Keresés

Részletes keresés

deák dinus Creative Commons License 2021.06.01 -2 0 118984

Szia

Az e- mail címem    deakedina@indamail.hu

Előzmény: GubiczaT (118983)
GubiczaT Creative Commons License 2021.06.01 0 0 118983

Írtam volna neked emailt, de visszajött a levél, hogy nincs ilyen email cím, melyet megadtál a profilodban.

Előzmény: deák dinus (118982)
deák dinus Creative Commons License 2021.06.01 -2 0 118982

Szia

Mi az általad említett szállodában voltunk tavaly december 26-jan 9 között és annyira jól éreztük magunkat hogy április 16-május 1 között visszamentünk ismét 2 hétre.

Ha jó szállodát akartok kedve személyzettel és fürödhető tengerparti résszel akkor ajánlom ezt a szállodát.

Cipő kell a vízbejutáshoz de volt hogy nem vettem fel és nem volt gond apály esetén pedig simán besétálható az első korall falig lehet nézelődni rengeteg hal van.

Bármikor visszamennék !!!!

Ha van kérdés vagy szeretnél képet privátba szívesen küldök.

Szia Edina

Előzmény: GubiczaT (118981)
GubiczaT Creative Commons License 2021.06.01 -2 0 118981

Sziasztok!

ETI-től van kuponunk így nálunk az Ő útjaik jöhetnek szóba, sajnos múlt évben nem sikerült elmennünk, viszont idén belevágnánk. 2 gyermekkel megyünk 4 és 6 évesek. Grand Waterworld Makadi volt az eredeti kiszemelt, de ahogy elnézem eléggé megcsappant a pozitív értékelések száma, bookingon már 6 alatt vannak, ami a 10-es skálát nézve sajnos nem túl biztató.  Persze, ha van, aki ennek ellenére ajánlja szívesen meghallgatom.

Elvárások:

- legyen néhány csúszda és a gyerekeknek normális medence (az sem baj ha fűtött, de nem alapfeltétel)

- legyen a gyerekeknek program (esti mini buli, animátorok, bármi)

- ne csak a medencét tudják élvezni, az nem baj, ha cipőben lehet vízbe menni, de ne mólóról kelljen mély vízbe menni velük

- nem ártana ha elérhető távolságban lenne mit csodálni a vízben nekünk felnőtteknek is, snorkel elsősorban, de merülnék is (ez nem baj, ha nem adott a szállodában, ha szervezetten megoldható)

- egy tengeri horgászat is régebbi álmom, de ez nem alapfeltétel

- legyen normális a személyzet, jó a kaja stb.

- 11 v. 14 éj

kb. ennyi, beteszem Sharmos csoportba is, mert Hurghada, mint célpont sincs kőbe vésve.

Főleg azok ajánlása érdekelne, akik az elmúlt 1 évben jutottak ki, mert értékeléséket nézem az oldalakon, a korábbi tapasztalatok nincsenek fedésben a jelenlegiekkel.

