Keresés

Részletes keresés

Zolcsi67 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 1863

1977. január 1., igen.

 

 

Előzmény: .Wala-kee. (1862)
.Wala-kee. Creative Commons License 2013.09.21 0 0 1862

Köszi szépen. Ezek szerint a Pestújhelyi út volt számomra a hiányzó láncszem.

 

@SzFeri: és az nem tudod véletlen, az az indulás mikortájt volt, és mikor vágták vissza a Bosnyákig? Jól tudom, hogy 1977-ben számozták át [7]-re?

 

@18-09: Úgy látom viszont, hogy előtte járt a Keletitől Bornemisszáig is. Addig vajon mikor hosszabbíthatták? Talán egy időben a 7-essel? A Wiki szerint eleinte a Hungária-Felszab szakasz között járt.

Előzmény: Csopakiutca (1861)
Csopakiutca Creative Commons License 2013.09.20 0 0 1861

A 73-as a kezdetben pontosan ugyanazon az útvonalon ment az Apolló - akkor Csevenka - utcáig, mint az akkori 24-es, most 124-es járat. A hivatkozott blogot nem láttam, de gondolom, kicsit felületesen nem írtak be minden kis utcát.

Az újpalotai végállomása még nem a jelenlegi helyen volt, a jelenlegi benzinkút után nem sokkal fordult vissza, nem érte el a Zsókavár utca vonalát. Az a terület még építés alatt volt.

Előzmény: .Wala-kee. (1859)
SzFeri Creative Commons License 2013.09.20 0 0 1860

Arra emlékszem, hogy a gyors 7-es elődje, a 107-es megindulásakor az Öv utcától járt az Etele térre.

Előzmény: .Wala-kee. (1857)
.Wala-kee. Creative Commons License 2013.09.20 0 0 1859

Köszi!

Ezt a XV. blogon olvastad? :) Én is ott találtam, csak nem ér össze.

A piros 7-es indulásának időpontját nem tudod véletlenül?

Előzmény: 18-09 (1858)
18-09 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 1858

A 7A ha minden igaz, 1972. december 23-tól járt Keleti pu.-Forgalmi utca között.

 

73-as útvonala 71-75 között, amíg nem készült el a felüljáró: Bosnyák tér - Telepes utca - Öv utca - Erzsébet királyné útja - Mosolygó Antal  (Bezsilla Nándor) utca - Cservenka Miklós (Apolló) utca - Zsókavár utca

Előzmény: .Wala-kee. (1857)
.Wala-kee. Creative Commons License 2013.09.20 0 0 1857

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem volna, hogy a 7Gy-t mikor indították, és kezdetektők az Etele tér-Bosnyák tér útvonalon járt-e? A 7A útvonalát mikor helyezték át a Hungária körút-Ferenciek tere szakaszról a Keleti pu-Forgalmi utca közé?

Illetve egy bónusz kérdés: 1971 és 75 között tudja valaki a 73-as pontos útvonalát? Csak mert én hallottam egy bizonyos Zsókavár u. – Apolló u. – Bezsilla N. u. – Erzsébet kir. útja – Öv u. – Telepes u. útvonalról, de ez nem egészen tűnik összefüggőnek.

Köszi! :)

bpo-169 Creative Commons License 2013.08.31 0 0 1856

Szeretettel ajánlom mindenkinek a hosszabb szünet után új formában jelentkező honlapomat. Témám az autóbuszjáratok története a legapróbb részletekig.

 

Jelenleg az 1,1gy,2-es autóbuszok története olvasható 1977-1982 között, a jövőben folyamatos bővítés várható a járatokat és az időszakot illetően. A későbbiekben pedig az adatok mellett olvasmányos, a változások okait feltáró rész is készül.

 

http://jarattortenet.gportal.hu

 

 

Palotabarát Creative Commons License 2013.03.17 0 0 1855

Egyrészt a segítségetekjet kérem, hogy a 6046-os pótkocsi Rákospalotán melyik utcában található? (Tudjátok, amit egy villamosbarát a kertjében szállásolt el).

 

Másrészt ha érdekel Benneteket:

 

A 10-es villamos rövid története

A 10-es egy 1985-ben megszűnt villamosjárat volt, ami Rákospalotát kötötte össze Megyerrel Újpesten keresztül. Lássuk be: ez a villamos alapvetően újpesti járat volt. Sok szálon indult a története, s ezek zöme bizony a IV. kerülethez kötődik. A villamos így, ezzel a[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

BTKmániás Creative Commons License 2013.02.24 0 0 1854

2013.02.22. - A 2A villamosjárat megszűnt.

bpo-169 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 1853

 A járattörténeti honlapot pár hónap múlva fogom fejleszteni, a táblás honlap egyelőre elég sok energiámat leköti. 

Előzmény: CXhristian26 (1852)
CXhristian26 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 1852

rendben mikor lesz kész?

bpo-169 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 1851

1975.01.02. óta jár az Örstől. Korábban a Zalka Máté tértől indult. Arra szeretnélek kérni, hogy légy türelemmel a honlapom elkészültéig: ott bőven fogsz erre vonatkozó adatokat találni. Egy egy dátumban persze tudok most is segíteni.

Előzmény: CXhristian26 (1850)
CXhristian26 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 1850

Köszönöm az infókat a 61-es mikortól jár az örsre? mert elöször Rákoshegy Rákosliget közt jár illetve ha tudsz megállókat meg útvonalakat az alábbiak érdekelnének a 60s 70s évekből 44 44A 44Y 54 61-esek 62-es 85 86 96

Üdv Krisz

bpo-169 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 1849

A 107-es beindításától kezdve ott közlekedett: 1972.03.27.-től

Előzmény: CXhristian26 (1848)
CXhristian26 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 1848

köszönöm a 7gy korábban 107-es buszok mikortól járnak a tétényi úton ?

bpo-169 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 1847

A járat indítása óta, azaz 1965.07.05. napjától.

