Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jolánka Nagy Creative Commons License 2020.05.07 0 0 55987

Sziasztok! Pár hete vettem egy 2003-as 2.2-es gts-t. Benzin gáz üzemmel. Megvételkor semmi probléma nem volt tapasztalható. Lecsereltem az olajat, olajszurot. Majd rá 2 napra alapjáraton elkezdett az autó rángatni. 3 hengerezik. Fordulaton tökéletesen megy. Minden gyertyát megneztem. Visszaraktam a régieket is. Gyújtó trafót is attettem egy másik Vectrarol, de az se jelentett megoldást. Főleg benzin üzemnel jelentkezik. Nem rögtön hanem indítás után kb 15 másodperccel. Illetve tegnap óta a tempomat se megy. Bármi ötlet? Köszönöm előre is! 

readytogo Creative Commons License 2020.05.03 0 0 55986

Valószínűleg CIM modul hiba. A csipogó a modul hátulján van, ez adja a visszajelző hangokat:

 

Előzmény: 403Sanyi (55976)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.27 0 0 55985

Szia!

 

Nem nagyon tudnék rosszat mondani a jószágról 14 hónapja vettem meg egy 2.2 direct motorost, 2004-es,208000 km volt benne.

Igaz az olajat ,(mint köztudott erről a motorról)azt kajálja,de együtt lehet élni vele.

Azóta a trafósort cseréltem gyertyákkal,aztán a lánc kezdett csilingelni,komplett vezérlés mindennel,összes olaj folyadékok,szűrők,hosszbordás szíj feszítővel,nekem bejött,a fogyasztása városban januártól ÖMV 100-as benya csak ,városban 8.5-9.5 között, ha fel tud rendesen melegedni,ha nem megyek hosszan városban és nem melegszik fel akkor bizony 11.5 -12 is lehet.

 

Üdv.

 

Petya

 

Előzmény: Róbert Imre (55983)
readytogo Creative Commons License 2020.04.26 0 0 55984

Sajnos ez a problémás Z22YH (direct) motoros verzió. Ha ebben a 2.2 benzines motorban gondolkodsz, akkor inkább válaszd a facelift előtti Z22SE motorkódút. De ha mégis facelifteset szeretnél, akkor szerintem inkább az 1.8-ast helyette. Ez az Ecotec direct motor egyébként szerepel a TotalCar 20 legproblémásabb motorlistáján:

 

https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

 

De az új E10 szabványos benzin-megfelelőségi listán is kivételként szerepel:

 

https://e10check.hu/

 

https://alapjarat.hu/aktualis/magyar-autoklub-adott-ki-figyelmeztetest-az-e10-es-benzinre-vonatkozoan

 

Ezekkel persze együtt lehet élni, csak bele kell számítani a plusz kiadásokat, időt, türelmet.

Előzmény: Róbert Imre (55983)
Róbert Imre Creative Commons License 2020.04.25 -1 0 55983

Sziasztok:

 

 Vásárolnék egy Opel Vectrát C 2,2 benzines 2006-os.

 Minden vélemény érdekel.

 

 Köszönöm.

MDominik Creative Commons License 2020.04.20 0 0 55982

Rendben, köszönöm szépen.

Akkor keresgélek.

pegasus66 Creative Commons License 2020.04.20 0 1 55981

Helló!

 

Bontókban kell keresgélned,de ha törik,szakad akkor 3D nyomtatás.Ha ide jutsz,ebben tudok segíteni.

Előzmény: MDominik (55979)
csillés1 Creative Commons License 2020.04.20 0 2 55980

probáld meg a facebokon az opel vagy Opel Vectra ADOK-VESZEK ! topikban hátha lesz ajánlat

Előzmény: MDominik (55979)
MDominik Creative Commons License 2020.04.20 0 0 55979

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy manuális klíma van a kocsiban és a kezelőpaneljén letört az egyik tekerő( vagy nem tudom hogy írjam, remélem érthető), és azt a kis tekerőt meg lehet rendelni külön valahonnan(ha igen egy linket kérhetnék?), vagy csak az egész panelt lehet cserélni?

Kerestem neten mindenhol de sajnos nem találtam, remélem valaki tud segíteni ebben.

József Sipos 001 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 55978

Sziasztok kérdésem lenne volna egy vektra a kezem alat. 2,2 benzin nekiált durogni erőtlen leni. Cseréltem gyertyákat, gyújtás előzőt ami a gyertyák rá megy de ugyan az  a hiba. Létszi segítsetek mi lehet a baja. Köszi előre is😉

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.16 0 0 55977

Szia!