pearlbubble Creative Commons License 2021.05.23 -3 0 118980

Sunrise Royal Makadi Resort
2021 Március 6-20

Sziasztok! Kicsit megkésve, de küldök beszámolót a 2 hetes egyiptomi nyaralásunkról.
Szerettünk volna végre kiszakadni ebből a Covid mizériából, olyan helyre menni, ami nyitva van, lehetőleg ne kelljen sokat utazni (mivel egy majdnem 2 éves gyerekkel mentünk), de mégis jó idő legyen. Mikor megláttam, hogy Hurghadára szombatonként van járat emberi időpontban, plusz jobb ilyenkor az idő mint Tenerifén, így ezt választottuk. Aztán jött a szálloda választás. Mi még kettesben voltunk 2014-ben 1 hetet a Fort Arabesque-ben, az volt az első egyiptomi utunk (ez a második). Makadi-öböl lett megint, mivel szeretünk sznorizni (főleg a férjem), de most gyerekbarátabb szállást kerestünk, így végül a Sunrise Royal-t választottuk, amit nem bántunk meg, sőt. Lehet hogy még visszamegyünk :)
Februárt még nem mertük bevállalni, többen írtátok hogy időjárás ügyileg necces. Így lett március.
Brigitta Bolubas-nál foglaltunk (Liliom Tours), mivel jóval jobb árat kaptunk tőle a Sunrise-ra, mint a booking, vagy a többi utazási iroda. A repjegy is olcsóbb volt. A szállodához és vissza privát transzferünk volt, ami gyerekkel nem volt hátrány. Brigi bármilyen kérdésünkre szívesen válaszolt.
A szállodáról:
Szoba: Elsőre másik szobával egybenyílót kaptunk az első emeleten, de nagyon át lehetett hallani mindent, így rögtön kértünk másikat. Kaptunk egy szuper földszintit (babakocsi miatt jobb), nagyobbat és csöndeset.
Szálloda: nagyobb a Fort-nál és nagyobb is volt az élet. Több medence (a főmedence nem volt fűtött, a többi igen), szuper tengerpart kényelmes napágyakkal, gondozott kertek. Van egy aquapark, de az ottlétünkkor zárva volt, valószínű felújították. Annyira nem hiányzott egyébként, nagyrészt a parton voltunk.
Ellátás: Főétteremben volt az all inclusive ellátás, de van több másik étterem is, ebből 3 volt nyitva (Berber, olasz, ázsiai). Ezekbe lehetett foglalni majdnem minden napra vacsorára és hely is volt. A berbert és az ázsiait próbáltuk ki, a berberben 2x vacsoráztunk. A főétteremben hatalmas kínálat volt mindhárom főétkezésre és minden nagyon finom volt. Bármit kértünk, volt. Tejmentes sütik, gluténmentes kenyér, kinek mi az igénye. Mindig kérdezték hogy minden rendben van-e és mindenki kedves volt. Szedni sajnos nem lehetett, hanem a személyzet tette a tányérra amiket kiválasztottunk.
A Splash bar-ban lehetett napközben pizzát, hotdogot, fajitast, burgert enni. A parton csak bár volt, étkezési lehetőség nem.
Programok: egész nap van valami: jóga, aerobik, labdajátékok, zumba, gyerekfoglalkozás, íjászat. Az edzőterem is nagyon jól felszerelt. Többször mentünk, mivel itthon november óta zárva volt minden, jól esett végre edzeni :) Már amennyit tudtam/tudtunk gyerek mellett, azért sikerült. Animátorok is kedvesek voltak, mindig kérdezték minden rendben-e, miben változtatnánk, stb.
Minidisco: kislányomnak nagyon bejött. Azóta is nézegeti az ott készült videókat, lassan a koreográfiát is megtanulja :) Bölcsiben kérdezték tőle, mi tetszett neki legjobban Egyiptomban, rögtön rávágta "minidisco" :D
Ezek a dolgok az előző nyaralásunkkor nem voltak fontosak, akkor inkább sznoriztunk meg fakultatív programokra mentünk. De gyerekkel azért más. Így is tudtuk fürödni meg felváltva sznorizni. Az élővilág még mindig nagyon jó de szerintem 5,5 éve színesebb volt a korall. Szóltunk a személyzetnek, hogy óvják a tengert és élővilágát, mert jóval több hajó volt az öbölben, mint 5,5 éve és néhol olajfoltokat is láttunk a homokban. Férjem látott murénát, ráját, hatalmas teknőst, polipot, tűzhalat. De azért a víz még hideg volt, meg gyerek is van, szóval órákig nem voltunk bent. De kislányunkat is bevittük pancsolni, nem fázott (annyira).
Időjárás: 25-30 fok között, volt 1-2 szelesebb nap de összességében jó időnk volt.
Közönség: Nagyrészt ukránok voltak (kb 80%), meg 1-2 egyiptomi család, később voltak németek is. Nem volt gond, csak figyelni kell hogy ne álljanak eléd a sorban :D Állítólag 50-55%-ban volt tele a szálloda. Parton mindig volt szabad napágy, csak lejjebb kellett sétálni. Ha valaki központi és parti napágyakat akart, annak korán kellett menni. Mi mindig 10 után mentünk.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat, jó választás volt gyerekkel ez a szálloda.

deák dinus Creative Commons License 2021.05.21 -2 1 118979

Jó utat és nagyon kellemes pihenést kívánok nektek !!!

Mi is már mennénk vissza ha lehetne.

Előzmény: utaznek (118978)
utaznek Creative Commons License 2021.05.21 -2 1 118978

Köszi. Holnap támadunk.