Előzmény: CXhristian26 (1845)
Peto Creative Commons License 2013.02.03 0 0 1846

Szerintem beindulása óta. Ennek pontos dátumát nem tudom, az 1962-es kézikönyvben még nincs 85-ös, az 1965-ösben már igen a Pataky István tér - Téglavető utca között.

Előzmény: CXhristian26 (1845)
CXhristian26 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 1845

a 85-ös autóbusz melyik évtől közlekedik a harmat utcában?

Üdv Chris

BTKmániás Creative Commons License 2013.01.31 0 0 1844

A Számos villamos c. könyv szerint X. kerületben a Fehér út és Terebesi utca határolta kiserdő.

A Baross utca az Orczy téri végállomás jelentette?

Előzmény: ARIBOY (461)
Peto Creative Commons License 2013.01.30 0 0 1843

Mi a kérdés?

 

Előzmény: CXhristian26 (1842)
CXhristian26 Creative Commons License 2013.01.29 0 0 1842

1980-ig bezárolag informálodni szeretnék megállokról valamint útvonalakról tud valaki segiteni?

Üdv Christian

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.28 0 0 1841

Másik topicban válaszoltak. Lehetséges, hogy kezdettől fogva Öv utcáig jártak.

Előzmény: Törölt nick (1840)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.28 0 0 1840

Olyan kérdésem van, hogy amikor a villamosok (pl.: 1-es, 67-es) 1910-es években Thököly út felől a Mexikói úton át közlekedtek, akkor az Erzsébet királyné útja nevű végpont az mit jelentett?

 

1) Mexikói út - Erszébet királyné útja sarok

2) valahol az Erzsébet királyné útján (tippem a Nagy Lajos király útja)

 

Mert a 67-es villamos Öv utcáig csak később ment ki. (Az 1-es már nem járt a Mexikói úton.)

BTKmániás Creative Commons License 2013.01.18 0 0 1839

Köszönöm szépen!

 

Előzmény: bpo-169 (1838)
bpo-169 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 1838

Elődje a 14Y volt (Korábban más járat nem közlekedett itt):

 

1974.09.02-án indult: Kosztolányi Dezső tér - Lőtéri bekötőút között

                                   Betért a 14-es végállomásához is.

                                   Munkaszüneti napokon nem közlekedett, egyébként 2-4 indulása volt naponta.

 

1977.01.01: 114-es számot kap, egyébként minden paramétere változatlan.

 

A 80-as évek elejére már csak napi 2 indulás maradt meg, szabad szombatokon sem közlekedett már.

 

1984.10.31: Üzemzáráskor megszűnik.

 

1986.01.01: A Rózsakert utcai lakótelep kiszolgálásra új járatot indítanak 114-es jelzéssel.

                    Ez a már ismert 114-es, Kosztolányi - Ispiláng utca között, Rózsakert utcai betéréssel, nagyjából változatlan paraméterekkel.

 

Azóta komolyabb változás nem történt. De ha megállós vagy kisebb útvonalmódosítás részek érdekelnek, utána lehet nézni.

 

 

 

Előzmény: BTKmániás (1837)
BTKmániás Creative Commons License 2013.01.18 0 0 1837

A 114-es busz kapcsán is tudsz valamilyen információval szolgálni?

Előzmény: bpo-169 (1835)
BTKmániás Creative Commons License 2013.01.18 0 0 1836

Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: bpo-169 (1835)
bpo-169 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 1835

A Jánoshegyi J és elődjei: 

 

A 21-es maga 1953.11.07-én indult. A link által említett 21B járat pedig legfeljebb két idényt érhetett meg (1953 és 1954)

 

Ezután jött a J: 

 

1955.08.09: Corvin áruház - Jánoshegyi kilátó. Mindennap közlekedik, hétköznap szűkített üzemidővel.

1955.10.16: Megszűnik.

 

Pár év szünet után a K:

 

1959.06.27: K jelzéssel közlekednek az autóbuszok ugyanitt, de csak 3 indulása volt.

1959.09.06: Mivel idényjárat volt, megszűnt.

1960.05.01: Beindul, bővített üzemidővel.

1960.08.31: Számozása 121-es lesz és egész évben közlekedik, de csak munkaszüneti napokon.

 

121:

 

1962.04.29: Végállomása Corvin áruház helyett az Akácfa utcában a Rákóczi út előtt.

(közben történtek még kisebb útvonalmódosítások is)

1965.10.10: Végállomás a Madách térre (Dohány utca) helyezve útépítés miatt, de véglegessé válik.

 

J (TEHÁT INNENTŐL AZ AMIT IGAZÁBÓL KÉRDEZTÉL)

 

1966.06.01: A 121-es jelzése J lesz (TEHÁT NEM 1977)

1972.12.23: Végállomása a Moszkva térre kerül.

(innentől csak kisebb módosítások)

1988.06.30. üzemzárással megszűnik, a 21-esek átszervezése kapcsán.

 

A kilátóhoz ettől kezdve csak a 190-es járt.

 

 

 

Előzmény: BTKmániás (1832)
SzFeri Creative Commons License 2013.01.17 0 0 1834

A J jelzés előtt 121-es számmal közlekedett ősidők óta, a metró előtti időkben pl. a Dohány utcától.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!