Én ezt értem és azzal kezdtem,hogy sok-sok órán kereszül kb két éjjel meg még délután is keresgéltem a 100329db hozzászólásban csak ami az oldalon van és sajnos nem találtam a megoldást---vagyis csak részben---.
Az immo rövidre zárásáról kerestem leírást vagy rajzot de nem találok csak hogy azt kell kiiktatni vakcsatival vagy sarukkal.
Szét van döntve a kocsi már lassan egy hete,ha van ötleted szívesen várom.
De, nagyrészt mindenki itt van a régiek közül, csak senkinek nincs kedve írni. Több okból. A kérdések döntő többsége legalább 5x, némelyik 10x, vagy 20x meg lett már válaszolva, tehát csak meg kellene keresni. A többiek nevében nem nyilatkozhatok, de itt van néhány, talán 10 arctalan senkiházi lúzer, aki azon éli ki magát, hogy nyomkodja a negáló gombot. Igaz semmi jelentősége, de ők erre élveznek. Nekem ezért nincs kedvem írogatni. Nem azért, hogy a kérdezőnek ne segítsek, hanem azért, hogy ne okozzak a niemandoknak élvezetet...
Bár lehet már nincs itt senki azért megpróbálom hátha segít valaki.
Az előbbi hozzászólásban leírtam a gondomat,de azóta a távirányítóm tönkrement.
Az immo kikötéséről rajzot nem tud valaki,a kesztyűtratóban lévő doboz csatlakozójánál kell valamit rövidre zárni,meg a biztosítéktábla alatt a rózsaszín relénél kell egy rövidzár.
Ennyire jutottam,órákat olvastam a fórumot de nem találtam rajzot vagy valami konkrétumot.
Segítségre lenne szükségem. 95-ös 2.5TD Omega. Mostanában nagyon melegszk a motor. Kb egy éve vízpumpa és viszkoventillátor lett cserélve. Már télen elkezdte azzal hogy melegedett és ennek ellenére úgy éreztem hogy sokkal rosszabb a fűtés mint korábban. Ezt egyértelműen érezni. A csövek nincsenek felkeményedve és nem fogy a víz. Viszont ha reggel hidegen megnézem a motortérben a jobboldali vastag csövet ,az össze van nyomódva mintha vákum lenne benne. Ha lecsavarom a kupakot a kiegy.tartályról akkor visszaáll normálisan. Előre is köszönöm a válaszokat.
Malter: a pesti utakhoz viszonyítva. Vagyis: borzalmasan stabil, elnyeli a kátyúk legtöbbjét, nem pattog ... no és nem sajnálom. Egy aktív futóművet nem nyom le, de nagy találmányok ezeken a területeken már nincsenek. .. Mondjuk a Skoda Superb kombi tud hasonlót ... csak 10,5 nél kezdődik :(
És igen: eladni nem tudod, pénzt nyeli... igaz nem kell biztosítani, nem baj ha leveri a barom az oldalát ... csak a biztonsági berendezések... na azok hiányoznak nagyon! :(
Na ja: ráadásul még mindig az egyik legjobb futóműve ennek van! Csak hát ezek a málló műanyagok, a nem automata váltó és sokat kellene már lakatolni... Tudom, semmit nem adnak érte, de... de öreg szegény :(
Nem valószínű, hogy szebbek, sőt biztos, hogy nem jobbak, inkább azok sokkal rosszabbak! A Tied legalább az elejétől fogva nálad van, így tudsz róla sok mindent, vagy majdnem mindent. Ha ennyit ráköltöttél most és rendbe raktad, nem érdemes eladni, legalábbis egyelőre. Kivéve, ha nagyon kell a pénz. De én sajnálnám, ha valaki szétbontaná, vagy lerúgná...
Pfff! Köszönöm, ha nem jó hír akkor is! ;) Gondolhattam volna, hogy az "Öreg" mindent tud!
Kezdem úgy érezni, hogy egyszerűbb ha eladom ezt a gépet; igaz, most is ráköltöttem vagy 75-öt (fék javítások, vezérlés). Ha nem lennének ezek az apró baromságok (műanyagok) tulajdonképpen semmi bajom nem lenne vele.
Csak azt nem tudom, hogy a hirdetésekben szereplő 2-300 ezres gépek tényleg olyan szépek, mint messziről látszik és csak az enyémnek vannak bajai? ... Ehh :(
Helo 2 hete vedtem egy opel omega caravánt 1998-as.Van egy olyan problėmája hogy nincs turbó nyomás,ės ez ugye a menettulajdonságán is meg látszik milehet a baja??(6 hengeres BMW motoros).301 000 km van benne
Srácok: elkezdett darabokra töredezni a sebváltómon a "rükverc-gombja" (az a kis gyűrű amit fel kell húznia sebváltófej alatt). Sehol nem találok külön ilyet. Lehet azt egyáltalán cserélni külön?
TD ne szúrj le: nem akar rendesen működni ez a kereső funkció!!