Előzmény: deák dinus (118977)
deák dinus Creative Commons License 2021.05.20 0 1 118977

Szia !

Mi 3 hete jöttünk haza a szálloda területén nem kell maszkot viselni .Az alkalmazottakon és a személyzeten rajta volt mindig.

Mi a Makadi öbölbe voltunk és 3x mentünk be Hurghadára a szállodából ahogy kijöttünk felvettük a maszkot a taxiba is kellett mert az ellenőrzési ponton nézik .

A városba nagyon vegyes volt a maszk használat.

Mi ott nem hordtuk és beültünk kávézóba étterembe nem kellett sehol .

Jó utat ha tervezed a nyaralást !

Előzmény: utaznek (118976)
utaznek Creative Commons License 2021.05.20 -2 1 118976

Üdv. Aki kint van-volt. Hogy alakul ott a védekezés? Maszk használat hol kinek? Éttermekben szállodákban evés ivás. Köszi.

y42 Creative Commons License 2021.04.19 -2 0 118975

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (118973)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.19 -2 0 118974

Mi a Titanic Palace-ben vagyunk. Mást nem ismerek. Készüljetek hogy egyre 🔥 melegebb van 👍 😀. Árnyékában 35/36 fok!

Előzmény: Szilvike711 (118971)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.19 -2 0 118973

Szia. White Lab volt a befutó. 😉

Előzmény: y42 (118972)
y42 Creative Commons License 2021.04.19 -2 0 118972

Szia! Hol csináltattad a tesztet?

Előzmény: Törölt nick (118969)
Szilvike711 Creative Commons License 2021.04.19 -2 0 118971

Sziasztok! Lenne még egy kérdésem. Mi 24-én megyünk Hurghadába, a Labranda Royal Makadi szállodába. Esetleg erről a szállodáról nincs valakinek tapasztalata?

truesize Creative Commons License 2021.04.18 0 0 118970

Köszönöm a választ!

Előzmény: Törölt nick (118969)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.18 -2 0 118969

Szia! Én is ettől féltem kiutazás előtt DE ne aggódjál. Ez a hivatalos oldalakon mindenütt olvasható de igazából kivitelezhetetlen. A PCR teszt eredményeteket email-ben kapjátok majd meg. Fontos hogy magyar mellett angol nyelvet is kérjetek hozzá. Jelszóval védett eredményeket csak nyomtatni lehet majd és kinyomtatva papíron kell magatokkal vinni. Rá lesz nyomtatva a PCR tesztre hogy akkreditált labor állította ki egy csomó azonosító szám stb és hogy aláírás nélkül is érvényes! Fizikailag képtelenség lenne mindenkinek időben kézzel aláírva lepecsételve postán kiküldeni hétvégén és 72/48 órán belül! :)

Csak legyen negatív a teszt! Teszt vétel előtt már 4 órával korábban ne egyél ne igyál ne rágózz ne dohányoz ne moss fogat szóval ne csinálj semmit ami enzim termelést okoz!!!

Teszt vétel után éjszaka az idegtől meg nem fogtok sokat aludni! :))

Mi 17/15-re mentünk teszt vételre reggel 04/30-kor megvolt az eredmény! Érettségi és nősülés előtt nem izgultam annyira!  Kurv@ szar!   de megérte! :-D

Előzmény: truesize (118968)
truesize Creative Commons License 2021.04.18 0 0 118968

Sziasztok!

Jövő héten megyünk Egyptair-rel. Kairóba érkezünk. Azt írják pecséttel ellátott PCR tesztet fogadnak csak el, amit már a check in-nél ellenőriznek. Úgy tűnik a legtöbb labor nem bélyegzi le a leletet. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?

Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2021.04.18 -1 0 118967

Most tűnt csak fel a tengerparton este sétálgatva hogy a Titanic Beach+Titanic Palace és a Jaz Aquamarine egymás mellett lévő szállodák. Így a partjuk is ugyanaz. :)  Ahogy írtad tényleg apálykor eltűnik a tenger a nyílt vízig és csak tócsák maradnak. Kíváncsi lennék hogy augusztusban a perzselő hőségben is ez szokott lenni? Mondjuk most sincsen hideg!!

Előzmény: Laci_BP (118961)
Szilvike711 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 118966

Köszönöm szépen!

