Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Látod, nemérted !
Nem rajtam keresztül kéri, hanem tavaly tőled kérte !
Amugy senkit sem kérdeztél meg a klub új irányvonala ügyében és arról se hogy akar e szerepelni a te saját honlapodon ! Most felhívtam találomra 5 klubtagot és egyiket sem...
Amúgy a Facebookon is pont ezt csinálod, kérdés nélkül Mindenkit beirtál tagnak a te saját klubbod oldalára ! Persze úgy kezdted, hogy az Africa Twin oldaláról Mindenkit átjelöltél!
hoppá ! Kimondtad a lényeget !!!! Mély tisztelettel vannak feléd !
ez itt a lényeg, te vmi keresztapának képzeled magad ! Már van kézcsók is ???
Ez de beteg...
Mindenki azt szervez amit akar, ezt mondtam én is csak azt nemértem, hogy az ilyen bulikhoz mi köze van az AFRICA TWIN névnek ???
A klub amit "alapitottatok" az első pillanattól kezdve Africa Twin Club volt, nem Peti és Balázs barátai ! Persze nem volt nehéz kitalálni, mert előtte a Tenere Owners Club Hungary tagjai voltatok.
Peti be is írta lda (is) hogy megalakult az Africa Twin Klub.
2011 decemberében még tagadtad az "klubod" irányváltását, ami aztán március 25-re konkrétummá vált !
Ezt a vakvágányos témát AKKOR kellett volna a tagság elé állva előadnod !
Nem, nemigaz nem kérdeztél végig Mindenkit !
akkor, az emailod után nem sokkal a klubos túrára (még úgy is, hogy terepen lesz) a klub tagsága Eljött, veled ugyanaznap a 3 bmws barátod tartott !
Na innen indult a toborzás. Pl. Fűzfőn, nyáron ingyen kaja-piával.
Nem kérték ? De igen, volt aki kérte, mint ahogy azt is hogy ne használd fel a saját honlapodra az Őáltala készített videót ! A többség egyszerűen nem foglalkozik vele...
De vannak akiket nem érdekel sem a barátság sem a márkaklub, egyszerűen elmegy a rendezvényekre, másokéra is, ott jólérzi magát és annyi !
Volt egy szervezett program, ingyen !
Ha valakinek az a fontos, hogy zabáljon-igyon-mulasson hajnalig IHB jelleggel az Tegye ! Csak ennek SEMMI KÖZE AZ AFRICA TWIN NÉVHEZ ÉS TIPUSHOZ !!!
Anno nem Africa Twin Klub Magyarországnak nevezted/neveztétek, hanem Africa Twin Owners Clubnak. Ez tulajdonosi klubot, azaz márkaklubot jelent.
Éveken át ezt irattad az Orsi által készített matricákra is. Ipolytarnóci HKT túrán alá is irtad a márkaklubos szerződést...
Ha hirtelen megváltozott ehhez a hozzáállásod és vegyes motorú, um. BARÁT klubot akarsz akkor miért nem álltál ki az akkori tagság elé, hogy megváltoztál, mást akarsz??? Amikor bekérdeztünk az év végi vacsorán TAGADTAD, HOGY MÁST AKARSZ !
Persze később sem vállaltad fel... Aztán jött márciusban az email. Amit persze nem a tagságnak küldtél, mert, hogy ők mit akarnak téged nem érdeket. Te úgy gondoltad te vagy a nagyvezír, a birkák majd követnek, bármit is változtatsz a klubon.
Na ezt nézted be...
Amúgy már kérdeztem, ha nem márkaklub, akkor miért használod a márkaklubos elnevezést???
amit ugye én erőltettem, hogy Magyarul Írjuk már le mi is ez a klub.
Megirtad, hogy kilépsz, mindent rám hagysz és kérted töröljük a neved-emaicimed.
Szived joga a barátaiddal motorozni, csak akkor,azt nemértem miért kell a mi tagjainkat csalogatni/ toborozni ???
