Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kukucs33 Creative Commons License 2019.04.03 0 0 2795

Akkor az utolsó elvi akadály is elhárult az új autó beszerzése elől! :-)))

Előzmény: vberko (2794)
vberko Creative Commons License 2019.04.02 0 0 2794

"Én csak azt hiányolom , hogy hátra kell menni ha nyitni/csukni akarom, nincs 'távirányítója'."

Az újban lehet elektromosan nyitható billenőablakot is kérni :)

Potom 71 000 Ft

Előzmény: kukucs33 (2793)
kukucs33 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 2793

A billenő ablak az egyik legnagyobb királyság. Úgy szellőzik, hogy közben nincs huzat a kocsiban és nem dübög a levegő az ablaknál (a műszerfali szellőzőket szoktam kinyitni, nem az oldalablakot letekerni, vagy csak résnyire). Nyilván, ez mozgó autóra vonatkozik, de állni lehet kocsi nélkül is :-). Én csak azt hiányolom , hogy hátra kell menni ha nyitni/csukni akarom, nincs "távirányítója".

Előzmény: vberko (2792)
vberko Creative Commons License 2019.04.01 0 0 2792

Igen reméljük fizetik a szűk felét.

Egyébként az autóra és 1,4 T-jet motorra írtad hogy  jó ? vagy arra ha fizetik a felét ? :)

Az Opel Combo lenne a másik esélyes, de az nagyon új konstrukció ... tartok tőle.

A doblón ami nem tetszik, hogy a tolóajtón csak buktatható az ablak. Megfelelő szellőzést biztosít az ?

Na majd tesztvezetés után okosabb leszek ... vagy nem :)

Előzmény: Törölt nick (2790)
csabeszregall Creative Commons License 2019.03.31 0 0 2791

Dobló 1.9 jtdm van 2002-es.ha nyomok egy padlógázt (4. És 5 ben) olyan érzés mintha felmart úton menne az autó (apró remegés) már  lassan 2 éve van ez a jelenség mióta megvan.

Anno a szerelő szerint kuplung hiba-egy másik szaki szerint kettős tömegű lendkerék.

Ti mit mondtok?hátha volt vkinek hasonló.....

 

Köszönöm csregall

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.29 0 0 2790
Ha kifizetikna felét akkor az jó.
Előzmény: vberko (2789)
vberko Creative Commons License 2019.03.29 0 0 2789

Sziasztok!

 

Nagycsaládosként Új Doblo Panorama vásárláson gondolkozunk.

Leginkább városi iskola/ovi járatra használná a feleségem, ezért az 1,4T-jet benzines van kinézve.

Mennyire jó választás ez a motor ?

Próbáltam utánaolvasni nem sok infót találtam róla.

Illetve ezen autók klímájával mik a tapasztalatok? Mennyire tudja visszahűteni a nagy utasteret ?

A hátul ülők mennyire elégedettek a kánikulában ? Télen a fűtése megfelelő ?

 

Előre is köszi a válaszokat.

Üdv,

Tibor

kukucs33 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2788

Kissé megkésve, de kiszedtem az ablakmosó tartályát. Ha már kereket cseréltem, lekaptam a dobbetétet is, hátha. És valóban, elég volt csak a jobb első dobbetétet kivenni, onnan elértem a két csavart ami tartja és hozzáfértem a tartály alján levő pöcökhöz is annyira, hogy ki tudjam nyomni a helyéről. Valami kis kék műanyag bigyó jött ki belőle, ami egészen olyan mint a PET palackok nyakán levő zárógyűrű egy darabja. Gondolom, amikor az odakeveredett a szivattyú alá, akkor nem jött semmi. Remélem most már jó lesz. Ha már ott voltam, megnéztem a ködlámpát is, mert egy ideje random módon működött, de ott nem találtam semmi látható rendellenességet, úgyhogy némi kontakt spray kezelés után összeraktam, aztán majd meglátom (vagy nem, ugyebár :-) ).

Előzmény: Törölt nick (2558)
Volac13 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 2787

Sziasztok!

Fiat doblo kilóméter óra nem mutatja az össz kilómétert. Gép nélkül ellehet-e indítani hogy újra mérjen és hogyan?

Köszönöm a válaszokat!

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.27 0 0 2786

reálisan 5-600 ezer km lehet benne.

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.27 0 0 2785

Érdekes történet.

2006 ban vettem a Doblom akkor 85 ezer km volt benne,de szerintem visszatekertek vagy 100 ezret,már akkor is mikor behozták.

Amikor eladtam 2014 ben akkor kb 327 ezer km volt benne,én raktam bele egy másik motort mert ami eredetileg benne volt már szar volt.

Teherautóként jött be az országba majd  látom személygépkocsivá alakult.

Egész hosszú listája van annak mi történt az autóval.

Nálam egyszer még totálkáros is volt.