Nekem szerencsére ilyen gondom nem volt még,remélem rajtam kívül valaki válaszol Neked,mert nekem is van egy két gondom az egyik vecivel,de sajna nem kapok ötleteket.

 

Üdv.

Petya

Előzmény: 403Sanyi (55976)
403Sanyi Creative Commons License 2020.04.16 0 0 55976

Sziasztok a következő probléma merült fel a vectrámnál eltüntek a visszajelző hangok úgy az irányjelző kattogás világitás sipolás és minden müködik rajta tud valaki segíteni hol keressem a hibát!

csillés1 Creative Commons License 2020.03.24 0 0 55975

ESP-t kilehet kapcsolni valahogy? Nincs sport gomb.

csillés1 Creative Commons License 2020.03.17 0 0 55974

Próbáld meg hogy működik e az abs . Poros úton satu fék, lökődnie kell a pedált. El kéne vinni egy olyan szerelőhöz aki tudja tesztelni diagnosztikával esetleg.

Lehet kiégett az égő.

Előzmény: Gy. Sándor (55973)
Gy. Sándor Creative Commons License 2020.03.16 0 0 55973

Üdv mindenkinek!

Az lenne a problémám hogy a abs ill.az esp kontrol lámpa miért nem világit mikor rá teszem a gyújtást?

csillés1 Creative Commons License 2020.03.13 0 0 55972

Sziasztok. Olyan gondom lenne hogy volt műszakin az autó jól meg csesztették a féket és azóta a nem ugrik vissza eleget a fékmunkahenger a jobb oldalon és melegszik. Szétszedtük de minden könnyen jár mozog. Magában a féknyeregben megtud szorulni a kézifék rész, és esetleg az nem engedi vissza rendesen?

csillés1 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 55971

Adtak hozzá összenyomható csatit, asszem avval rakta össze a fiam. Ez még németben volt, még ő használta a kocsit, azt mondta hogy már volt cserélve.

Előzmény: MDominik (55970)
MDominik Creative Commons License 2020.03.07 0 0 55970

Köszönöm.

És ilyenkor lehet csak magát a csatlakozót cserélni vagy a kábelt is ki kell?

Vagy a másik végét(a kábelt) forrasztani kell?

Előzmény: csillés1 (55969)
csillés1 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 55969
Előzmény: MDominik (55968)
MDominik Creative Commons License 2020.03.06 0 0 55968

Mint kiderült nekem is ez a probléma. A 3-as 4-es hengernél van eltörve a füle. Most délután visszaraktam nagyjából a helyére és most jónak tűnik a helyén van minden, és nem is rángatott.

Előzmény: csillés1 (55966)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.06 0 0 55967

Sziasztok!

Keresnék nagyon profi megbízható korrekt villamossági szerelőt Pesten,illetve vonzáskörzetében,van egy kis elektromos gondom P0018 c1.

Köszi a segítséget

csillés1 Creative Commons License 2020.03.02 0 1 55966

Nálunk két hengernél le volt törve a csatlakozók egyik füle és ezért rángatott. hiba kód nem volt. Az ebay-rol rendeltünk csatitt, amíg nem jött meg gyors kötözővel oldottuk meg hogy jó legyen.

Előzmény: MDominik (55964)
pegasus66 Creative Commons License 2020.03.02 0 1 55965

Alap betegsége a 3.henger befecskendezőjének csatlakozó stecker problémája.Belűl megy tönkre,javíthatatlan csak csere.Nézz rá jó e a stecker,járó motorral próbáld meg mozgatni,esetleg mérd ki.Belül ég össze a jó ég tudja miért.Lehet ez a hengered hektikusan jár emiatt,végűl nem is fog menni.

Persze,ha ez a hiba. A tünetek igazából nagyon hasonlítanak.

Előzmény: MDominik (55964)
MDominik Creative Commons License 2020.03.02 0 0 55964

Sziasztok!

Adott egy Opel Vectra C 1.9cdti 120le z19dt motorkód.

Már 1-2 éve küzdünk egy olyan problémával, hogy kb negyed gázon gyorsítás közben 1800-as fordulat körül elkezd rángatni. Ilyenkor jobban nyomva megszűnik. A szerelők állandóan EGR-re gyanakodtak cserélték is meg tisztították de semmi javulás.

Pár héttel ezelőtt jobban meg lett hajtva kb 170ig 1-2 percig és mikor visszalassítottam az alapjárati fogyasztás megnőtt 0.6ról 4fölé, elkezdett füstölni és az alapjárat olyan volt mintha 3 henger járt volna csak.

