A billenő ablak az egyik legnagyobb királyság. Úgy szellőzik, hogy közben nincs huzat a kocsiban és nem dübög a levegő az ablaknál (a műszerfali szellőzőket szoktam kinyitni, nem az oldalablakot letekerni, vagy csak résnyire). Nyilván, ez mozgó autóra vonatkozik, de állni lehet kocsi nélkül is :-). Én csak azt hiányolom , hogy hátra kell menni ha nyitni/csukni akarom, nincs "távirányítója".
Dobló 1.9 jtdm van 2002-es.ha nyomok egy padlógázt (4. És 5 ben) olyan érzés mintha felmart úton menne az autó (apró remegés) már lassan 2 éve van ez a jelenség mióta megvan.
Anno a szerelő szerint kuplung hiba-egy másik szaki szerint kettős tömegű lendkerék.
Kissé megkésve, de kiszedtem az ablakmosó tartályát. Ha már kereket cseréltem, lekaptam a dobbetétet is, hátha. És valóban, elég volt csak a jobb első dobbetétet kivenni, onnan elértem a két csavart ami tartja és hozzáfértem a tartály alján levő pöcökhöz is annyira, hogy ki tudjam nyomni a helyéről. Valami kis kék műanyag bigyó jött ki belőle, ami egészen olyan mint a PET palackok nyakán levő zárógyűrű egy darabja. Gondolom, amikor az odakeveredett a szivattyú alá, akkor nem jött semmi. Remélem most már jó lesz. Ha már ott voltam, megnéztem a ködlámpát is, mert egy ideje random módon működött, de ott nem találtam semmi látható rendellenességet, úgyhogy némi kontakt spray kezelés után összeraktam, aztán majd meglátom (vagy nem, ugyebár :-) ).
Urak, vettem egy 2004-es 1,6-os doblót. Nincs-e valakinek egy használható szerelési könyve? Vettem már kettőt a neten, pont semmit sem érnek. Köszönet!
Ilyen "Service expired" dolgot nekem is írogat már vagy két hónapja. Meg előtte még azt is, hogy hány napon belül esedékes az éves (két éves?) átvizsgálás. Aztán, hogy lejárt a határidő, jött ez. De attól nem áll le, ill. beindult még eddig mindig simán.
Olyan, hogy nem indult, már kétszer volt: Először nagy valószínűséggel EGR hiba miatt, de akkor az spontán megjavult és másnap indult pöccre, később persze javítottuk. Mikor másodszor volt ilyen megmakacsolódás, akkor reggel indult, aztán 15 perccel később egy 5 perces megállás után semmi, csak némi zizegés. Akkor az akkumulátor merült le, de az egyértelmű volt és nem is gyógyult meg magától.
Üdv! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a tűzfalon van e olyan hely ahol át tudnék dugni egy erősítő tápkábelét? Ha igen, akkor hol találom, ha nem akkor hogy a legkönnyebben megoldható a tápellátás? 2018-as 1.3 MultiJet
De futóműnél nem láttam alkalmas pontot, ami valamennyire csúszásbiztos lenne egy kis fejű olajemelő esetén. Esetleg annyira bent, ahová nem tudom betenni az emelőt.
Az olajemelő annyival jobb, hogy az van, krokodil meg nincs. :)
Viszont rá fogok tudni applikálni egy házilag készült fejet az olajemelőre, és akkor a gyárilag megadott pontokon tudok emelni. A tavaszi kerékcseréig majd csak elkészülök vele...
A közelben nem tudok bontót, de majd utánanézek, hátha mégis van valami, egy rossz emelőt biztos annyiért adnának, hogy nem lenne érdemes hegesztgetni meg köszörülgetni.
Amúgy az írásod alapján rájöttem, hogy nem probléma gyártani egy ugyanolyan fejet, mint a gyári emelőé. (Csak az olajemelőre "ráragasztani" lesz esetleg probléma.) Ha összejön, akkor simán menni fog a dolog.
A híd és lengőkar esetében nem nagyon van olyan pont, ami nem csúszna le az emelőről. Lehet, hogy rajta marad, de nem biztonságosan. Egyszer már emeltem itt, de végig rettegtem, és nem próbálkoztam újra. Egy más kiképzésű emelővel talán jó lenne, de a gyárival lehetetlen, olajemelővel meg bizonytalan.
A küszöb alatt van egy lefelé álló lemezcsík, kb. 4 helyen erősítéssel. A gyári használati utasítás szerint a gyári emelővel itt kell emelni. Nem látni, hogy különösebben rozsdásodna, pedig mindig itt emelem.
Ezeket a megerősített, lyukas helyeket, amiket írsz, nem láttam. De majd megnézem megint, csak most nem tudok kiállni a garázsból, bent meg ehhez szűk a hely.
Az a hiba a rendszerben, hogy a gyári emelő sokkal nagyobb felületen fekszik fel. Ha annak a karosszériához illeszkedő részét rá tudnád applikálni egy olajos emelőre, akkor működhetne. Anélkül viszont minimum egy keményfa-fadarabot tegyél az emelő és a bódé közé. A sima deszka sem 100%-os megoldás, krokodillal próbáltam, működött, de nem volt meggyőző, mert az is csak az élen támaszkodott és kissé legyilkolta ott az alvázvédő anyagot, ezért kéne a gyári emelő profilja. Bontóból kell keríteni egy feláldozható darabot, ha a kocsihoz kapott emelőt nem akarod szétműteni.
Azt hittem, a gyári emelőpont, a vékony lemezcsíkon lévő erősítés, ki fogja bírni, de szépen elhajlott...
Kb. 30 cm-re a kocsi oldalától alul hosszában végigfut egy 10 cm széles zártszelvényszerűség. Ez is elég stabilnak tűnt, meg is emeltem itt a kocsit, de akkor meg ez a dolog behorpadt egy kicsit.
Van bármi hely, ahol akár egy kereket, akár a kocsi elejét vagy hátulját, valamelyik oldalát egyben meg lehet emelni ezzel a szerkezettel? (Mivel ezzel nagyon könnyű emelni, a rettenetes gyári emelővel ellentétben.)
Sziasztok Fiat Doblo 2006 1.3 multijet motor steuer gerät defekt hibát ír..alig megy a kocsi...valakinek volt ilyen hiba jól ha igen mi lehet pontosan? Koszi
Olyan észrevételem van az autóval kapcsolatban, hogy szemben állva vele olyan, mintha terpesztenének az első kerekei (hátsókkal nem fut egy vonalban) ... Van akinél szintén? Figyelgetek azonos típusokat, és szinte mindnél látom... Mitől lehet ez, mennyire normális? Vagy javítható a dolog? Futőművön semmi hibát nem látok... (2008 doblo II)
Az autó egy 2004-es 1,3 Multijet dobló. Hogy kell levenni a szervószivattyút hajtó kis hosszbordás szíjat? Mi feszíti meg? Vagy csak a szíjtárcsa levételével lejön, és semmi feszítési lehetőség?