 2014 ben kb 350 ezerért adtam el a 2003 as JTD t,annyira lepusztult volt.

KMX-326 .15 oldalas története van az autónak képekkel.

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.24 0 0 2784

Urak, vettem egy 2004-es 1,6-os doblót. Nincs-e valakinek egy használható szerelési könyve? Vettem már kettőt a neten, pont semmit sem érnek. Köszönet!

kukucs33 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 2783

Ilyen "Service expired" dolgot nekem is írogat már vagy két hónapja. Meg előtte még azt is, hogy hány napon belül esedékes az éves (két éves?) átvizsgálás. Aztán, hogy lejárt a határidő, jött ez. De attól nem áll le, ill. beindult még eddig mindig simán.

Olyan, hogy nem indult, már kétszer volt: Először nagy valószínűséggel EGR hiba miatt, de akkor az spontán megjavult és másnap indult pöccre, később persze javítottuk. Mikor másodszor volt ilyen megmakacsolódás, akkor reggel indult, aztán 15 perccel később egy 5 perces megállás után semmi, csak némi zizegés. Akkor az akkumulátor merült le, de az egyértelmű volt és nem is gyógyult meg magától.

Előzmény: Zalasa17 (2782)
Zalasa17 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 2782

Sziasztok!

Érdeklődnék a fiat doblónk 1,3 multijet motoros, ritkán használjuk. reggel elindítottuk, délután nem indult. Izzitás után

beadta a szerviz jelet és utána kiírta Expired, azóta nem indul el.Volt-e valakinek ilyen kiírás és mi volt a hiba?

Lajos  

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.16 0 0 2781

Hello,

Elmész bontóba, veszel egy kábelátvezető gumit. Lépcsős fúróval készítesz egy átjárást.

Előzmény: Milán SmokeSkull Vámos (2779)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.16 0 0 2780

Az olajemelő ( főleg ez a bazári játék kategória) nem erre való. Inkább csak annak hívják. 

A gyári emelő sem biztonságos, mindkettő csak vészmegoldás.

 

Sokkal biztonságosabb a krokodil, az ha helyesen használod, nem tudod lelökni az autót.

 

Ha magad tákolsz ilyen szerkezeteket magadra vess ha leesik, és összetör valamit, esetleg sérülést okoz.

 

Neked megér ennyit?

Előzmény: Flanell (2778)
Milán SmokeSkull Vámos Creative Commons License 2018.12.15 0 0 2779

Üdv!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a tűzfalon van e olyan hely ahol át tudnék dugni egy erősítő tápkábelét? Ha igen, akkor hol találom, ha nem akkor hogy a legkönnyebben megoldható a tápellátás?
2018-as 1.3 MultiJet

Flanell Creative Commons License 2018.12.14 0 0 2778

Csak kerékcsere.

De futóműnél nem láttam alkalmas pontot, ami valamennyire csúszásbiztos lenne egy kis fejű olajemelő esetén. Esetleg annyira bent, ahová nem tudom betenni az emelőt.

Az olajemelő annyival jobb, hogy az van, krokodil meg nincs. :)

Viszont rá fogok tudni applikálni egy házilag készült fejet az olajemelőre, és akkor a gyárilag megadott pontokon tudok emelni. A tavaszi kerékcseréig majd csak elkészülök vele...

Előzmény: Törölt nick (2777)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.13 0 0 2777

Attól függ miért akarod megemelni.

Ha kerékcsere futóműnél lehet emelni.

Ha csak alánézni, állj rá 2 min. 20x20cm-es fa gerendára. Olajat így szoktam cserélni.

Olajemelőt nem javaslom, inkább krokodilt használj.

Előzmény: Flanell (2772)
Flanell Creative Commons License 2018.12.13 0 0 2776

A közelben nem tudok bontót, de majd utánanézek, hátha mégis van valami, egy rossz emelőt biztos annyiért adnának, hogy nem lenne érdemes hegesztgetni meg köszörülgetni.

Amúgy az írásod alapján rájöttem, hogy nem probléma gyártani egy ugyanolyan fejet, mint a gyári emelőé. (Csak az olajemelőre "ráragasztani" lesz esetleg probléma.) Ha összejön, akkor simán menni fog a dolog.

Köszi az ötletet!

 

Előzmény: kukucs33 (2773)
Flanell Creative Commons License 2018.12.13 0 0 2775

A híd és lengőkar esetében nem nagyon van olyan pont, ami nem csúszna le az emelőről. Lehet, hogy rajta marad, de nem biztonságosan. Egyszer már emeltem itt, de végig rettegtem, és nem próbálkoztam újra. Egy más kiképzésű emelővel talán jó lenne, de a gyárival lehetetlen, olajemelővel meg bizonytalan.