Nekem ne beszéljen már hazugságról olyan aki egy friss regisztáció mögé bújik !!!
Amúgy az egész ilyen mélységben nagyjából 3 emberre tartozik !
De ha már sikerült a normális regisztrációval, akkor beszélgethetünk...
Hozzám nem a tulaj hozta ki. Aki hozta azt állította, hogy furcsa erős zajt hall gázadásra, nem hajt, a motor felpörög, lépésben mert csak jönni vele.
Nem mentem vele próbakőrt, láttam, hogy ferdén fut a lánc. Fedél le, ott az fogadott ami a képeken is van. A lánc állapotáért mondjuk én is mondtam néhány szép szakkifejezést...
Vissza akartam engedni a láncot, de nem lehetett, alapon volt, ennek ellenére szinte magától leesett a lánckerék. Ha nincs fenn a gyürű (láttam ilyet is "szerelő" után, elfelejtette) nem rágja meg, de itt a biztosító gyürű egy kijjebb lévő helyzetbe kényszerítette a lánckereket.
A tulajt felhívtam, hogy nem volt-e furcsa zaj, azt mondta volt valami, megnézette és azt mondták minden ok.
(mondjuk attól a kipufftól semmit sem lehet hallani, a másik, hogy a tulaj nem egy műszaki ember...)
Ebben a motorban 74 ezer volt akkor, ilyenkor itt nem lehet ilyen kopás. Még úgy sem, hogyha a szerelők nem zsírozzák be soha a tengelyt lánccserénél!
Amire te hivatkoztál itteni fotó, az egy 1992-es motor egykerekezős gazdival. Az ilyen motorokon csak a lánckerék alatt kopik meg, csattog is terhelésváltáskor.
Amit beidéztél a honlapról az arra vonatkozik, hogy öregebb motorokon (ez már lehet 25 éves is) érdemes élni a gyanúval és megnézni, nincs-e nagyon megkopva, vagy amivel már itthon találkoztam, felheggesztve ! Ez nyilván összefügg azzal, hogy külföldön egy AT kb 20 éves korára már általában túl van a 200000 km-en, míg itthon a hirdetésekben meg csak 40-50 ekm van...
A saját hozzászólásodat másoltam be, és emeltem ki.
Saját magadat hazodtolod meg?
Felejtsd el, ki vagyok, mellékes a témában. A lényegre figyelj. A kérdés továbbra is fennáll, miért hazudtad, hogy (és akkor álljon itt a teljes hozzászólásod):
Ha erőss gázadásnál kattog, a motor felpörög, de nem gyorsul az gondolom indexrelé hiba...? Amúgy a tengelyről nem jött le a lánckerék, (nem szar, hanem lánckerék) akkor sem jön le, ha nincs a rögzítő. Mintegy mellékesen Megjegyzem, hogy a lánckerékről nemcsak a bordák fogytak el, de a belső átmérőben is kikopott.
KT Africa Twin Klub Magyarország WWW.africatwin.eu
Mert a bordák több mint a felükre koptak el! Nem irtam, hogy simára kopott...
Tehát nincs hazugság...
Bár azt nem igazán értem hol kapcsolódik személyed a témához ?
Az előbb meg sem említetted a Petit, ott még egyedül alapitottad... !
Pedig rád férne egy kis frissítés...
Amúgy meg te éveken át mindenhol-mindenhová Africa Twin Owners Clubot irtál, ezt a Klub Magyarország elnevezést is én találtam ki. Elég végignézni a régi matricákat amiket csináltattál !
Figyelj, lassan irom, hogy értsd: MEG VAN AZ EMAIL AMIT IRTÁL !
Nekem (is) megvan az az email amiben bejelented kilépésed !!!!!!!
Ezt elküldted a Honda Hungary vezetőinek és a többi Hondás klubnak !
a brasil@africatwin.hu emailcimről,(ez ügye a tied?) tavaly márciusban !
a klubot, a Csupek Peti alapította, azzal, hogy ezt a forumot bejegyeztette !
itt a fejléc, árulkodik. A 2005.05.05 dátum is kamu, elég visszanézni a dátumot és ennek a forumnak az első hozzászólását, valamint a Dr Big és Tenere Fórumok akkori hsz.-eit.
