs nelkul veszem le. ) 

-----

jo az a rez/egyeb /spray.  

pont erre van.

Előzmény: lacipécs (27959)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27961

 

 A "nem vagyok róla meggyőződve" az azért, mert többször megesett, hogy a rezezett agy/tárcsa is összerohadt, máskor meg minden kenegetés nélkül is lejön tizenévesen is. Sőt ez utóbbi a többség. Szerintem ez inkább típus jelenség, leginkább a Fordok tárcsái szeretnek ragaszkodni az "agyukhoz". 

Előzmény: lacipécs (27959)
mica-r Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27960

Nincs kéznél ilyen ismeretterjesztő bulletin? 
Megolvasnám

Előzmény: rfc (27946)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27959

Ne haragudjatok,de biztos én vagyok az értetlen.

Leírtam,hogy nálam a fék javítás kevés/csak kapcsolódó esetekben van.

DE néhány havonta,félévente találkozom olyan féktárcsa/agy párossal,amit nem keveset kell gyötörni mire lejön(esetleg közben osztódik is...)

Ezt hogyan előzitek meg könnyen-gyorsan cserekor?

És,ha erre a célra nem jó a réz-spray,az miért nem???

409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27958

Félreértés van. Az agy/féktárcsa kettősre értettem. A csavarok az más tészta, ott szerintem is hasznos.

Előzmény: cam aro (27955)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27957

Fékhez példának a sok éves,nem összerohadt tárcsa-agy párost hoztam.

Nem mondtam,hogy nem lehet jó oda bármi más,kerámia,teflon,stb....

Imádom az olyan fotelhuszárokat,akik a billentyűkün vagy a telefonon kívül nemigen kenik össze a kezüket,de osszák az észt olyanoknak,akik évtizedek óta ebből élnek.

Előzmény: cam aro (27954)
lacipécs Creative Commons License 2024.03.22 0 0 27956

Örülök,hogy nem csak én gondolom jó dolognak.

ABS jeladóknál én is szoktam használni,illetve ahol összerohadást/begyógyulást szeretnék megelőzni.

Ezért kérdeztem,hogy mi az a gyakorlati ok amiért mellőznöm kellene.

Erre csak Cam adott egy számomra elfogadható magyarázatot. ;)

Mágnesezhetősége miatt annyira nem aggódok....(tekintve,hogy- az ABS jeladók jellemzően egy acél-ba vannak illesztve) 

Előzmény: 409 (27953)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!