A küszöb alatt van egy lefelé álló lemezcsík, kb. 4 helyen erősítéssel. A gyári használati utasítás szerint a gyári emelővel itt kell emelni. Nem látni, hogy különösebben rozsdásodna, pedig mindig itt emelem.

Ezeket a megerősített, lyukas helyeket, amiket írsz, nem láttam. De majd megnézem megint, csak most nem tudok kiállni a garázsból, bent meg ehhez szűk a hely.

Előzmény: solct (2774)
solct Creative Commons License 2018.12.11 0 0 2774

Minden saját autómat hídnál, lengőkarnál emelem.

Hányingert kapok a széthajtogatott küszöm éltől, ami abban a pillanatban rozsdállni is kezd.

Egyébként van a küszöbtől bentebb 2-2 emelési pont, megerősített, közepén lyukas hely, ahol emelhető csápossal is.

Tévhit, hogy ezeket az autókat a küszöb élnél kell emelni.

Előzmény: Flanell (2772)
kukucs33 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 2773

Az a hiba a rendszerben, hogy a gyári emelő sokkal nagyobb felületen fekszik fel. Ha annak a karosszériához illeszkedő részét rá tudnád applikálni egy olajos emelőre, akkor működhetne. Anélkül viszont minimum egy keményfa-fadarabot tegyél az emelő és a bódé közé. A sima deszka sem 100%-os megoldás, krokodillal próbáltam, működött, de nem volt meggyőző, mert az is csak az élen támaszkodott és kissé legyilkolta ott az alvázvédő anyagot, ezért kéne a gyári emelő profilja. Bontóból kell keríteni egy feláldozható darabot, ha a kocsihoz kapott emelőt nem akarod szétműteni.

Előzmény: Flanell (2772)
Flanell Creative Commons License 2018.12.06 0 0 2772

Doblónak van olyan emelőpontja, ahol meg lehet emelni kis 3 tonnás olajemelővel?

https://joszerszam.com/wp-content/uploads/2016/02/20670-1.jpg

(Tizenéves Family, ha ez számít esetleg.)

Azt hittem, a gyári emelőpont, a vékony lemezcsíkon lévő erősítés, ki fogja bírni, de szépen elhajlott...

Kb. 30 cm-re a kocsi oldalától alul hosszában végigfut egy 10 cm széles zártszelvényszerűség. Ez is elég stabilnak tűnt, meg is emeltem itt a kocsit, de akkor meg ez a dolog behorpadt egy kicsit.

Van bármi hely, ahol akár egy kereket, akár a kocsi elejét vagy hátulját, valamelyik oldalát egyben meg lehet emelni ezzel a szerkezettel? (Mivel ezzel nagyon könnyű emelni, a rettenetes gyári emelővel ellentétben.)

solct Creative Commons License 2018.11.15 0 0 2771

Első kanyar: (Ez még a kamrás dízel?)

-vízcsöveket fújja-e?

-kiegyenlítőben a víz kipuffgáz szagú-e, ill. tiszta-e.

...lehetséges hengerfejesség.

 

...

 

Lehet ragadó porlasztó is.

Előzmény: Braien30 (2763)
PikiDoblo Creative Commons License 2018.11.05 0 0 2770

Sziasztok Fiat Doblo 2006 1.3 multijet motor steuer gerät defekt hibát ír..alig megy a kocsi...valakinek volt ilyen hiba jól ha igen mi lehet pontosan? Koszi

E.Peti Creative Commons License 2018.11.03 0 0 2769

Sziasztok!

Olyan észrevételem van az autóval kapcsolatban, hogy szemben állva vele olyan, mintha terpesztenének az első kerekei (hátsókkal nem fut egy vonalban) ... Van akinél szintén? Figyelgetek azonos típusokat, és szinte mindnél látom... Mitől lehet ez, mennyire normális? Vagy javítható a dolog? Futőművön semmi hibát nem látok... (2008 doblo II) 

 

 

Nemethferii Creative Commons License 2018.10.19 0 0 2768

Porlasztókra raneznek. Ecuscannel, korrekcióra. Lehet ebből következtetni. 

Előzmény: Braien30 (2763)
Tuareg79 Creative Commons License 2018.10.10 0 0 2767

Sziasztok!

Az autó egy 2004-es 1,3 Multijet dobló. Hogy kell levenni a szervószivattyút hajtó kis hosszbordás szíjat? Mi feszíti meg? Vagy csak a szíjtárcsa levételével lejön, és semmi feszítési lehetőség?

kukucs33 Creative Commons License 2018.10.09 0 0 2766

195/60 R16 nyári gumi váltóméretei:

16 "
205/55 R16 (-1.3%)
215/55 R16 (+0.5%)
225/50 R16 (-1.4%)
235/50 R16 (+0.2%)

 

(https://automax.hu/195-60-R16-valtomeret)

Előzmény: Törölt nick (2764)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!