Jó gép, sokáig azt néztem..
(Benne volt a pakliban, hogy azt veszek..)
(Tetszett az új főtengely kiegyenlítés megoldás is nagyon)
De a KTM Duke 125 tudása meggyőzőtt...
Aztán A jelenlegi "Fönököm" sokáig ilyennel járt,
-CB125F-
Dolgozni egy Petőfiszállási tanyáról Szegedre, Napi 160 km.
(Idővel elég hamar váltott,
most mt 3 yahamával ingázik, -csak- jó időben.)
S rájöttem, hogy jól választottam.
(Jó Példa volt...)
Azért erősebb, nagyobb, "sportúrásabb"
nem mindegy, hogy 10 paci és 11 NM
helyett 15 ló, és 12 NM...
Az az +5 ló sok ám egy 125-ösben....
Tapasztaltam.
125-ös létére jobban megy,
Velem, megpakolva túracuccal.
(~130 kg terhelés..)
Ja direkt túl van építve, hogy bírja a nyélgázt,
ha 100-110 km/h odahúzok neki... Néha.
(Amúgy bő 90-95 km/h velem túracuccal.)
Sokakat megleptem vele, hogy:
"ahhoz képest, hogy 125-ös.."
Akár a régi kis mz, tunnigolt jószág volt, de ...
Ja, s nem eszik többet, mint gondoltam.
2,5l/100 km. ha nem csutkázom, 2,7-2,8 ha igen.
A kis mz 3,2l/100 km, ha húztam Neki,
túracuccal, 3,8-3,9 l/100 km volt.
Persze, volt olyan is mikor 50-60 km/h poroszkáltam,
akkor 2,6 l/100 km volt.
(Nézelődtem egész nap a motorról.. Erre is képes vok)