A privát Hypercarok kicsit még lassabbak, Toyota egyelőre a toppon, első ránézésre a Caddilac van hozzá a legközelebb, de ki tudja ki mit tesztelt valójában.
Nem is értem hogy, közük nincs tempóban a többi GTP autóhoz (legalábbis az elején nem volt). Mintha itthoni idő szerint éjjel egy körül már körhátrányban is jártak volna.
Nagyjából 8 órával a cél előtt már szinte mindenkinek voltak kisebb-nagyobb gondjai, talán csak a Ganassi-féle Cadillac-eknek nem.
Most épp Tandy pördült meg és kellett cserélni a Porsche hátulját, ami nem ment egyszerűen, kapásból bukott is 3 kört, pedig eddig az élmezőnyben ment.
Meglepő, de eddig még csak egy BMW és egy Porsche pottyant ki az esélyesek közül, de még ők is versenyben.
A #7-es Porsche-nak aksi poblémái voltak, de csak kb. 25 percet töltött a garázsban, a #25-ös BMW-nek viszont a hibrid rendszert kell átszerelni, kb. 3 órán keresztül de ők is még pályán.