Amikor Ő lesérült és,befejezte rád hagyta a klub vezetését... Ami abból állt, hogy egyetlen egy klubos programra néztél be, de közös motorozás már nem,fért bele... Aztán 2006 -ban ugyanigy ! Maradtunk is vagy ÖTEN összesen...
Olvasd vissza ezt a fórumot, ott van minden infó !
Igen, az a véleményem, hogy csak azért csinálni egy reget, Ami mögé bújva lehet nagyképusködni, meg okoskodni az eléggé gyáva dolog...
Hogy a tulaj hogyan bánik a motorjával az meg az ö dolga.
Ha rám,célzol, ezzel a személyeskedös, szerelös dumával akkor csak azt bizonyitod, hogy milyen nagyképu buta madár vagy, mert, ha ismersz akkor tudod, ha meg nem akkor meg honnan is tudnád ?
Igen, az internet világa már csak ilyen, összefùjja az ilyen arc és gerinc nélkuli trollokat mint szemetet a szél..
Engem ne sajnálj, felesleges. És felesleges ez a gyávaságos illendősözés is.
Ez a tengely-fogaskerék pár nem ugrott át. Kamuztál szerintem. Először aztírtad, hogy nemcsak kiment a borda, hanem az egész belső átmérő nagyobbra kopott. Legalább ne tettél volna fel képet. Öngól.
Láttam új tengelyt, és fogaskereket eleget. Az én motorom is ilyen, kb. 200 ezer lilométerrel.
Nem tudom a futott kilométert, valóban. Mondd el.
A szerelő hibázott, én is ezt írtam, ő is ezt mondja. Ezen senki sem vitatkozik. Csak feldobtam, szerintem nem 100%, hogy az ő elbaszása, amiről betettél képet.
Trollkodás, ugyanmá. Pusztán mert nem mutatkoztam be? Ennek semmi köze a műszaki részéhez.
Igen, a tulaj állapította meg a hibát. 1. Te meg mindjárt raktál be képet egy másikról. 2. Keresgéljek még?
"A megkopott váltótengely és az arra felheggesztett lánckerék nagyon drága meglepetés!!" Ismerős ? Ennek a típusnak nagy ismerője írta.
Én úgy látom ezt a helyzetet, mint frissen regisztrált, (mert ez lesz a következő beszólás) africatwin részéről:)
ki az a nagyon okos motoros, aki nem ápolja a láncot? Mert a képeken is látszik a rozsda és retkes száraz pór és az ápolás mentesség!
Ki az a motoros, aki nem halja, hogy darálja a műanyagot a lánc. Lánc csere óta hány kilométert ment? Nem kellett volna vissza menni a szervizbe láncállításra vagy ápolásra?
Én így szoktam lánc csere után, 500-1000 km-után, lánc ellenőrzés és ápolás. Na ha ekkor visszamegy a szerelőhöz, biztos kiderül a baj.
Rögtön megy az önjelölt szerelő okoskodása, mert a fater ráhagyta a crova készletet. Mert én már motor tulaj vagyok, na meg topik gazda így aztán már nagyon tudom a szerelést. ( na ez az előítélet anélkül, hogy tudnám kivagy). Vigyáz jó ember ne ítélkezz előre senki felett amíg nem tudod, hogy ki az és mivolt az előzmény. Legyél okos motoros :)
Sajnállak, hogy friss regisztráció mögé bújva mersz csak okoskodni itt... Eléggé gyávaságra vall...
Hosszú lenne elmagyarázni ez miért nem illendő dolog ez...
Ahhoz, hogy átugorjon nem kell teljesen simára kopnia, de majd nézz meg egy új lánckereket és tengelyt.
Bátran mondasz véleményt, miközben semmit sem tudsz erről a motorról ! Pl. futott km.