Utána még hazamentem kb 3 km és ez teljesen megszűnt.

Azóta az autó járása nem a legjobb, mintha sokkal többet is enne.

Ezek után a befecskendezőre gyanakszunk.

Esetleg valaki járt már így vagy tudtok valami megoldást erre, vagy hogy hol keressük a hibát?

Előre is köszönöm a segítséget.

csillés1 Creative Commons License 2020.02.28 0 1 55963

Egy EGR és MAP szenzor takarítás megoldotta.

Előzmény: csillés1 (55962)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 55962

Sziasztok.

2006 Opel zafira b 19cdti, ki lett cserélve a részecske szűrő (p242f hibakód volt) nem volt hajlandó regenerálni. Szétvágtuk a szűrőt ténleg elvolt tömődve. Most nincs hibakód, de az autó még mindíg gyenge kb 2000-es fordulat környékén jön meg az erő. Most nincs hiba kód.  
differential pressure diesel particulate filter értéke -2 . Ez lehet gond ? Mert a csere előtt úgy emlékszem
1-el kezdődött.  Lehet valami vezeték, vagy érzékelő gond? Vagy "csak" programozni kell.

pegasus66 Creative Commons License 2020.02.22 0 0 55961

Hááát jó kis oldalakat találtál :-)

Ezért jó ez a fórum.Az élet írja és egymástól tanulunk.

Én eszerint kezeltem a váltót 6 évvel ezelött.Most is kiválóan működik.Lehet kis szerencsével :-),de megy.

 

Előzmény: csillés1 (55960)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 55960

Én is sokat nézelődtem és itt ezt találtam ezért gondoltam hogy ez jó bele

https://applications.castrol.com/oilselector/de_de/c/recommendation?vehicleType=pkw&manufacturer=opel&model=vectra-c-z02-(2002-2009)&modelType=vectra-c-1-9-cdti-dpf-(110-kw)-(2004-2009)

 

de közben rákérdeztem a magyar castrol oldalán is, nagyon gyorsak és segítőkészek voltak de ott mást  2.2l   Castrol Syntrans V FE 75W-80 ajánlottak, de már lecseréltük addigra és úgy gondoltam hogy amennyi lejön

annyi megy vissza. Most megyek vele, aztán meglátom.

Érdekes azért hogy az F40-nel azt javasolják kevesebb olaj kell, volt olyan fórum ahol 2l írtak. Az M32-nél meg hogy töltsük túl 2,6-28l-er. A sógoromnál egy zafirában már el szált egy M32 de hazahozott úgy hogy csak 1-ől 4-ig volt sebesség (400km-er). Ki is tört a váltó fala a csapágynál.

 

Ez az oldal az M32-vel foglalkozik

https://tech2.guru/vauxhall-m32-6-speed-manual-transmission/

Előzmény: pegasus66 (55959)
pegasus66 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 55959

Szia!

2.4 l miatt utána néztem,mert keveselltem.Emlékszem,hogy kb 2 dl-rel többet tettem bele,mert gyárilag is kevés ez a szint.Van egy hátsó csapágya az F40-es váltónak,ami kevés kenést kap,de ez is csak a fórumokon derült ki.

Tehát ez a csapágy megy ki idő elött a nem megfelelő kenés miatt.Tudom,hogy az irodalom megosztott,hol kevesebbet,hol többet ír,de most a szerviz programba mentem bele a kontroll miatt és bizony a 3,2 L az F 40 váltó szintje.Már emlékszem,hogy én is ezt a szintet választottam+ 2 dl.Azóta minden váltó problémám megszünt,pedig teszteltem többször is huzamos 2000 km-el (nyári nyralások) nemkevés hegymenettel.

Ez ugyan nem az általam nézett szerviz program,de itt is 3,2 L a megadott mennyiség.

http://autokotua.com/sebessegvalto/opel/vectra.html

 

Szóval,szerintem 1L kell rá és + 1 adalék.

Előzmény: csillés1 (55958)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 55958

Lecseréltük az F40-es váltóban az olajat, castrol ment bele 2,4liter meg a  Mos2 váltóolaj-adalék.

50km-ert mentem vele kb., rosszabb nem lett :) az is valami. Piros olaj volt benne és kb. az is 2.4L-er.  A többit majd az idő eldönti. Nem kellett kiszedni az aksit, csak a szívótoroknak a gumicsövét szedtük le.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!