Előzmény: Törölt nick (118965)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.15 0 0 118965

Szia. Mi jelenleg a Titanic pallas ban vagyunk. Van széf és WiFi is. Én Vodafone-nál vagyok. Világ jegyet vettem náluk. Azt jelenti hogy otthoni korlátlan netem van és a telefonálás is díjmentes eus számokra. A netemet pedig megosztom még 2 telefon és 1 lapot között. Ja és ez így nem nyílt WiFi hanem biztonságos. Akár utalhatok is. 😀

Előzmény: Szilvike711 (118964)
Szilvike711 Creative Commons License 2021.04.15 -1 1 118964

Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy a szállodákban van wifi, illetve az itthoni internetet tudom ott használni?Köszi szépen

Törölt nick Creative Commons License 2021.03.27 -2 0 118963

Lacikám király vagy!!! :)

Előzmény: Laci_BP (118961)
Laci_BP Creative Commons License 2021.03.27 -2 0 118962

Illetve még egy ajánlás makadin: jaz makadina

Laci_BP Creative Commons License 2021.03.27 -2 0 118961

Mind minőségi hotel, különbség a partban van.

Títanic: finomhomokos, apályos, lassan mélyül,  élővilág minimális

Jaz: nagyon apályos, ilyenkor nincs is víz, csak sártenger, élővilág van de nem sok

Makadi: finomhomokos, gyönyörű lassan mélyüllő part, nem apályos,  az öbölben a legszebb az élővilág

Én a Titanicra szavazok,  új, mindig dicsérik, nagyon szép. Most is sokan vannak ott.

Előzmény: Törölt nick (118960)
Törölt nick Creative Commons License 2021.03.27 -1 0 118960

Sziasztok! Még sohasem voltunk Egyiptomba ezért ha van valakinek tapasztalata ezekről a szállodákról szívesen venném ha írna:

Jaz Aquamarine 5*

Titanic Beach 5*

Sunrise Royal Makadi 5*

Köszönöm előre is! :)

deák dinus Creative Commons License 2021.03.26 0 0 118959

Sziasztok !

Mi dec 26-tól voltunk kint a Makadi öbölbe 2 hétig és minden rendben volt.

A hotel kb 15% volt vendéggel de ez nem okozott problémát.

Az ellátás nagyon jó volt bár az éttermek közül nem volt mindegyik nyitva,

A tengerpart tiszta volt és rendezett a személyzet pedig nagyon segítőkész. Egész nap volt napozóágy szabadon és a strand bár is nyitva volt .

Április 17.én megyünk vissza megint 2 hétre ugyan abba a szállodába mert nagyon jó volt .

A városba is voltunk bent 3x nem volt semmi probléma a taxiba már kell a maszk és a városba is felvettük csak a kávézóba nem volt rajtunk. Egyébként minden bolt nyitva van érdemes bemenni.

A reptéren kérik a negatív pcr tesztet ami nem lehet 72 óránál régebbi erre nagyon odafigyelnek mert volt olyan utas akinek azért kellett kint még egyet csináltatnia mert a mintavételtől számított 72 órán túl volt a gépindulás.

Kint 30 dollár és 24 óra múlva van eredmény amíg a szállodai szobába kell maradni . Legalábbis ezt mondják.

Az orvosi papír nem elfogadott hogy már túl vagy a covidon nekik is kellett tesztet csináltatni kint.

Szóval ha készültök kicsit pihenni napozni búvárkodni akkor induljatok bátran mert most nagyon megéri.

Üdv Edina

Laci_BP Creative Commons License 2021.03.21 0 0 118958

Jelenleg is sokan utaznak.  Kint minden rendben van. A jobb hotelek félig vannak.

Előzmény: WiK-888 (118957)
WiK-888 Creative Commons License 2021.03.20 0 0 118957

Ezzel egyetértek!

Volt valaki kint idén? Most megyek jövőhéten, jó lenne pár infó. Köszi

Előzmény: kjani069 (118956)
kjani069 Creative Commons License 2021.02.14 0 1 118956

Egy friss élménybeszámoló jól jönne.

pearlbubble Creative Commons License 2021.02.11 0 0 118955

Allitolag nyitva van minden és a járatok is mennek. Márciusban remélhetőleg többet tudok mondani 😊

Előzmény: kucing (118954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!