Amennyit ez a motor,futott ott semmilyen körülmények között nem indokolt ez a kopás!
Amúgy az is szerelési hiba, ha nem zsirozzák meg a tengelyt és túl feszesre állítják a láncot.
ÉS KÉPZELD FELHIVOTT A SZERELŐ AKI EZT CSINÁLTA ÉS ELISMERTE, HOGY ELNÉZTE !!!!
Úriemberként viseli a következményeket ! Ennyi !
Amúgy feleslegesen trollkodsz, amikor nem is láttad a motort élőben!
A múltkor nem én állapitottam meg a hibát, hanem a motor tulaja. OLVASD ÁT MÉG NÉHÁNYSZOR ! Ő írta, hogy megkopott a lánckerék alatt. Amit feltettem fényképet azon egyből felismerte.
Ott a kérdés a javítás menetére vonatkozott...
KT
Africa Twin Klub Magyarország
WWW.africatwin.eu
Igen, ezért az egyért, a miért meg neked legyen mindegy.
Én úgy látom, hogy a bordák még elég erősek ahhoz, hogy hajtsanak. A lecsúszás meg teljesen nem jött létre, csak épphogy kicsúszott a végére, ahol már darált. A fedélen látszik a nyoma.
Szerintem, de lehet, hogy rosszul érzem. A kép elég kicsi, nagyobb méretben látva, lehet másként látnám.
Továbbra is gyanítom, hogy nem 100%-ban a szerelő az okozó. Főleg, hogy a 2013.08.03-i hozzászólásodban vakon meg tudtad mondani a hibát, egy másik motoron. Vagy ott is a szerelő hibázott?
...ezért az egy hozzászólásért hoztad létre ezt a regisztrációt ?
Érdekes, hogy nem vállalod fel magad ! Biztos van rá jó okod... Szégyelled ?
Ha erőss gázadásnál kattog, a motor felpörög, de nem gyorsul az gondolom indexrelé hiba...?
Amúgy a tengelyről nem jött le a lánckerék, (nem szar, hanem lánckerék) akkor sem jön le, ha nincs a rögzítő. Mintegy mellékesen Megjegyzem, hogy a lánckerékről nemcsak a bordák fogytak el, de a belső átmérőben is kikopott.
KT
Africa Twin Klub Magyarország
WWW.africatwin.eu
Ez a tengely, ebben a lánckerékben szerintem nem forgott el. A biztosító lemez ment tönkre, és leesett az egész szar. Az sem biztos, hogy a szerencsétlen szerelő miatt történt (nem vitatva, hogy elbaszta) látva a hozzászólásokat lejjebb...
Ha esetleg van valakinek ismerőse akit érdekelne egy 650-es transalpra való bagster tankbőr 15e ft ért eladnám (fekete) 06205509981-es szémon elérhető vagyok köszi mindenkinek.
...hogy milyen az amikor egy (albertfalvai) nagynevű, de trehány, figyelmetlen szervíz láncot cserél ???
Ilyen:
Fordítva szerelték be a kislánckereket, ami így feszült, a láncKEREKEK nem futottAK síkban és MÉG lerágta a takarófedelet IS...
EZT ÉSZRE KELLETT VOLNA VENNI, TÍPUSISMERET NÉLKÜL IS !
(amikor a tulaj reklamált, hogy vmi nincs rendben megnyugatták, hogy de !!!!!)
A vég akkor érkezett el amikor a tengely megforgott a lánckerékben, így erőteljes zaj mellett nem is hajtott.
Ráadásul kiszedtek egy szemet a láncból, így hiába állították alapra a feszítőt túl feszes maradt, mert sem a gyári előírással nem foglalkoztak (matrica a lengőkaron) sem nem próbálták meg, úgy hogy vki ráült, úgy nem túl feszes-e... (DE, az volt!!!!)
Most ??? Blokk szét, bordástengely csere, új lánc, lánckerekek... így szakszerű javítás így kb 100-120 ezer ft. lesz !!!! Jó ez egy lánccseréért, nem ?