1987 évj. 2.0 benzines mk3 Transithoz szeretném felrakni az aluházas MT75 váltót. Ehhez kérnék segítséget. Van-e valakinek elfekvőben ehhez szükséges adapterlemez? A képek közül a 78HM az eredeti vasházas váltóhoz való (ilyent szedtem le), a 87HM vagy 92HM jelű lenne szükséges, ha jól látom. Köszönöm előre is!
Folyamatos túlnyomás van a hűtőrendszeremben. Ha áll az autó 2 napig és full hideg a motor, akkor is kemények a csövek és ha nyitom a kiegyenlítő kupakot nagy "cisszenés" és áramlik vissza a víz a tartályba. Kétszer mérettem be indikátor folyadékkal, mely szerint nem hengerfejes.
Hűtő, vízpumpa cserélve, termosztát cserélve, a jelenség ugyanaz. Kapott hűtőrendszer tisztító adalékot, semmi, átmostam mindent slaggal, semmi...
Egy ideje "nyitott rendszerrel" járok, levettem az egyik tömítő gyűrűt a kiegyenlítő kupakjáról, de így is időnként kifújja a vizet a túlnyomás szelepnél. Vízhőfok mindig normál tartományban marad.
A kiegyenlítőbe nem folyik vissza a víz a termosztát házból.
Azt is szétszedtem, kitakarítottam. Így sem jön vissza rajta semmi hűtővíz, ha megszívom akkor vákuum van benne...
Értem, rendben, köszönöm. Akkor nem nagyokra van szükség, legalább valamivel költséghatékony a mutatvány.Bár ezt a két akkus dolgot nem nagyon értem. Köszönöm mégegyszer.
Olyan kérdésem lenne, hogy 96-os Transitba ami dupla akkus, milyen akkut célszerű venni vagy tenni?
Gondolok itt Ah vagy indítóáramra. Mivel két akku kell bele így elég húzós a költség, szóval ezért is kérném ki a véleményeteket, hogy akkor már olyat nézzek bele ami tuti is vagy kell bele.
Sziasztok! 2013 as ford transit kisteherautom van. Megbizhato szerelöt keresek,aki rendszeresen szervizelné,ha kell megjavitaná!! Munkaauto,igy nagyon odafigyelek rá. pest és esetleg vonzáskörzete. Köszönöm
Én az elmúlt 3 hétben bóklásztam bő 3000 km-t a 92-es kombi Mercimmel oszt kifejezetten gyenge volt az út első harmadában. Miközben szivárgást fedeztem fel, be is szartam, hogy az alternatív üzemanyag kapcsán van valami az adagolóval. Aztán kiderült, hogy az adagoló és az üzemanyagszűrő között (vagy a környékén) két darab gumicső széttöredezett oszt folyt a lé. Mostanában éppeg hidraulikaolaj és használt étolaj keverékével nyomom.
Kicseréltem a mondott két gumicsövet (voltak vagy 20 évesek alsóhangon) oszt visszanyertem bő 20 lóerőt.
Sajnos amit felújítasz sem lesz jó,minden új alkatrész vajból és lekvár ötvözetből van kovácsolva. Én a fervillnél veszek önindítót,olcsó és lekopogom eddig bevált.
A bárdinál, a"jó minőségű, soha nem hozták még vissza"( legalábbis szerintük)kategória. Power max vagy mi a tököm a neve. Sajnos ott van kedvezményem ami nem rossz ,de most ezt megszívtam ,30000 forintba fájt. Mégegyszer nem veszek ott ilyesmit, ami nagy terhelést kap, az biztos. Ezért keresek rossz gyárit amit inkább felújíttatok.
Trafó mester, nincs véletlenül gyári önindítód 2004-es 2400 ccm . Hosszmotoros ford transithoz ? Kifejezetten rossz érdekelne, mert inkább felújítattom a gyárit mint megint vegyek egy utángyártott xart ami épp hogy kibírta a gari időt..... :(
Sziasztok! Rég jártam erre, mert szerencsére régóta nem volt semmi probléma az öreg vasmotoros Transitommal. Csak a kasznival kellett foglalkozni, de az meg nálam nem a csináld magad kategória.
Mostanában viszont úgy érzem, mintha kicsit erőtlen lenne a motor, és mintha a fogyasztás is magasabb lenne. Az én Transitom egy üresen is 2,8 tonnás, 2,9 m magas lakóautó, de 9-9,5 liter között fogyasztott még utánfutóval is. Most meg néha még 10 liter fölé is felmegy a fogyasztás. Régebben az érdi emelkedőre simán felmentem 80 km/h-val a 4 tonna össztömeggel, legutóbb viszont belassult 70-re, és a vízhőfok mérő is kiment a fehér skála széléig. A motor hangja is más lett, eltűnt az az érces hang, ami miatt 4-ben nem tudtam 60 fölé húzatni, mert annyira üvöltött, hogy nem lehetett bírni a zajt. Most meg néha azt veszem észre, hogy már 70-nel megyek 4-ben, mert nem hangos a motor, és elfelejtem 5-be tenni.
Kb. 5 éve megvettem már az új Stanadyne injektorokat, gondoltam kicseréltetem, hátha az a baja. De a szerelőm szerint nem az injektorokkal van baj, mert nem füstöl a motor. Ha ha nem váltok vissza időben egy emelkedőnél, jó nagy fekete füstöt látok a visszapillantó tükörben, de állítólag az normális. Trafo kolléga már akkor modta, hogy cseréljek injektort, amikor kicserélte a Lucas adagolót Bosch-ra, de a régebbi szerelőm mindig halogatta az injektor cserét, én meg nem erőltettem. Mondjuk a vezérlést és a vízpumpát is nekem kellett végül kicserélni, mert arra se volt ideje, ezért kerestem egy másik szerelőt, aki hajlandó foglalkozni a 94-es Transitommal. Úgy rémlik, hogy valaki azt javasolta, vigyem el az új injektorokat egy adagolóshoz, hogy mossa ki belőlük a konzerváló folyadékot, de a szerelőm azt mondta, hogy nem kell azokat sehova vinni.
A kérdésem első körben az lenne, hogy valóban be lehet szerelni átmosás nélkül az injektorokat?
Ha nem is az injektorokkal van a probléma, gondolom nem árt, ha beszereltetem az újakat, ha már úgy is megvannak.